Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинг у туризмі<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 33(075.3)/М 27
Автор(и) : Буднікевич І., Баранник О., Кифяк О., Нємцева І., Скибінський С., Черданцева І.
Назва : Маркетинг у галузях і сферах діяльності : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбової літератури, 2013
Кільк.характеристики :536 с
Примітки : Бібліогр. в кінці тем. - Предм. покажч.: с. 529-535
ISBN, Ціна 978-617-673-192-4: 115.00 грн.
ДРНТІ : 72.75.39
ББК : 65.290-2я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Маркетинг-- підручники та посібники для ВНЗ
Кафедра філософії та соціально-економічних наук
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): торговельний маркетинг--маркетинг народних ремесел та промислів--банківський маркетинг--маркетинг у туризмі--маркетинг індустрії гостинності--муніципальний маркетинг--сегментування ринку--позиціонування товару
Примірники :Ч.З.№2(1)
Вільні : Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 33(075.3)/М 21
Автор(и) : Мальська, Марта Пилипівна, Худо, Володимир Володимирович
Назва : Туристичний бізнес: теорія та практика : підручник для студ. вищ. навч. закл. . -2-ге вид., переробл. та допов.
Вихідні дані : К.: Центр учбової літератури, 2012
Кільк.характеристики :364, [4] с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Львівський національний університет імені Івана Франка
Примітки : Дод.: с. 271-360. - Л-ра: с. 361-365
ISBN, Ціна 978-611-01-0287-2: 80.00 грн.
ББК : 65.43я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Економіка туризму-- туристична індустрія
Економіка туризму-- підручники та посібники для ВНЗ
Кафедра географії
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія розвитку туризму--туризмологічні концепції--види туризму--форми туризму--туристичні ресурси--безпека туристичної подорожі--менеджмент у туризмі--маркетинг у туризмі--інформаційне забезпечення--інвестиційна діяльність (туризм)--міжнародна співпраця (туризм)--туристичний бізнес
Анотація: Розглянуто концептуальні підходи до туристичного бізнесу, менеджменту та маркетингу.
Примірники : всього : ав(1), Ч.З.№2(4)
Вільні : ав(1), Ч.З.№2(4)
Знайти схожі

 
Статистика
за 06.08.2024
Кількість запитів 10134
Кількість відвідувачів 631
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя