Пошуковий запит: <.>K=молодший шкільний вік<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Шевченко Ю. Формування соціальної компетентності як загальний показник розвитку особистості/Ю. Шевченко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.:Педагогічна преса, 2022,N N 3.-С.84-91.
|
>2.
| Антипін Є. Софія Русова про наступність у трудовому вихованні дітей дошкільного і молодшого шкільного віку/Є. Антипін // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 5/6.-С.61-65
|
>3.
| Теслюк П. Ю. Робота психолога з батьками. Підказки та рекомендаці/П. Ю. Теслюк // Бібліотека "Шкільного світу". Психолог. Бібліотека. -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2014,N N 12.-С.1-112.
|
>4.
| Гудима О. В. Психолого-педагогічні детермінанти моральних вчинків учнів молодшого шкільного віку/О. В. Гудима . - 2007
|
>5.
| Психолог. Шкільний світ - 2005г.,N 41(листопад) (Введено оглавление)
|
>6.
| Прохоренко Л. Психокорекція мотивації дітей із когнітивними порушеннями/Л. Прохоренко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 2.-С.75–85
|
>7.
| Програма "Нова українська школа” у поступі до цінностей/керівн. прогр. І. Д. Бех // Рідна школа. -К.:Преса України, 2021,N N 1/2.-С.10-31.
|
>8.
| Єресько О. В. Про забезпечення взаємодії в освітній роботі з дітьми старшого дошкільного і молодшого шкільного віку. Інструктивно-методичні рекомендації/О. В. Єресько // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2011,N N 9.-С.4-6.
|
>9.
| Власко Т. Перехід учнів початкової школи до середньої : Психологічний супровід/Т. Власко // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2005,N N41(листопад).-С.15-16.
|
>10.
| Матвієнко О. Організаційно-педагогічні умови формування ціннісного ставлення до здоров’я у дітей молодшого шкільного віку/О. Матвієнко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 11.-С.45-48
|
>11.
| Поліщук В. Молодший шкільний вік як життєвий феномен/В. Поліщук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2015,N N 6.-С.1-7.
|
>12.
| Шевченко Ю. Методичні рекомендації щодо формування соціальної компетентності у дітей молодшого шкільного віку із синдромом Дауна/Ю. Шевченко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України ; К.:Педагогічна преса, 2022,N N 2.-С.28-38.
|
>13.
| Овчинникова Т. Н. Личность и мышление ребенка: диагностика и коррекция/Т. Н. Овчинникова. - 2000
|
>14.
| Поліщук В. Криза 7 років та молодший шкільний вік/В. Поліщук // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2015,N N 12.-С.40-44.
|
>15.
| Балінт О. Запорука успішної адаптації учнів 1-го класу/О. Балінт // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2016,N N 23/24.-С.8-15.
|
>16.
| Данилова М.А. Жалобная книга природы/М. А. Данилова // Воспитание школьников. -Москва:Школьная Пресса, 2012,N № 4.-С.76-80
|
>17.
| Дидактичний матеріал для логопедичних занять з дітьми дошкільного і молодшого шкільного віку/Л. Д. Плющова. - 2008
|
>18.
| Мухина В. С. Возрастная психология: феноменология развития, детство, отрочество/В. С. Мухина. - 2000
|
>19.
| Басюк Н. А. Виховання почуття відповідальності в молодших школярів. Сходинки до відповідальності/Н. А. Басюк; за ред. М. В. Левківського. - 2006
|
>20.
| Зозуляк Р. В. Виховання моральних рис молодших школярів Галичини засобами української дитячої літератури (1900 - 1939 рр.)/Р. В. Зозуляк. - 2005
|
|
|