Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=корекційна педагогіка<.>
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-31   31-31 
1.


    Верещагина, Н. В.
    Особенности работы с семьей и консультирования родителей детей с особыми образовательными потребностями [Текст] / Н. В. Верещагина // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2009. - N5. - С. 29-33 . - ISSN 1726-0973
ББК 74.1
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--інклюзивне навчання
   Дошкільна освіта--сім’я--діти з особливими потребами

Кл.слова (ненормовані):
корекційна педагогіка


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.


    Лукаш, О. Л.
    Проблема психофизиологических особенностей детей с общим недоразвитием речи на современном этапе. Развития коррекционной педагогики [Текст] / О. Л. Лукаш // Педагогические науки. - 2007. - N3. - С. 125-129. . - ISSN 1728-8894
Рубрики: корекційно-розвивальне навчання
Кл.слова (ненормовані):
корекційна педагогіка


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
74.3
Е 45


    Екжанова, Е. А.
    Клинико-психолого-педагогический подход на службе специального образования / Е. А. Екжанова, И. А. Чистоградова, Д. Ю. Ткачёв // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 5. - С. 89-94. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.3
Рубрики: Педагогіка--спеціальна педагогіка--міждисциплінарна інтеграція
Кл.слова (ненормовані):
спеціальна педагогіка -- корекційна педагогіка -- міждисциплінарна інтеграція -- міждисціплінарний підхід -- міждисціплінарність -- клініко-психолого-педагогічний підхід -- діти з порушенням інтелекту -- розумова відсталість -- індивідуальний підхід -- протокол взаємодії -- модель взаємодії спеціалістів
Анотація: Авторами зроблена спроба створити модель і протокол міжвідомчої взаємодії фахівців, що працюють з дітьми з порушенням інтелекту, на основі міждисциплінарного підходу.


Дод.точки доступу:
Чистоградова, И. А.; Ткачёв, Д. Ю.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.
74.100
Ч-48


    Черкунова, Н. С.
    Здоровьесберегающие технологии в коррекционной работе [Текст] / Н. С. Черкунова // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 6. - С. 37-40. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.100
Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота
   Дошкільна освіта--здоров’я дітей

Кл.слова (ненормовані):
здоров’язберігаючі технології -- корекційна педагогіка -- артикуляційна гімнастика -- логопедичні заняття -- логоритмічні заняття


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
74.100.46
А 68


    Аннаева, М. М.
    Гендерный подход к воспитанию дошкольников с ОВЗ [Текст] / М. М. Аннаева, И. В. Александрова, Н. А. Бойко // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 7. - С. 28-38. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.100.46
Рубрики: Дошкільне виховання--гендерні особливості
   Корекційна педагогіка--дошкільники--поведінка

   Росія--дошкільна освіта
Кл.слова (ненормовані):
гендерні відмінності -- гендерне виховання -- дошкільники -- гендерна соціалізація дошкільника -- сюжетно-рольові ігри -- корекційна педагогіка
Анотація: В статті висвітлюється проблема необхідності гендерної соціалізації хлопчиків та дівчаток, диференційованного підхіду до виховання та навчання в різних видах діяльності. В кінці статті розміщені шість додатків із планування різної діяльності з урахуванням гендерного підходу.


Дод.точки доступу:
Александрова, И. В.; Бойко, Н. А.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
74.100
Е 26


    Евстифеева, Инна Васильевна.
    Примерное календарно-тематическое планирование использования технологии сухого и мокрого валяния из шерсти в соответствии с коррекционно-развивающей программой Н. В. Нищевой [Текст] / И. В. Евстифеева // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 3. - С. 47-49. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.100 + 74.3 + 74.102.26
Рубрики: Дошкільники--вади розвитку--корекційна робота
   Дошкільна освіта--заняття

   Росія--дошкільна освіта
Кл.слова (ненормовані):
корекційно-розвиваюча програма -- ручна праця дошкільнят -- ручне знаряддя праці -- діти з загальним недорозвиненим мовленням -- валяння вовни (мистецтво) -- календарно-тематичне планування -- корекційна педагогіка -- заняття з дошкільниками
Анотація: У статті наводиться план практичних занять з дітьми з загальним недорозвиненим мовленням.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
74.100.44
А 72


    Антонова, Оксана Александровна.
    Наш чудесный "Уголок-говорок", или Речевой уголок в логопедической группе [Текст] / О. А. Антонова, Т. А. Алексеева // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 3. - С. 31-35. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.100.44 + 74.3
Рубрики: Дошкільники--мовленнєвий розвиток
   Дошкільники--вади розвитку--корекційна робота

   Росія--дошкільна освіта
Кл.слова (ненормовані):
логопедична група в ДНЗ -- корекційна педагогіка -- розвиваючий логопедичний килимок -- мовленнєвий куточок -- дошкільний вік -- мовленнєвий розвиток
Анотація: Автори статті діляться досвідом зі створення особливого простору в логопедічній группі дошкільників - мовленнєвого куточка.


Дод.точки доступу:
Алексеева, Татьяна Александровна

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
74.3
В 93


    Высотина, Татьяна Николаевна.
    Сенсорное развитие дошкольников с ограниченными возможностями здоровья [Текст] / Т. Н. Высотина, С. Ю. Кондратьева // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 3. - С. 36-38. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.3
Рубрики: Дошкільники--вади розвитку--корекційна робота
   Росія--дошкільна освіта
Кл.слова (ненормовані):
дошкільний вік -- корекційна педагогіка -- аутизм -- сенсорний розвиток дитини -- аутична дитина -- конспект заняття -- діти з обмеженими можливостями здоров’я
Анотація: У статті йдеться мова про розвиток аутичних дітей з розумовою відсталістю і надаються конспекти занять з такими дітьми.


Дод.точки доступу:
Кондратьева, Светлана Юрьевна

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
74.3
Р 64


    Розина, Галина Владимировна.
    Использование инновационных технологий при формировании пространственных представлений у дошкольников с ЗПР [Текст] / Г. В. Розина, Л. Н. Первова // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 3. - С. 39-40. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.3
Рубрики: Дошкільники--вади розвитку--корекційна робота
   Росія--дошкільна освіта
Кл.слова (ненормовані):
дошкільний вік -- корекційна педагогіка -- інноваційні технології -- діти з затримкою психічного розвитку -- просторові уявлення
Анотація: В статті наводяться методи і вправи по формуванню і розвитку просторових уявлень у дошкільників із затримкою психічного розвитку.


Дод.точки доступу:
Первова, Людмила Николаевна

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
373.3.013.42(477)
К 14


    Казаннікова, О.
    Стратегії допомоги молодших школярам з проблемами поведінки / Олена Казаннікова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 6–8. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Корекційна педагогіка--дезадаптація--молодші школярі
Кл.слова (ненормовані):
корекційна педагогіка -- дезадаптація -- прояви дезадаптації -- агресивність -- тривожність -- гіперактивність -- проблемні діти -- заохочення -- покарання -- молодші школярі
Анотація: У статті розглянуто найтиповіші прояви дезадаптації молодших школярів. Зовнішні прояви дезадаптації - агресія, надмірна рухливість, упертість, страхи, невпевненість, підвищена збудливість, замкненість, сором'язливість, конфліктність, неуспішність у навчанні, уникання школи, тривожність та ін.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-31   31-31 
 
Статистика
за 23.08.2024
Кількість запитів 22951
Кількість відвідувачів 922
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя