Пошуковий запит: <.>K=літературний твір<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Савченко О. Розуміння молодшими школярами літературних творів: сутність процесу і засоби формування/Олександра Савченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 8.-С.6–12.
|
>2.
| Маринчак В. Інтенціональність літературного твору: ціннісний синтез у катастрофічному контексті/В. Маринчак // Слово і Час. -К.:Фенікс, 2017,N N 11.-С.56-65.
|
>3.
| Брайко О. Кінематографічний темпоритм образів у прозі Володимира Дрозда/О. Брайко // Слово і Час. -К.:Фенікс, 2016,N N 2.-С.54-72.
|
>4.
| Тименко В. Сучасний підручник української літератури для 10 класу/В. Тименко // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2017,N N 2.-С.26-31.
|
>5.
| Бондаренко Ю. І. Жанрово-родовий аналіз літературного твору в школі/Ю. І. Бондаренко // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2019,N N 5.-С.7-11.
|
>6.
| Дудинська Л. Літературний проєкт у дитячому садку: як спланувати та провести/Л. Дудинська, Л. Мацкевич // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2021,N N 1.-С.24-27.
|
>7.
| Міщенко Оксана Формування предметної компетентності старшокласників у процесі хронотопного аналізу епічного твору на уроках української літератури в профільній школі/Оксана Міщенко // Українська мова і література в школі, 2019,N № 1.-С.14-16
|
>8.
| Бондаренко Юрій Жанрово-родовий аналіз літературного твору в школі/Юрій Бондаренко // Українська мова і література в школі, 2019,N № 1.-С.8-13
|
>9.
| Соболев Д. Проблема феноменологии произведения/Д. Соболев // Вопросы литературы. -М.:Фонд "Литературная критика", 2012,N N 1.-С.236-275.
|
>10.
| Джаджа Н. Серія уроків з позакласного читання сучасної української літератури у 5 класі/Н. Джаджа // Українська мова й література в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 9.-С.47-54.
|
|
|