Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (8)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (14)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мета<.>
Загальна кількість знайдених документів : 203
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 301/Г 93
Автор(и) : Губерський, Леонід, Андрущенко, Віктор, Михальченко, Микола
Назва : Культура. Ідеологія. Особистість : методолого-світоглядний аналіз
Вихідні дані : К.: Знання України, 2002
Кільк.характеристики :578 с
Колективи : Київський Національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут соціології НАН України, Інститут вищої освіти АПН України
ISBN, Ціна 966-7999-07-6: 35.00 грн.
ДРНТІ : 04.51.51
ББК : 60.550
Зміст : ПОНЯТТЯ КУЛЬТУРИ У ФІЛОСОФІЇ ; КУЛЬТУРА, АНТИКУЛЬТУРА, КОНТРКУЛЬТУРА ; ФЕНОМЕН РАДЯНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ: РАЦІОНАЛЬНЕ ТА ІРРАЦІОНАЛЬНЕ ; УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРНО-НАЦІОНАЛЬНА СКЛАДОВА СВІТОВОЇ ЦИВІЛІЗАЦІЇ ; ЛЮДИНА ЯК ОБ’ЄКТ І СУБ’ЄКТ КУЛЬТУРИ ; КУЛЬТУРОТВОРЧА СУТНІСТЬ ЛЮДИНИ ЯК СОЦІАЛЬНОЇ ІСТОТИ І ОСОБИСТОСТІ ; КЛАСОВЕ, НАЦІОНАЛЬНЕ І ЗАГАЛЬНОЛЮДСЬКЕ В КУЛЬТУРІ ; ІДЕОЛОГІЯ ЯК ТЕОРЕТИКО-ПОЛІТИЧНА ПАРАДИГМА РОЗВИТКУ КУЛЬТУРИ ; ІДЕОЛОГІЯ ЯК СКЛАДОВА ЧАСТИНА ФОРМ СУСПІЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ ; ІДЕОЛОГІЯ І КУЛЬТУРА ЦИВІЛІІЗАЦІЙНОГО ЗЛОМУ ТИСЯЧОЛІТЬ: ПОВЕРНЕННЯ ДО ГУМАНІЗМУ ; УКРАЇНА ЯК ГЕОПОЛІТИЧНА РЕАЛЬНІСТЬ ; МАТЕРІАЛЬНІ, ЛЮДСЬКІ І ДУХОВНІ РЕСУРСИ ; ІСТОРИЧНИЙ ХАРАКТЕР ; СТРАТЕГІЧНІ ПАРТНЕРИ ; СКАРБНИЦЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ МУДРОСТІ: СУСПІЛЬНА ЦІННІСТЬ ІДЕЇ "ПОРЯДКУ" ; РЕАБІЛІТАЦІЯ ІДЕОЛОГІЇ ; ЧИ ПОТРІБНА УКРАЇНІ ДЕРЖАВНА ІДЕОЛОГІЯ ; ІДЕОЛОГІЯ СТАЛОГО ЛЮДСЬКОГО РОЗВИТКУ ; СИТУАЦІЯ В УКРАЇНІ ; УКРАЇНСЬКІ РЕФОРМИ: ІНТЕРЕСИ, МЕТА, НАСЛІДКИ, РОЛЬ ЕЛІТ ; ВИКЛИКИ ЗОВНІШНЬОГО СВІТУ І УКРАЇНА ХХ1 СТОЛІТТЯ ; ГУМАНІТАРНА ПОЛІТИКА УКРАЇНИ: МЕТОДОЛОГІЯ, ТЕОРІЯ. ПРАКТИКА ; ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ПОТЕНЦІАЛ НАЦІЇ І ПРОБЛЕМИ ЙОГО РОЗВИТКУ ЗАСОБАМИ ОСВІТИ ; ВИХОВАННЯ ІСТОРІЄЮ ; ДЕРЖАВУ БУДУВАТИ МОЛОДИМ... АЛЕ ХТО ВОНИ?
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.34)/П 24
Назва : Педагогіка : Хрестоматія
Вихідні дані : К.: Знання-Прес, 2003
Кільк.характеристики :700 с
Серія: Навчально-методичний комплекс з педагогіки
ISBN (в пер.), Ціна 966-7767-91-4: 38.00 грн.
ДРНТІ : 14.01.45
ББК : 74я73-3
Зміст : УЧИТЕЛЬ І СУСПІЛЬСТВО ; Українська народна педагогіка про вчителя ; Особистість учителя у висловлюваннях представників вітчизняної та зарубіжної педагогіки, діячів науки, культури... ; РОДИНА, ШКОЛА, ГРОМАДКІСТЬ ; Українці про школу, вчителя, громаду/ Я. А. Коменский; В. О. Сухомлинський; Ж.-Ж. Руссо; М. Г. Стельмахович; П. Ф. Каптерев. Людина як предмет виховання/ С. А. Сиджанкар; Я. А. Коменский; Дж. Локк; В. О. Сухомлинський. Народна педагогіка про загальні правила наставляння/ О. В. Духнович. Про шкільний порядок ; Деякі висновки з мого педагогічного досвіду/ К. Д. Ушинський; В. О. Сухомлинський; К.Д. Ушинський. Проблеми виховання всебічно розвиненої особистості/ Я. А. Коменский; В. О. Сухомлинський; Ж.-Ж. Руссо; М. Г. Стельмахович; П. Ф. Каптерев. Як виховати справжню людину/ С. А. Сиджанкар; Я. А. Коменский; Дж. Локк; В. О. Сухомлинський. Сто порад учителеві/ Мономах Володимир; К. Д. Ушинський; В. І. Водовозов; К.Д. Ушинський; В. О. Сухомлинський. Народження громадянина. Єдність педагогічних поглядів і переконань учителів/ П. Ф. Каптерев; К. Д. Ушинський; А. С. Макаренко; М. Г. Стельмахович; В. О. Сухомлинський. Розмова з молодим директором/ К. Д. Ушинський; В. О. Сухомлинський; К.Д. Ушинський. Павлиська середня школа/ Я. А. Коменский; В. О. Сухомлинський; Ж.-Ж. Руссо; М. Г. Стельмахович; П. Ф. Каптерев. Залежить тільки від вас... (лист завтрашньому вчителеві)/ С. А. Сиджанкар; Я. А. Коменский; Дж. Локк; В. О. Сухомлинський. Як любити дітей/ Мономах Володимир; К. Д. Ушинський; В. І. Водовозов; К.Д. Ушинський; В. О. Сухомлинський. ПРЕДМЕТ І ЗАВДАННЯ ПЕДАГОГІКИ ; Людина як предмет виховання/ П. Ф. Каптерев; К. Д. Ушинський; А. С. Макаренко; М. Г. Стельмахович; В. О. Сухомлинський. Про користь педагогічної літератури/ В. О. Сухомлинський; К.Д. Ушинський. Педагогика - наука или искусство?/ Я. А. Коменский; В. О. Сухомлинський; Ж.-Ж. Руссо; М. Г. Стельмахович; П. Ф. Каптерев. РОЗВИТОК І ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ПІД ЗНАКОМ ЗОДІАКУ ; Нариси дитячої астрологічної педагогіки/ Я. А. Коменский; Дж. Локк; В. О. Сухомлинський. МЕТА І ЗАВДАННЯ ВИХОВАННЯ ; Повчання Володимира Мономаха дітям/ Володимир Мономах. Стислий підручник педагогіки/ К. Д. Ушинський; Т. Г. Лубенець; В. О. Сухомлинський; С. Полоцький. Педагогический процесс/ П. Ф. Каптерев; К. Д. Ушинський; А. С. Макаренко; М. Г. Стельмахович; В. О. Сухомлинський. Про виховання всебічно розвиненої особистості/ В. О. Сухомлинський; К.Д. Ушинський. СИСТЕМА ОСВІТИ В УКРАЇНІ ; Народна педагогіка про освіту ; Законы хорошо организованной школы/ В. О. Сухомлинський; Ж.-Ж. Руссо; М. Г. Стельмахович; П. Ф. Каптерев. Закон України "Про освіту" від 25 квітня 1996 року ; ДИДАКТИКА, ЇЇ КАТЕГОРІЇ ; Народна педагогіка/ В. О. Сухомлинський; К. Д. Ушинський; М. Г. Стельмахович. Великая дидактика/ Я. А. Коменский; Дж. Локк; В. О. Сухомлинський. О народности образования и индустрии/ П. Ф. Каптерев; Ж.-Ж. Руссо; В. О. Сухомлинський. людина як предмет виховання/ В. І. Водовозов; К.Д. Ушинський; В. О. Сухомлинський. Стислий підручник педагогіки/ Т. Г. Лубенець; В. О. Сухомлинський; С. Полоцький. Дидактические очерки/ К. Д. Ушинський; А. С. Макаренко; М. Г. Стельмахович; В. О. Сухомлинський. Сто порад учителеві/ В. О. Сухомлинський; К.Д. Ушинський. Народження громадянина/ В. О. Сухомлинський. Серце віддаю дітям/ В. О. Сухомлинський; К. Д. Ушинський. Розмова з молодим директором/ Ж.-Ж. Руссо; М. Г. Стельмахович; П. Ф. Каптерев. ПРИНЦИПИ НАВЧАННЯ ; Великая дидактика/ К. Д. Ушинський; Є. Славинецький; В. О. Сухомлинський. Правила реалізації принципів навчання/ Я. А. Коменский; В. О. Сухомлинський. ЗМІСТ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ; Рідне слово/ В. О. Сухомлинський; К. Д. Ушинський; М. Г. Стельмахович. МЕТОДИ І ЗАСОБИ НАВЧАННЯ ; Великая дидактика/ Дж. Локк; В. О. Сухомлинський. Метод и его применение/ Ж.-Ж. Руссо; В. О. Сухомлинський. Бесіди і наочне навчання/ К.Д. Ушинський; В. О. Сухомлинський. Павлиська середня школа/ Т. Г. Лубенець; В. О. Сухомлинський; С. Полоцький. ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ; Рідне слово/ А. С. Макаренко; М. Г. Стельмахович; В. О. Сухомлинський. Розмова з молодим директором/ В. О. Сухомлинський; К.Д. Ушинський. Сто порад учителеві/ В. О. Сухомлинський. АНАЛІЗ І ОЦІНКА ЗНАНЬ, УМІНЬ ТА НАВИЧОК УЧНІВ ; Сто порад учителеві/ В. О. Сухомлинський; К. Д. Ушинський. СУТНІСТЬ, ЗМІСТ І ПРОЦЕС ВИХОВАННЯ ; Українська народна педагогіка про виховання ; Эмиль, или О воспитании/ М. Г. Стельмахович; П. Ф. Каптерев. Про народність у громадському вихованні/ Г. С. Сковорода; В. О. Сухомлинський. Стислий підручник педагогіки/ Є. Славинецький; В. О. Сухомлинський. Сто порад учителеві/ Я. А. Коменский; В. О. Сухомлинський. Народження громадянина/ П. Ф. Каптерев; М. Г. Стельмахович. Серце віддаю дітям/ К. Д. Ушинський; М. Г. Стельмахович. МЕТОДИ ВИХОВАННЯ ; Українська народна педагогіка про методи виховання ; Українська народна педагогіка/ А. С. Макаренко; В. О. Сухомлинський. Мысли о воспитании/ В. О. Сухомлинський. Эмиль, или о воспитании/ В. О. Сухомлинський. Людина як предмет виховання/ В. О. Сухомлинський. Про покарання в дитячому віці і шкільну дисципліну/ В. О. Сухомлинський; С. Полоцький. Деякі висновки з мого педагогічного досвіду/ М. Г. Стельмахович; А. С. Макаренко. Методика шкільного виховання/ М. Г. Стельмахович; В. О. Сухомлинський. Як виховати справжню людину/ В. О. Сухомлинський; К.Д. Ушинський. Слово вчителя в моральному вихованні/ В. О. Сухомлинський. ФОРМУВАННЯ КОЛЕКТИВУ, ЙОГО ВПЛИВ НА ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ; Народна педагогіка про роль колективу у вихованні ; Методика шкільного виховання/ М. Г. Стельмахович. Методика виховання колективу/ К. Д. Ушинський. Проблеми виховання всебічно розвиненої особистості/ В. О. Сухомлинський. Сто порад учителеві/ В. О. Сухомлинський. МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ ; Народна педагогіка про моральне виховання ; Українська родинна педагогіка/ П. Ф. Каптерев. Вдячний Єродій/ В. О. Сухомлинський. Громадянство звичаїв дитячих/ В. О. Сухомлинський. Правила поведения/ В. О. Сухомлинський. О нравственном закаливании/ М. Г. Стельмахович. Про звичку/ М. Г. Стельмахович. Статеве виховання/ П. Ф. Лесгафт. Моральна підготовка молоді до подружнього життя/ В. О. Сухомлинський. Методика шкільного виховання/ В. О. Сухомлинський. Духовний світ школяра/ В. О. Сухомлинський. Проболеми виховання всебічно розвиненої особистості/ В. О. Сухомлинський. Сто порад учителеві/ В. О. Сухомлинський. Народження громадянина/ С. Полоцький. РОЗУМОВЕ ВИХОВАННЯ ; Народна педагогіка про розумове виховання ; Народна педагогіка/ А. С. Макаренко. Українська родинна педагогіка/ В. О. Сухомлинський. Духовний світ школяра/ К.Д. Ушинський. Сто порад учителеві/ В. О. Сухомлинський. Серце віддаю дітям/ В. О. Сухомлинський. Павлиська середня школа/ В. О. Сухомлинський. ТРУДОВЕ ВИХОВАННЯ ; Народна педагогіка про трудове виховання ; Народна педагогіка/ М. Г. Стельмахович. Праця в її психічному і виховному значенні/ К. Д. Ушинський. Народження громадянина/ В. О. Сухомлинський. Павлиська середня школа/ В. О. Сухомлинський. Сто порад учителеві/ В. О. Сухомлинський. Виховання обов’язку/ В. О. Сухомлинський. ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ; Об эстетическом развитии и воспитании/ П. Ф. Каптерев. Духовний світ школяра/ В. О. Сухомлинський. Народження громадянина/ В. О. Сухомлинський. Павлиська середня школа/ В. О. Сухомлинський. ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ ; Народна педагогіка про фізичне виховання ; Народна педагогіка/ М. Г. Стельмахович. Українська родинна педагогіка/ М. Г. Стельмахович. Завдання фізичного розвитку в школі/ П. Ф. Лесгафт. Серце віддаю дітям/ В. О. Сухомлинський. Народження громадянина/ В. О. Сухомлинський. РОБОТА З ПЕДАГОГІЧНО ЗАНЕДБАНИМИ ДІТЬМИ ; Народження громадянина/ В. О. Сухомлинський. Розмова з молодим директором/ В. О. Сухомлинський. РОДИННЕ ВИХОВАННЯ ; Народна педагогіка про родинне виховання ; Як виховати справжню людину/ В. О. Сухомлинський. Домострой ; "Обід душевний" і "вечеря душевна"/ С. Полоцький. Материнская школа/ Я. А. Коменский. Українська родинна педагогіка/ М. Г. Стельмахович. Книга для батьків/ А. С. Макаренко. Як виховати справжню людину/ В. О. Сухомлинський. КЕРІВНИЦТВО ЗАГАЛЬНООСВІТНІМИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИМИ ЗАКЛАДАМИ ; Три елементи школи/ К.Д. Ушинський. Розмова з молодим директором/ В. О. Сухомлинський.
Анотація: Одна з основних переваг цього видання полягає в тому, що ретельно відібраний матеріал подається за тематичним принципом.
Примірники : всього 89: фб(1), аб(71), пед.(1), ав(2), Ч.З.№2(25)
Вільні : фб(1), аб(71), пед.(1), ав(2), Ч.З.№2(25)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/П 78
Автор(и) : Кремень В. Г., Степко М. Ф., Левківський, Казимир Михайлович, Федяєва А. М., Білявський, Георгій Олексійович, Бондар В. І., Волович В. І., Жалдак М. І., Зязюн І. А., Казміренко В. П., Козаков В. А., Ляшенко, Олександр Іванович, Мадзігон В. М., Носков В. І.
Назва : Проблеми освіти : Наук.-метод. зб. Вип. 25
Вихідні дані : К.: НМЦ ВО, 2001
Кільк.характеристики :224 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти
ISBN, Ціна 966-597-072-0: 5.96 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Вищі навчальні заклади
Зміст : Професійна освіта і професійне виховання/ В. Ф. Орлов. Ступенева освіта: стан та шляхи її реалізації в сучасних умовах/ М. Г. Осінній. Виховна робота у вищих навчальних закладах на засадах гуманістичної методології/ В. В. Ягупов. Зміна виховної парадигми у вищій школі: від теорії до практики/ О. М. Робуль. Формування особистості студента/ Н. І. Шевчук. Інститут кураторства у вищому закладі освіти/ В. Ф. Сергеєва. Організаційно-виховна робота наставника студентської академічної групи вищого навчального закладу/ В. С. Демчук. Особливості морально-психологічного клімату творчого колективу/ О. В. Кройтор. Психологічний підхід в управлінні виховною роботою в студентських групах/ Н. П. Корогод. Формування історичної самосвідомості у студентської молоді - необхідний фактор національного відродження/ О. В. Клименко, Н. О. Проніна. Формування життєвих перспектив у молоді/ Т. М. Чорна. Виховання екологічної відподальності як наріжний шлях розвитку її духовності/ О. В. Вознюк, В. Г. Калашніков, М. В. Левківський. Формування образу майбутнього як стратегічна мета виховання студентів/ О. І. Жорнова. Формування здорового способу як складова виховної роботи серед студентської молоді/ І. Я. Губенко, В. М. Шапошнікова. Профілактика асоціальної поведінки серед учнівської та студентської молоді/ О. А. Удалова. Про роботу зі студентами, які вимагають посиленої педагогічної уваги/ І. І. Янковський. Фізичне виховання і здоров’я нації/ Т. І. Кочергіна, А. Ф. Косенко. Фиховання фізичної культури студентської молоді в сучасних умовах/ О. П. Бабешко. Виховання у студентів факультету економіки і менеджменту потреби фізичного вдосконалення/ І. І. Петренко. Політична свідомість молоді в ретропективі ХХ століття/ Ж. В. Деркач. Проблеми самовиховання майбутніх учителів в умовах вищого навчального закладу/ Л. В. Любчак. Особистість військового вихователя/ О. С. Автушенко. Деякі аспекти організації самовиховання студентської молоді/ А. І. Калініченко. Виховання духовності в сучасній молодій родині/ Т. І. Барна. Основні аспекти формування здорового способу життя та підготовки молоді до сімейного виховання/ Т. М. Курлюк. Проблеми готовності студентської молоді до шлюбно-сімейних відносин/ В. С. Штифарук. Культура взаємовідносин між батьками і дітьми/ М. А. Хайруддінов. Формування в студентів училища загальнолюдських цінностей/ Л. С. Середа. Виховання в студентів медичних училищ бережливого відношення до свого здоров’я, почуття милосердя та гуманного відношення до людей/ О. П. Стародубцев, О. В. Клименко. Виховання студентів у світі мовленнєвої культури/ О. В. Клименко, О. С. Гореленко. Тест - оптимальна модернізація перевірки знань/ Л. О. Хоменко.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378(4УКР)/Н 73
Назва : Нові технології навчання : Наук. - метод. зб. Вип. 38
Вихідні дані : К.: НМЦ ВО, 2004
Кільк.характеристики :214 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти
ISBN, Ціна 966-597-072-0: 7.64 грн.
ДРНТІ : 14.35.07
ББК : 74.58(4УКР)
Предметні рубрики (Галузі знань): Вищі навчальні заклади
Зміст : Актуальні питання навчання іноземної мови у системі заочної та дистанційної освіти/ О. М. Акмалдінова, О. О. Письменна; О. М. Акмалдінова, О. О. Письменна. Про методи врахування результатів поточної успішності в підсумковій оцінці знань (вітчизняний та зарубіжний досвід)/ А. П. Наливайко. Виховний вплив у процесі навчальних занять у вищій військовій школі/ І. О. Хорєв. Виявлення та діагностування проблемних ситуацій державного управління - важливий чинник регіонального розвитку України/ С. В. Бутівщенко. Методичні відтінки навчання основам геометрії/ І. Г. Ленчук, А. Ц. Франовська. Геометрія гіперболічного параболоїда/ С. П. Семенець. Контроль остаточних знань учнів з креслення/ Є. В. Гавров. Проблеми застосування тестів при вивченні іноземної мови/ Д. М. Дюканова. До питання організації обліку, оцінювання і контролю знань студентів з математики у вищих навчальних закладах освіти І - ІІ рівнів акредитації/ М. О. Курик. Мета і завдання хімічної освіти в контексті інтегрованого підходу/ О. П. Мітрясова. Вплив світових культурно-інтеграційних процесів на спосіб життя сучасної молоді та завдання закладів освіти/ С. О. Свириденко. Науково-педагогічні основи соціально-педагогічної реабілітації вихованців інтернатних закладів/ Л. В. Канішевська. Формування творчої особистості курсанта: синергетичний аспект/ А. М. Машталір, О. В. Вознюк, С. О. Кубіцький. Деякі аспекти формування у студентів наукових понять (на прикладі лекційної презентації змісту поняття "формування особистості учнів")/ О. Жорнова. Інтерпретація педагогічного процесу у вищій школі з позицій соціокультурної діяльності/ О. І. Жорнова. Навчальний процес у вищому навчальному закладі як об’єкт акмеологічного дослідження/ І. І. Драч. Авторська програма спецкурсу "Інструментарій педагогічної діяльності: графічні засоби навчання" та методичні поради щодо її впровадження/ С. П. Параскевич. Комплекс тренувально-контролюючих засобів вивчення іноземної мови студентами економічних спенціальностей/ М. І. Смирнова. Соціально-психологічний тренінг у формі ділової гри - ефективна технологія навчання у вищій школі/ В. Ю. Стрельніков. Функціональні особливості втоми у гандболістів (жінок ів чоловіків) під час змагань/ Л. Б. Биковська. Жіноча молодь в умовах ринкової економіки/ О. Ю. Удалова. Деякі особливості фізичного виховання студентів, віднесених до спеціальної медичної групи/ О. З. Леонов. Історичні традиції освітньої системи Франції/ Н. С. Журавська.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(075.33)/І-90
Автор(и) : Бєлкіна, Надія Іванівна, Коваленко, Євгенія Іванівна, Яковець, Наталія Іванівна
Назва : Історія зарубіжної педагогіки : тексти для вивчення курсу
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2004
Кільк.характеристики :288 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Бібліогр.: с. 284-285
Ціна : 9.00, 9.00, 10.00, 09.00, грн.
ДРНТІ : 14.91
ББК : 74.03я73-3
Зміст : Про спартанське виховання/ Плутарх. Протагор/ Платон. Закони/ Платон. Держава/ Платон. Політика/ Арістотель. Про виховання оратора/ Квінтіліан. Гаргантюа і Пантагрюель/ Ф. Рабле. Досліди/ М. Монтень. Похвала Глупості/ Роттердамський Еразм. Утопія/ Т. Мор. Місто сонця/ Ф. Кампанелла. Велика дидактика/ Я. Коменський. Закони добре організованої школи/ Я. Коменський. Думки про виховання/ Д. Локк. Пропозиції про створення трудового коледжу всіх корисних ремесел і сільського господарства/ Д. Беллерс. Еміль, або Про виховання/ Ж.-Ж. Руссо. Лінгард і Гертруда/ Й. Песталоцці. Лебедина пісня/ Й. Песталоцці. Посібник для освіти німецьких вчителів/ А. Дістервег. Уривки з педагогічних творів/ Р. Оуен. Питання життя/ М. І. Пирогов. Яснополянська школа/ Я. Толстой. "Нова школа" в Англії/ Е. Демолен. Характеристика "Нових шкіл"/ А. Фер’єр. Виховні принципи німецької "Нової школи"/ Г. Літц. Моє педагогічне кредо/ Д. Дьюї. Суть трудової школи/ Г. Кершенштейнер. Мета громадянського виховання/ Г. Кершенштейнер. Завдання держави/ Г. Кершенштейнер. Ставлення вищих верств до робітничого класу/ Г. Кершенштейнер. Завдання народної школи/ Г. Кершенштейнер. Про додаткову школу/ Г. Кершенштейнер. Індивідуальність як об’єкт педагогічного процесу/ Г. Кершенштейнер. Лекції з експериментальної педагогіки/ Е. Мейман. Школа дії/ В. Лай. Метод наукової педагогіки, застосовуваний до дитячого виховання в "будинках дитини"/ М. Монтессорі. Основні настанови/ Г. Шарельман. Про вільну шкільну общину/ Г. Вінекен. Вік дитини/ Е. Кей. Уривки з "Соціальної педагогіки"/ П. Наторп. Гармонійна освіта як мета виховання/ Р. Зейдель.
Примірники : всього 481: ав(4), фб(1), аб(457), Ч.З.№2(24)
Вільні : ав(4), фб(1), аб(457), Ч.З.№2(24)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/О-57
Автор(и) : Омеляненко, Віталій Лукич, Кузьмінський, Анатолій Іванович, Вовк, Людмила Петрівна
Назва : Педагогіка: завдання і ситуації : Практикум . -2-е вид., випр.
Вихідні дані : К.: Знання-Прес, 2006
Кільк.характеристики :424 с
Серія: Навчально-методичний комплекс з педагогіки
ISBN, Ціна 966-311-042-2: 39.00, 35.00, грн.
ДРНТІ : 14
ББК : 74я73-5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка-- предмет-- завдання
Особистість-- розвиток особистості
Виховання-- мета-- завдання
Освіта в Україні-- система освіти
Дидактика
Навчання-- методи-- форми-- засоби
Ігри ділові
Теорія виховання
Спілкування педагогічне
Школознавство
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): процес навчання--система освіти
Примірники : всього : Ч.З.№2(7), фб(1), аб(2), ав(2)
Вільні : Ч.З.№2(7), фб(1), аб(2), ав(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 37(05)/В 53
Назва : Вісник Львівського університету. Серія педагогічна : збірник наукових праць. Вип. 20
Вихідні дані : Львів: Львівський університет, 2005
Кільк.характеристики :295 с
Ціна : 3.00 грн.
ДРНТІ : 14
ББК : 74я5
Зміст : Емансипаційна педагогіка як важливий напрям розвитку педагогічної науки в епоху постмодернізму/ Марія Швед. Когнітивізм як філософська передумова дистанційної освіти/ Сергій Зулкарнєєв. Гармонія чи конфлікт: елементи нової парадигми підготовки вчителя початкової школи/ Лідія Мацевко-Бекерська. Раціонально-логічні та емоційні начала в підготовці майбутнього педагога/ Петро Атаманчук, Вадим Мендерецький. Концепція розвитку індивідуальності майбутнього вчителя іноземних мов/ Ольга Заболотська. Головні етапи та модель формування творчого стилю педагогічної діяльності майбутнього педагога у процесі педагогічної практики/ Лілія Манчуленко. Формування творчого потенціалу майбутніх учителів іноземної мови/ Любов Заблоцька. Деякі аспекти підготовки вчителів до роботи з дистантними сім’ями/ Наталія Куб'к. Психолого-педагогічна підготовка студентів у вищому навчальному закладі економічного спрямування/ Віра Лисак. Особливості навчання іноземних мов дорослих/ Тетяна Григор’єва. Образне мовлення та його сутність (на матеріалі навчання і виховання учнів початкових класів)/ Наталія Сіранчук-Василишина. Активізація самостійної роботи учнів у процесі вивчення хімії в загальноосвітній школі/ І. Мідяна, Л. Ковальчук. Історичний аспект оцінювання навчальних досягнень учнів/ Ольга Біляковська. Вплив інформатизації освіти на мотивацію навчання студентів/ Оксана Гончарова. Діагностика та раннє виявлення творчих здібностей учнів/ Тетяна Равлюк. Інтеграція екологічного контексту в освіту як засіб формування особистості у західноєвропейських країнах/ Олена Яременко. Виховання особистості у початкових школах Німеччини - мета цивілізованого суспільства/ Олександра Кашуба. Оцінювання успішності учнів початкових шкіл Франції/ Ольга Пермякова. Європейські традиції скаутського руху: педагогічні аспекти/ Василь Кузик. Філософсько-педагогічні засади неформальної освіти жінок у США/ Наталія Горук. Стресові стани у дітей як психолого-педагогічна проблема/ Лариса Баклицька, Надія Крижановська, Людмила Мудровська. Педагогічні передумови оптимізації комунікативної культури особистості у соціокультурному розвитку/ Раїса Шулигіна. Тренінгові заняття для формування толерантності у старшокласників на уроках англійської мови/ Оксана Дмитрів. Сучасна система соціального обслуговування і реабілітації дітей з особливими потребами/ Світлана Андрійчук. Шкільний музей як джерело культурного матеріалу для забезпечення навчально-виховного процесу/ Олексій Караманов. Інтуїтивні компоненти творчого процесу/ Тамара Тюріна. Соціальна зрілість старшокласника: проблема формування/ Михайло Левківський. Аналіз зміни з віком освітнього рівня молоді регіону/ Ірина Слєпко. Виховний потенціал дозвіллєвих об’єднань/ Ірина Петрова. Памфіїл Юркевич про громадянське виховання/ Наталія Гуменюк. Особливості організації процесу навчання у класичній педагогічній думці Сходу/ Володимир Федина. З історії виникнення першого закладу комерційної освіти в Україні/ Алла Синявська. Проблема змісту навчання в педагогічній спадщині І. Ф. Гербарта/ Надія Федчишин. Громадсько-просвітницька діяльність Степана Смаль-Стоцького/ Тетяна Шоліна. Система педагогічної освіти у Львівському університеті: теологічний напрям (1812-1918)/ Теодор Лещак. Діяльність активістів громадських товариств у вивченні краєзнавства Волині/ Олександр Борейко. Вимоги до особи викладача в освітньо-виховній системі Августа Германа Франке (XVIII ст.)/ Андрій Завальнюк.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 34/Д 36
Назва : Держава і право: Юридичні і політичні науки : збірник наукових праць. Вип. 31
Вихідні дані : К.: Інститут держави і права ім. В. М. Корецького НАН України, 2006
Кільк.характеристики :740 с
Колективи : Інститут держави і права ім. В. М. Корецького НАН України
ISBN, Ціна 1563-3349: 7.25 грн.
ДРНТІ : 10.07
ББК : 67.0я43 + 67.9(4Укр)я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Теорія держави і права
Правова культура
Конституційне право
Адміністративне право
Цивільне право
Підприємницьке право
Господарське право
Трудове право
Банківське право
Фінансове право
Екологічне право
Аграрне право
Земельне право
Кримінальне право
Кримінальний процес
Криміналістика
Міжнародне право
Правознавство-- порівняльне правознавство
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рахункова палата україни--захист прав дитини--юридична справедливість--правова культура
Зміст : Юридична справедливість як принцип права/ В. В. Ладиченко. Питання федералізму в творчій спадщині М. І. Костомарова/ К. Б. Лемещенко. Правомірна поведінка та правопорядок: взаємозв’язок та взаємообумовленість/ С. С. Кондрат. Проблеми формування правової культури в Україні в умовах трасформації політичного режиму/ О. С. Дьоміна. Політична система суспільства: сучасні погляди та концепції/ А. В. Юсов. Конституційні основи регулювання економічної діяльності держави на сучасному етапі/ О. М. Лощихін. Деякі питання генезису правовідносин/ Ю. В. Гнатущенко. Роль творчої спадщини академіка О. О. Малиновського у вдосконаленні юридичної освіти в Україні/ Д. М. Диновський. Пом’якшуючі обставини у кримінальному праві Гетьманщини: правовий, релігійний і моральний аспекти/ С. Г. Ковальова. До проблеми формування і становлення радянської політичної системи/ А. С. Захарчук. Контроль органів державної податкової служби України: ознаки та принципи/ Г. С. Журавльова. Місцеве самоврядування та конституційний лад України: питання теорії і практики/ О. В. Прієшкіна. Система кваліфікаційних комісій судів і складовий елемент незалежної судової влади в Україні/ А. М. Шкурат. Поняття референдного процесу/ А. О. Янчук. Попереднє опрацювання законопроектів у комітетах Верховної Ради України/ Ю. М. Перерва. Принципи адміністративно-юрисдикційного процесу/ І. Л. Бородін. Мета адміністартивного примусу: сучасний науковий погляд/ Т. О. Коломоєць. Перегляд справ про адміністративні правопорушення в адміністративному впровадженні/ О. І. Миколенко. Форми адміністративно-наглядової діяльності міліції у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху/ Х. П. Ярмакі. Право, протекционализм и особенности нацуиональной поитики Украины на современном этапе/ А. П. Анисимов. Склад адміністративного порушення законодавства про вибори/ І. О. Луговий. Проблеми визначення принципів ліцензування господарської діяльності в Україні/ П. М. Пальчук. Актуальні питання державного контролю за нотаріальною діяльністю в Україні: адміністративно-правовий аспект/ Н. В. Карнарук. Зміст дозвільної діяльності щодо підприємництва/ І. В. Солошкіна. Державне управління дипломатичною службою України (1917-1920 рр.)/ Т. І. Биркович. Проблеми визначення поняття "работодавець" за законодавством України/ Н. М. Хуторян. Юридична кострукція субсидіарної відповідальності: окремі критичні зауваження/ І. С. Канзафарова. Класифікація доказів у господарському процесі/ Л. М. Ніколенко. До питання про правовий режим інформації як об’єкта правовідносин/ Д. О. Гетманцев. Інститут довічного утримання в системі цивільно-правових договорів (загальна характеристика)/ С. М. Клейменова. Розвиток інституту послуг/ А. А. Мірзоян. Цивільно-правове регулювання реквізиції в Україні/ Д. А. Солтанов. Заборона дикримінації і примусової праці як одна з гарантій працівників у проекті Трудового кодексу України та кодексах країн СНД (порівняльний аспект)/ Н. В. Кохан. Проблеми визначення організаційно-правової форми суспільного телерадіомовлення/ М. Л. Княжицький. Теоретико-правові аспекти прав на чужі речі/ В. І. Нагнибіда. Правове регулювання договірних відносин за ЦК України і ГК України: проблемні питання/ О. П. Кузнецова. Історія виникнення іпотеки та її законодавче закріплення в українському законодавстві/ Є. О. Тригуб. До питання щодо класифікації підстав набуття права власності/ Є. М. Карнишова. Щодо доцільності введення інституту присяжних у цивільне судочинство України/ І. О. Голоденко. Деякі аспекти правового забезпечення захисту прав споживача/ О. П. Письменна. Цивільно-правовий захист фактичного володіння/ В. О. Матвійчук. Поняття та особливості договору міни (бартеру) за чинним законодвством України/ В. В. Лисенко. Проблеми пенсійного забезпечення у разі втрати годувальника у двосторонніх угодах України з країнами СНД/ Т. В. Кравчук. Історичний розвиток апеляційного провадження/ Ю. М. Бортник. Податкові пльги та преференції в податковому законодавстві України та податковому праві ЄС (порівняльний аналіз)/ Д. О. Писаний. До питання щодо джерел європейського банківського права/ М. С. Демидович. Систеа державного фінансового контролю - гарантія стабільної фінансової діяльності держави/ Д. С. Роговенко. Правове забезпечення розмежування публічних фінансових інтересів державних та муніципальних органів/ В. Д. Тарангул. Контроль у галузі забезпечення ядерної та радіаційної безпеки: призначення, основні риси, поняття/ А. Л. Деркач. Діяльність громадських інспекторів довкіллія: проблеми правового регулювання/ О. Б. Федоровська. До проблеми правового регулювання радіактивно забруднених територій України/ В. І. Сіряк. Особливості спеціального водокористування в Україні/ В. О. Джуган. Концесія як перспективна правова форма землекористування/ М. М. Бахуринська. До питання удосконалення законодавства, що регулює іпотеку майнового комплексу підприємства/ Н. В. Рев'юк. До питання про смертну кару/ В. С. Журавський, М. І. Хавронюк. Вероятностное знание в правоприменительной деятельности органов предварительного расследования/ В. И. Гонтарь. Організована злочинна група: сучасне розуміння/ В. І. Іваненко. Правова основа управління попередженням торгівлі людьми/ В. В. Конопльов. Досвід країн СНД щодо застосування запобіжного заходу у вигляді під взяття під варту/ О. І. Граділь. Особливості початкового етапу розслідування викрадень майна, вчинених із використанням комп’ютерних технологій/ О. А. Самойленко. Об’єкт злочинної контрабанди наркотичних засобів/ С. О. Сорока. Поняття та сутність судового контролю в досудових стадіях кримінального процесу/ І. Г. Курільчук. Порівняльне правознавство: унверситетський та академічний шляхи розвитку в Україні/ О. Д. Тихомиров. Жертви стихзійного лиха і право на гуманітарну допомогу/ Л. Ю. Гіждіван. Немайнові права авторів: аспекти міжнародно-правової регламентації/ К. О. Дубова. Правове регулювання аліментних зобов’язань подружжя в зарубіжних країнах/ Л. В. Липець. До питання про ефективну реаолізацію міжнародних зобов’язань України у сфері прав людини / І. І. Путраймс. Колізійні питання усиновлення та їх уніфікація в актах Гаазької конференції з міжнародного приватного права/ В. В. Попко. Особливості джерел регулювання фізичного захисту ядерних матеріалів у сучасному міжнародному праві/ П. С. Борцевич. Фінансування виборчої кампанії політичної партії: політико-правовий аналіз/ В. І. Кафарський. Теорія порівняльно-правового методу. Методи та засоби порівняльно-правового дослідження/ Л. А. Луць. Прагматизм як засіб політичної стабілізації в умовах побудови демократичного суспільства/ О. М. Чижова. "Неореалізм" у зовнішній політиці американської держави/ І. І. Погорська. Позиція українських політичних партій щодо питання державного устрою та регіональної політики в 1996-1998 рр./ Б. П. Гдичинський. Проблеми соціального і національного визволення України у творчій спадщині В. Левинського/ Л. П. Кобута. Законність та справедливість як вимоги та фактори правореалізації/ В. В. Самохвалов. Законний представник неповнолітнього обвинуваченого у кримінальному процесі/ О. Ю. Хахуцяк. Європейська безпекова та оборонна політика в контексті розробки Конституції для Європи/ Г. П. Заворітня. Соціально-політичні аспекти україно-російських взаємовідносин/ Я. І. Конощук. Реалістська версія євроінтеграції/ І. І. Грицуник. Концепція федеративної держави В. Старосольського/ В. Л. Згурська.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(09)(075.33)/К 56
Автор(и) : Коваленко, Євгенія Іванівна, Бєлкіна, Надія Іванівна
Назва : Історія зарубіжної педагогіки : хрестоматія : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : К.: Центр навчальної літератури, 2006
Кільк.характеристики :664 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
ISBN, Ціна 966-364-353-Х: 50.00, 50.00, грн.
ДРНТІ : 14.09.03
ББК : 74.03я73-3
Зміст : Бесіди і судження/ Конфуцій. Про спартанське виховання/ Плутарх. Протагор/ Платон. Закони/ Платон. Держава/ Платон. Політика/ Арістотель. Про виховання оратора/ Квінтіліан. Бесіди з Пеніним/ Алкуїн. Гантантюа і Пантагрюель/ Франсуа Рабле. Досліди/ Мішель Монтень. Похвала глупоті/ Роттердамський Еразм. Утопія/ Томас Мор. Місто сонця/ Фома Кампанелла. Велика дидактика/ Ян Коменський. Закони добре організованої школи/ Ян Коменський. Думки про виховання/ Джон Локк. Пропозиції про створення трудового коледжу всіх корисних ремесел і сільського господарства/ Джон Беллерс. Еміль, або Про виховання/ Жан-Жак Руссо. Про людину, її розумові здібності і її виховання/ Клод Андріан Гельвецій. Лінгард і Гертруда/ Йоганн Песталоцці. Лебедина пісня/ Йоганн Песталоцці. Уривки з педагогічних творів/ Роберт Оуен. Перші лекції з педагогіки/ Йоган Герберт. Загальна педагогіка, виведена з цілей виховання/ Йоган Герберт. Посібник для освіти німецьких вчителів/ Адольф Дістервег. "Нова школа" в Англії/ Едмон Демолен. Характеристика "нових шкіл"/ А. Фер’єр. Виховні принципи німецької "Нової школи"/ Герман Літц. Моє педагогічне кредо/ Джон Дьюї. Школа і суспільство/ Джон Дьюї. Досвід і освіта/ Джон Дьюї. Уривки з педагогічних творів/ Геор Кершенштейнер. Лекції з експериментальної педагогіки/ Ернст Мейман. Школа дії/ Вільгельм Лай. Метод наукової педагогіки, застосовуваний до дитячого виховання в "будинках дитини"/ М. Монтессорі. Основні настанови/ Генріх Шарельман. Про вільну шкільну общину/ Густав Вінекен. Вік дитини/ Еллен Кей. Уривки з "Соціальної педагогіки"/ Пауль Наторп. Гармонійна освіта як мета виховання/ Роберт Гейдель. Оновлення педагогіки/ Рудольф Штайнер. Із області духовного знання/ Рудольф Штайнер. Педагогічні інваріанти/ Селестен Френе. Педагогічна публіцистика/ Януш Корчак. Саммерхілл: виховання свободою/ Олександр Нілл. Педагогіка душі/ Пауло Фрейхе.
Примірники : всього 95: аб(78), фб(1), ав(1), Ч.З.№2(25)
Вільні : аб(78), фб(1), ав(1), Ч.З.№2(25)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 9/І-77
Назва : Історичний альманах : збірник наукових праць студентів історико-юридичного факультету. Вип. 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2006
Кільк.характеристики :160 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 7.90 грн.
ДРНТІ : 03.01.21
ББК : 63.3я43
Зміст : Пріорітет військового аспекту у формуванні та життєдіяльності Запорізької Січі/ І. М. Бартош. Історіографічні оцінки російського вибору України у 1654 році в контксті формування державницької свідомості/ Н. О. Мороз. Історіографічні оцінки Переяславської угоди/ І. М. Гавриленко. Ніжинський полк у добу руїни/ І. М. Борис. "Історія Русів" як феномен суспільно-історичної свідомості української еліти/ А. М. Гречуха. Роль земств у культурноосвітньому житті населення (на матеріалах Чернігівської губернії)/ Н. Г. Кроха. Внутрішні відносини в сім’ї протягом ІІ половини ХІХ - початку ХХ ст./ В. О. Рум'янцева. Особливості українського жіночого руху: поглад у минуле/ Н. М. Нагорна. Ідейно-теоретичне обгрунтування есерівського максималізму та його поширення на Україні/ С. М. Коломієць. Аграрна політика Директорії УНР/ Л. Андрусенко. За що вони боролись: дві течії українського руху Опору/ А. В. Шевченко. Провісники Армагеддону - Свідки Єгови/ О. Ковтун. Польська підтримка "Помаранчевої революції" 2004 року/ Л. І. Воропаєва. Історіографічні оцінки постаті Олександра Македонського/ Л. І. Савич. Вплив альбігойських війн на об’єднання Франції у XIII столітті/ Б. В. Кудренко. Орден езуїтів: мета виправдовує засоби/ Г. О. Андрієць. Історичний портрет опричника Івана Грозного очима чужоземців XVI - XVII ст./ Ю. В. Івашко. Утворення Троїстого союзу/ М. Ю. Ткаченко. "Жіноче питання" в контексті марксистсько-ленінського проекту емансепації пролетаріату/ Н. М. Нагорна. Сталінградська битва у дзеркалі радянської та німецької мемуаристики (порівняльний аналіз)/ О. І. Манойленко.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(3), аб(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(3), аб(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 31.05.2024
Кількість запитів 34976
Кількість відвідувачів 1373
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя