Пошуковий запит: <.>K=логіко-математичний розвиток<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20 |
>1.
| 74.1 М 69
Михайлова, З. А. Логико-математическое развитие дошкольников: от прошлого к настоящему [Текст] / З. А. Михайлова, Е. А. Носова> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2011. - N 8. - С. 10-13.
. - ISSN 1726-0973ББК 74.1 Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики Кл.слова (ненормовані): логіко-математичний розвиток -- логіко-математичні ігри
Дод.точки доступу: Носова, Е. А. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Щербакова, Катерина Математика розум упорядковує [Текст] / Катерина Щербакова> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 7. - С. 19-22
. - ISSN 0321-1401ББК 74.102.13 РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики Кл.слова (ненормовані): логіко-математичний розвиток -- математична компетентність -- розвиток математичних уявлень Анотація: В статті йдеться про організацію освітньо-виховного процесу у дитсадку таким чином, щоб діти постійно могли вправлятися у виконанні математичних і логічних операцій, щоб кожна дитина могла реалізувати свої інтереси та здібності повною мірою.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
| 74.102.13 Б 87
Брєжнєва, Олена. Жива математика, або Технологія інтегрованих дидактичних модулів для логіко-математичного розвитку дітей / О. Брєжнєва> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 10. - С. 24-31 : фотогр.
ББК 74.102.13 Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень Кл.слова (ненормовані): логіко-математичний розвиток -- математичні поняття -- математичні знання -- інтегровані дидактичні модулі -- пізнавальна мотивація Анотація: Стаття присвячена проблемі логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку. Охарактеризовано різні підходи до навчання дошкільників математики. Розглянуто використання технології інтегрованих дидактичних модулів у побудові освітнього простору логіко-математичного змісту, висвітлено принципи реалізації інтегрованого дидактичного модуля, його функції.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>4.
| 74.102.13 Б 87
Брєжнєва, О. Жива математика, або Технологія інтегрованих дидактичних модулів для логіко-математичного розвитку дітей : форми роботи з логіко-математ. розвитку / Антоніна Брєжнєва> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 11. - С. 58-65.
ББК 74.102.13 Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики Кл.слова (ненормовані): математичні поняття -- логіко-математичний розвиток -- інтегровані дидактичні модулі -- інтегровано-дидактичні модулі -- дидактичні ігри -- асоціативне мислення -- технологія інтегрованих дидактичних модулів -- дошкільна освіта -- форми роботи
Є примірники у відділах: Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)
Знайти схожі
|
>5.
| 74.100 К 56
Коваленко, О. Особливості використання дидактичних ігор та вправ у освітньому процесі / Олена Коваленко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 12. - С. 40-44. - Зміст: Основні відмінності дидактичної гри та дидактичної вправи ; Використання дидактичнгих ігор та вправ з методю логіко-математичного розвитку дошкільників ; Дидактичні ігри та вправи з використанням картинок-друдлів для розвитку уяви ; Додаток 1. Дидаткичні ігри та вправи для вправляння дошкільників у класифікації предметів за певними ознаками ; Додаток 2. Дидактичні вправи з використанням друдлів.
ББК 74.100 Рубрики: Дошкільна освіта--дидактичні матеріали Дошкільна освіта--ігри--дидактичні ігри Кл.слова (ненормовані): методи навчання -- дидактичні вправи -- логіко-математичний розвиток -- уява -- картинки-друдли -- друдли -- ігрові завдання
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>6.
| 74.102 К 56
Коваленко, Олена. Просторове моделювання як оригінальний прийом сенсорно-пізнавального розвитку старших дошкільників / О. Коваленко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 3. - С. 21-26 : схеми.
ББК 74.102 Рубрики: Дошкільники--сенсорно-пізнавальний розвиток Дошкільники--логіко-математичний розвиток Кл.слова (ненормовані): сенсорно-пізнавальний розвиток -- просторове моделювання -- площинне моделювання -- флексагони -- логіко-математичний розвиток -- конструювання фігур -- конструктори -- геометричні фігури -- старші дошкільники -- розвиток математичних уявлень Анотація: Розкрито сутність площинного та просторового моделювання як засобу логіко-математичного розвитку старших дошкільників. Розглянуто технологію конструювання фігур, що вигинаються, - флексагонів. Висвітлено організацію роботи з конструктором "Геоконт", розглянуто технологію виготовлення стрічки Мебіуса.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>7.
| 74.102.13 Ц 34
Целіщева, Ірина. Використання моделювання під час розв’язання текстових задач / І. Целіщева, І. Рум'янцева> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 3. - С. 27-35 : фотогр.
ББК 74.102.13 Рубрики: Дошкільники--логіко-математичний розвиток Кл.слова (ненормовані): логіко-математичний розвиток -- метод моделювання -- розв’язання текстових задач -- типи математичних задач -- арифметичні дії -- старші дошкільники -- моделювання текстових задач -- розвиток математичних уявлень Анотація: Стаття присвячена проблемі використання методу моделювання під час навчання дошкільників розв’язання математичних задач. Розкрито зміст поняття "моделювання текстових задач". Висвітлено методи і прийоми підготовки дошкільників до виконання математичних дій. Розглянуто процес ознайомлення дітей із різними типами задач за допомогою моделювання.
Дод.точки доступу: Рум’янцева, Ірина Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>8.
| 74.100.58 Р 69
Рома, Оксана. Логіко-математичний розвиток дошкільників засобами конструктора LEGO: тренінг для педагогів / О. Рома> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 5. - С. 14-19 : фотогр.
ББК 74.100.58 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--тренінги для вихователів Дошкільна освіта--іграшки дитячі Кл.слова (ненормовані): логіко-математичний розвиток -- дошкільники -- конструктори LEGO -- конструювання -- тренінги для педагогів -- професійне вдосконалення Анотація: У статті розглянуто проблему підвищення фахової майстерності педагогів дошкілля за допомогою такої інтерактивної форми методичної роботи, як тренінги. Подано конспект тренінгу для педагогів "Логіко-математичний розвиток дошкільників засобами конструктора LEGO".
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>9.
| 74.100 Я 72
Яременко, Наталія. Розвивальне навчання з використанням ІКТ на заняттях гуртка логіко-математичного розвитку [Текст] / Н. Яременко> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 10. - С. 18-25.
ББК 74.100 + 74.102 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--розвивальне середовище Заклади дошкільної освіти--інформаційні технології Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень Кл.слова (ненормовані): розвивальне навчання -- інформаційно-комп’ютерні технології -- логіко-математичний розвиток -- математичний розвиток
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Смоляна, Світлана Веселі хвилинки з LEGO-цеглинки : рухливі ігри з інтелектуальним навчантаженням для дітей різних вікових груп [Текст] / Світлана Смоляна, Оксана Адаменко> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 12. - С. 26-27
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--навчання грою Кл.слова (ненормовані): ігрова діяльність -- конструювання -- логіко-математичний розвиток -- фізичний розвиток -- рухлива гра Анотація: Представлено розробки рухливих ігор з інтелектуальним навантаженням для дітей різних вікових груп.
Дод.точки доступу: Адаменко, Оксана Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Герасимів, Ярослава Математичні розваги: навчатися весело! [Текст] / Ярослава Герасимів> // Дошкільне виховання. - 2017. - № 12. - С. 28-30
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільне виховання--ігри Кл.слова (ненормовані): розвага -- рухливі ігри -- розвиток мислення -- логіко-математичний розвиток Анотація: Подано поради щодо проведення математичних розваг, під час яких діти у захопливій ігровій формі вчаться застосовувати набуті знання на практиці, нестандартно мислити, взаємодіяти з однолітками. Представлено математичну розвагу для дітей молодшої групи, мета якої - вправляти дітей у розрізненні й називанні площинних та об'ємних геометричних фігур; закріплювати знання про поняття"багато" і "один", "великий" і "маленький"; сприяти виникненню позитивних емоцій; розвивати кмітливість, спритність, винахідливість та ін.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>12.
| 373.2.016:51](477) Я 80
Ясентюк, С. Блоки Дьєнеша для логіко-математичного розвитку дітей / Світлана Ясентюк, Алла Котненко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 5. - С. 59–64. - Зміст: Які види дидактичного матеріалу ; Які етапи роботи з дітьми ; Як працювати з дітьми ; Як грати з блоками ; Додаток : Ігрові вправи з дидактичним матеріалом "Блоки Дьєнеша".
Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики Кл.слова (ненормовані): блоки Дьєнеша -- дидактичний матеріал -- ігрові вправи -- логіко-математичний розвиток -- математичний розвиток -- логічий розвиток Анотація: У статті описано досвід роботи дошкільного навчального закладу комбінованого типу ясел-садка № 5 міста Нова Каховка Херсонської області щодо використання блоків Дьєнеша у логіко-математичному розвитку дітей дошкільного віку.
Дод.точки доступу: Котненко, А.; Дьєнеш, Золтан Пал (угорський математик, психолог і педагог, професор Шербрукського університету ; 1916–2014) Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>13.
| 37.014.61 Б 87
Брежнєва, Олена. Числова вежа, або Актуалізуємо математичні знання педагогів / Олена Брежнєва> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2020. - № 2. - С. 53-56.
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток логіко-математичної компетентності Заклади дошкільної освіти--методична робота--робота з педагогами Кл.слова (ненормовані): семінари-практикуми -- анкети -- логіко-математичний розвиток
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>14.
|
Чулошнікова, Марина Як квадрат Кіндрат у родину повернувся : геометрична казка для дітей старшої групи [Текст] / Марина Чулошнікова> // Дошкільне виховання. - 2020. - № 11. - С. 26-29
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--заняття з математики Кл.слова (ненормовані): логіко-математичний розвиток -- дослідницька діяльність Анотація: Пропонується захоплива та дотепна авторська геометрична казочка. Завдяки поданим методичним порадам і практичним завданням здійснювати з дітьми роботу над казкою зможуть і батьки вдома.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>15.
| 37.014.6-047.44 С 76
Стаєнна, Олена. Організовуємо та проводимо тематичний контроль / Олена Стаєнна> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2020. - № 2. - С. 38-44.
Рубрики: Дошкільна освіта--тематичний контроль Заклади дошкільної освіти--освітній процес--моніторинг Кл.слова (ненормовані): тематичний контроль -- логіко-математичний розвиток -- планування
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>16.
| 37.014.6-047.44 П 75
Приклад аналітичної довідки за результатами тематичного контролю> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2020. - № 2. - С. 45-47.
Рубрики: Дошкільна освіта--тематичний контроль Заклади дошкільної освіти--освітній процес--моніторинг Кл.слова (ненормовані): логіко-математичний розвиток -- моніторинг освітнього процесу
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>17.
|
Лисенко, Галина. Сім раз відмір, або Як навчити дітей вимірювати [Текст] / Г. Лисенко, О. Цетковська> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 2. - С. 30-33.
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток математичних уявлень Кл.слова (ненормовані): математичні знання -- логіко-математичний розвиток
Дод.точки доступу: Цетковська, Олена Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>18.
|
Кіндрат, Інна. Математичний диктант - метод моніторингу компетентності дітей [Текст] / І. Кіндрат> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 2. - С. 22-25.
Рубрики: Дошкільна освіта--освітній процес--моніторинг Кл.слова (ненормовані): логіко-математичний розвиток -- види диктантів -- оцінювання -- компетентність дітей -- метод моніторингу компетентності дітей
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>19.
|
Маленька, Наталія. День народження ведмедика, або Як організувати свято [Текст] : заняття-гра для дітей середньої групи / Н. Маленька> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2022. - N 6. - С. 26-29.
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--навчання грою Кл.слова (ненормовані): життєва компетентність -- заняття-гра для дітей -- логіко-математичний розвиток
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>20.
|
Коваленко, Алла. Юні робототехніки [Текст] : заняття з конструювання для дітей старшої групи / А. Коваленко> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2023. - N 4. - С. 23-25.
. - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--заняття--конструювання Кл.слова (ненормовані): конструювання у дошкільному віці -- логіко-математичний розвиток -- ігрова діяльність -- заняття для дітей
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|