Пошуковий запит: <.>K=культура мовлення<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 42
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Єрмоленко С. Яке слово вибрати?/С. Єрмоленко // Українська мова й література в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 6.-С.18-19, 42.
|
>2.
| Берегова Г. Актуальність формування культури мовлення в аграрних закладах вищої освіти/Г. Берегова // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2020,N N 3.-С.35-45.
|
>3.
| Блажко М. Чи вміємо ми спілкуватися?/М. Блажко // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. -К.:"Педагогічна преса", 2010,N N 2.-С.31-36
|
>4.
| Бондаренко Норми української літературної мови в курсі старшої школи/Неллі Бондаренко // Українська мова і література в школі, 2018,N № 3.-С.8-13
|
>5.
| Бондаренко Н. Теоретичні аспекти роботи над мовленнєвою культурою старшокласників/Н. Бондаренко // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2011,N N 3.-С.6-9.
|
>6.
| Векшина В. Повні й неповні речення. Тире в неповних реченнях/В. Векшина // Українська мова й література в сучасній школі. -К.:"Педагогічна преса", 2013,N N 7/8.-С.41-43.
|
>7.
| Гетьман О. Орфоепія і культура мовлення/О. Гетьман // Українська мова й література в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 4.-С.50-54
|
>8.
| Глазова О. Мовлення як предмет вивчення стилістики та культури мовлення/О. Глазова, Ю. Кузнецов // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. -К.:"Педагогічна преса", 2010,N N 7/8.-С.48-101.
|
>9.
| Голуб Н. Мотиваційний аспект процесу формування мовленнєвої культури учнів 8-9 класів/Н. Голуб // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2019,N N 5.-С.2-6.
|
>10.
| Городенська Катерина Культура мовлення/Катерина Городенська // Українська мова і література в школі, 2018,N № 5.-С.60-61
|
>11.
| Греб М. Національно-культурний компонент змісту навчання лексикології і фразеології української мови/М. Греб // Українська мова і література в школах України. -К.:Педагогічна преса, 2017,N N 6.-С.3-8.
|
>12.
| Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка - 2019г.,N 6 (Введено оглавление)
|
>13.
| Дрик О. Мій життєвий вибір: практична стилістика і культура мовлення, морфологічні засоби стилістики (урок в 11 класі)/О. Дрик // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2012,N N 7.-С.10-13.
|
>14.
| Дубовик С. Культура професійного монологічного мовлення сучасного вчителя початкової школи/Світлана Дубовик // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 5/6(611-612).-С.1–4
|
>15.
| Дубовик С. Фонетичні аспекти культури мовленнєвого спілкування молодших школярів/С. Дубовик // Початкова школа. -К.:Преса України, 2013,N N 5.-С.9-12
|
>16.
| Дубовик С. Фонетичні аспекти культури мовленнєвого спілкування молодших школярів/С. Дубовик // Початкова школа. -К.:Преса України, 2013,N N 6.-С.3-6
|
>17.
| Захарчук-Дуке О. Проблема культури мовлення у науковому полі сучасної лінгводидактики /О. Захарчук-Дуке // Українська мова і література в школах України. -К.:Педагогічна преса, 2014,N № 2.-С.19-25
|
>18.
| Копіца О. Розвиток особистості у процесі формування культури діалогічного мовлення учнів/О. Копіца // Рідна школа. -київ:Преса України, 2004,N N11.-С.40-41.
|
>19.
| Красоткіна Н. Слово в житті людини/Надія Красоткіна // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 2(608).-С.50–51.
|
>20.
| Крюкова О. Урок української мови, 2 клас/Ольга Крюкова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 5.-С.22–24.
|
|
|