Пошуковий запит: <.>K=мовна особистість<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 39
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Дорош О. О. Лінгвокогнітивний і комунікативний аспекти авторського жіночого мовлення в романах Маргеріт Дюрас /О. О. Дорош. - 2006
|
>2.
| Баландина Н. Язык как вместилище социальных и культурных ценностей: О реализации социокультурной линии в учебной литературе/Н. Баландина // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України. -К.:Педагогічна преса, 2007,N N3.-С.58-60
|
>3.
| Данилевська О. Школа та її світ - від образу до слова : Начерки мовного портрета українського школяра/О. Данилевська // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2009,N N3.-С.2-7
|
>4.
| Федяєва В. Роль сім’ї у вихованні мовної особистості/В. Федяєва // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2009,N N1.-С.3-8
|
>5.
| Черемська О. Формування мовної і комунікативної компетенцій мовної особистості у вищій школі/О. Черемська // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2010,N N 12.-С.63-71
|
>6.
| Шрамко О. Регіональний фразеологічний мовний матеріал як засіб соціалізації молодших школярів/О. Шрамко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2011,N N 12.-С.7-11
|
>7.
| Онкович Г. "Діалог культур" як сучасна педагогічна технологія/Г. Онкович // Вища освіта України. -К.:"Педагогічна преса", 2011,N N 4.-С.42-49.
|
>8.
| Шляхова В. Українознавчий підхід до формування мовної особистості школяра /В. Шляхова // Українознавство. -К.:Науково-дослідний інститут українознавства, 2011,N N 1(38).-С.138-142
|
>9.
| Шляхова В. Інтегративний підхід до формування українознавчого світогляду на уроках рідної мови у 5 класі/В. Шляхова, М. Біт-Давід // Українознавство. -К.:Науково-дослідний інститут українознавства, 2011,N N 2.-С.166-172
|
>10.
| Буренко В. Стратегічні напрями розвитку сучасної шкільної іншомовної освіти/В. Буренко, В. Редько // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 4.-С.28-33
|
|
|