Пошуковий запит: <.>K=логіко-математичний розвиток<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20 |
>1.
| Михайлова З. А. Логико-математическое развитие дошкольников: от прошлого к настоящему/З. А. Михайлова, Е. А. Носова // Дошкольная педагогика. -СПб.:ООО "Издательство " Детство-Пресс", 2011,N N 8.-С.10-13.
|
>2.
| Щербакова Катерина Математика розум упорядковує/Катерина Щербакова // Дошкільне виховання, 2013,N № 7.-С.19-22
|
>3.
| Коваленко О. Просторове моделювання як оригінальний прийом сенсорно-пізнавального розвитку старших дошкільників/О. Коваленко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2014,N № 3.-С.21-26
|
>4.
| Целіщева І. Використання моделювання під час розв’язання текстових задач/І. Целіщева, І. Рум'янцева // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2014,N № 3.-С.27-35
|
>5.
| Рома О. Логіко-математичний розвиток дошкільників засобами конструктора LEGO: тренінг для педагогів/О. Рома // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2014,N № 5.-С.14-19
|
>6.
| Брєжнєва О. Жива математика, або Технологія інтегрованих дидактичних модулів для логіко-математичного розвитку дітей/О. Брєжнєва // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2014,N № 10.-С.24-31
|
>7.
| Брєжнєва О. Жива математика, або Технологія інтегрованих дидактичних модулів для логіко-математичного розвитку дітей/Антоніна Брєжнєва // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2014,N № 11.-С.58-65.
|
>8.
| Коваленко О. Особливості використання дидактичних ігор та вправ у освітньому процесі/Олена Коваленко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2014,N № 12.-С.40-44.
|
>9.
| Яременко Н. Розвивальне навчання з використанням ІКТ на заняттях гуртка логіко-математичного розвитку/Н. Яременко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -київ:ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2016,N N 10.-С.18-25.
|
>10.
| Герасимів Ярослава Математичні розваги: навчатися весело!/Ярослава Герасимів // Дошкільне виховання, 2017,N № 12.-С.28-30
|
>11.
| Смоляна Світлана Веселі хвилинки з LEGO-цеглинки : рухливі ігри з інтелектуальним навчантаженням для дітей різних вікових груп/Світлана Смоляна, Оксана Адаменко // Дошкільне виховання, 2017,N № 12.-С.26-27
|
>12.
| Ясентюк С. Блоки Дьєнеша для логіко-математичного розвитку дітей/Світлана Ясентюк, Алла Котненко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2019,N № 5.-С.59–64.
|
>13.
| Стаєнна Організовуємо та проводимо тематичний контроль/Олена Стаєнна // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2020,N № 2.-С.38-44.
|
>14.
| Приклад аналітичної довідки за результатами тематичного контролю // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2020,N № 2.-С.45-47.
|
>15.
| Брежнєва Числова вежа, або Актуалізуємо математичні знання педагогів /Олена Брежнєва // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2020,N № 2.-С.53-56.
|
>16.
| Чулошнікова Марина Як квадрат Кіндрат у родину повернувся : геометрична казка для дітей старшої групи/Марина Чулошнікова // Дошкільне виховання, 2020,N № 11.-С.26-29
|
>17.
| Кіндрат І. Математичний диктант - метод моніторингу компетентності дітей/І. Кіндрат // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2021,N N 2.-С.22-25.
|
>18.
| Лисенко Г. Сім раз відмір, або Як навчити дітей вимірювати/Г. Лисенко, О. Цетковська // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2021,N N 2.-С.30-33.
|
>19.
| Маленька Н. День народження ведмедика, або Як організувати свято/Н. Маленька // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2022,N N 6.-С.26-29.
|
>20.
| Коваленко А. Юні робототехніки/А. Коваленко // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2023,N N 4.-С.23-25.
|
|