Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=методика викладання мов<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 81.2-9/В 39
Автор(и) : Ветчинова М. Н.
Назва : Изучение иностранных языков в гимназиях России (вторая половина ХІХ - начало ХХ в.
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2013. - № 3. - С. 73-79. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2013/3). - ISSN 0869-561X
Примітки : Библиогр.: 17 назв.
ББК : 81.2-9 + 74.03(2Рос) + 74.268.1г
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання іноземної мови в школі-- історія
історія педагогіки Росії до 1917 р.
Кафедра іноземних мов
Географіч. рубрики: Росія-- педагогіка-- історія, 19 ст. 2 пол.-поч.20 ст.
Анотація: Розглядається процес вивчення іноземних мов в гімназіях у дореволюційної Росії.Рассматривается процесс изучения иностранных языков в гимназиях в дореволюционной России.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.4/В 46
Автор(и) : Вильчинский С. С., Шленская Н. М.
Назва : Коммуникативное воздействие в образовательном процессе
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2013. - № 8. - С. 67-71. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2013/8). - ISSN 0869-561X
Примітки : Библиогр.: 3 назв.
ББК : 88.4 + 81.2р
Предметні рубрики (Галузі знань): психологія педагогічна
навчання-- мотивація
Анотація: Організація успішної взаємодії викладача зі студентами будується на активізації, стимуляції процесів осмисленого вчення. Імітаційні активні методи, при яких студенти аналізують запропоновану ситуацію і виробляють рішення, є важливою частиною в навчанні.Организация успешного взаимодействия преподавателя со студентами строится на активизации, стимуляции процессов осмысленного учения. Имитационные активные методы, при которых студенты анализируют предложенную ситуацию и вырабатывают решение, являются важной частью в обучении.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Уман А. И.
Назва : Дидактические идеи М. В. Ломоносова и современная теория обучения
Місце публікування : Педагогика: науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - М.: Педагогика, 2013. - № 7. - С. 103-108. - ISSN 0869-561X (Шифр П1/2013/7). - ISSN 0869-561X
Примітки : Библиогр.: 4 назв.
ББК : 72.3(2Рос)-8 + 74.03(2Рос)-8 + 74.202 + 81.411.2-0
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка зарубіжних країн-- історія, 18 ст.
Педагогіка-- дидактика
Викладання російської мови в школі-- історія
Кафедра російської мови і перекладу
Географіч. рубрики: Росія-- вчені
Росія-- педагоги
Росія-- педагогіка-- історія, 18 ст.
Анотація: У статті дано аналіз дидактичних ідей в спадщині російського вченого- енциклопедиста М. В. Ломоносова (1711-1765). Показано, що вже на самому початку формування державної системи освіти в Росії великий учений зумів позначити і обгрунтувати її перспективи.
Знайти схожі

 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 174708
Кількість відвідувачів 1295
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя