Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=модульно-розвивальна система<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Назва журналу :Психологія і суспільство -2002р.,N 3/4
Цікаві статті :
Фурман А. Теорія освітньої діяльності як метасистема/ А. Фурман (стр.20-58) Кл.слова: ПАРАДИГМА,модульно-розвивальна система
Гуменюк О. Психологічний оргвплив у структурі модульно-розвивальних взаємин/ О. Гуменюк (стр.59-82) Кл.слова: ПАРАДИГМА,модульно-розвивальна система
Комісаров В. Модель соціально-культурного простору експериментальної школи та її емпіричне обгрунтування/ В. Комісаров (стр.83-104) Кл.слова: модульно-розвивальна система,інноваційні моделі,ЗДІБНОСТІ
Тімотін А. Наукове проектування розвивальної комунікації у цілісному освітньому метапроцесі/ А. Тімотін (стр.105-123) Кл.слова: ПОВЕДІНКА,НАВЧАННЯ,СПІЛКУВАННЯ
Бамбурак Н. Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепції/ Н. Бамбурак (стр.124-141) Кл.слова: психосоціальний розвиток
Бугерко Я. Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному циклі/ Я. Бугерко (стр.142-159) Кл.слова: РЕФЛЕКСІЯ,МИСЛЕННЯ,УЯВЛЕННЯ
Ященко Е. Параметри психологічного впливу в контексті інноваційного навчання/ Е. Ященко (стр.160-169) Кл.слова: ПАРАДИГМА
Лазарук А. Розвиток ціннісно-смислової сфери особи за модульно-розвивального навчання/ А. Лазарук (стр.170-186) Кл.слова: ЦІННОСТІ,аксіогенез,емпатія
Список наукових праць з теорії , методології та практики модульно-розвивальної освіти (стр.277-284)
Бригадир М. Дослідження умов і чинників ефективної організації модульно-розвивальних занять (багатофакторний аналіз)/ М. Бригадир ; Л. Ребуха; А. Гірняк; С. Сівак (стр.187-200) Кл.слова: ІННОВАЦІї,ДІАГНОСТИКА
Ребуха Л. Система експертно-діагностичного забезпечення експерименту з модульно-розвивального навчання/ Л. Ребуха ; А. Гірняк; С. Сівак (стр.201-216)
Гірняк А. Зміст, структура та оформлення розвивального підручника/ А. Гірняк ; С. Сівак (стр.217-241) Кл.слова: Психодидактика
Сівак С. Історико-еволюційне порівняння моделей організації соціально-психологічної роботи/ С. Сівак (стр.242-262) Кл.слова: психопрактика,КОНСУЛЬТУВАННЯ,МОНИТОРИНГ
Покажчик статей за 2002 рік (стр.286-290)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Фурман А.
Назва : Теорія освітньої діяльності як метасистема
Місце публікування : Психологія і суспільство: Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис/ Тернопільска Академія народного господарства. - Тернопіль: Інститут експериментальних систем освіти, 2002. - N3/4. - С. 20-58. - ISSN 966-654-090-8 (Шифр П3/2002/3/4). - ISSN 966-654-090-8
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 15.81.21 + 14.15
ББК : 88.840 + 74
Предметні рубрики (Галузі знань): освітні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): парадигма--модульно-розвивальна система
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гуменюк О.
Назва : Психологічний оргвплив у структурі модульно-розвивальних взаємин
Місце публікування : Психологія і суспільство: Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис/ Тернопільска Академія народного господарства. - Тернопіль: Інститут експериментальних систем освіти, 2002. - N3/4. - С. 59-82. - ISSN 966-654-090-8 (Шифр П3/2002/3/4). - ISSN 966-654-090-8
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 15.81
ББК : 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): навчання інноваційне
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): парадигма--модульно-розвивальна система
Анотація: Загально-визнано, що в сучасній психології наявні три стратегії та відповідні парадигми психологічного впливу ( реактивна-імперативна, акціональна - маніпулятивна, діалогічна - розвивальна), а також описані різноманітні способи, види, принципи і механізми зазначеного діяння.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Комісаров В.
Назва : Модель соціально-культурного простору експериментальної школи та її емпіричне обгрунтування
Місце публікування : Психологія і суспільство: Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис/ Тернопільска Академія народного господарства. - Тернопіль: Інститут експериментальних систем освіти, 2002. - N3/4. - С. 83-104. - ISSN 966-654-090-8 (Шифр П3/2002/3/4). - ISSN 966-654-090-8
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 14.15 + 15.81.21
ББК : 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): Модульно-розвивальне навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): модульно-розвивальна система--інноваційні моделі--здібності
Знайти схожі

 
Статистика
за 22.09.2024
Кількість запитів 23871
Кількість відвідувачів 1392
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя