Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (39)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (37)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=критерії<.>
Загальна кількість знайдених документів : 269
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(4УКР)/Н 73
Назва : Нові технології навчання : Наук. - метод. зб. Вип. 32
Вихідні дані : К.: НМЦ ВО, 2002
Кільк.характеристики :228 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти
ISBN, Ціна 966-597-072-0: 7.60 грн.
ДРНТІ : 14.35.07
ББК : 74.58(4УКР)
Предметні рубрики (Галузі знань): Вищі навчальні заклади
Зміст : Сучасні проблеми управління виховним процесом у вищих навчальних закладах України/ І. М. Мельникова, О. А. Невмержицький. Довгострокове планування - програма дій/ О. Г. Величко, В. П. Іващенко, О. Г. Ясев. Багатокультурність: громадянський та освітянський аспект/ Р. І. Антонюк. Моделі представлення змісту предметних областей інженерних дисциплін/ М. І. Лазарєв. Методи НЛП - технологій та системного аналізу в педагогіці/ О. В. Шарапова. Про один метод генерування альтернатив у педагогіці/ О. В. Шарапова. Застосування модульно-блочної технології з рейтинговою системою оцінки/ Т. Г. Величко. Урахування права батьків на вибір у реформах освіти США/ О. О. Демидова. Дистанційна освіта у вищій школі Англії та США/ О. М. Коваль. Дидактичні закономірності і специфічні особливості підготовки менеджерів інформаційних систем/ О. В. Матвієнко. Дидактична роль нових інформаційних технологій у навчальному процесі вищої медичної школи/ О. Б. Кобзар. Шляхи оптимізації витрат на підготовку курсантів ВВНЗ/ С. О. Кубіцький. Система принципів педагогічного процесу в роботі вихователів мікросоціуму/ Л. П. Мельник. Нова соціальна роль університетської бібліотеки/ Н. М. Терещенко. Соціально-педагогічне та виховне значення спеціальності "бібліотекар-рекламіст"/ О. В. Черних. Становлення національної системи розповсюдження сільсько-господарських науково-технічних знань та інформації в Україні/ В. В. Дерлеменко. Управління підготовкою студентів щодо організації дозвілля школярів на основі концепції соціально-етичного маркетингу/ Н. М. Флегонтова. Організаційно-педагогічні умови професійної підготовки асистентів лікаря-стоматолога/ О. М. Гуменюк. Інформаційна складова підготовки вчителя до інноваційної діяльності/ Т. М. Демиденко. Критерії оцінки проектів педагогічних систем професійної освіти/ В. В. Харабет. Особливості методики вивчення питань історії науки з використанням можливостей сучасних ЕОМ/ М. В. Головко. Нові форми організації хореографічного навчання і виховання (досвід роботи)/ А. П. Тараканова. Вплив сенсорного досвіду на засвоєння знань з рідної мови учнями допоміжної школи/ Н. П. Кравець. Психічна ортопедія: історія становлення та розвитку/ М. О. Супрун. Юридична поліклініка як одна з форм організації гурткової роботи/ Д. В. Гребеняк, Т. В. Шанайда. Стратегія розвитку освіти на порозі ХХІ століття (міжнародний аналітичний огляд)/ В. К. Федорченко. Експериментальне дослідження шляхів і засобів формування екологічного світогляду студентів сільськогосподарських технікумів та учнів СПТУ економічних спеціальностей/ Н. А. Негруца.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 65.292/Р36
Назва : Реклама і дизайн ХХІ сторіччя: освіта. культура, економіка: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 18-20 вересня. Київ, 2001 : Збірник наук. праць. Вип. 2
Вихідні дані : К., 2001
Кільк.характеристики :270 с
Колективи : Інститут підприємництва, права і реклами, Доброчинна Рада сприяння розвитку реклами в Україні
Паралельні видання: Семкин В. В. Дизайн и реклама: Учебно-методическое и практическое пособие для специалистов дизайна и рекламы. - К., 2002. - 33 с.
Ціна : 14.20 грн.
ДРНТІ : 81.95.01
ББК : 85.128
Предметні рубрики (Галузі знань): Одяг-- український сучасний
Маркетинг
Мода (загальні питання)
Книга
Мислення
Зміст : Стратегія розвитку вищої освіти в Україні/ К. М. Левківський. Проблеми та перспективи виховання студентської молоді в національній системі освіти/ Л. Оршанський. Вплив реклами на естетичне виховання майбутніх учителів/ В. В. Осадчий. Українознавство в різних моделях науки/ Т. П. Усатенко. Проблемы формирования компьютерной грамотности молодежи/ А. Н. Алексеева. Виховання школярів у художніх музеях/ Н. І. Ганнусенко. Взаємозв’язок навчального процесу з конкретною практикою в підготовці вчителя/ В. М. Кардашов, Т. К. Володько. Народне мистецтво як засіб національного виховання/ О. Є. Ковальов. Українське мистецтво ХХ ст.: перспективи вивчення в середній школі/ С. А. Ничкало. Виховання творчої особистості школярів засобами образотворчого мистецтва/ Н. В. Очеретяна. Критерії та рівні сформованості естетичного смаку молодших школярів/ І. Пацалюк. Національне виховання студентів у процесі вивчення української вишивки/ М. Й. Романюк. Декоративно-ужиткове мистецтво на уроках трудового навчання як засіб виховання учнів/ Д. О. Тхоржевський, В. Д. Мусієнко. Роль національної культури у вихованні студентської молоді/ М. М. Чепіль.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 34(05)/Н34
Назва : Науковий вісник Чернівецького університету: Збірник наукових праць. Вип. 161: Правознавство
Вихідні дані : Чернівці: Рута, 2002
Кільк.характеристики :124 с
ISBN, Ціна 966-568-573-2: 3.50 грн.
ДРНТІ : 10.07.01
УДК :
ББК : 67я5
Зміст : Принцип єдності права: Гносеологічні засади концепції Б. О. Кістяківського (1868-1920)/ А. А. Козловський. Традиційні парадигми природного права у Стародавньому Сході/ С. С. Сливка. "Політична участь" та її роль у процесі реалізації державної влади/ В. М. Скрипнюк. Джерела права України другої половини ХУІІ-ХУІІІ століть/ Є. В. Шаломєєв. Становлення банківської системи України у ХУІІІ-ХХ сторіччі (продоження)/ О. П. Орлюк. Договір як вольовий акт суб’єктів цивільного права (за проктом нового Цивільного кодексу України)/ І. Р. Калаур. Співвідношення приватного інтересу та суб’єктивного цивільного права/ Ю. П. Пацурківський. До питання про безкументарні цінні папери/ В. Гостюк. Теоретичні аспекти поняття цивільної процесуальної форми/ О. В. Гетманцев. Договір про державну службу за законодавством України/ Н. Д. Гетьманцева. Місце та роль в ринковій економіці соціального страхування/ М. І. Боднарук. Страховий інтерес як необхідна умова існування страхового правовідношення/ О. В. Грищенко. Правове регулювання фінансової системи України/ О. О. Дмитрик. Критерії класифікації фінансово-правових норм/ О. Д. Босий. Юридичний аналіз основного складу умисного вбивства за Кримінальним кодексом України 2001 року/ В. Грищук. Питання вдосконалення правового забезпечення управління в органах прокуратури України/ М. К. Якимчук. Принципи єдності й централізації в організації та діяльності прокуратури/ В. І. Малюга. Пробоема лідерства в злочинних групах/ Г. П. Жаровська. Корупція як фонове явище злочинності/ Т. А. Ніндипова.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(4Укр)/О-64
Назва : Організація навчально-виховного процесу: З досвіду роботи вищих навчальних закладів І - ІІ рівнів акредитації . Ч. 2
Вихідні дані : К.: НМЦ ВО, 2004
Кільк.характеристики :293 с
Ціна : 8.06 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.58(4Укр)
Зміст : ПЛАНУВАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ РОБОТИ ; Рекомендації з діловодства ; Орієнтовне положення про педагогічну раду ; ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. ПОЛОЖЕННЯ ПРО МОДУЛЬНО-РЕЙТИНГОВУ СИСТЕМУ НАВЧАННЯ ; ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ПЕДАГОГІЧНОГО (МЕТОДИЧНОГО) КАБІНЕТУ ; Планування роботи педагогічного кабінету ; Орієнтовні критерії рейтингової оцінки роботи педагогічного (методичного) кабінету ; ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ЦИКЛОВОЇ (ПРЕДМЕТНОЇ) КОМІСІЇ ; Положення про атестацію циклових комісій ; Критерії оцінки роботи циклових комісій ; Положення про атестацію кабінетів і лабораторій ; МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ; Рекомендації щодо створення навчально-методичного комплексу дисципліни ; Навчальна та робоча програми ; Плани навчальних занять та їх методичне забезпечення ; Методичне забезпечення самостійної роботи ; Пакет контрольних завдань для перевірки знань студентів ; Критерії оцінки знань студентів ; Методичне забезпечення дипломного і курсового проектування ; Перелік питань до семестрових і державних екзаменів ; Перелік методичного забезпечення навчальної дисципліни ; Міждисциплінарні зв’язки - етапи інтеграції в навчальному процесі ; Універсальна навчально-контролююча система ; ОЦІНКА ЯКОСТІ РОБОТИ ВИКЛАДАЧА ; Положення про рейтингову систему оцінки роботи викладача ; Оцінювання педагогчної діяльності викладача ; ОРГАНІЗАЦІЯ ПРАКТИЧНОГО НАВЧАННЯ. Програма виробничої практики та методичні рекомендації щодо написання звітної документації спеціальності 5.06010101 "Правознавство" ; ОРГАНІЗАЦІЯ ГУРТКОВОЇ ТА НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ ; Інноваційні підходи до гурткової роботи ; Організація науково-дослідної роботи студентів ; Організація і проведення пошукової та науково-дослідної роботи
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2002
Кільк.характеристики :126 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 4.70 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Зміст : Розвиток творчого потенціалу особистості майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема/ О. Я. Ростовський. Традиції української співацької школи і творчий розвиток студентів/ Ю. Є. Юцевич. Розвиваюче навчання і поліфункціональна підготовка педагога-музиканта засобами джазового виконавства/ В. І. Дряпіка. Педагогічна культура як основа творчого розвитку майбутнього вчителя музики/ А. М. Растригіна. Формування творчої особистості: теорія питання/ Л. С. Руденко. Критерії сформованості фахової компетентності майбутнього вчителя музики/ М. А. Михаськова. Теоретичні аспекти розвитку особистості майбутнього вчителя/ С. Г. Іващенко. Формування умінь фактурногго аналізу хорових творів у студентів музичних факультетів (на прикладі дитячої кантати "Здрастуй, день на всій землі!" Л. Дичко)/ Л. Ю. Шумська. До проблеми вдосконалення диригентсько-хормейстерської підготовки студентів/ Л. К. Рачицька. Ди питання вдосконалення процесу підготовки майбутнього вчителя музики/ Л. В. Костенко. Вплив хорових творів К. Стеценка на творчий розвиток студентів/ Г. С. Дідич, М. І. Гейченко. Сформованість естетичних смаків студентської молоді у сфері музичного мистецтва/ Л. П. Гончаренко. Деякі аспекти вокальної роботи з хором на початковому етапі/ Л. П. Заболотний. Проблема формування індивідуальної техніки майбутніх диригентів хору/ М. Г. Колос. Сучасні підходи в хормейстерській підготовці майбутніх вчителів музики/ І. С. Ковваленко. Проблема формування дослідницьких умінь учителя-хормейстера/ М. І. Фалько. Сутність педагогічнної взаємодії музичного керівника з дитячим хоровим колективом/ С. В. Скрипець. Розвиток емоційно-творчих здібностей студентів на хоровому диригуванні/ Л. А. Бірюкова. Вокальна діагностика як умова успішного вокально-творчого розвитку майбутнього вчителя музики/ О. В. Маруфенко. Творчий розвиток студентів засобами вокально-хорового мистецтва/ А. М. Афанасенко. Психолого-педагогічні питання розвитку особистості майбутнього вчителя музики на матеріалі української народної пісні/ С. М. Козлова. Риси фортепіанного стилю Людвіга ван Бетховена та особливості його музично-виконавської інтерпретації/ О. О. Карпова. Образне і логічне мислення в процесі сприйняття музики/ В. А. Розен. Загальнолюдські цінності та їх роль у вихованні особистості/ А. П. Карпенко. Підготовка студентів музичного факультету до особистісно-зорієнтованого виховання дітей дошкільного віку/ С. І. Матвієнко, С. І. Самаріна. Засоби і методи самостійної роботи студента над хоровим твором/ В. Г. Потороча. До проблеми розвитку творчого мислення студента в процесі індивідуального навчання/ Н. Л. Біла, Л. П. Вишнева.
Примірники : всього : аб(4), фб(1), ав(1), Ч.З.№2(4)
Вільні : аб(4), фб(1), ав(1), Ч.З.№2(4)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2002
Кільк.характеристики :150 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 7.00 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка майбутніх вчителів музики
Хімія-- методика викладання
Проблемне навчання
Педагогіка-- вивчення
Морально-етичне виховання
Вчитель майбутній -- музика і хореографія
Вчитель майбутній -- література
Вчитель майбутній-- моральні якості
педагогіка музична
Студентська молодь-- виховання
Культура-- музично-педагогічна
Практика-- соціально-педагогічна
Самоосвіта-- студент
Культура мислення
Виховання-- національно-культурне виховання
Професійна освіта
Екологічна освіта
Вчитель-- особистість
Педагогічні кадри-- підготовка
Клуб-- виховання
Здоровий спосіб життя-- виховання
Педагогіка --США
Вільне виховання-- історія
Соціальне виховання-- історія
Розвивальне виховання-- історія
Середня освіта --Польша і Україна
Асоціативний експеримент
Саморегуляція-- психофізичний стан
Педагог-- саморегуляція
Вчитель-- підготовка --Чернігівська губернія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): олімпійський рух
Зміст : ПЕДАГОГІКА І МЕТОДИКА ; Суперечності й тенденції оновлення змісту художньої освіти в загальноосвітній школі/ О. Я. Ростовський. Політика рівних можливостей у сфері освіти в Україні: реалії та перспективи/ О. В. Аніщенко. Підготовка студентів до використання проблемного навчання як важливого засобу підвищення пізнавальної активності учнів при викладанні хімії/ Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов. Логічні структурні схеми і таблиці в процесі вивчення педагогіки/ В. М. Благінін. Морально-етичне виховання учнів у процесі вивчення української літератури в школі/ Л. Л. Драчук. До питання про становлення художньо-педагогічної спрямованості майбутнього вчителя літератури/ В. Г. Кучерявець. Критерії сформованості фахової компетентності майбутнього вчителя музики/ М. А. Михаськова. Проблема особистісно-зорієнтованого підходу до учнів у музичній педагогіці (історичний аспект)/ І. О. Ростовська. Обгрунтування професійної підготовки майбутніх учителів музики і хореографії в умовах поєднаних спеціальностей/ Ю. О. Ростовська. Розвиток духовності - одна з важливих проблем сучасного виховання студентської молоді/ Н. І. Семикліт. Педагогічні умови формування виконавської культури майбутнього вчителя музики/ Л. В. Гусейнова. Проблема спілкування у професійній підготовці майбутнього вчителя музики/ В. В. Ревенчук. Особливості початкового етапу вокально-хорової роботи з учнями молодшого шкільного віку/ О. М. Грисюк. Формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя як педагогічна проблема/ В. В. Мішедченко. Професійна діяльність молоді в ситуації змін освітніх орієнтирів/ В. М. Онищук. Із досвіду організації та проведення соціально-педагогічної (ознайомчої) практики на 1 курсі/ Т. В. Зінченко. Формування естетичного досвіду особистості як педагогічна проблема/ М. П. Долматова. Самоосвіта та її роль у професійному становленні майбутнього вчителя/ П. В. Кряжев. Культура мислення як умова розвитку особистості майбутнього вчителя/ В. Л. Дубровський. Нові педагогічні технології у вирішенні проблематики процесу керування музичним сприйманням/ Л. Г. Семенець. Досвід використання гри як засобу національно-культурного виховання дітей молодшого шкільного віку/ Н. В. Кудикіна. Виробничі будівельні системи як об’єкти проектування педагогічних систем професійної освіти/ В. В. Харабет. Завдання екологічної освіти в контексті нової філософії життя/ В. Ф. Лащенко. Сучасні підходи до визначення поняття "соціальна відповідальність" як якість особистості вчителя/ О. М. Кочерга. Підготовка педагогічних кадрів до роботи у клубах з учнівською молоддю/ Н. С. Останіна. Виховання в учнівської молоді цінностей здорового способу життя/ В. Кузьменко. ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Гуманістичні тенденції в педагогіці США/ Є. І. Коваленко. Становлення дидактичних поглядів С. Русової/ О. М. Таран. Гуманістичний підхід до особистості дитини у західноєвропейській теорії вільного виховання (кінець ХІХ - початок ХХ століття)/ О. А. Барило. З історії становлення соціального виховання на Україні (початок ХХ століття)/ Р. Г. Новгородський. Становлення та розвиток ідеї розвивального навчання: від Сократа до Сухомлинського/ Ю. Г. Новгородська. Реалізація принципу індивідуального підходу в педагогічній спадщині М. О. Добролюбова/ Л. О. Дубровська. Вплив педагогічних ідей П. де Кубертена на становлення сучасного олімпійського руху/ О. В. Лісовець. Турбота земств Чернігівської губернії про підготовку учителів/ Н. А. Олійник. Середня освіта Польщ іта України: реформа, структура/ О. А. Жук. Уміння працювати з навчальною літературою як передумова самоосовіти студентів/ М. І. Бондаренко. ПСИХОЛОГІЯ ; Психологічні основи засвоєння комунікативної функції мови студентами/ О. І. Нещерет. Діагностика моральних якостей майбутніх учителів методом асоціативного експерименту/ Т. І. Крига. Саморегуляція психофізичного стану як важлива складова діяльності педагога/ О. Д. Ляшко.
Примірники : всього : Ч.З.№2(4), аб(3), ав(2), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(4), аб(3), ав(2), фб(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Яковець, Василь Павлович, Коваленко, Євгенія Іванівна
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2003
Кільк.характеристики :162 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 11.90 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічне дослідження
Моделювання-- діяльність вчителя
Педагогічна творчість
Менеджмент-- педагогічний
Виховання-- виховання здорового спосібу життя
Виховання-- національне виховання
Педагогічна практика
Виховання-- естетичне виховання
Громадянське виховання
Обрядовий фольклор України, 19 ст. кінець ; 20 ст. початок;
Дошкільна освіта в Україні-- історія
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- історія-- Ніжинський історико-філологічний інститут
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- дошкільна освіта-- історія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дошкільне виховання--мовлення--вільне виховання--українські педагоги--жіноча професійна освіта--вільна українська школа, часопис
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Моделювання діяльності вчителя як ефективний метод педагогічного дослідження/ В. П. Курок. Культурна політика як теоретична проблема: аналіз сучасних концепцій та міжнародних документів/ О. Р. Копієвська. Педагогіка свободи як оснащення для життя/ А. М. Растригіна. Аксіологічний аспект художньої та естетичної культури в освіті й вихованні молоді/ Ю. В. Локарєва. Структура професійної компетентності майбутнього вчителя/ М. А. Михаськова. Педагогічні основи загально-типологічного та диференційовано-типологічного методів формування музичних здібностей школярів/ О. В. Коваль. До суті поняття "педагогічна взаємодія"/ В. В. Ревенчук. Теоретичні засади формування у майбутніх учителів готовності до педагогічної творчості/ С. Г. Іващенко. До сутності поняття "естетичний досвід особистості"/ М. П. Долматова. Критерії та рівні сформованості майбутнього вчителя музики до інструментально-виконавської діяльності/ Л. В. Гусейнова. Педагогічний менеджмент в системі управління загальноосвітніми навчальними закладами/ Г. М. Тимошко. Деякі особливості навчально-пізнавальної діяльності/ М. М. Солдатенко. МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ; Сучасні підходи у підготовці вчителя музики до роботи в системі особистісно-орієнтованої музичної освіти/ С. Р. Хлєбік. Адаптаційний період у музичному вихованні першокласників у малокомплектній школі/ О. М. Грисюк. Психологічні особливості навчання студентів-заочників педагогічного спілкування англійською мовою з використанням мережі Інтернет/ О. М. Базар. Педагогічні технології виховання здорового способу життя старших підлітків у позакласній роботі/ В. Ю. Кузьменко. Специфіка формування поліфонічного мислення майбутніх учителів у класі бандури/ Н. В. Голуб. Педагогічна практика - важливий чинник формування екологічної культури/ В. Ф. Лащенко. До проблеми національного виховання молодших школярів (на прикладі татарської діаспори в Україні)/ Т. Г. Зякун. Роль дидактичної гри у вихованні і розвитку мовлення дітей дошкільного віку/ О. Квак. Естетико-виховні можливості навчання сольфеджіо на уроках у ДМШ/ Т. М. Турчин. До питання організації педагогічної практики майбутнього учителя музики в початковій школі/ В. В. Мішедченко. Музичне краєзнавство в естетичному вихованні майбутніх вчителів/ В. М. Семикліт. Громадянське виховання в системі формування громадянської позиції школярів/ В. М. Благінін, С. В. Павлюк. Зміст навчання продуктивних видів мовлення у мовних закладах вищої освіти/ Л. П. Дарійчук. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Проблеми педагогіки творчості у педагогічній спадщині Г. Ващенка/ Є. І. Коваленко. Розвиток музичної освіти в Україні в другій половині ХУ - початку ХУІІ століть/ О. Я. Ростовський, О. В. Ростовська. Український обрядовий фольклор у спадщині творчої інтелігенції кінця ХІХ - початку ХХ століття/ Г. С. Дідич, М. І. Гейченко. Музичний світ Миколи Гоголя як джерело формування духовної культури студентської молоді/ О. А. Кавунник. Розвиток музично-педагогічної освіти в Польщі у другій половині ХХ століття в світлі еволюції шкільних програм/ Г. Ю. Ніколаї. Роль і місце Ніжинського історико-філологічного інституту князя О. А. Безбородька в культурно-освітньому просторі України кінця ХІХ - початку ХХ століття/ Н. М. Баленко. Педагогічна історіографія 70-х років ХХ ст. про творчий доробок Г. С. Сковороди/ І. О. Кулик. Розвиток ідей В. Сухомлинського з формування творчої особистості у концептуальних підходах до реформування освіти/ Ю. Г. Новгородська. Ідеї соціалізації в педагогічному доробку Тимофія Лубенця/ Р. Г. Новгородський. Навчально-методична література для закладів жіночої професійної освіти (1865-1916)/ О. В. Аніщенко. Проблеми вільного виховання на сторінках часопису "Вільна українська школа"/ О. А. Барило. Клуб як культурно-освітній осередок громадянського виховання учнівської молоді в Україні в 20-і роки ХХ століття/ Н. С. Останіна. Уроки історії музичної педагогіки/ О. Я. Ростовський. Дошкільне виховання в науково-педагогічній структурі Ніжинської вищої школи: історичний аспект/ С. І. Матвієнко. Ідей соціально-психологічної адаптації в зарубіжній психології/ Н. В. Коваленко.
Примірники : всього : Ч.З.№2(2), аб(2), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(2), аб(2), фб(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2004
Кільк.характеристики :126 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 10.20 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): науково-дослідна діяльність студентів
Болонський процес
Підготовка майбутніх вчителів-- формування
Вищі навчальні заклади-- комп’ютеризація
Розвивальне навчання
науково-дослідна діяльність студентів
Спілкування-- учні
Гра-- молодші класи
Точні науки-- методика викладання
Народність виховання
Церковний спів-- історія --Чернігівщина
Красномовство-- навчання
Іноземні мови-- вивчення
Вчитель майбутній -- іноземна мова
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчитель математики--діти з психічними вадами--діти з фізичними вадами
Зміст : Вища освіта України та інтеграційні вимоги "Болонського процесу"/ Г. Поберезька. Психолого-педагогічна сутність поняття науково-дослідної діяльності студентів/ Є. В. Кулик. Теорія самовиховання як фундаментальна основа соціально-педагогічної діяльності сучасних громадських молодіжних об’єднань/ Ю. Й. Поліщук. Суть, структура та рівні стилів педагогічної діяльності педагога/ Л. В. Манчуленко. Зовнішньоестетична виразність як компонент педагогічної техніки ідеального вчителя/ О. А Осаволюк. Навчання нових генерацій та восьмий з 44 глобальних процесів/ К. Корсак, О. Симоненко. Глобальні процеси й зміни умов для освітніх інновацій/ П. В. Кряжев. Педагогічні проблеми формування професійних переконань майбутніх вчителів/ Ю. О. Ростовська. Процес формування особистості і кризи розвитку/ О Скалько. Проблеми комп’ютеризації вищих навчальних закладів України/ М. М Лисенко. Сутність розвивального навчання: психологічні і дидактичні/ О. Д Замашкіна. Науково-дослідна робота студентів - важлива ланка в системі підготовки майбутнього вчителя/ О. М Кочерга. Педагогічна модель формування готовності до інструментально-виконавської діяльності/ Л. В. Гусейнова. Гуманістична спрямованість курсу "Основи педагогічної майстерності"/ О. В. Ляшко. Спілкування як основа групової навчальної діяльності учнів у малочисельних класах та класах-комплектах початкової школи/ Г. Г. Бондаренко. Гра та казка як засоби розвитку творчого потенціалу учнів молодших класів на уроці/ Н. В. Білоусова. Вчителю про охорону національної культурної спадщини у дискурсі "Інтегрованого культурознавства"/ З. Донець. Формування особистості студента як суб’єкта навчальної діяльності за модульним навчанням фізики у педколеджі/ І. Мищук. Точка зору вчителів Європи на труднощі забезпечення якості викладання точних наук у школі/ О. Ходаковський. Естетична підготовка майбутніх учителів-філологів у процесі вивчення іноземної мови/ М. Долматова. Типові помилки у вживанні перфекту та можливі шляхи їх подолання/ О. А. Палій. Критерії відбору відеофономатеріалів для навчання майбутніх учителів англомовного діалогічного спілкування/ С. П. Литвиненко. Визначення об’єктів формування міжкультурної комунікативної компетенції в письмі майбутніх учителів англійської мови/ О. О. Москалець. Формування просторових уявлень та просторової орієнтації у дітей з психічними та фізичними обмеженнями/ О. В. Гармаш, А. І. Конончук. Урок української мови в системі особистісно орієнтованого навчання/ О. Банзерук. Дослідницька технологія у навчанні: Теоретичний аспект/ А. В. Лисенко. Розвиток ідей В. Сухомлинського з формування творчої особистості школяра у навчальній літературі початкової школи/ Ю. Г. Новгородська. Питання запровадження ТНЗ на сторінках української педагогічної преси 50-х років ХХ століття/ О. Адаменко. Ідея народності виховання у науково-педагогічній спадщині О. О. Потебні/ Н. І. Зайченко. Компаративні дослідження вчених мовознавців України другої половини ХІХ - початку ХХ століття/ Н. М. Баленко. Філософія світосприймання Т. Г. Шевченка/ Ж. М. Володченко, І. М. Кондратьєв. Перші педагогічні курси церковного співу на Чернігівщині/ О. П. Васюта. Наукові засади організації праці в закладах професійної освіти (кінець ХІХ - початку ХХ століття)/ О. В. Аніщенко. Навчання мистецтву красномовства як складова формування громадянської самосвідомості особистості (Києво-Могилянська риторична школа)/ Л. С. Деркач. Гуманні взаємини між учителем і учнями як умова здійснення індивідуального підходу в шкільній практиці ХІХ століття/ Л. О. Дубровська. Італія: умльтикультурні проблеми освіти як наслідок процесу глобалізації/ С. Савіцька-Вільгусяк. Польський досвід підвищення кваліфікації вчителів/ Л. Юрчук. Особливості виховної роботи з молоддю в країнах, що будують суспільство знань/ О. С. Бойчук.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Яковець, Василь Павлович, Коваленко, Євгенія Іванівна
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 1998
Кільк.характеристики :182 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 6.74 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Лідерство-- підлітки
Мовлення-- дошкільнята
Моральне виховання
Адиктивна поведінка-- молодь-- профілактика
Спілкування-- іншомовне-- студенти
Я - теорія
Вчитель майбутній-- формування
Дошкільники-- навчання
Освіта в Україні-- історія, 20 ст. 20-ті рр.
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Підготовка майбутніх вчителів хімії
Освіта в Україні-- історія-- жіноча освіта, 1890 - 1914 рр.
Диференційоване навчання-- біологія
Творчість-- суть
Молодші школярі-- моральне формування
Музичні твори-- інтерпретація
Музична культура-- школярі
Музичні здібності
Футбольна техніка
Старшокласники-- індивідуальність
Вчитель майбутній-- формування
Конфлікт-- психологія
Психолог вузу
Коледж
Студентська група-- адаптація
Адаптація студентів до ВНЗ
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- освіта-- історія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): жіноча сільськогосподарська освіта
Зміст : Формування уміння художньої інтерпретації у студентів музичних факультетів педагогічних вузів/ В. М. Крицький. Становлення мотивації лідерства у підлітків шляхом ідентифікації зі "значущим іншим"/ С. В. Походенко. Психологічні особливості формування навичок писемного мовленння у дошкільному віці/ В. С. Савельєва. Проблеми морального виховання у педагогічній спадщині М. Демкова/ Н. Бєлкіна. Профілактика адиктивної поведінки молоді в практиці вітчизняної педагогіки/ Н. П. Пихтіна. Психолого-педагогічні умови організації іншомовного спілкування студентів/ Л. П. Дарійчук. "Я" як центральна складова суб’єктивної рольовох позиції індивіда/ Т. Д. Кричковська. Теоретичні засади формування творчого потенціалу майбутнього вчителя/ С. В. Олійник. Формування уявлення про визначальні умови діяльності у процесах перцептивної антиципації/ В. В. Плохіх. П’ятий колос (filar-опора)" - туризм та процес європейської інтеграції/ Казімеж Хиц. Роль академічної лекції у контексті інтегрованого навчання (польський досвід)/ А. В. Василюк. Просвітницька діяльність архієпіскопа Іоана Максимовича в перші роки існування Чернігівського колегіуму/ О. Кивлюк. До питання про педагогічну діяльність Лазаря Барановича (? - 1693)/ Т. Гавриленко. Ознайомлення старших дошкільників із світловими і тепловими явищами/ Н. А. Олійник. Смисложиттєві орієнтації як показник самовизначеності особистості/ Ю. А. Репецький. Принцип професійної спрямованості курсу вищої математики в сільськогосподарських вузах/ Ю. Л. Луценко. Особливості розвитку системи освіти в Україні в 20-і роки ХХ ст./ В. О. Коваленко. Практика як основа підготовки соціального педагога/ Н. В. Заверико. Посилення практичної спрямованості методичної підготовки майбутніх вчителів хімії/ Н. І. Лукашова. Деякі питання розвитку жіночої сільськогосподраської освіти на Чернігівщині (1890 - 1914 рр.)/ О. В. Аніщенко. Педагогічні умови організації диференційованого навчання при вивчення біологічних дисциплін/ Н. О. Падун. До питання про сутність творчості/ Є. І. Коваленко. Педагогічні умови формування морально-естетичного досвіду молодших школярів засобами мистецтва/ С. Р. Хлєбік. Проблема інтерпретації музичних творів на заняттях хорового класу/ З. В. Хоменко. Діагностика ступеня сформованості музичної культури школярів/ О. М. Грисюк. Критерії і стан сформованості музичної культури першокурсників на початковому етапі навчання/ В. В. Мішедченко. До питання методології розвитку музичних здібностей школярів у навчальній діяльності/ О. В. Коваль. Дослідження ефективності футбольної техніки в залежності від способу виконання її елементів/ С. М. Селюнін, В. М. Дудка, П. І. Щербак. Навчання і становлення індивідуальності старшокласників/ М. В. Папуча. Виховання у майбутнього вчителя любові до дітей: вивчення стану проблеми/ С. О. Борисюк. Обгрунтування С. Русовою принципу національної єдиної дільної (трудової) школи/ О. М. Таран. Проблема конфлікту в сучасних психологічних дослідженнях/ О. М. Гуменюк. Потенційний керівник і вузівський психолог: на шляху до робочого альянсу/ О. П. Щотка. Український коледж - школа самореалізації/ Ю. Г. Новгородська. Український національний виховний потенціал педагогічної системи Г. Ващенка як заперечення виховних ідеалів тоталітарних систем/ О. М. Ковальчук. Про діагностичний підхід до здійснення виховного процесу/ Н. І. Яковець, М. О. Шевчук. Роль наставника на першому етапі гуртування студентської групи/ Л. М. Жалдак.
Примірники : всього : ав(2), Ч.З.№2(7), аб(8), фб(1)
Вільні : ав(2), Ч.З.№2(7), аб(8), фб(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 34(05)/Н 34
Назва : Наукові записки Національного університету "Києво-Могилянська Академія" . Т. 26 : Юридичні науки
Вихідні дані : К.: КМ Академія, 2004
Кільк.характеристики :110 с
Колективи : Національний університет "Києво-Могилянська Академія"
Примітки : Бібліогр. в кінці ст
Ціна : 3.00 грн.
ДРНТІ : 10
ББК : 67.0я5
Зміст : Деякі критерії оцінки якості та ефективності нормативно-правових актів/ Ю. І. Бірченко. Право як тип соціального регулювання: естетичний аспект/ Є. В. Бурлай. Проблемні питання відшкодування потерпілому від злочину завданих йому збитків/ В. І. Галаган. Теоретичні аспекти реалізації цілей норм права/ М. Д. Гнатюк. Юридичній професії - надійне кадрове забезпечення/ С. Д. Гусарєв. Особливості спадкування в українській системі світобачення: історико-правові аспекти/ Г. В. Журбелюк. Оціночні ознаки в складі злочину хуліганство (ст 296 Кримінального кодексу україни)/ О. В. Заруцький. Особливості вдосконалення джерел трудового права в сучасних умовах/ В. Л. Костюк. Страхові резерви в банківській діяльності: питання теорії та судової практики/ Н. Г. Кравченко, О. М. Лобач. Міжнародно-правова природа одностороннього зобов’язання держави/ Н. Л. Лехник. Проблеми повноти, всебічності й об’єктивності судового розгляду справ про злочини неповнолітніх/ І. Я. Мокрицька. Шляхи реформування системи обліку прав за цінними паперами в Україні/ В. В. Посполітак. Суддівський розсуд у цивільному процесі/ М. Д. Савенко. Вдосконалення механізму забезпечення житлом у сучасних умовах/ В. Р. Солом’яний. Ефективність правового регулювання/ Т. І. Тарахонич. Держава як гарант свободи людини (з історії політичної і правової думки)/ В. І. Тимошенко. Правове регулювання захисту прав споживачів в Україні та ЄС: порівняльний аспект/ Р. Ю. Ханик-Посполітак. Роль судової практики в системі джерел права України/ Д. Ю. Хорошковська. Формування права в Західній і Східній Європі: загальне і відмінне/ О. В. Цельєв. Інформаційний імунітет: законодавче врегулювання і практика/ Т. О. Шмарьова. Покарання як засіб охорони правопорядку/ Б. А. Шолудько.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 07.06.2024
Кількість запитів 41658
Кількість відвідувачів 1804
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя