Пошуковий запит: <.>K=методологія педагогіки<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| 87 Щ 61
Щербаков, Р. Н. Взаимосвязь логического и исторического в учебно-познавательной деятельности / Р. Н. Щербаков> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 44-50. - Библиогр.: 7 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 87 + 63.3(0) + 74в55 + 74.266.3-21 Рубрики: Освіта--філософія освіти Викладання історії в школі--зміст навчання Педагогіка--методологія Навчання--зміст навчання Росія--освіта Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- філософія освіти -- синергетика освіти -- методика викладання історії -- викладання історії в школі -- історизм -- логіка -- зміст навчання -- логіка у навчанні -- логіка навчальних предметів -- взаємозв’язок логічного та історичного -- історизм у навчанні Анотація: Про взаємозв'язок логічного та історичного у вивченні історії в школі. Синергетичний підхід у навчанні.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>2.
| 74в Х 69
Ходусов, А. Н. Воспитание в ХХ --начале ХХІ в. / А. Н. Ходусов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 83-88. - Библиогр.: 6 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в + 74.200 + 74.039(2)6 Рубрики: Педагогіка--методологія Педагогіка--виховання школярів історія педагогіки Росії(1917- Росія--педагогіка--історія Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- виховання школярів -- генезис -- металітет -- соціальний ідеал Анотація: У статті, на основі аналізу теорії, методології, практики дається авторська інтерпретація розвитку вітчизняного виховання школярів періоду ХХ - початку ХХІ ст. В статье, на основе анализа теории, методологии, практики даётся авторская интерпретация развития отечественного воспитания школьников периода ХХ -- начала ХХІ в.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>3.
| 74в5 Б 81
Бондаревская, Е. В. Гуманитарная методология науки о воспитании / Е. В. Бондаревская> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 3-13. - Библиогр.: 5 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в5 Рубрики: Педагогіка--методологія--гуманітарна методологія--розробка теорії виховання Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- гуманітарна методологія -- педагогічна антропологія -- розробка теорії виховання -- онтологічний підхід до виховання -- гуманістична філософія -- філософська антропологія Анотація: У статті розкриваються особливості гуманітарної методології при розробці теорії виховання. В статье раскрываются особенности гуманитарной методологии при разработке теории воспитания.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>4.
|
Белозерцев, Е. П. "Должное" как вектор преодоления кризиса современного российского образования / Е. П. Белозерцев> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 3-13. - Библиогр.: 15 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в55 + 87 Рубрики: Освіта--філософія освіти Росія--освіта Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- філософія освіти -- спадщина -- середовище -- культурно-освітнє середовище (КОС) -- три рівня КОС -- рідний край -- сукупність умов Анотація: Автори аналізують сучасний стан російської освіти, вважають, що воно знаходиться в стані глибокої кризи, пропонують варіант виходу з такого становища, заснований на осмисленні вітчизняної філософсько-педагогічної думки.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>5.
| 20 Р 17
Разумовский, В. Г. Естественнонаучное образование и конкурентоспособность / В. Г. Разумовский> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 14-25. - Библиогр.: 16 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 20 + 65 + 74в2 Рубрики: Природничі науки--природничо-наукова освіта Педагогіка--педагогіка та інші науки Росія--освіта Кл.слова (ненормовані): природничі науки -- природничо-наукова освіта -- методологія педагогіки -- педагогіка та інші науки -- ФГОС -- конкурентоспроможність -- наукова грамотність -- ідентифікація -- досвід діяльності -- зміст навчальних предметів -- наукове пізнання -- науковий метод Анотація: Розвиток світової економіки вступив у фазу гострої залежності від наукових відкриттів, від темпів науково-технічного прогресу. У статті обговорюються шляхи вирішення завдань пов'язаних з підвищенням рівня наукової грамотності школярів і якості шкільної природничої освіти.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>6.
|
Фролов, А. А. Идея свободы и целесообразности в теории педагогики А. С. Макаренко / А. А. Фролов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 87-96. - Библиогр.: 3 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74.03(4Укр)-8 Рубрики: історія педагогіки України(1917- Кл.слова (ненормовані): історія педагогіки -- методологія педагогіки -- педагогічні системи -- педагоги-новатори -- макаренкознавство -- принципи свободи у вихованні Анотація: Педагогіка А. С. Макаренка та її методологія характеризуються в контексті ідей свободи та доцільності у порівнянні з іншими концепціями педагогіки. Педагогика А. С. Макаренко и её методология характеризуются в контексте идей свободы и целесообразности в сравнении с другими концепциями педагогики.
Дод.точки доступу: Макаренко, Антон Семенович (педагог-новатор, письменник, творець нової методики виховної роботи з дитячим колективом ; 1888–1939) \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>7.
| 32 Е 72
Ермаков, Д. С. Информационная компетентность в информационном обществе / Д. С. Ермаков> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 26-30. - Библиогр.: 15 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 32 + 73 + 74в052 Рубрики: Техніка--технічні науки--обчислювальна техніка--комп’ютерізація освіти Інформатизація освіти Педагогіка--методологія--інформаційно-комунікативні технології--застосування Кл.слова (ненормовані): технічні науки -- ікомп’ютерізація -- методологія педагогіки -- педагогіка й науково-технічний прогрес -- інформаційна компетентність -- нформаційно-комунікативні технології (ІКТ) -- ІКТ -- ІКТ в освіті -- застосування інформаційно-комунікативних технологій -- застосування ІКТ в освіті Анотація: Запропоновано систему освітніх результатів в області роботи з інформацією та застосування інформаційно-комунікативних технологій. Предложена система образовательных результатов в области работы с информацией и применения информационно-коммуникативных технологий
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>8.
| 71 Т 19
Тарантей, В. Л. Исследования в области межкультурного образования / В. Л. Тарантей> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 6. - С. 117-121
. - ISSN 0869-561XББК 71 + 74в2: 71 + 74е(4Пол)л + 74.03(4Пол)-8 + 74.65 Рубрики: Культура--культурологія--педагогічна культурологія--монографії Педагогіка--методологія--міжкультурна педагогіка Педагогіка--етнопедагогіка Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Польща--Освіта. Педагогіка Кл.слова (ненормовані): культура -- культурологія -- історія педагогіки Польщі -- методологія педагогіки -- міжкультурна педагогіка -- міжкультурна освіта -- регіональна освіта -- етнопедагогіка -- педагогічна культурологія -- педагогічні наукові організації -- педагогічні наукові дослідження -- монографії з педагогічної культурології Анотація: Про наукові дослідження , яки проведені відомим польським ученим Єжи Нікіторовичем в галузі міжкультурної освіти. О научных исследованиях, проведённых известным польским учёным Ежи Никиторовичем в области межкультурного образования.
Дод.точки доступу: Нікіторович, Єжі (доктор педагогічних наук, професор, ректор Белостокского університету (м. Білосток, Республіка Польща).) \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>9.
|
Берулава, М. Н. Какой должна быть современная система образования и почему нужны единые учебники / М. Н. Берулава> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 26-30
. - ISSN 0869-561XББК 74.202.1 + 88.840 Рубрики: Педагогіка--методологія Педагогіка--зміст освіти Дитяча психологія--шкільний вік Росія--освіта, 21 ст. Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- дидактика -- зміст освіти -- теорія мережевої освіти -- мережеві парадигми -- дитяча психологія школярів -- розвиток особистості -- поведінковий підхід -- стереотипи психічної активності -- російська система освіти Анотація: У статті аналізується нова методологічна платформа розвитку особистості - теорія мережевої освіти, в основі якої формування не тільки цілеспрямованої діяльності, а й продуктивної поведінки людини.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>10.
|
Коломийченко, Л. В. Книга, зовущая в будущее / Л. В. Коломийченко> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 118-120
. - ISSN 0869-561XББК 74в2: 71 + 71 Рубрики: Педагогіка--педагогіка і культура Культура--педагогічна культурологія Росія--педагогіка і культура Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- педагогіка і культура -- науково-педагогічна діяльність -- культурологія -- педагогічна культурологія -- монографії -- ліцейська освіта Анотація: Про монографію Л. І. Лур'є (1949) "Научно-педагогическая деятельность как феномен культуры". -- Перм, 2011. -- 260 с.
Дод.точки доступу: Лур'є, Леонід Ізраїлевич (російський вчений, доктор педагогічних наук, професор, головний редактор міжнародного журналу "Образование в стране и мире", громадський діяч. ; 1949 р. н.) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>11.
| 74в2: 71 Г 23
Гатальський, В. Д. Культурно-образовательное пространство как социально-педагогическая система / В. Д. Гатальський> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 6. - С. 25-29. - Библиогр.: 3 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в2: 71 Рубрики: Культура--культурно-освітній простір Педагогіка--методологія--культурно-освітній простір Росія Кл.слова (ненормовані): культура -- педагогіка -- методологія педагогіки -- культурно-освітній простір -- особистисть -- саморозвиток -- виховання -- цілі виховання Анотація: У статті розглядається феномен культурно-освітнього простору. В статье рассматривается феномен культурно-образовательного пространства.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>12.
| 74в4 К 26
Карпов, А. О. Метод научных иследований vs метод проектов / А. О. Карпов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 14-25. - Библиогр.: 14 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в4 Рубрики: Педагогіка--методологія--науково-дослідний процес у педагогіці навчання--метод проектів Навчання--метод наукових досліджень Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- науково-дослідний процес у педагогіці -- метод наукових досліджень -- метод проектів -- пошукове пізнання -- пізнавальна діяльність -- дослідницьке навчання Анотація: У статті дається стисле поняття про метод наукових досліджень, який становить інноваційний інструмент сучасної "педагогіки знань". В статье даётся краткое понятие о методе научных исследований, который составляет инновационный инструмент современной "педагогики знаний".
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>13.
|
Муранова, Наталія. Методологічні засади дослідження проблеми фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті: обгрунтування підходів / Н. Муранова> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 3. - С. 17-22 : табл. - Бібліогр.: 24 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 22.1р10 Рубрики: Фізико-математична підготовка--старшокласники Кафедра вищої математики Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- фізико-математична підготовка -- технічний університет Анотація: У статті представлено провідні методологічні підходи до проблеми фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання у технічному університеті: компетентнісний, особистісно орієнтований, діяльнісний, системний. З'ясовано сутність та зміст кожного з означених підходів, виявлено основні характеристики діяльності старшокласника у процесі підготовки до навчання у технічному університеті. Здійснено класифікацію системних утворень за проблемою фізико-математичної підготовки старшокласників у системі доуніверситетської підготовки.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>14.
| 74в4 П 27
Перминова, Л. М. Методологический контур экспериментальной дидактики / Л. М. Перминова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 1. - С. 17-24. - Библиогр.: 11 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в4 Рубрики: Педагогіка--методологія Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- дидактика -- експериментальна дидактика Анотація: Про визначення методологічного контуру експериментальної дидактики
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>15.
|
Щербаков, Р. Н. Мы все вышли из школы Иоффе / Р. Н. Щербаков> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 8. - С. 105-112. - Библиогр.: 7 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 22.3(2Рос)г-8 + 74.03(2Рос)-8 Рубрики: фізики Росії--Історія педагогіки Росії--персоналії--Росія Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- навчання і виховання молоді -- наукові школи -- попупяризація наукових знань Анотація: Про видатного російського фізика, творця наукової школи А. Ф. Йоффе (1880-1960). О выдающемся российском физике, создателе научной школы А. Ф. Иоффе (1880-1960).
Дод.точки доступу: Йоффе, Абрам Федорович (російський фізик, академік (1920), віце-президент АН СРСР (1926–1929; 1942–1945), творець наукової школи, лауреат Державних премії (1942, 1961), Герої Соціалістичної Праці (1955) ; 1880-1960) \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>16.
|
Жарковская, Т. Г. Наглядность в духовно-нравственном образовании / Т. Г. Жарковская> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 67-73. - Библиогр.: 8 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в2 + 74.202.21 + 74.202.235 + 87.7 + 88.8 Рубрики: Педагогіка--педагогіка та інші науки Навчання--процес навчання--засоби наочності Флософія--етика Дитяча психологія--шкільний вік Педагогічна психологія--навчання Росія--освіта Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- педагогіка та інші науки -- процес навчання -- наочність -- засоби наочності -- засоби навчання -- етика -- духовно-моральне виховання -- психологія школярів -- емоційні сфери -- мистецтво -- література Анотація: У статті розглядається проблема становлення та розширення емоційної сфери учнів за допомогою різних засобів наочності.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>17.
| 74в052 Л 17
Лазарев, В. С. Направления и задачи совершенствования инновационной деятельности в образовании / В. С. Лазарев> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 2-13. - Библиогр.: 7 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в052 Рубрики: Педагогіка--методологія--інноваційна діяльність Освіта--інновації Росія--освіта--федеральні державні освітні стандарти Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- інноваційна діяльність у педагогіці Анотація: У статті обгрунтовується необхідність підвищення здатності освітніх установ до розвитку як умови ефективного введення нових стандартів освіти.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>18.
|
Попков, В. А. Некоторые логические операции в педагогическом исследовании / В. А. Попков, А. В. Коржуев> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 50-58
. - ISSN 0869-561XББК 87.4 + 74в051 + 74в55 Рубрики: Філософія--логіка Освіта--філософія освіти Педагогіка--науково-дослідний процес Росія--освіта Кл.слова (ненормовані): логіка -- методологія педагогіки -- філософія освіти -- науково-дослідний процес -- логічні операції -- гіпотеза педагогічного дослідження -- класифікації -- методи представлення -- педагогічні знання -- педагогічні аналогії -- спростування висновків Анотація: Обговорюються особливості та приклади здійснення в педагогіці різних операцій: висування гіпотези, теоретичного передбачення, класифікування, аналогії, спростування висновків опонента.
Дод.точки доступу: Коржуев, А. В. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>19.
| 87.7 Д 43
Дзуцев, Э. С. О принципе природосообразности в педагогике / Э. С. Дзуцев> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 35-40. - Библиогр.: 3 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 87.7 + 74в55 Рубрики: Освіта--філософія освіти--принцип природовідповідності у педагогіці Педагогіка--методологія--принцип природовідповідності у педагогіці Кл.слова (ненормовані): філософія освіти -- методологія педагогіки -- онтологія педагогіки -- принцип природовідповідності у педагогіці -- соціальне замовлення -- педагогічна психологія -- розвиток особистості Анотація: У статті аналізується розвиток російської системи освіти і педагогічної науки. В статье анализируется развитие российской системы образования и педагогической науки.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>20.
| 74d01 И 46
Ильин, Г. И. О своеобразии педагогической науки / Г. И. Ильин> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 36-44. - Библиогр.: 8 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74d01 Рубрики: Педагогіка--методологія Росія--педагогіка Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- педагогічні теорії -- множинність педагогічних теорій -- картезіанська наука -- проективне пізнання -- оцінка педагогічної діяльності Анотація: На історичному тлі, починаючи з епохи Просвітництва, розглядається становище педагогіки у взаєминах з іншими науками. Визначається відмінність двох видів педагогічного пізнання - об'єктивного, заснованого на картезіанському розумінні науки, і суб'єктивного, що припускає задуми і бажання того, хто пізнає. На историческом фоне, начиная с эпохи Просвещения, рассматривается положение педагогики во взаимоотношениях с другими науками. Определяется различие двух видов педагогического познания -- объективного, основанного на картезианском понимании науки, и субъективного, предполагающего замыслы и желания познающего.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>21.
| 74в01 К 78
Краснова, Л. А. Образ научного знания в содержании школьного образования: постановка проблемы / Л. А. Краснова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 21-28. - Библиогр.: 13 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в01 Рубрики: Педагогіка--методологія Росія--педагогіка Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- принцип науковості -- образ наукового знання -- проблемно-гипотетичне знання -- дидактика Анотація: У статті запроваджується авторський концепт "образ наукового знання в змісті шкільної освіти". Наукове знання постає як багатовимірне конструктивне утворення єдності пізнаного (відомого), непізнаного (гіпотетичного) і невпізнаного (потенційного). В статье вводится авторский концепт "образ научного знания в содержании школьного образования". Научное знание предстаёт как многомерное конструктивное образование единства познанного (известного), непознанного (гипотетического) и неопознанного (потенциального).
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>22.
| 74в05 Ш 16
Шадриков, В. Д. Образование, власть и общество в эпоху роста культуры знаний / В. Д. Шадриков> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 125-126
. - ISSN 0869-561XББК 74в05 Рубрики: Педагогіка--методологія Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- педагогіка і суспільство -- культура знань Анотація: Про монографію О. О. Карпова "Образовательный институт, власть и общество в єпоху роста культуры знаний. - СПб., 2013,.- 260 с.". Книга "присвячена дослідженню конфліктних зон і становленню освітнього інституту суспільства, «працюючого» на знаннях. Дан аналіз соціокогнітивний особливостей суспільства, що живе в епоху зростання культури знань, як у частини особистості, що включається до сфери виробництва знань, так і щодо нових економічних кластерів, що вибудовуються на основі епістеміческіх спільнот."
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>23.
|
Левитес, Д. Г. Педагогика здравого смысла / Д. Г. Левитес> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 59-66
. - ISSN 0869-561XББК 60.5 + 74в051 + 74.03(2Рос)6 + 74р30 Рубрики: Суспільні науки--соціологія Педагогіка--соціальні проблеми Педагогіка зарубіжних країн--історія, кінець 20-початок 21 ст. Вища освіта--педагогічна освіта Росія--освіта--історія освіти, кінець 19-початок 20 ст. Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- соціальні проблеми -- суспільно-педагогічні ідеали -- особистісні потенціали -- компетентність -- ключові компетентності -- прогностичні моделі -- історія педагогіки Росії -- історія педагогіки 20 ст. -- педагогіка здорового глузду -- педагогика здравого смысла -- вища педагогічна освіта -- підготовка вчителів Анотація: Соціокультурні зміни, що відбулися в Росії наприкінці 1990 - початку 2000-х рр. негативно вплинули на вітчизняну освіту. Автор статті розглядає освітні проблеми, які виникли у зв’язку з цим, в контексті "педагогіки здорового глузду".
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>24.
| 72.4(2Рос) Ф 39
Фельдштейн, Д. И. Перспективы психолого-педагогической науки и проблемы аттестации научных работников / Д. И. Фельдштейн> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 3-16
. - ISSN 0869-561XББК 72.4(2Рос) + 74.04(2Рос)р4 Рубрики: Наука--атестація кадрів Педагогіка--методологія Освіта--організація освіти--наукові кадри--підготовка Кл.слова (ненормовані): наука -- наукові кадри -- підготовка наукових кадрів -- атестація наукових кадрів -- кваліфікація науковців -- методологія педагогіки -- методологічна позиція -- наукові дослідження -- якість наукових досліджень -- теми досліджень -- результати досліджень -- наукові публікації -- дисертації Анотація: У статті визначені недоробки у справі атестації наукових кадрів з педагогічних і психологічних спеціальностей та намічені шляхи їх усунення. В статье обозначены недоработки в деле аттестации научных кадров по педагогическим и психологическим специальностям и намечены пути их устранения.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>25.
|
Перминова, Л. М. Предметность обучения как проблема дидактики: методологичний анализ / Л. М. Перминова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 6. - С. 18-25
. - ISSN 0869-561XББК 74в2:71 Рубрики: Педагогіка--методологія--культурологічний підхід Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія--освіта Кл.слова (ненормовані): педагогіка -- методологія педагогіки -- культурологічний підхід -- системний підхід -- дидактика -- проблеми дидактики -- інтеграція -- предметність навчання Анотація: Про осмислення педагогічної сутності предметності навчання. Об осмыслении педагогической сущности предметности обучения.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>26.
| 74в1 С 31
Сенько, Ю. В. Принцип научности в образовании: грани и границы / Ю. В. Сенько> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 3-11. - Библиогр.: 12 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 74в1 Рубрики: Педагогіка--методологія Росія--освіта Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- принцип науковості -- науковоцентричний підхід у педагогіці -- подолання науковоцентричності у педагогіці -- науково-предметна компетентність -- смислове поле Анотація: Розглянуто грані і межі принципу науковості у зв'язку з подоланням наукоцентрічного (предметоцентрічного) підходу в освіті Рассмотрены грани и границы принципа научности в связи с преодолением наукоцентрического (предметоцентрического) подхода в образовании.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>27.
| 88.4 Ф 39
Фельдштейн, Д. И. Проблемы психолого-педагогических наук в ХХІ в. / Д. И. Фельдштейн> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 1. - С. 3-16. - Библиогр.: 9 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 88.4 + 88.8 + 74в2:88 Рубрики: педагогічна психологія Педагогіка--методологія Кл.слова (ненормовані): психологія -- педагогічна психологія -- педагогіка -- методологія педагогіки Анотація: У статті аналізується сучасний стан системи освіти.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>28.
|
Бондаревская, Е. В. Проектирование инновационного пространства педагогического образования в Федеральном университете / Е. В. Бондаревская> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 31-42
. - ISSN 0869-561XББК 74в052 + 74.584(2Рос)738 Рубрики: Освіта--інновації Вища освіта--педагогічна освіта Росія--вища освіта Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- інновації в галузі освіти -- інноваційна діяльність -- інноваційний простір -- модернізація -- освітньо-науково-педагогічний комплекс -- педагогічна освіта -- університетська педагогічна освіта Анотація: Основна ідея статті полягає в тому , що педагогічна освіта володіє невикористаними резервами модернізації, які складаються в можливості посилення його безумовного впливу на прогрес усіх сфер життєдіяльності суспільства.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>29.
|
Есенина, Е. Ю. Результаты обучения: новая культура в образовании / Е. Ю. Есенина> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 97-102. - Библиогр.: 5 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 71 + 74 + 74в2: 71 + 74.5 Рубрики: Культура--культурологія освіти Педагогіка--педагогіка і культура Педагогіка--організація науково-дослідної роботи Педагогіка--міжнародне співробітництво Освіта--професійна освіта Росія--освіта--професійна освіта Кл.слова (ненормовані): культурологія освіти -- методологія педагогіки -- педагогіка і культура -- організація науково-дослідної роботи -- міжнародне співробітництво -- професійна освіта -- кваліфікації -- компетенції -- компетентнісний підхід в освіті -- результати навчання Анотація: У статті представлено аналіз міжнародних процесів у сфері професійної освіти, що демонструє теоретичне і понятійно-термінологічне оформлення підходу "learning outcomes", відомого в російській практиці як компетентнісний.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>30.
| 60 Ф 55
Филонов, Г. Н. Рефлексивный потенциал социальных трансформаций / Г. Н. Филонов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 43-50
. - ISSN 0869-561XББК 60 + 74в051 Рубрики: Суспільні науки--соціологія Філософія--соціальна філософія Педагогіка--соціальні проблеми Росія--соціальна філософія Кл.слова (ненормовані): суспільні науки -- соціологія -- соціальна філософія -- методологія педагогіки -- соціальні проблеми педагогіки -- рефлексійна діяльність -- єдинодія суб’єктів соціуму -- парадигмальні підвалини -- міждисциплінарна інтеграція -- раціональне пізнання Анотація: У статті розглянуті сучасні тенденції та ціннісно - смислові контексти методології раціонального пізнання і розуміння багатовимірних реалій об'єктивного світу з позицій бінарної цілісності та нелінійної динаміки розвитку.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
|
|