Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мимовільна увага<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 81.43.21-90/Б 91
Автор(и) : Буренко, Валентина
Назва : Особливості навчання англійської мови учнів 1 класу
Місце публікування : Інозем. мови в сучас. шк.: наук.-метод. журн. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 2. - С. 7-9 (Шифр ІМВСШ-1/2012/2)
Примітки : Бібліогр.: 5 назв.
ББК : 81.43.21-90
Предметні рубрики (Галузі знань): Іноземні мови-- початкова школа-- зміст освіти
Початкова школа-- уроки іноземної мови
Кафедра іноземних мов
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): іноземні мови--початкова школа--зміст освіти--довільні дії--мимовільна увага--навчальна гра--сприймання--мовленнєва діяльність--пам’ять--пізнавальна активність--контроль--оцінювання
Анотація: У статті розповідається про ставлення до навчання іноземної мови учнів молодшого шкільного віку, формування елементарної комунікативної компетенції початківців.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 159.922.73/П 49
Автор(и) : Поліщук В.
Назва : Вікова динаміка уваги в молодшому шкільному віці
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 11. - С. 8–11. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2017/11). - ISSN 0131-5358
УДК : 159.922.73 + 159.952
Предметні рубрики (Галузі знань): Дитяча психологія-- увага-- молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дитяча психологія--довільна увага--концентрація уваги--мимовільна увага--стійкість уваги--динамічний тип уваги--молодші школярі
Анотація: На емпіричному матеріалі в умовах спільного навчання шестирічних і семирічних дітей виявлено провідні динамічні типи уваги. Найрезультативнішим у молодшому шкільному віці – третій динамічний тип, власний дітям, які навчаються з шестирічного віку (орієнтовні межі: 6 років – 6 років 10 місяців).
Знайти схожі

 
Статистика
за 19.07.2024
Кількість запитів 95103
Кількість відвідувачів 779
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя