Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=літературний твір<.>
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.
83.3(4Укр)р
Ш 37


    Шевченко, З.
    Загальнокультурний контекст вивчення української літератури у 8-9 класах на факультативних заняттях [Текст] / З. Шевченко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 20-24.
ББК 83.3(4Укр)р
Рубрики: Викладання української літератури в школі
Кл.слова (ненормовані):
факультативні заняття -- духовна культура -- літературний твір -- художній контекст


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий

Знайти схожі

2.
8(075.3)
Т48
б-ка Ковальчука О. Г. / Т48-КСХ


    Ткаченко, Анатолій О..
    Мистецтво слова [Текст]. Вступ до літературознавства. Підручник для студентів гуманітарних спеціальностей вищих навчальних закладів / А. О. Ткаченко. - К. : Правда Ярославичів, 1998. - 448 с. - ISBN 966-95249 : б/кошт., 4.00 р.
    Зміст:
Мистецтво слова . - С .23-54
Література як система . - С .55-136
Лірика
Епос
Драма
Суміжні змістоформи
Поетика літературного твору . - С .137-410
Літературний процес . - С .411-435
ДРНТІ
ББК 83я73
РУБ 8(075.3)
Рубрики: Мистецтво слова
Кл.слова (ненормовані):
художня мова -- літературний твір -- віршування -- літературний процес

Примірників всього: 69
КСХ (1), Ч.З.№2 (5), фб (1), ав (2), Ч.З.№3 (23), аб (37)
Свободны: КСХ (1), Ч.З.№2 (5), фб (1), ав (2), Ч.З.№3 (23), аб (37)
Знайти схожі

3.
371.67:821.161.2
Т 41


    Тименко, Валентина.
    Сучасний підручник української літератури для 10 класу [Текст] : культурно-мистецький контекст / В. Тименко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 2. - С. 26-31. - Бібліогр.: 12 назв.
УДК
Рубрики: Викладання української літератури в школі--створення підручника
Кл.слова (ненормовані):
уроки української літератури -- створення підручників -- самосвідомість -- літературний твір -- 10 клас -- шкільний підручник з літератури


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

4.


    Соболев, Денис.
    Проблема феноменологии произведения [Текст] / Д. Соболев // Вопросы литературы : Журнал критики и литературоведения. - 2012. - N 1. - С. 236-275. . - ISSN 0042-8795
ББК 83.3(4рос)
Рубрики: Літературознавство
   Кафедра світової літератури та історії культури

Кл.слова (ненормовані):
феноменологія твору -- літературний твір


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

5.
373.3.016:821.161.2]:371.32
С 13


    Савченко, О.
    Розуміння молодшими школярами літературних творів: сутність процесу і засоби формування / Олександра Савченко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 6–12. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української літератури--розуміння літературних творів
Кл.слова (ненормовані):
літературне читання -- навчальне пізнання -- літературний твір -- розуміння тексту -- читацька компетенція -- читацька діяльність -- комунікативний підхід -- когнітивний підхід -- навички читання -- початкова школа
Анотація: У статті охарактеризовано сутність поетапного управління розуміння учнями літературних текстів. Розглянуто основні прийоми, використання яких сприяє розумінню тексту молодшими школярами. Зазначено, що повнота і глибина розуміння молодшими школярами прочитаного залежить від рівня сформованості навички читання, володіння загальнопізнавальними вміннями, врахування особливостей твору.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.


    Оляндер, Луїза.
    Методологія пізнання літературного твору [Текст] / Л. Оляндер // Слово і Час : Науково-теоретичний журнал. - 2014. - N 9. - С. 120-122.
Рец. на кн.: Астрахан Наталія. Буття літературного твору: аналітичне та інтерпретаційне моделювання / Наталія Астрахан. - К.: Академвидав, 2014. - 432 с. - (серія "Монограф")
. - ISSN 0236-1477
ББК 83.3(4укр)
Рубрики: Літературознавство--поетика--художній твір як система
Кл.слова (ненормовані):
“Буття літературного твору...”, критика -- літературний твір -- аналіз художнього тексту


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

7.


    Матвійчук, Уляна.
    Перспективи інтерпретації літературних творів крізь призму музики [Текст] / У. Матвійчук // Слово і Час : Науково-теоретичний журнал. - 2016. - N 1. - С. 80-86 . - ISSN 0236-1477
ББК 83.3(4укр)
Рубрики: Літературознавство українське
Кл.слова (ненормовані):
музичність -- ритміка -- звукопис -- римування -- музична метафора -- літературний твір -- структура літературного твору -- синтез мистецтв


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

8.


    Маринчак, Віктор.
    Інтенціональність літературного твору: ціннісний синтез у катастрофічному контексті [Текст] / В. Маринчак // Слово і Час : Науково-теоретичний журнал. - 2017. - N 11. - С. 56-65. . - ISSN 0236-1477
Рубрики: Українська література--літературний твір
Кл.слова (ненормовані):
художня свідомість -- модус інтенціональності -- катастрофічність буття -- ціннісний синтез -- літературний твір


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

9.


    Міщенко, Оксана
    Формування предметної компетентності старшокласників у процесі хронотопного аналізу епічного твору на уроках української літератури в профільній школі [Текст] / Оксана Міщенко // Українська мова і література в школі. - 2019. - № 1. - С. 14-16. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Викладання української літератури в школі--аналіз художнього твору
Кл.слова (ненормовані):
предметна компетентність -- профільна школа -- художній твір -- літературний твір -- аналіз художнього твору -- епічний твір
Анотація: У статті розкрито аспекти шкільного дослідження літературного твору. Запропоновано різні види аналізу: антропоцентричний, хронотопний і концептуальний. Представлено комплекс взаємопов'язаних знань і вмінь школярів, послідовність навчальної діяльності на етапах теоретичної, читацької, аналітико-синтетичної роботи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

10.


    Дудинська, Лариса.
    Літературний проєкт у дитячому садку: як спланувати та провести [Текст] / Л. Дудинська, Л. Мацкевич // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 1. - С. 24-27.
Рубрики: Дошкільна освіта--читання--формування інтересу до книги
Кл.слова (ненормовані):
літературний проект -- літературний твір -- книга і діти


Дод.точки доступу:
Мацкевич, Лариса

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
Статистика
за 29.08.2024
Кількість запитів 102463
Кількість відвідувачів 1008
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя