Пошуковий запит: <.>K=малювання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 123
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Виноградов В. Із книжки "Малювання Наркіса". Нестерті фрагменти. Поезія/В. Виноградов // Кур’єр Кривбасу. -Кривий Ріг:Трудовий колектив товариства "Звезда-4", 2007,N N5(214-215).-С.152-161
|
>2.
| Шульга Л. М. Розвиток художніх здібностей дітей дошкільного віку на заняттях з малювання/Л. М. Шульга // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2004,N N9.-С.43-63.
|
>3.
| Дронова О. Плекаймо майбутніх художників: Малювання для старших дошкільнят/О. Дронова // Палітра педагога. -К.:Видавництво "Світич", 2006,N N1.-С.6-10.
|
>4.
| Голінська Т. Формування особистості дітей початкової школи засобами арт-терапевничного впливу/Тетяна Голінська // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 4.-С.31–33
|
>5.
| Коровіна Л. Як намалювати казку за допомогою чарівної кульки/Л. Коровіна // Вихователь-методист дошкільного закладу. -київ:ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2016,N N 9.-С.51-57.
|
>6.
| Половіна О. Педагогічний супровід образотворчої діяльності дітей: розширюємо можливості, збагачуємо досвід/О. Половіна // Вихователь-методист дошкільного закладу. -київ:ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2016,N N 9.-С.45-50.
|
>7.
| Атласюк Л. Структура уроку, основні методи та прийоми роботи, їх доцільність/Л. Атласюк // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2016,N N 11.-С.46-48.
|
>8.
| Лиходід О. Інтегративний курс "Малювання форм" як засіб гармонійного розвитку молодших школярів/О. Лиходід // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2016,N N 11.-С.43-45.
|
>9.
| Довгопола К. Інтегративний підхід на уроках рельєфного малювання/Катерина Довгопола // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 2.-С.17–24
|
>10.
| Курка чи яйце? До дня народження мультика // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 8.-С.52–53.
|
>11.
| Терещенко І. Як розвивати моторику в дошкільників/Ірина Терещенко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 10.-С.43–48.
|
>12.
| Деркач О. Мандали: прадавнє мистейтво і сучасний метод гармонізації психоемоційного стану/О. Деркач // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2018,N N 6.-С.26-30.
|
>13.
| Кононко О. Найголовніше – "погода" вдома, або Як сформувати емоційну сприйнятливість і чутливість/Олена Кононко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 5.-С.32–39.
|
>14.
| Тарещенко І. Долучаємо дітей до декоративно-прикладного мистецтва під час занять/Ірина Тарещенко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 10.-С.44–48.
|
>15.
| Цвар Н. Чарівний світ образотворчого мистецтва: малюємо в нетрадиційних техніках/Наталія Цвар // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 10.-С.49–55.
|
>16.
| Королюк Т. У пошуку мистецькому невтомні, досліджуємо творчості закони/Т. Королюк // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2016,N N 9.-С.23-26.
|
>17.
| Фармаковська В. О. Малювання акварельними фарбами/В. О. Фармаковська. - 1957
|
>18.
| Цимбалюк О. Зимова тиша/О. Цимбалюк // Іноземні мови в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2014,N № 6.-С.31-34
|
>19.
| Хаскин А. М. Курс черчения/А. М. Хаскин, С. А. Воеводский, З. Я. Красниц Ч. 1. - 1963
|
>20.
| Гончаренко О. Р. Вирішення завдань громадянського виховання у ДНЗ засобами образотворчого мистецтва з використанням спадщини В. О. Сухомлинського/О. Р. Гончаренко // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2014,N N 4.-С.2-10.
|
|
|