Пошуковий запит: <.>K=логопедичні заняття<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19 |
>1.
| Мухорина Л. В. Конспект родительского собрания на тему "Как организовать логопедические занятия дома"/Л. В. Мухорина // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО " Издательство "Детство-Пресс", 2012,N N 8.-С.58-64.
|
>2.
| Іванюк Ж. Зимова фантазія : логопедичне заняття з елементами ТРВЗ для старших дошкільнят/Ж. Іванюк // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2012,N N 12.-С.27-28.
|
>3.
| Черкунова Н. С. Здоровьесберегающие технологии в коррекционной работе/Н. С. Черкунова // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО " Издательство "Детство-Пресс", 2013,N N 6.-С.37-40.
|
>4.
| Максимова Л. В. Интегрированная образовательная деятельность коррекционной направленности "Прощание с осенью"/Л. В. Максимова // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО " Издательство "Детство-Пресс", 2013,N N 7.-С.39-42.
|
>5.
| Варфоломєєва Т. Формування морально-етичних категорій у дітей з вадами мовлення/Т. Варфоломєєва, К. Шрамко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2013,N № 12.-С.52-56
|
>6.
| Гусєва О. Щоб запобігти дисграфії : індивідуальне логопедичне заняття/О. Гусєва // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2015,N N 5.-С.32-33
|
>7.
| Нерянова Д. Перший раз до вчителя-логопеда: як підготуватися/Д. Нерянова // Вихователь-методист дошкільного закладу. -київ:ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2016,N N 12.-С.23-27.
|
>8.
| Гайтина Л. Г. Розрізнення звуків [с], [з]/Л. Г. Гайтина // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2019,N N 2.-С.25–27.
|
>9.
| Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка - 2019г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>10.
| Книшук Т. І. Зима-чарівниця/Т. І. Книшук // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2019,N №3.-С.18–20.
|
>11.
| Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка - 2019г.,N 12 (Введено оглавление)
|
>12.
| Писаренко Л. М. Автоматизація звука [р] у словах, словосполученнях, реченнях, чистомовках з використанням технології сторітелінг/Л. М. Писаренко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2019,N N 12.-С.5–8.
|
>13.
| Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка - 2020г.,N 6 (Введено оглавление)
|
>14.
| Волкова Л. С. Плани корекційної роботи щодо формування навичок читання/Л. С. Волкова // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2020,N N 6(66).-С.25–31.
|
>15.
| Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка - 2020г.,N 8 (Введено оглавление)
|
>16.
| Волкова Л. С. Плани корекційної роботи щодо формування навичок читання/Л. С. Волкова // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2020,N N 8.-С.24–31.
|
>17.
| Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка - 2020г.,N 7 (Введено оглавление)
|
>18.
| Волкова Л. С. Плани корекційної роботи щодо формування навичок читання/Л. С. Волкова // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2020,N N 7(67).-С.19–25.
|
>19.
| Петрова Т. Римовані таблиці/Т. Петрова // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2021,N N 1.-С.30-31.
|
|