Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=корекційна робота<.>
Загальна кількість знайдених документів : 49
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-49 
1.


    Лалаян, Наталія.
    Інклюзія крок за кроком [Текст] : дидактичні матеріали для роботи з учнями в інклюзивному класі / Н. Лалаян // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 9. - С. 18-21.
Рубрики: Початкова школа--навчання--інклюзивне навчання
   Закарпатська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне навчання -- корекційна робота -- діти з особливими потребами


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
74.2
С 45


    Скрипник, Я. Ю.
    Використання ізотерапії та хромотерапії як арт-терапевтичного засобу в роботі з дітьми зі зниженим зором / Я. Ю. Скрипник // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 30. - С. 7-8
ББК 74.2
Рубрики: Освіта сліпих--психологічна робота
Кл.слова (ненормовані):
освіта сліпих -- тифлопедагогіка -- психологічна робота -- психологічна допомога -- ізотерапія -- хромотерапія -- арт-терапія -- психічний розвиток -- принципи застосування -- малювання -- кольори -- цілющі властивості -- корекційна робота
Анотація: У статті йдеться про використання методів ізотерапії та хромотерапії в корекційні роботі з дітьми зі хниженим зором.


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
74.104
Д 31


    Дем’янчук, І.
    Використання ІКТ в роботі з дітьми-логопатами / Ірина Дем’янчук // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 11. - С. 32-36.
ББК 74.104
Рубрики: Дошкільна освіта--інформаційні технології
   Дошкільна освіта--корекційна робота--діти з вадами мовленнєвого розвитку

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційні технології -- корекційна робота -- діти-логопати -- пізнавальна діяльність -- корекційно-розвивальна робота -- мовленнєві здібності -- вади мовленнєвого розвитку


Є примірники у відділах:
Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)

Знайти схожі

4.
74.102.12
Ш 25


    Шаравська, Оксана.
    Використання ІКТ у роботі з дітьми-логопатами / О. Шаравська // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 2. - С. 10-15 : фотогр.
ББК 74.102.12
Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--логопедичні заняття
Кл.слова (ненормовані):
логопедія -- корекційна робота -- мовленнєві вади -- діти-логопати -- комп’ютерні технології -- логопедичні комп’ютерні програми -- комп’ютерні ігри -- дошкільники
Анотація: Висвітлено питання корекції мовленнєвих вад дошкільників за допомогою використання у роботі з дітьми спеціальних комп'ютерних логопедичних програм. Розглянуто процес організації роботи дошкільників із комп'ютером та відображено розвиток психічних процесів у дітей під час роботи з ним. Проаналізовано види комп'ютерних логопедичних програм, їх призначення та результативність застосування.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.


    Грибенко, Н. М.
    Вишиванка — національна спадщина українського народу [Текст] : [корекційне заняття для дітей 6-го року життя із затриманням психічного розвитку] / Н. М. Грибенко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 2. - С. 17–20 : фотогр. - Бібліогр.: 2 назв.
Рубрики: Діти з особливими потребами--затримка психічного розвитку--корекційні заняття
Кл.слова (ненормовані):
корекційна робота -- декоративно-прикладне мистецтво -- артикуляційні вправи -- діти із затримкою психічного розвитку


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: ДзОП-1/2018/4
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 4
Зміст:
Холодій, О. М. Особливості формування мовленнєвої компетенції дитини. Теорія та практика / О. М. Холодій. - С.2–7 : табл.
Кл.слова: затримка мовного розвитку, ігрова діяльність, розвиток мовлення
Стасенко, В. Г. Інноваційні терапевтичні технології роботи з особливими дітьми / В. Г. Стасенко, О. А. Фоменко. - С.8–13 : фот.
Кл.слова: імаготерапія, казкотерапія, кольоротерапія
Троцюк, Г. І. Зорово-мовні вправи в корекційно-розвивальній роботі з дітьми з порушеннями зору / Г. І. Троцюк. - С.14–20. - Бібліогр.: 6 назв. : фот., мал.
Кл.слова: профілактика зорових порушень, розвиток мовлення, корекційна робота
Гайтина, Л. Г. Корень и однокоренные слова : урок русского языка в 6-м классе для учащихся с легкой умственной отсталостью / Л. Г. Гайтина. - С.21–23 : фот., мал
Кл.слова: уроки російської мови, діти з легкою розумовою відсталістю, мотивація навчальної діяльності
Акіншина, В. В. І в серці пам’ять збережемо про героїв твоїх, Україно! : виховна година для учнів 1–4 класів з порушеннями опорно-рухового апарату / В. В. Акіншина, В. В. Арутюнян, В. В. Орлова. - С.24–26 : фот., мал.
Кл.слова: патріотичне виховання, виховні заходи, порушення опорно-рухового апарату
Славінська, О. М. Розвиток толерантності молодших школярів до людей з особливими потребами : тренінговий модуль / О. М. Славінська. - С.27–29 : фот.
Кл.слова: виховання толерантності, люди з особливими потребами, тренінги
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: ДзОП-1/2019/5
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 5
Зміст:
Інтернет-марафон видавничої групи "Основа" : [про Інтернет-марафони, організовані Видавничою групою "Основа", які відбулися у березні 2019 року]. - С.2–3.
Кл.слова: інтернет-марафони, професійне зростання, педагоги
Борович, Р. Р. Шляхи розв’язання проблем раннього дитячого аутизму : [вивчено проблему дитячого аутизму. Окреслено шляхи навчання та виховання дітей із даною особливістю психічного розвитку] / Р. Р. Борович. - С.4–8. - Бібліогр.: 9 назв. : фото.
Кл.слова: порушення психічного розвитку, ранній дитячий аутизм, корекційна робота
Максимчук, Ю. Й. Формування комунікативної компетентності учнів з особливими освітніми потребами шляхом розвитку критичного мислення : [розглянуто проблему формування комунікативної компетентності дітей з особливими освітніми потребами. Доведено, що її формування варто розпочинати з раннього віку, що є найважливішою передумовою успішності навчання в основній та старшій школі, зокрема шляхом розвитку критичного мислення.] / Ю. Й. Максимчук. - С.9–11. - Бібліогр.: 7 назв. : фото., іл.
Кл.слова: комунікативна компетентність, критичне мислення, учні з особливими освітніми потребами
Нагорна, О. Б. Формування рухових компетентностей у дітей із порушеннями функцій опорно-рухового апарату в дошкільному та молодшому шкільному віці : [рекомендації вчителям, батькам, реабілітологам щодо формування рухових компетентностей у дітей із порушеннями функцій опорно-рухового апарату в дошкільному та молодшому шкільному віці] / О. Б. Нагорна. - С.12–13. - Бібліогр.: 8 назв. : фото.
Кл.слова: рухові компетентності, порушення опорно-рухового апарату, рухові розлади
Бабаляк, С. В. Кухонне обладнання : [розробка уроку соціально-побутового орієнтування у 8-му класі для дітей із легкою розумовою відсталістю] / С. В. Бабаляк. - С.14–19. : іл., табл.
Кл.слова: соціально-побутове орієнтування, діти з легкою розумовою відсталістю, уроки
Чиж, В. М. Оповідання про Україну. Ангел-хранитель Києва : [розробка уроку з української літератури для дітей 6-го класу з легкою розумовою відсталістю] / В. М. Чиж. - С.20–22 : фото., іл.
Кл.слова: українська література, діти з легкою розумовою відсталістю, уроки
Свириденко, О. В. У світі казки чарівної : [розробка уроку позакласного читання для учнів 2-го класу з дислексією] / О. В. Свириденко. - С.23–25. : фото., іл.
Кл.слова: позакласне читання, дислексія, уроки
Штіль, С. Ю. Формування мовленнєвих компетентностей у дошкільників з особливими освітніми потребами шляхом розвитку дрібної моторики : [розглянуто шляхи розвитку дрібної моторики дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами, які сприятимуть формуванню мовленнєвих компетентностей дітей] / С. Ю. Штіль. - С.26–28. - Бібліогр.: 5 назв. : фото., табл.
Кл.слова: мовленнєві компетентності, розвиток моторики, діти дошкільного віку
Коротун, Н. М. Прийоми збереження та зміцнення здоров’я дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами під час навчально-виховного процесу : [містяться рекомендації вчителям щодо збереження та зміцнення здоров’я дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами під час навчально-виховного процесу] / Н. М. Коротун. - С.29–30. - Бібліогр.: 6 назв. : іл.
Кл.слова: збереження здоров’я, зміцнення здоров’я, молодші школярі
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: ДзОП-1/2019/12
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 12
Зміст:
Єна, Я. М. Сімейний бюджет : [розробка заняття корекції розвитку для учнів 9-го класу з інтелектуальними порушеннями] / Я. М. Єна. - С.2–4. : іл.
Кл.слова: корекційні заняття, інтелектуальні порушення, корекційна робота
Писаренко, Л. М. Автоматизація звука [р] у словах, словосполученнях, реченнях, чистомовках з використанням технології сторітелінг : [конспект індивідуального логопедичного заняття з дитиною дошкільного віку 5-го року життя] / Л. М. Писаренко. - С.5–8. : фото.
Кл.слова: артикуляція, технологія торітелінг, логопедичні заняття
Мазур, В. М. "Я — людина" : [конспект виховного заняття з учнями 10–12 років з помірною розумовою відсталістюк] / В. М. Мазур. - С.9–10. : фото.
Кл.слова: виховні заняття, боулінг, учні з помірною розумовою відсталістю
Заруба, Д. В. Знай свої права та обов’язки, дитино! : [конспект виховного заняття для дітей 5–6-х класів зі слабким порушенням інтелект] / Д. В. Заруба. - С.11–12.
Кл.слова: виховна робота, виховні заняття, учні зі слабким порушеням інтелекту
Гінчук, Д. С. Побачити все. Піт Екерт : [про видатного фотографа, який мав проблеми із зором] / Гінчук Д. С. - С.13. : фото.
Кл.слова: фотографи, творча діяльність, особи з вадами зору
Янкевич, Т. С. Формування геометричних уявлень та навчання дітей дошкільного віку із ЗПР визначати форму предмета : [презентовано добірку нетрадиційних ігрових прийомів з формування геометричних уявлень у дошкільників із затримкою психічного розвитку] / Т. С. Янкевич. - С.14–16. - Бібліогр.: 4 назв. : іл.
Кл.слова: геометричні уявлення, діти дошкільного віку, діти із затримкою психічного розвитку
Костерова, Н. В. Малювання намиста : [заняття з малювання для дітей із глибокою розумовою відсталістю 3-го року навчання] / Н. В. Костерова. - С.17–18. : іл.
Кл.слова: образотворче мистецтво, правопівкульне малювання, діти із розумовою відсталістю
Подоляко, Н. І. Дидактичні ігри та творчі вправи : [інструментарій для проведення уроків української мови з учнями 2-го класу із тяжкими порушеннями мовлення] / Н. І. Подоляко. - С.19–24. : фото.
Кл.слова: учні з тяжкими порушеннями мовлення, дидактичні матеріали, українська мова
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: ДзОП-1/2019/2
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 2
Зміст:
Ониськів, М. С. Використання інтегрованих технологій у процесі особистісно-зорієнтованого навчання дітей з особливими освітніми потребами / М. С. Ониськів, О. С. Білінська. - С.2–4.
Кл.слова: інтерактивне навчання, корпоративне навчання, колективне навчання
Канарська, М. В. Специфіка логопедичної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами : [подано рекомендації щодо проведення логопедичної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами] / М. В. Канарська. - С.5–6.
Кл.слова: мовленнєві порушення, мовленнєві розлади, корекція звуковимови
Хорьякова, І. Й. Дидактична гра як засіб розвитку логічного мислення дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами : [подано приклади дидактичних ігор та вправ для використання в роботі з дітьми з особливими освітніми потребам з метою розвитку їхнього логічного мислення] / І. Й. Хорьякова. - С.7–9. - Бібліогр.: 8 назв. : мал.
Кл.слова: дидактичні матеріали, дидактичні вправи, логіка
Дриганець, В. К. Віднімання від 15 чисел 6, 7, 8, 9. Многокутник. Здорове харчування : [інтегрований урок з математики та основ здоров’я для учнів 3-го класу з легкою розумовою відсталістю] / В. К. Дриганець. - С.10–13. : мал.
Кл.слова: таблиця віднімання, числа, цифри
Гевці, Л. П. Україна : [урок літературного читання у 3-му класі для учнів з порушенням зору] / Л. П. Гевці. - С.14–16. - Бібліогр.: 3 назв. : фотогр.
Кл.слова: інтерактивні уроки, інтерактивні вправи, патріотичне виховання
Грибенко, Н. М. Вишиванка — національна спадщина українського народу : [корекційне заняття для дітей 6-го року життя із затриманням психічного розвитку] / Н. М. Грибенко. - С.17–20. - Бібліогр.: 2 назв. : фотогр.
Кл.слова: корекційна робота, декоративно-прикладне мистецтво, артикуляційні вправи
Кравченко, О. М. Овочі : [конспект заняття з малювання для дітей 6-го року життя з порушеннями слуху] / О. М. Кравченко. - С.21–24. : мал.
Кл.слова: малювання, фонетична ритміка, артикуляційна робота
Гайтина, Л. Г. Розрізнення звуків [с], [з] : [логопедичне заняття] / Л. Г. Гайтина. - С.25–27. : фотогр.
Кл.слова: вимова звуків, артикуляційна робота, артикуляція
Андрущенко, Н. П. Матеріали для аудіювання : [наведено приклади вправ для учнів 2-го класу спеціальної загальноосвітньої школи] / Н. П. Андрущенко. - С.28–31. : мал.
Кл.слова: розуміння тексту, сприймання тексту, українська мова
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: ДзОп-1/2018/7
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 7
Зміст:
Хмарук, Д. Ф. Формування історико-просторових та історико-часових уявлень в учнів корекційної школи : метод. рек. для вчителів історії / Д. Ф. Хмарук. - С.2–6 : мал.
Кл.слова: історичний час, літочислення, хронологічні таблиці
Павленко, Л. В. Космічна подорож : інтегр. заняття для ст. дошкільників із вадами зору / Л. В. Павленко. - С.7–11 : фот.
Кл.слова: діти дошкільного віку, діти з вадами зору, інтегровані заняття
Маляренко, О. А. Подорож на казкову планету : комплекс. заняття з фізкультури для дітей ст. групи з порушеннями опорно-рухового апарату / О. А. Маляренко. - С.12–14 : фот.
Кл.слова: діти старшого дошкільного віку, фізичне виховання, порушення опорно-рухового апарату
Жилка, О. І. Основні правила етичного спілкування з людьми з особливими потребами : година спілкування з елементами тренінгу для учнів 4-го класу / О. І. Жилка. - С.15–18 : фот.
Кл.слова: толерантність, етика спілкування
Шевченко, О. В. Плоскі і геометричні фігури. Створення з кольорового паперу аплікації геометричної форми : інтегр. урок з математики та труд. навчання для учнів 7-го кл. з легкою розумовою відсталістю / О. В. Шевченко. - С.19–21.
Кл.слова: інтегровані уроки, діти з легкою розумовою відсталістю, корекційна робота
Гайтина, Л. Г. Суффикс : урок рус. яз. в 6-м кл. для учащихся с легкой умственной отсталостью / Л. Г. Гайтина. - С.22–24. - Библиогр.: 5 назв.
Кл.слова: діти з легкою розумовою відсталістю, уроки російської мови, суфікси
Топчій, Л. Г. Корекційна програма "Розвиток емоційно-вольової сфери учнів з особливими потребами" / Л. Г. Топчій. - С.25–31.
Кл.слова: діти з особливими освітніми потребами, корекційна діяльність, емоції
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-49 
 
Статистика
за 13.06.2024
Кількість запитів 325
Кількість відвідувачів 130
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя