Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (13)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мовленнєва діяльність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 55
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-55 
1.


    Гудзик, І.
    Умовно-мовленнєва діяльність та комунікативне використання мовлення у навчанні російської мови [Текст] / І. Гудзик // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2007. - N8. - С. 47-51 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Початкова школа--мовлення
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва діяльність


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
81.411.1-7
Л 13


    Лавренюк, Віолетта.
    Українська мова і сучасність: розвиток мовленнєвих умінь і навичок студентів [Текст] / В. Лавренюк // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2017. - N 3. - С. 46-50. . - ISSN 0130-5263
ББК 81.411.1-7
Рубрики: Українська мова--мовлення
Кл.слова (ненормовані):
усна діяльність студентів -- письмова діяльність студентів -- мовленнєві уміння -- навички студентів -- мовленнєва діяльність


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

3.
81.411.1-90
Я 64


    Яновицька, Наталія.
    Проект навчальної програми з української мови для 5 класу шкіл з національними мовами навчання [Текст] / Н. Яновицька, О. Петрук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 6. - С. 34-42.
ББК 81.411.1-90
Рубрики: Викладання української мови в школах національних меншин
Кл.слова (ненормовані):
навчальна програма з української мови для 5 класу -- школи з національними мовами навчання -- мовленнєва діяльність -- соціокультурна діяльність


Дод.точки доступу:
Петрук, Оксана

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

4.
81.411.1-90
П 58


    Попова, Людмила.
    Уроки розвитку мовлення як ефективна форма вдосконалення мовленнєвих умінь і навичок учнів профільної школи [Текст] / Л. Попова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 4. - С. 15-18.
ББК 81.411.1-90
Рубрики: Викладання української мови в школі--уроки--мовленнєвий розвиток
Кл.слова (ненормовані):
уроки української мови -- уроки розвитку мовлення -- типи уроків розвитку мовлення -- мовленнєва діяльність


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

5.
373.3.016:811.161.2]:371.31
П 30


    Петренко, І.
    Система вправ і завдань на практичне засвоєння української фразеології молодшими школярами / Інна Петренко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 3. - С. 22–26. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови--фразеологія
Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- методика викладання -- вправи -- завдання -- фразеологія -- мовленнєва діяльність -- початкова школа
Анотація: Запропоновано добірку вправ і завдань для вивчення фразеологізмів у початкових класах.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.


    Галаєвська, Людмила.
    Удосконалення мовленннєвих умінь і навичок учнів 8-9 класів на уроках розвитку мовлення [Текст] / Л. Галаєвська // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 5. - С. 41-44.
Рубрики: Викладання української мови в школі--мовленнєвий розвиток
Кл.слова (ненормовані):
уроки розвитку мовлення -- мовленнєва діяльність -- типи уроків розвитку мовлення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

7.
373.3.016:821.161.2]:371.31
В 23


    Вашуленко, О.
    Формування комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів на уроках літературного читання / Оксана Вашуленко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 20–24. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки літературного читання
Кл.слова (ненормовані):
літературне читання -- комунікативно-мовленнєві вміння -- мовленнєва діяльність -- сприймання тексту -- діалогічне мовлення -- діалогічне спілкування -- усне монологічне мовлення -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про формування й удосконалення комунікативно-мовленнєвих умінь на уроках літературного читання в початковій школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
158.9(075.3)
Н 59


    Нещерет, Олена Іванівна.
    Психологія мовленнєвої діяльності: основи психолінгвістичних знань [Текст] : Навчальний посібник / О. І. Нещерет ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 202 с. - Бібліогр.: с. 184-186. - 46.67 грн.
ДРНТІ
ББК 88.4я73
РУБ 158.9(075.3)
Рубрики: Психологія--мовленнєва діяльність
   Психолінгвістика

   Психологія--підручники та посібники для ВНЗ

   Кафедра психології

   Кафедра загальної та практичної психології

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва діяльність


Дод.точки доступу:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 30
ав (1), аб (24), Ч.З.№2 (5)
Свободны: ав (1), аб (24), Ч.З.№2 (5)
Знайти схожі

9.
81.411.1-90
В 18


    Варзацька, Лариса.
    Типологія уроків української мови в системі компетентнісної освіти [Текст] / Л. Варзацька // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2014. - N 9. - С. 7-15. . - ISSN 0130-5263
ББК 81.411.1-90
Рубрики: компетентнісний підхід у навчанні
   Викладання української мови в школі

Кл.слова (ненормовані):
засвоєння нових знань -- інтегрований урок -- імпровізовані роздуми -- мовленнєва діяльність -- переказ наукового тексту


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

10.


    Мирошніченко, А. Л.
    План уроку може бути таким... / А. Л. Мирошніченко // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 22/23. - С. 18-20.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--план уроку
Кл.слова (ненормовані):
план уроку -- методичні рекомендації -- читання -- мовленнєва діяльність
Анотація: Пропонуємо вашій увазі двохсторонній план-шаблон уроку, яким зручно користуватися, зробивши його копію.


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

11.
74.100.5
Д 21


    Дацюк, Наталія
    Екскурсія в країну "Екологознай"" [Текст] / Наталія Дацюк, Любов Слива // Дошкільне виховання. - 2014. - № 5. - С. 30-32 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100.5
Рубрики: Дошкільне виховання--екологічне виховання
Кл.слова (ненормовані):
пізнавальна діяльність -- мовленнєва діяльність -- ігрова діяльність -- екологічний проект
Анотація: Пропонується екологічний проект з ландшафтного оформлення та озеленення території дитсадка. Особливістю його є поєднання навчально-виховної і корекційно-відновлювальної роботи. На території країни Екологознай" створено куточки усамітнення, умови для творчої, пізнавальної, експерементальної діяльності, праці в природі, сюжетно-рольових ігор, загартування.


Дод.точки доступу:
Слива, Любов

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

12.
74.102
П 43


    Погорєлова, Л.
    Запрошуємо на гостину до казки [Текст] / Л. Погорєлова, К. Шевцова // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2016. - № 1. - С. 18–26. - Зміст: Освітній проект "На гостину до казки" ; Метод наочного моделювання – запорука ефективності роботи з мовленнєвого розвитку ; Результативність проекту ; Додаток 1. Змістове наповнення проекту "На гостину до казки" ; Додаток 2. Заняття з елементами гри-драматизації за змістом української народної казки "Горщик" для дітей раннього віку.
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--мовленнєвий розвиток
Кл.слова (ненормовані):
діти раннього віку -- мовленнєва діяльність -- мовленнєвий розвиток -- діти третього року життя -- розвиток мовлення -- освітні проекти -- казки -- етапи реалізації -- метод наочного моделювання -- змістове наповнення -- конспекти занять -- ігри-драматизації -- Горщик, українська народна казка -- дошкільні навчальні заклади -- методика навчання


Дод.точки доступу:
Шевцова, К.

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі

13.
74.202.242
Т 65


    Трібушна, Світлана.
    Розвиток мови учнів початкової школи з порушенням слуху в умовах інклюзії [Текст] / С. Трібушна // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 12. - С. 48-51. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--інклюзивні класи
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- діти з вадами слуху -- методи наступності та перспективності -- мовленнєва діяльність
Анотація: У статті порушується питання розвитку мови учнів початкової школи з порушенням слуху в умовах інклюзії. Розкриваються форми роботи з такими дітьми. Аналізуються погляди відомих педагогів і психологів на проблему розвитку мовлення учнів з порушенням слуху. Обгрунтовується ідея інклюзивного навчання дітей з вадами слуху на основі досвіду роботи над розвитком мови таких дітей.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

14.
81.43.21-90
К 11


    Кідік, Л. Б.
    A series of lessons on human rights / Кідік Л. Б. // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 28/29. - С. 29-38. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Уроки англійської мови
Кл.слова (ненормовані):
права людини -- правова освіта -- правове виховання -- мовленнєва діяльність
Анотація: У статті запропоновано серію уроків з прав людини.


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

15.


    Пентилюк, Марія.
    Гармонійний розвиток особистості школяра засобами української мови крізь призму педагогічних досліджень [Текст] / М. Пентилюк // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 3. - С. 2-9.
Рубрики: Викладання української мови в школі--виховна робота
Кл.слова (ненормовані):
виховання особистості -- мовна особистість -- гармонійний розвиток -- гуманна педагогіка -- мовленнєва діяльність -- спілкування -- педагогічні дослідження


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

16.
373.3.016:811.161.2](477)
П 30


    Петрик, О.
    Реалізація комунікативно-діяльнісного підходу у мовно-мовленнєвій освіті молодших школярів / Ольга Петрик // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 39–43. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови
Кл.слова (ненормовані):
навчання української мови -- комунікативно-діяльнісний підхід -- мовна освіта -- комунікативні ситуації -- комунікативна компетентність -- мовленнєва діяльність -- мовленнєві вміння -- мовленнєвий розвиток -- компетентнісний підхід -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про комунікативно-діяльнісний підхід – засвоєння мови безпосередньо в процесі комунікативної діяльності. Розглянуто поєднання реалізації компетентнісного підходу із формуванням мовної особистості молодшого школяра. Засвоєння особливостей української мовної системи та мовленнєвих умінь у процесі мовленнєвої діяльності передбачає застосування комунікативно-діяльнісного підходу, що, очевидно відповідає психологічним особливостям учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

17.
376-056.264:616.89-008.434.37](477)
П 21


    Пахомова, Н.
    Особистісний потенціал дитини старшого дошкільного віку із моторною алалією: психологічні особливості розвитку / Н. Пахомова, І. Баранець // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 4. - С. 75–87. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--розлади мовлення
Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва діяльність -- пізнавальні процеси -- моторна алалія -- комунікативний потенціал -- комунікативний розвиток -- комунікативна компетентність -- мовлення -- комунікативна діяльність -- старші дошкільники -- вади мовлення -- діти з розладами мовлення
Анотація: Розглянуто проблему взаємозв’язку мовлення та пізнавальних процесів дітей дошкільного віку крізь призму тісної взаємодії мислення і мовлення у контексті комунікативно-мовленнєвої діяльності. Розкрито значення цілеспрямованого формування та розвитку у дошкільників мовленнєвої функції і пізнавальної сфери (відчуття, сприймання, памяті, уяви, уваги та мислення) ) для досягнення ефективності логопедичної роботи.


Дод.точки доступу:
Баранець, І.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

18.


    Гречишкіна, Ірина.
    Як розвивати зв’язне мовлення молодших дошкільників: авторська методика [Текст] / І. Гречишкіна // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 1. - С. 13-15.
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення
Кл.слова (ненормовані):
зв’язне мовлення молодших дошкільників -- мовленнєва діяльність -- літературний текс -- діалог з дошкільниками


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

19.
376-056.264(477)
Д 64


    Долженко, С.
    Концептуальні засади вивчення мовленнєвої діяльності з позицій психолінгвістичного підходу / Світлана Долженко, Юлія Рібцун // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 2. - С. 74–80. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--мовленнєва діяльність
Кл.слова (ненормовані):
логопедія -- мовленнєва діяльність -- психолінгвістичний підхід -- порушення мовленнєвого розвитку -- мовлення
Анотація: Відстежено паралелізм наукового підгрунтя щодо вивчення мовленнєвої діяльності у логопедії та психолінгвістиці, запропоновано порівняльні визначення мови, мовлення та мовленнєвої діяльності, розглянуто лінгвістичний, психологічний та психолінгвістичний підходи до трактування поняття мовленнєвої діяльності, розкрито складові мовленнєвої діяльності, зроблено акцент на психолінгвістичному підході як провідному для наукових досліджень у галузі логопедії у напрямі діагностики, попередження та подолання порушень мовленнєвого розвитку в осіб різних вікових груп.


Дод.точки доступу:
Рібцун, Ю.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

20.
373.2.016:81’233
К 17


    Калмикова, Лариса.
    Психолінгводидактичні принципи формування у дітей старшого дошкільного віку навичок і вмінь аудіювання та говоріння / Л. Калмикова, Н. Харченко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2019. - № 3/4. - С. 53–59. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--аудіювання--формування
   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва діяльність -- механізми мовлення -- аудіювання -- говоріння -- старший дошкільний вік
Анотація: Розкрито зміст психолінгводидактичних принципів формування у дітей старшого дошкільного віку мовленнєвої діяльності, зокрема: розвитку аудіювання у взаємозв’язку з говорінням, епігенетичний принцип, об’єктивізації аудіювання, комплексного розвитку психічних процесів, психостанів і властивостей особистості дошкільника.


Дод.точки доступу:
Харченко, Наталія

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

21.
   159.9(06)
   Н 34


    Кудлай, Оксана Володимирівна.
    Теорія множинного інтелекту Говарда Гарднера у дидактичному контексті [Текст] / О. В. Кудлай, А. А. Макарчук, Н. В. Білоусова // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - № 2. - С. 131-136
УДК
Рубрики: Інтелект
Кл.слова (ненормовані):
множинний інтелект -- пізнавальні здібності -- мовленнєва діяльність -- альтернативні завдання -- плюралізація


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Макарчук, Альна Андріївна; Білоусова, Надія Валентинівна; Гарднер, Говард (американський психолог ; 1943 р. н.) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2)
Вільні: фб (3), Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

22.
373.3.016:811.161.2](477)
Р 78


    Ростикус, Н.
    Система вправ із розвитку зв’язного діалогічного мовлення молодших школярів / Надія Ростикус // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 7. - С. 23–28. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--мовлення--діалогічне мовлення
Кл.слова (ненормовані):
уроки української мови -- діалогічне мовлення -- вправи -- діалогічний текст -- мовленнєва діяльність -- початкова школа
Анотація: У статті представлено вправи із розвитку зв’язного діалогічного мовлення для учнів початкової школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

23.
373.3.016:811.161.2](477)
Р 78


    Ростикус, Н.
    Система вправ із розвитку зв’язного діалогічного мовлення молодших школярів / Надія Ростикус // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 6. - С. 20–25. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--мовлення--діалогічне мовлення
Кл.слова (ненормовані):
уроки української мови -- діалогічне мовлення -- вправи -- мовленнєва діяльність -- мовленнєва компетентність -- початкова школа
Анотація: У статті розглянуто періоди й етапи процесу оволодіння молодшими школярами діалогічним мовленням.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

24.
373.3.016:811.161.2](477)
П 38


    Плигань, О.
    Творчі завдання на уроках української мови / Олена Плигань, Олена Колісник // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 5. - С. 19–20. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання рідної мови
Кл.слова (ненормовані):
творчі завдання -- мовленнєва діяльність -- комунікативні компетентності -- 2-4 класи
Анотація: У статті подано творчі задвання з української мови, які можуть бути використані як у процесі підготовки до уроків, олімпіад та творчих конкурсів серед учнів початкових класів.


Дод.точки доступу:
Колісник, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

25.
373.2.016:81-028.31](477)
К 11


    Кіндрат, І.
    Організація інтелектуальної і мовленнєвої діяльності дітей на основі інтелектуальних карт / Інна Кіндрат // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. 42–51. - Бібліогр.: 2 назви. - Зміст: Які особливості методики застосування на заняттях ; Як відобразити зміст і смисл теми у творчому продукті ; Як інтерпретувати види діяльності дошкільників.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мови й мовлення
   Дошкільне виховання--формування інтелекту

Кл.слова (ненормовані):
методика навчання -- заклади дошкільної освіти -- інтелектуальна діяльність -- мовленнєва діяльність -- розвиток мови й мовлення -- інтелектуальні карти -- фомування інтелекту -- методика застосування -- інтеграція -- практичні завдання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

26.
373.3.016:811.161.2](477)
П 31


    Петрук, О.
    Українська мова як державна : методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в перших класах закладів загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин у 2018/2019 навчальному році / Оксана Петрук // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 8. - С. 34–35. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови--методичні рекомендації
Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- методичні рекомендації -- комунікативна компетентність -- мовленнєва діяльність -- аудіативні вміння -- словниковий запас -- діалогічне мовлення -- монологічне мовлення -- міжнаціональне спілкування -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті розповідається про навчання української мови як державної, яке розпочинається у 1 класі з опанування усного практичного курсу, спрямованого на формування і розвиток умінь з таких видів мовленнвої діяльності, як слухання-розуміння українського мовлення та говоріння.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

27.


    Гошовська, Оксана.
    Формування ключових компетентностей учнів на уроках української мови та літератури через мовленнєву діяльність [Текст] / О. Гошовська // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2018. - N 9. - С. 7-9. . - ISSN 0130-5263
Рубрики: Викладання української мови в школі--компетентнісний підхід
   Викладання української літератури в школі--компетентнісний підхід

Кл.слова (ненормовані):
ключові компетентності -- компетентнісний підхід -- мовленнєва діяльність


Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3)
Вільні: Ч.З.№3 (3)

Знайти схожі

28.
74.102
Р 88


    Руснак, Леся.
    Інтеграція мовленнєвої та природничо-дослідницької діяльності як чинник пізнавального розвитку дошкільників / Л. Руснак, Г. Гладка // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 3. - С. 13-20 : фотогр.
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільна освіта--дослідницька діяльність дошкільника
   Розвиток мовлення --дослідницька діяльність--дошкільники

Кл.слова (ненормовані):
інтеграція освітнього процесу -- мовленнєва діяльність -- природничо-дослідницька діяльність -- напрями процесу інтеграції -- пізнавальна активність -- розвиток мовлення -- саморозвиток -- експериментування -- діяльнісний підхід -- досліди -- співпраця з батьками -- старші дошкільники -- дослідницька діяльність дошкільника
Анотація: Висвітлено досвід роботи з інтеграції мовленнєвої та природничо-дослідницької діяльності старших дошкільників у дошкільному навчальному закладі № 1 "Веселка" м. Сокиряни Чернівецької обл.


Дод.точки доступу:
Гладка, Ганна

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

29.
373.5.016:811.111]:371.32
З-42


    Звєрєва, Т. Ю..
    Навчання читання (формування компетенції в читанні) / Т. Ю. Звєрєва // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 11. - С. 2-4.
УДК
Рубрики: Англійська мова--уроки--читання
Кл.слова (ненормовані):
читання -- навчання читання -- компетенція читання -- англійська мова -- мовленнєва діяльність -- тексти для читання -- тексти -- іноземна мова -- техніка читання -- середня школа
Анотація: У статті розкривається сутність процесу читання, характер текстів для читання у середній школі, труднощі при читанні іноземною мовою, техніка читання та особливості читання як засобу навчання. Запропоновані тексти для читання на уроках англійської мови.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

30.


   
    Рольова гра "The world of professions". 9-11 класи [Текст] / М. Л. Мініна, А. Д. Сласна [та ін.] // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 9. - С. 14-17.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--рольові ігри
   Уроки англійської мови

Кл.слова (ненормовані):
рольові ігри -- мовленнєва діяльність -- світ професій
Анотація: Подано розробку рольової гри з англійської мови на тему: "Світ професій" для учнів 9-11 класів.


Дод.точки доступу:
Мініна, М. Л.; Сласна, А. Д.; Скиба, В. О.; Подзерка, Н. В; Тонколог, Ю. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1)
Вільні: нмк іноз. мов (1)

Знайти схожі

 1-30    31-55 
 
Статистика
за 06.08.2024
Кількість запитів 51725
Кількість відвідувачів 1379
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя