Пошуковий запит: <.>K=літературний твір<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Шевченко З. Загальнокультурний контекст вивчення української літератури у 8-9 класах на факультативних заняттях/З. Шевченко // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2013,N N 4.-С.20-24.
|
>2.
| Ткаченко А. О. Мистецтво слова/А. О. Ткаченко: Вступ до літературознавства: Підручник для студентів гуманітарних спеціальностей вищих навчальних закладів. - 1998
|
>3.
| Тименко В. Сучасний підручник української літератури для 10 класу/В. Тименко // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2017,N N 2.-С.26-31.
|
>4.
| Соболев Д. Проблема феноменологии произведения/Д. Соболев // Вопросы литературы. -М.:Фонд "Литературная критика", 2012,N N 1.-С.236-275.
|
>5.
| Савченко О. Розуміння молодшими школярами літературних творів: сутність процесу і засоби формування/Олександра Савченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 8.-С.6–12.
|
>6.
| Оляндер Л. Методологія пізнання літературного твору/Л. Оляндер // Слово і Час. -К.:Фенікс, 2014,N N 9.-С.120-122.
|
>7.
| Матвійчук У. Перспективи інтерпретації літературних творів крізь призму музики/У. Матвійчук // Слово і Час. -К.:Фенікс, 2016,N N 1.-С.80-86
|
>8.
| Маринчак В. Інтенціональність літературного твору: ціннісний синтез у катастрофічному контексті/В. Маринчак // Слово і Час. -К.:Фенікс, 2017,N N 11.-С.56-65.
|
>9.
| Міщенко Оксана Формування предметної компетентності старшокласників у процесі хронотопного аналізу епічного твору на уроках української літератури в профільній школі/Оксана Міщенко // Українська мова і література в школі, 2019,N № 1.-С.14-16
|
>10.
| Дудинська Л. Літературний проєкт у дитячому садку: як спланувати та провести/Л. Дудинська, Л. Мацкевич // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2021,N N 1.-С.24-27.
|
|
|