Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (7)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (27)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=лідерство<.>
Загальна кількість знайдених документів : 151
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Волинець Т. В. Робота з лідерами/Т. В. Волинець // Виховна робота в школі. -Х.:"Тріада+", 2006,N N3.-С.40-41.
2.

Татенко В. Пам’ятка лідеру щоб прожити щасливе повноцінне життя.../В. Татенко // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2006,N N20 (травень).-С.13
3.

Кончиц І. Як визначити лідера в дитячому колективі/І. Кончиц // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2006,N N20 (травень).-С.8-12
4.

Нижник Г. Авторська корекційно-розвивальна програма для обдарованих дітей/Г. Нижник, Н. Барабаш, О. Куравський // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2006,N N25/28.-С.82-114
5.

Войцихова А. І. Виховуємо лідерів: Програма спецкурсу "Розвиток комунікативних та організаторських здібностей"/А. І. Войцихова // Психологічна газета. -К.:СПДФО Главник О. П., 2006,N N14(липень).-С.2-30.
6.

Світлична Н. Лідерство: Урок психології в старших класах/Н. Світлична // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2006,N N23/24 (червень).-С.86-91
7.

Штроо В. А. Референтные отношения в группе как фактор организационных изменений/В. А. Штроо, А. А. Меланьина // Вопросы психологии. -М.:ООО "Вопросы психологии", 2005,N N3.-С.70-83.
8.

Ермолин А. Кому он нужен, этот лидер?/А. Ермолин // Народное образование. -М.:Народное образование, 2004,N N2.-С.149156
9.

Жилкин Д.С. "Леди - Босс" : Психология управления/Д.С. Жилкин, Н.А. Тигунцева // Журнал прикладной психологии. -М.:Издательский дом "ЭКО", 2003,N N3.-С.21-23.
10.

Гаєвська Н. В. Формування іміджу як проекції архетипу в політичній рекламі/Н. В. Гаєвська // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2006,N N3.-С.15-19
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 22.09.2024
Кількість запитів 23274
Кількість відвідувачів 1383
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя