Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=методологія педагогіки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-37 
1.


    Белозерцев, Е. П.
    "Должное" как вектор преодоления кризиса современного российского образования / Е. П. Белозерцев // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 3-13. - Библиогр.: 15 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в55 + 87
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- філософія освіти -- спадщина -- середовище -- культурно-освітнє середовище (КОС) -- три рівня КОС -- рідний край -- сукупність умов
Анотація: Автори аналізують сучасний стан російської освіти, вважають, що воно знаходиться в стані глибокої кризи, пропонують варіант виходу з такого становища, заснований на осмисленні вітчизняної філософсько-педагогічної думки.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.


    Берулава, М. Н.
    Какой должна быть современная система образования и почему нужны единые учебники / М. Н. Берулава // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 26-30 . - ISSN 0869-561X
ББК 74.202.1 + 88.840
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Педагогіка--зміст освіти

   Дитяча психологія--шкільний вік

   Росія--освіта, 21 ст.
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- дидактика -- зміст освіти -- теорія мережевої освіти -- мережеві парадигми -- дитяча психологія школярів -- розвиток особистості -- поведінковий підхід -- стереотипи психічної активності -- російська система освіти
Анотація: У статті аналізується нова методологічна платформа розвитку особистості - теорія мережевої освіти, в основі якої формування не тільки цілеспрямованої діяльності, а й продуктивної поведінки людини.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.
74в5
Б 81


    Бондаревская, Е. В.
    Гуманитарная методология науки о воспитании / Е. В. Бондаревская // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 3-13. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в5
Рубрики: Педагогіка--методологія--гуманітарна методологія--розробка теорії виховання
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- гуманітарна методологія -- педагогічна антропологія -- розробка теорії виховання -- онтологічний підхід до виховання -- гуманістична філософія -- філософська антропологія
Анотація: У статті розкриваються особливості гуманітарної методології при розробці теорії виховання.
В статье раскрываются особенности гуманитарной методологии при разработке теории воспитания.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.


    Бондаревская, Е. В.
    Проектирование инновационного пространства педагогического образования в Федеральном университете / Е. В. Бондаревская // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 31-42 . - ISSN 0869-561X
ББК 74в052 + 74.584(2Рос)738
Рубрики: Освіта--інновації
   Вища освіта--педагогічна освіта

   Росія--вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- інновації в галузі освіти -- інноваційна діяльність -- інноваційний простір -- модернізація -- освітньо-науково-педагогічний комплекс -- педагогічна освіта -- університетська педагогічна освіта
Анотація: Основна ідея статті полягає в тому , що педагогічна освіта володіє невикористаними резервами модернізації, які складаються в можливості посилення його безумовного впливу на прогрес усіх сфер життєдіяльності суспільства.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.
74в2: 71
Г 23


    Гатальський, В. Д.
    Культурно-образовательное пространство как социально-педагогическая система / В. Д. Гатальський // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 6. - С. 25-29. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в2: 71
Рубрики: Культура--культурно-освітній простір
   Педагогіка--методологія--культурно-освітній простір

   Росія
Кл.слова (ненормовані):
культура -- педагогіка -- методологія педагогіки -- культурно-освітній простір -- особистисть -- саморозвиток -- виховання -- цілі виховання
Анотація: У статті розглядається феномен культурно-освітнього простору.
В статье рассматривается феномен культурно-образовательного пространства.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.
87
Г 70


    Горшкова, В. В.
    Философско-теоретические ориентации современного педагога / В. В. Горшкова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 8. - С. 71-79 . - ISSN 0869-561X
ББК 87 + 74.в55
Рубрики: Філософія освіти
   Педагогіка--методологія

   Росія--Освіта
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- філософія освіти -- філософсько-теоретичні орієнтації педагогів -- творчі інтенції -- онтологічне спілкування -- рефлексна свідомість педагогів -- унікальність педагогів
Анотація: В умовах інтенсивно мінливого суспільства пропонується розглянути основні ресурси діяльності сучасного педагога.
В условиях интенсивно изменяющегося общества предлагается рассмотреть основные ресурсы деятельности современного педагога.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.
87.7
Д 43


    Дзуцев, Э. С.
    О принципе природосообразности в педагогике / Э. С. Дзуцев // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 35-40. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 87.7 + 74в55
Рубрики: Освіта--філософія освіти--принцип природовідповідності у педагогіці
   Педагогіка--методологія--принцип природовідповідності у педагогіці

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- методологія педагогіки -- онтологія педагогіки -- принцип природовідповідності у педагогіці -- соціальне замовлення -- педагогічна психологія -- розвиток особистості
Анотація: У статті аналізується розвиток російської системи освіти і педагогічної науки.
В статье анализируется развитие российской системы образования и педагогической науки.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.
32
Е 72


    Ермаков, Д. С.
    Информационная компетентность в информационном обществе / Д. С. Ермаков // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 26-30. - Библиогр.: 15 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 32 + 73 + 74в052
Рубрики: Техніка--технічні науки--обчислювальна техніка--комп’ютерізація освіти
   Інформатизація освіти

   Педагогіка--методологія--інформаційно-комунікативні технології--застосування

Кл.слова (ненормовані):
технічні науки -- ікомп’ютерізація -- методологія педагогіки -- педагогіка й науково-технічний прогрес -- інформаційна компетентність -- нформаційно-комунікативні технології (ІКТ) -- ІКТ -- ІКТ в освіті -- застосування інформаційно-комунікативних технологій -- застосування ІКТ в освіті
Анотація: Запропоновано систему освітніх результатів в області роботи з інформацією та застосування інформаційно-комунікативних технологій.
Предложена система образовательных результатов в области работы с информацией и применения информационно-коммуникативных технологий


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.


    Есенина, Е. Ю.
    Результаты обучения: новая культура в образовании / Е. Ю. Есенина // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 97-102. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 71 + 74 + 74в2: 71 + 74.5
Рубрики: Культура--культурологія освіти
   Педагогіка--педагогіка і культура

   Педагогіка--організація науково-дослідної роботи

   Педагогіка--міжнародне співробітництво

   Освіта--професійна освіта

   Росія--освіта--професійна освіта
Кл.слова (ненормовані):
культурологія освіти -- методологія педагогіки -- педагогіка і культура -- організація науково-дослідної роботи -- міжнародне співробітництво -- професійна освіта -- кваліфікації -- компетенції -- компетентнісний підхід в освіті -- результати навчання
Анотація: У статті представлено аналіз міжнародних процесів у сфері професійної освіти, що демонструє теоретичне і понятійно-термінологічне оформлення підходу "learning outcomes", відомого в російській практиці як компетентнісний.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.


    Жарковская, Т. Г.
    Наглядность в духовно-нравственном образовании / Т. Г. Жарковская // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 67-73. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в2 + 74.202.21 + 74.202.235 + 87.7 + 88.8
Рубрики: Педагогіка--педагогіка та інші науки
   Навчання--процес навчання--засоби наочності

   Флософія--етика

   Дитяча психологія--шкільний вік

   Педагогічна психологія--навчання

   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- педагогіка та інші науки -- процес навчання -- наочність -- засоби наочності -- засоби навчання -- етика -- духовно-моральне виховання -- психологія школярів -- емоційні сфери -- мистецтво -- література
Анотація: У статті розглядається проблема становлення та розширення емоційної сфери учнів за допомогою різних засобів наочності.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

11.


    Игумен, Георгий (Шестун)
    Цивилизационный подход к разработке концепции предмета "православная культура" / Георгий (Шестун) Игумен, М. В. Захарченко // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 73-82. - Библиогр.: 10 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в2: 86 + 86.372
Рубрики: Педагогіка--педагогіка і релігія
   Релігія--православ’я--православна культура

   Росія--освіта
    Росія--релігія--православна релігія

Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- православна релігія -- православна культура -- педагогіка і релігія -- шкільний предмет "Православна культура" -- педагогіка православної культури
Анотація: У статті описана концепція предмета "православна культура", створена на основі цивілізаційного підходу. Побудована система принципів формування змісту освіти та методів навчання, а також модель проектування навчальних програм шкільного предмета "православна культура".


Дод.точки доступу:
Захарченко, М.В.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

12.
74d01
И 46


    Ильин, Г. И.
    О своеобразии педагогической науки / Г. И. Ильин // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 36-44. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74d01
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Росія--педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- педагогічні теорії -- множинність педагогічних теорій -- картезіанська наука -- проективне пізнання -- оцінка педагогічної діяльності
Анотація: На історичному тлі, починаючи з епохи Просвітництва, розглядається становище педагогіки у взаєминах з іншими науками. Визначається відмінність двох видів педагогічного пізнання - об'єктивного, заснованого на картезіанському розумінні науки, і суб'єктивного, що припускає задуми і бажання того, хто пізнає.
На историческом фоне, начиная с эпохи Просвещения, рассматривается положение педагогики во взаимоотношениях с другими науками. Определяется различие двух видов педагогического познания -- объективного, основанного на картезианском понимании науки, и субъективного, предполагающего замыслы и желания познающего.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

13.
74в4
К 26


    Карпов, А. О.
    Метод научных иследований vs метод проектов / А. О. Карпов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 14-25. - Библиогр.: 14 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в4
Рубрики: Педагогіка--методологія--науково-дослідний процес у педагогіці
   навчання--метод проектів

   Навчання--метод наукових досліджень

Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- науково-дослідний процес у педагогіці -- метод наукових досліджень -- метод проектів -- пошукове пізнання -- пізнавальна діяльність -- дослідницьке навчання
Анотація: У статті дається стисле поняття про метод наукових досліджень, який становить інноваційний інструмент сучасної "педагогіки знань".
В статье даётся краткое понятие о методе научных исследований, который составляет инновационный инструмент современной "педагогики знаний".


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

14.


    Коломийченко, Л. В.
    Книга, зовущая в будущее / Л. В. Коломийченко // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 118-120 . - ISSN 0869-561X
ББК 74в2: 71 + 71
Рубрики: Педагогіка--педагогіка і культура
   Культура--педагогічна культурологія

   Росія--педагогіка і культура
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- педагогіка і культура -- науково-педагогічна діяльність -- культурологія -- педагогічна культурологія -- монографії -- ліцейська освіта
Анотація: Про монографію Л. І. Лур'є (1949) "Научно-педагогическая деятельность как феномен культуры". -- Перм, 2011. -- 260 с.


Дод.точки доступу:
Лур'є, Леонід Ізраїлевич (російський вчений, доктор педагогічних наук, професор, головний редактор міжнародного журналу "Образование в стране и мире", громадський діяч. ; 1949 р. н.) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

15.
74в052
К 78


    Краснов, В. И.
    Теоретические основания системы обучения инновационному проектированию / В. И. Краснов, Р. Г. Каменский // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 39-44. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в052
Рубрики: Педагогіка--методологія--інноваційне проектування
   Освіта--інновації

Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- нноваційне проектування в освіті -- суб’єкти інноваційної діяльності
Анотація: У статті викладені теоретичні та методологічні основи навчання проектної діяльності суб'єктів інноваційної освіти.
В статье изложены теоретические и методологические основы обучения проектной деятельности субъектов инновационного образования.


Дод.точки доступу:
Каменский, Р. Г.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

16.
74в01
К 78


    Краснова, Л. А.
    Образ научного знания в содержании школьного образования: постановка проблемы / Л. А. Краснова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 21-28. - Библиогр.: 13 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в01
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Росія--педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- принцип науковості -- образ наукового знання -- проблемно-гипотетичне знання -- дидактика
Анотація: У статті запроваджується авторський концепт "образ наукового знання в змісті шкільної освіти". Наукове знання постає як багатовимірне конструктивне утворення єдності пізнаного (відомого), непізнаного (гіпотетичного) і невпізнаного (потенційного).
В статье вводится авторский концепт "образ научного знания в содержании школьного образования". Научное знание предстаёт как многомерное конструктивное образование единства познанного (известного), непознанного (гипотетического) и неопознанного (потенциального).


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

17.
74в052
Л 17


    Лазарев, В. С.
    Направления и задачи совершенствования инновационной деятельности в образовании / В. С. Лазарев // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 2-13. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в052
Рубрики: Педагогіка--методологія--інноваційна діяльність
   Освіта--інновації

   Росія--освіта--федеральні державні освітні стандарти
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- інноваційна діяльність у педагогіці
Анотація: У статті обгрунтовується необхідність підвищення здатності освітніх установ до розвитку як умови ефективного введення нових стандартів освіти.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

18.


    Левитес, Д. Г.
    Педагогика здравого смысла / Д. Г. Левитес // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 59-66 . - ISSN 0869-561X
ББК 60.5 + 74в051 + 74.03(2Рос)6 + 74р30
Рубрики: Суспільні науки--соціологія
   Педагогіка--соціальні проблеми

   Педагогіка зарубіжних країн--історія, кінець 20-початок 21 ст.

   Вища освіта--педагогічна освіта

   Росія--освіта--історія освіти, кінець 19-початок 20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- соціальні проблеми -- суспільно-педагогічні ідеали -- особистісні потенціали -- компетентність -- ключові компетентності -- прогностичні моделі -- історія педагогіки Росії -- історія педагогіки 20 ст. -- педагогіка здорового глузду -- педагогика здравого смысла -- вища педагогічна освіта -- підготовка вчителів
Анотація: Соціокультурні зміни, що відбулися в Росії наприкінці 1990 - початку 2000-х рр. негативно вплинули на вітчизняну освіту. Автор статті розглядає освітні проблеми, які виникли у зв’язку з цим, в контексті "педагогіки здорового глузду".


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

19.
74.04
М 80


    Морозов, Володимир.
    Філософія впровадження інновацій у педагогічний процес / Володимир Морозов // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 36-41. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.04
Рубрики: Освіта--інновації--філософський аспект
Кл.слова (ненормовані):
педагогічний процес -- навчальний процес -- навчально-виховний процес -- інновація -- філософія інновації -- методологія педагогіки
Анотація: Упровадження інновацій у педагогічний процес реалізується переважно через його вдосконалення, радикальну трансформацію або видозміну, які складаються з елементів не тільки модернізації традиційної системи, але й її трансформації. У навчальному процесі як складовій процесу педагогічного інноватизація має певні особливості. Насамперед формується філософія інновацій, яка згодом конкретизується і в основних елементах навчального процесу - цільовому, змістовому, процесуальному, технологічному та оцінному, і в його цілісній конструкції. Головні критерії ефективності педагогічного процесу виражаються показниками вихованості учнів та студентів і визначають основні форми й напрями діяльності з удосконалення педагогічної роботи в школі та ВНЗ.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

20.


    Муранова, Наталія.
    Методологічні засади дослідження проблеми фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті: обгрунтування підходів / Н. Муранова // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 3. - С. 17-22 : табл. - Бібліогр.: 24 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 22.1р10
Рубрики: Фізико-математична підготовка--старшокласники
   Кафедра вищої математики

Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- фізико-математична підготовка -- технічний університет
Анотація: У статті представлено провідні методологічні підходи до проблеми фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання у технічному університеті: компетентнісний, особистісно орієнтований, діяльнісний, системний. З'ясовано сутність та зміст кожного з означених підходів, виявлено основні характеристики діяльності старшокласника у процесі підготовки до навчання у технічному університеті. Здійснено класифікацію системних утворень за проблемою фізико-математичної підготовки старшокласників у системі доуніверситетської підготовки.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

21.
74в4
П 27


    Перминова, Л. М.
    Методологический контур экспериментальной дидактики / Л. М. Перминова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 1. - С. 17-24. - Библиогр.: 11 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в4
Рубрики: Педагогіка--методологія
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- дидактика -- експериментальна дидактика
Анотація: Про визначення методологічного контуру експериментальної дидактики


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

22.


    Перминова, Л. М.
    Предметность обучения как проблема дидактики: методологичний анализ / Л. М. Перминова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 6. - С. 18-25 . - ISSN 0869-561X
ББК 74в2:71
Рубрики: Педагогіка--методологія--культурологічний підхід
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
педагогіка -- методологія педагогіки -- культурологічний підхід -- системний підхід -- дидактика -- проблеми дидактики -- інтеграція -- предметність навчання
Анотація: Про осмислення педагогічної сутності предметності навчання.
Об осмыслении педагогической сущности предметности обучения.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

23.
74в3
П 52


    Полонский, В. М.
    Терминологические игры и их последствия / В. М. Полонский // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 10. - С. 111-116 . - ISSN 0869-561X
ББК 74в3 + 78
Рубрики: Педагогіка--методологія--наукова термінологія
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- наукова термінологія у педагогіці -- науково-педагогічна інформація -- бібліотекознавство -- УДК -- рубрикатори
Анотація: У статті розглядається вплив термінології на теорію і практику освіти.
В статье рассматривается влияние терминологии на теорию и практику образования.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

24.


    Попков, В. А.
    Некоторые логические операции в педагогическом исследовании / В. А. Попков, А. В. Коржуев // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 50-58 . - ISSN 0869-561X
ББК 87.4 + 74в051 + 74в55
Рубрики: Філософія--логіка
   Освіта--філософія освіти

   Педагогіка--науково-дослідний процес

   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
логіка -- методологія педагогіки -- філософія освіти -- науково-дослідний процес -- логічні операції -- гіпотеза педагогічного дослідження -- класифікації -- методи представлення -- педагогічні знання -- педагогічні аналогії -- спростування висновків
Анотація: Обговорюються особливості та приклади здійснення в педагогіці різних операцій: висування гіпотези, теоретичного передбачення, класифікування, аналогії, спростування висновків опонента.


Дод.точки доступу:
Коржуев, А. В.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

25.
20
Р 17


    Разумовский, В. Г.
    Естественнонаучное образование и конкурентоспособность / В. Г. Разумовский // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 14-25. - Библиогр.: 16 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 20 + 65 + 74в2
Рубрики: Природничі науки--природничо-наукова освіта
   Педагогіка--педагогіка та інші науки

   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
природничі науки -- природничо-наукова освіта -- методологія педагогіки -- педагогіка та інші науки -- ФГОС -- конкурентоспроможність -- наукова грамотність -- ідентифікація -- досвід діяльності -- зміст навчальних предметів -- наукове пізнання -- науковий метод
Анотація: Розвиток світової економіки вступив у фазу гострої залежності від наукових відкриттів, від темпів науково-технічного прогресу. У статті обговорюються шляхи вирішення завдань пов'язаних з підвищенням рівня наукової грамотності школярів і якості шкільної природничої освіти.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

26.
74в3
С 13


    Савотина, Н. А..
    Стратегия развития технологий воспитания / Н. А. Савотина // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 5. - С. 12-23. - Библиогр.: 9 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в3 + 74.000
Рубрики: Педагогіка--методологія--наукова термінологія
   Технології виховання

Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- наукова термінологія у педагогіці -- технології виховання -- розвиток технологій виховання -- технологізація педагогічної діяльності
Анотація: У статті простежується трансформація поняття "технологія" у педагогічних дослідженнях, розглядаються теоретико-методологічні основи сучасних технологій виховання.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

27.
74в1
С 31


    Сенько, Ю. В.
    Принцип научности в образовании: грани и границы / Ю. В. Сенько // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 3-11. - Библиогр.: 12 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в1
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- принцип науковості -- науковоцентричний підхід у педагогіці -- подолання науковоцентричності у педагогіці -- науково-предметна компетентність -- смислове поле
Анотація: Розглянуто грані і межі принципу науковості у зв'язку з подоланням наукоцентрічного (предметоцентрічного) підходу в освіті
Рассмотрены грани и границы принципа научности в связи с преодолением наукоцентрического (предметоцентрического) подхода в образовании.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

28.
71
Т 19


    Тарантей, В. Л.
    Исследования в области межкультурного образования / В. Л. Тарантей // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 6. - С. 117-121 . - ISSN 0869-561X
ББК 71 + 74в2: 71 + 74е(4Пол)л + 74.03(4Пол)-8 + 74.65
Рубрики: Культура--культурологія--педагогічна культурологія--монографії
   Педагогіка--методологія--міжкультурна педагогіка

   Педагогіка--етнопедагогіка

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Польща--Освіта. Педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
культура -- культурологія -- історія педагогіки Польщі -- методологія педагогіки -- міжкультурна педагогіка -- міжкультурна освіта -- регіональна освіта -- етнопедагогіка -- педагогічна культурологія -- педагогічні наукові організації -- педагогічні наукові дослідження -- монографії з педагогічної культурології
Анотація: Про наукові дослідження , яки проведені відомим польським ученим Єжи Нікіторовичем в галузі міжкультурної освіти.
О научных исследованиях, проведённых известным польским учёным Ежи Никиторовичем в области межкультурного образования.


Дод.точки доступу:
Нікіторович, Єжі (доктор педагогічних наук, професор, ректор Белостокского університету (м. Білосток, Республіка Польща).) \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

29.
88.4
Ф 39


    Фельдштейн, Д. И.
    Проблемы психолого-педагогических наук в ХХІ в. / Д. И. Фельдштейн // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 1. - С. 3-16. - Библиогр.: 9 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 88.4 + 88.8 + 74в2:88
Рубрики: педагогічна психологія
   Педагогіка--методологія

Кл.слова (ненормовані):
психологія -- педагогічна психологія -- педагогіка -- методологія педагогіки
Анотація: У статті аналізується сучасний стан системи освіти.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

30.
72.4(2Рос)
Ф 39


    Фельдштейн, Д. И.
    Перспективы психолого-педагогической науки и проблемы аттестации научных работников / Д. И. Фельдштейн // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 3-16 . - ISSN 0869-561X
ББК 72.4(2Рос) + 74.04(2Рос)р4
Рубрики: Наука--атестація кадрів
   Педагогіка--методологія

   Освіта--організація освіти--наукові кадри--підготовка

Кл.слова (ненормовані):
наука -- наукові кадри -- підготовка наукових кадрів -- атестація наукових кадрів -- кваліфікація науковців -- методологія педагогіки -- методологічна позиція -- наукові дослідження -- якість наукових досліджень -- теми досліджень -- результати досліджень -- наукові публікації -- дисертації
Анотація: У статті визначені недоробки у справі атестації наукових кадрів з педагогічних і психологічних спеціальностей та намічені шляхи їх усунення.
В статье обозначены недоработки в деле аттестации научных кадров по педагогическим и психологическим специальностям и намечены пути их устранения.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 1-30    31-37 
 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 67192
Кількість відвідувачів 994
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя