Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=критичне мислення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 78
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-60   61-78 
1.


    Перкун, Віталій.
    Ad vocem до "Життя в реальності війни” [Текст] : (лист до редакції “Критики”) / В. Перкун // Критика : Рецензії. Ессеї. Огляди. - 2023. - N 7/8. - С. 36-39.
Рубрики: Мислення--критичне
Кл.слова (ненормовані):
мислення -- критичне мислення -- навчання демократії -- цивілізаційний портрет України -- економічна грамотність -- правова грамотність -- принцип органічного життя -- російсько-українська війна


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

2.


    Давиденко, А. А.
    For the love of a man [Текст] : (after J. London). Home reading. 6 form / А. А. Давиденко // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 14. - С. 15-19.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--уроки
   Викладання англійської мови в школі--уроки

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- уроки -- домашнє читання -- усне мовлення -- критичне мислення -- комунікативні здібності -- любов до людини
Анотація: Подано розробку уроку домашнього читання з англійської мови на тему: "За любов до людини" для учнів 6 класу.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)

Знайти схожі

3.
81.43.21-90
Я 65


    Янцева, Н. В.
    Teenage life : 10 form / Н. В. Янцева // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 19/21. - С. 52-59 : фотогр.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--уроки
Кл.слова (ненормовані):
уроки англійської мови -- підлітки -- тинейджери -- критичне мислення -- стосунки та взаємини -- 10 клас
Анотація: В статті подано розробку уроку для 10 класу на тему: Життя підлітків.


Є примірники у відділах:
Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.
81.43.21-90
П 82


    Простолюдова, О. В.
    Theatre? Why is it still alive : 8 form / О. В. Простолюдова // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 19/21. - С. 32-33 : фотогр., іл.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--уроки
Кл.слова (ненормовані):
уроки англійської мови -- театр -- мовлення -- критичне мислення -- 8 клас
Анотація: В статті подано розробку уроку з англійської мови для 8 класу на тему: Театр, чому все ще живий?


Є примірники у відділах:
Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.


    Демченко, Юлія.
    Інноваційні технології особистісного орієнтованого навчання учнів початкової школи [Текст] / Ю. Демченко, О. Нікітіна // Рідна школа. - 2019. - N 2. - С. 45-50.
Рубрики: Початкова школа--інновації
   Початкова школа--інформаційні технології

Кл.слова (ненормовані):
інноваційні технології в початковій школі -- критичне мислення -- особистісно орієнтований підхід -- інформаційно-комунікативні технології


Дод.точки доступу:
Нікітіна, Олена

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.


    Кіпушева, Т. В.
    Інноваційні технології, прийоми й методи викладання зарубіжної літератури [Текст] / Т. В. Кіпушева // Зарубіжна література в школі : науково-методичний журнал. - 2020. - N 15/16. - С. 16-46.
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі--інноваційні технології
Кл.слова (ненормовані):
уроки зарубіжної літератури -- критичне мислення -- інноваційні технології навчання -- інтерактивні технології навчання -- проєктні технології навчання -- кейс-метод на уроках -- мультимедійні технології навчання -- соціальні сервіси на уроках -- технологія візуалізації навчальної діяльності


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

7.
373.3
Z99


   
    Інтегроване навчання: тематичний і діяльнісний підходи [Текст] // Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 28/29. - С. 12-25.
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання--інтегроване навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- діяльнісний підхід -- критичне мислення -- нова українська школа -- планування тематичного навчання -- тематичний день


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.


    Галата, Світлана.
    Інтерактивне навчання: цікаво і "без авралів” [Текст] / С. Галата // Сучасна освіта України : Інформаційний збірник. - 2020. - N 29 (27 липня). - С. 8-9.
Рубрики: Освіта в Україні--інтерактивне навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтерактивне навчання -- критичне мислення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
83.3(4УКР)р10
О-53


    Олексієнко, Галина.
    Активне навчання в сучасній школі / Г. Олексієнко // Укр. мова і л-ра в шк. України : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2014. - № 10. - С. 30-32 : фотогр. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання української літератури в школі
Кл.слова (ненормовані):
активне навчання -- пізнавальна активність -- морально-етичні проблеми -- критичне мислення -- рефлексія -- активне навчання -- фаза актуалізації -- фаза консолідації
Анотація: Автор статті пропонує розробку уроку з української літератури по темі: "Морально-етичні проблеми, порушені в повісті "Кайдашева сім'я" І. Нечуя-Левицького".


Дод.точки доступу:
Нечуй-Левицький, Іван Семенович (письменник, учитель, магістр богослов'я ; 25. 11. 1838 - 2. 04. 1918) \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.
74.202.242
Ш 74


    Шмойлова, Т. В.
    Віртуальна подорож Україною [Текст] : інтегрований урок (природознавство, математика, основи здоров’я) із застосуванням технології формування критичного мислення у 4-му класі / Т. В. Шмойлова // Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 22/24. - С. 57-65.
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--уроки--інтегровані уроки
Кл.слова (ненормовані):
інтегровані уроки -- урок природознавства -- урок математики -- урок основ здоров’я -- критичне мислення -- віртуальна подорож


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

11.


    Богдановська, Людмила.
    Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках історії / Л. Богдановська // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 3. - С. 62-65 : фотогр. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 63.3(0)р10
Рубрики: Уроки історії--використання інформаційних технологій
   Кафедра права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційні технології -- пізнавальна самостійність -- педагогічний процес -- критичне мислення -- творчий потенціал -- уроки історії
Анотація: У статті розкрито особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі, зокрема на уроках історії; проаналізовано проблему формування пізнавальної самостійності учнів у зв'язку з впровадженням ІКТ; розглянуто специфіку розвитку критичного мислення школярів за допомогою інтерактивних засобів навчання.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

12.


    Криворотенко, Ольга.
    Використання прийомів розвитку критичного мислення на уроках літератури [Текст] / О. Криворотенко // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2018. - N 5. - С. 6-11. . - ISSN 0130-5263
Рубрики: Викладання української літератури в школі--розвиток критичного мислення
Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- уроки української літератури -- аналіз художнього твору -- алгоритми діяльності


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

13.
   159.9(06)
   Н 34


    Гордієнко, Тетяна Володимирівна.
    Використання технологій критичного мислення під час аналізу навчальних мультфільмів в початковій школі [Текст] / Т. В. Гордієнко, Н. В. Білоусова, М. П. Долматова // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2021 = Research Notes. - № 1. - С. 44-52
УДК
Рубрики: Початкова освіта в Україні--організація
Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- мультфільми в початковому навчанні


Дод.точки доступу:
Бурназова, Віра Володимирівна \ред.\; Білоусова, Надія Валентинівна; Долматова, Марина Петрівна; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2)
Вільні: фб (3), Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

14.
37.015.3
К 60


    Колінько, А. П.
    Вплив критичного мислення на ефективність навчання учнів [Текст] / А. П. Колінько // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 10/12. - С. 15-23. - Бібліогр.: 30 назв. - Продовження. Початок в № 7-9. - 2019.
УДК
Рубрики: Викладання історії в школі--критичне мислення
Кл.слова (ненормовані):
уроки історії -- критичне мислення -- 6 клас


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

15.
373.3.015.3:159.955](477)
Х 76


    Хоменко, К.
    Вправи для розвитку критичного мислення молодших школярів / Катерина Хоменко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 4(610). - С. 54–56. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--розвиток критичного мислення
Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- вправи -- кластер -- ажурна пилка -- кошик ідей -- Діаграма Венна -- усвідомлення інформації -- сприйняття інформації -- початкова школа
Анотація: У статті наведно приклади вправ для розвитку критичного мислення у молодших школярів, зокрема: "Кластер", "Кошик ідей", "Ажурна пилка". Наведені вправи допомогають краще сприймати й усвідомлювати інформацію учнями, заохочувати їх до самостійного навчання та співпраці в групі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

16.
37.016:94
Ч-20


    Чаркіна, Т. І.
    Вчимо критичного мислення на уроках історії та правознавства [Текст] / Т. І. Чаркіна // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 16/18. - С. 10-14. - Бібліогр.: 7 назв.
УДК
Рубрики: Викладання історії в школі--критичне мислення
   Викладання правознавства в школі--критичне мислення

Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- сучасний урок -- урок історії -- урок правознавства -- тимбілдинг -- сторітелінг


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

17.


    Сенчило, Алла.
    Готовність майбутнього вчителя початкових класів до розвитку критичного мислення [Текст] / А. Сенчило // Українська мова і література в школах України. - 2017. - N 11. - С. 36-37.
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів початкової школи--розвиток критичного мислення
   Кафедра педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- готовність учителя -- рефлексія -- актуалізація -- усвідомлення змісту -- вчителі початкової школи


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)

Знайти схожі

18.


    Амерханян, Світлана.
    "Гроші – добрий слуга, та поганий хазяїн…" [Текст] : урок за п’єсою Івана Карпенка-Карого «Сто тисяч» з елементами критичного мислення : 8 клас / С. Амерханян // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2020. - N 9 . - ISSN 0130-5263
Рубрики: Викладання української літератури в школі--уроки в 8 класі
Кл.слова (ненормовані):
урок за п’єсою -- критичне мислення


Дод.точки доступу:
Карпенко-Карий, Іван Карпович (укр. письменник, драматург ; 1845-1907) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

19.
74.202
Т 81


    Тукало, Е. П.
    Діагностика стану сформованості в учнів інформаційної компетентності під час вивчення історії [Текст] / Е. П. Тукало // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 10/11. - С. 7-8.
ББК 74.202
Рубрики: Інформаційна компетентність учнів
Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- анкетування -- визначення суті проблеми
Анотація: У статті відмічено, що завдання історичної освіти мають чітко визначену особистісну спрямованість та поєднані з оволодінням особистістю ключовими компонентами.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

20.
Шифр: ДзОП-1/2019/5
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 5
Зміст:
Інтернет-марафон видавничої групи "Основа" : [про Інтернет-марафони, організовані Видавничою групою "Основа", які відбулися у березні 2019 року]. - С.2–3.
Кл.слова: інтернет-марафони, професійне зростання, педагоги
Борович, Р. Р. Шляхи розв’язання проблем раннього дитячого аутизму : [вивчено проблему дитячого аутизму. Окреслено шляхи навчання та виховання дітей із даною особливістю психічного розвитку] / Р. Р. Борович. - С.4–8. - Бібліогр.: 9 назв. : фото.
Кл.слова: порушення психічного розвитку, ранній дитячий аутизм, корекційна робота
Максимчук, Ю. Й. Формування комунікативної компетентності учнів з особливими освітніми потребами шляхом розвитку критичного мислення : [розглянуто проблему формування комунікативної компетентності дітей з особливими освітніми потребами. Доведено, що її формування варто розпочинати з раннього віку, що є найважливішою передумовою успішності навчання в основній та старшій школі, зокрема шляхом розвитку критичного мислення.] / Ю. Й. Максимчук. - С.9–11. - Бібліогр.: 7 назв. : фото., іл.
Кл.слова: комунікативна компетентність, критичне мислення, учні з особливими освітніми потребами
Нагорна, О. Б. Формування рухових компетентностей у дітей із порушеннями функцій опорно-рухового апарату в дошкільному та молодшому шкільному віці : [рекомендації вчителям, батькам, реабілітологам щодо формування рухових компетентностей у дітей із порушеннями функцій опорно-рухового апарату в дошкільному та молодшому шкільному віці] / О. Б. Нагорна. - С.12–13. - Бібліогр.: 8 назв. : фото.
Кл.слова: рухові компетентності, порушення опорно-рухового апарату, рухові розлади
Бабаляк, С. В. Кухонне обладнання : [розробка уроку соціально-побутового орієнтування у 8-му класі для дітей із легкою розумовою відсталістю] / С. В. Бабаляк. - С.14–19. : іл., табл.
Кл.слова: соціально-побутове орієнтування, діти з легкою розумовою відсталістю, уроки
Чиж, В. М. Оповідання про Україну. Ангел-хранитель Києва : [розробка уроку з української літератури для дітей 6-го класу з легкою розумовою відсталістю] / В. М. Чиж. - С.20–22 : фото., іл.
Кл.слова: українська література, діти з легкою розумовою відсталістю, уроки
Свириденко, О. В. У світі казки чарівної : [розробка уроку позакласного читання для учнів 2-го класу з дислексією] / О. В. Свириденко. - С.23–25. : фото., іл.
Кл.слова: позакласне читання, дислексія, уроки
Штіль, С. Ю. Формування мовленнєвих компетентностей у дошкільників з особливими освітніми потребами шляхом розвитку дрібної моторики : [розглянуто шляхи розвитку дрібної моторики дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами, які сприятимуть формуванню мовленнєвих компетентностей дітей] / С. Ю. Штіль. - С.26–28. - Бібліогр.: 5 назв. : фото., табл.
Кл.слова: мовленнєві компетентності, розвиток моторики, діти дошкільного віку
Коротун, Н. М. Прийоми збереження та зміцнення здоров’я дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами під час навчально-виховного процесу : [містяться рекомендації вчителям щодо збереження та зміцнення здоров’я дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами під час навчально-виховного процесу] / Н. М. Коротун. - С.29–30. - Бібліогр.: 6 назв. : іл.
Кл.слова: збереження здоров’я, зміцнення здоров’я, молодші школярі
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

21.


    Гасій, Катерина.
    Дослідження ролі антропонімів у розкритті характерів героїв як один із методів розвитку критичного мислення на уроках української літератури [Текст] / К. Гасій // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 6. - С. 18-20.
Рубрики: Викладання української літератури в школі--розвиток критичного мислення
Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- антропоніми -- уроки української літератури -- характер героїв


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

22.
152
Б 81
б-ка Бойка О. Д. / Б 81-фб


    Боно, Эдвард.
    Думай! Пока еще не поздно [Текст] / Э. де Боно. - СПб. : Питер, 2011. - 224 с. - (Сам себе психолог). - ISBN 978-5-4237-0094-2 : 4.00 грн.
РУБ 152
Рубрики: Психологія конгнітивна
Кл.слова (ненормовані):
Креативність -- Сприйняття -- Критичне мислення -- Лідерство і мислення

Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

23.
159.943.7
К 17


    Калошин, В. Ф.
    Загальнолюдські цінності в освіті / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 4/6. - С. 41–49.
УДК
Рубрики: Психологія--навички--формування
Кл.слова (ненормовані):
спілкування -- творчість -- зміст (контент) -- співробітництво -- критичне мислення -- упевненість -- цінності в освіті
Анотація: За матеріалами книги Р. М. Голінкофф, К. Хірш-Пасек "Знати або вміти? 6 ключових навичок сучасної дитини.


Дод.точки доступу:
Гоменюк, Д. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

24.


    Жебровська, Г. Ю.
    Застосування методів креативного навчання на уроках зарубіжної літератури [Текст] / Г. Ю. Жебровська // Зарубіжна література в школі : наук.-метод. журн. - 2019. - N 3/4. - С. 2-9. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури в школі--методи креативного навчання --технологія критичного мислення
Кл.слова (ненормовані):
уроки зарубіжної літератури -- креативне навчання -- критичне мислення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

25.
159.9
К 82


   
    Критичне мислення в роботі вчителя [Текст] : віртуальний тренінг // Психолог. - 2017. - N 11/12. - С. 76-96.
УДК
Рубрики: Психологія--тренінги для педагогів
Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- тренінги для педагогів


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

26.
74.202.242
Ф 21


    Фаніна, Марина.
    Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів [Текст] / М. Фаніна // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 12. - С. 34-36. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--творча особистість
Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- творчі здібності -- розвиток творчих здібностей


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

27.
373.3.025.7(477)
К 59


    Козінцева, Т.
    Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів / Тетяна Козінцева // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 10–13. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--розвиток критичного мислення
   Початкова школа--розвиток творчих здібностей учнів

Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- інноваційні педагогічні технології -- інтерактивні технології -- творча діяльність -- пізнавальні завдання -- творче мислення -- інтелектуальна діяльність -- методи навчання -- природознавство -- початкова школа -- 4 клас
Анотація: У статті розповідається про те, що формування та розвиток критичного мислення є однією з інноваційних педагогічних технологій, що відповідає Концепції нової української школи. Висвітлено питання, щодо використання інтерактивних технологій, зокрема методу "Асоціативний кущ" під час вивчення природознавства в 4 класі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

28.


    Скоморовська, Наталія.
    Критичне мислення як основа правильної інтерпритації художніх текстів на уроках української літератури в старших класах / Н. Скоморовська // Укр. л-ра в загальноосвіт. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 7/8. - С. 24-27. - Бібліогр.: 10 назв.
ББК 83.3(4УКР)р10
Рубрики: Викладання української літератури в школі--розвиток критичного мислення
Кл.слова (ненормовані):
уроки української літератури -- критичне мислення -- інтерпретації тексту -- старші класи
Анотація: У статті йдеться про необхідність розвитку критичного мислення в учнів старших класів. Висвітлено ті методи, прийоми та завдання, які допоможуть словеснику на уроках української літератури вдосконалити вміння учнів працювати з текстом.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

29.


    Мерзлякова, Олена.
    Критичне мислення: засоби оцінювання й цілеспрямованого розвитку [Текст] / О. Мерзлякова // Психолог. - 2017. - N 11/12. - С. 4-75.
УДК
Рубрики: Психологія--мислення--критичне мислення
Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- інтелектуальна діяльність -- креативне мислення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

30.
74.2
Т 11


    Тімченко, С. О.
    Критичне мислення: крок до комунікативної компетенції учня [Текст] / С. О. Тімченко // Вивчаємо українську мову та літературу : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 19/21. - С. 2-10
ББК 74.2
Рубрики: компетентнісний підхід у навчанні
   компетентність учня

Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

 1-30    31-60   61-78 
 
Статистика
за 27.08.2024
Кількість запитів 76296
Кількість відвідувачів 681
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя