Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (10)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (14)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=моніторинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 331
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : 51(05)/Б 98
Назва : Бюлетень українського математичного товариства . № 9-10
Вихідні дані : К., 2001
Кільк.характеристики :54 с
Ціна : 2.50 грн.
ДРНТІ : 27
ББК : 22.1я5
Предметні рубрики (Галузі знань): освіта в Україні
Український математичний конгрес
Премії в галузі математики --Україна, 2001
Моніторинг якості освіти
Зміст : Педагогічні ідеї М. В. Остроградського та їх вплив на розвиток освіти в Україні/ М. І. Шкіль, В. Г. Бевз. Урочисте засідання Українського математичного товариства, присвячене 200-річчю з дня народження Михайла Остроградського ; Програма науково-дослідних робіт з математики в установах НАН України та вищих учбових закладах України на 2000-2001 роки ; Батьківщина Остроградського/ В. О. Добровольський. Присудження премій НАН України в галузі математики за 2001 рік
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37И/М77
Назва : Моніторинг стандартів освіти: Присвячено Джонові Ф. Ківзу
Вихідні дані : Львів: Літопис, 2003
Кільк.характеристики :328 с
Серія: Освіта
Примітки : Предм. покаж.: с. 315-323
ISBN, Ціна 966-7007-93-9: 12.00 грн.
ДРНТІ : 14.01
ББК : 74.04(3)ц
Анотація: Книга допоможе пізнати стандарти освіти в діяхронному й синхронному аспекті, ознайомить читача зі системою показників і з емпіричною таксономією світових освітніх систем. У праці вироблено схему вимірювання освітніх змін, запроновано технічні стандарти міжнародної освітньої статистики.
Примірники : всього : Ч.З.№2(1), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(1), фб(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 33М(075.3)/М 58
Автор(и) : Козик, Василь Васильович, Панкова, Людмила Архипівна, Григор’єв, Олександр Юрійович, Босак, Андрій Остапович
Назва : Міжнародна економіка та міжнародні економічні відносини : Практикум
Вихідні дані : К.: Вікар, 2003
Кільк.характеристики :368 с
Серія: Вища освіта ХХІ століття
ISBN, Ціна 966-7131-47-5: 29.00 грн.
ДРНТІ : 06
ББК : 65.5я73
Предметні рубрики (Галузі знань): моніторинг
Зміст : Міжнародна торгівля ; Міжнародний рух капіталу ; Міжнародна торгівля фінансовими інструментами ; Міжнародна валютно-фінансова система
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 631.4(075.3)/О-92
Автор(и) : Шикула, Микола Кіндратович, Гнатенко, Олександр Федорович, Петренко, Леонід Романович, Капштик, Михайло Васильович
Назва : Охорона грунтів : Підручник для студ. аграрних закл. освіти . -2-ге вид., випр.
Вихідні дані : К.: Знання, 2004
Кільк.характеристики :400 с.: рис., табл.
Колективи : Національний аграрний університет
Примітки : Список реком. л-ри: с. 391-393
ISBN, Ціна 966-620-214-Х: 38.51 грн.
ДРНТІ : 68.05
ББК : 40.3я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Ерозія (с.-г.)
Грунтовий покрив-- руйнування
Грунт-- забруднення
Грунт-- родючість
Меліорація-- протиерозійна
земля...-- рекультивація
Кадастр земельний
Моніторинг грунтів
Примірники : всього : Ч.З.№2(2), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(2), фб(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 34(4Укр)/О-65
Автор(и) : Асланян, Габріел, Євгеньєва, Анжела М., Замніус, Віталій, Ковриженко, Денис, Котляр, Дмитро, Панцир, Сергій
Назва : "Орієнтири виборців" - моніторинг реалізації передвиборчих обіцянок народних депутатів у законотворчому процесі (підсумки 4-ї сесії Верховної Ради України IV скликання) : общественно-политическая литература
Вихідні дані : К.: Міленіум, 2004
Кільк.характеристики :106 с
ISBN, Ціна 966-8063-43-Х: 2.50 грн.
ДРНТІ : 10
ББК : 67.9(4Укр)300
Предметні рубрики (Галузі знань): Право України
депутати-- законотворча діяльність
державне будівництво
економічний розвиток
Соціальна політика
Правова політика
Зовнішня політика
Національна безпека і оборона
Інформаційна політика
Аграрна політика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): законодавство україни
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :192 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Ніжинській вищій школі - 200 років
Ціна : 12.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчителі біології-- підготовка
Майбутні вчителі біології
Вчителі географії-- підготовка
Майбутні вчителі географії
Вчителі музики-- підготовка
Дистанційне навчання
освіта безперервна
Болонський процес
Вищі навчальні заклади-- організація навчального процесу
Вищі навчальні заклади-- адаптація студентів до ВНЗ
Викладання вищої математики
Перекладачі-- підготовка
Андрагогіка-- підготовка фахівців
Перекладознавство-- підготовка перекладачів
Викладачі вищих навчальних закладів
Підготовка майбутніх вчителів-- формування інформаційної культури
Дистанційна освіта
Управління вищим навчальним закладом
Навчання-- полікультурне навчання
Конфлікти-- сімейні
Інформаційні технології
Англійська мова-- спілкування
Освіта-- наступність в освіті
Викладання вищої математики
Викладання математики
Менеджери-- підготовка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наступність в освіті
Зміст : Ступінь сформованості соціально-екологічної відповідальності у дітей шкільного віку/ К. Кравченко. Моделювання сучасного фахівця в умовах особистісно орієнтованого навчання/ Н. Ю. Борейко. Педагогічна система і психолого-педагогічні умови формування готовності курсантів ВНЗ до управлінської діяльності/ О. О. Безносюк. Термінологія дистанційної освіти та дистанційного навчання/ В. Є. Лукін. Новітні комп’ютерні технології в системі вищої військової освіти/ Ю. Г. Бондаренко. Безперервна освіта в системі "школа-ВУЗ"/ Д. Мазоха. Моніторинг професійного розвитку майбутніх учителів початкової школи/ Л. Красюк. Застосування професійно орієнтованого управління у вищих навчальних закладах/ Л. Прус. Соціально-психологічні умови формування лінгвокультурної компетенції магістрантів у контексті полікультурного навчання/ О. Одінцова. Педагогічна підготовка як складова сучасної менеджмент-освіти в Україні/ Л. Загребельна. Зміст та методи навчання як фактори мотивації учіння/ В. М. Закалюжний. Додаткові освітні послуги для обдарованої студентської молоді та їх класифікація/ Я. М. Рудик. Рейтингове оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників/ А. В. Шостак. Адаптаційний період у ВНЗ та його вплив на академічні здібності першокурсників/ Е. І. Дібрівна. Соціально-педагогічні причини виникнення конфліктів у молодих сім’ях/ Л. Омельченко. Болонський процес і формування культури та світогляду молоді України/ Н. І. Яковець. Методологія організації навчального процесу у середовищі нових інформаційних технологій/ О. М. Гончарова. Проблеми адаптації студентів-першокурсників до навчання в умовах педагогічного училища/ О. М. Кочерга. Прийоми навчання майбутніх учителів використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні англійською мовою/ С. В. Грабова. Наступність нових інформаційних технологій у самостійній роботі з фізико-метематичних дисциплін в системі "ліцей-ВНЗ"/ М. Дідовик, О. Коношевський. Дидактичні умови закріплення знань з вищої математики для студентів І курсу економічних спеціальностей/ М. Ковтонюк. До питання про використання інформаційних технологій в організації самостійної роботи у процесі вивчення курсу "Методика навчання математики"/ К. Копняк, О. Матяш. Прийоми професійного спрямування навчання вищої математики в нових умовах навчального процесу в ВНЗ/ Л. Гусак. Формування музично-стильових уявлень майбутніх учителів музики у процесі інструментально-виконавської підготовки/ О. М. Щербініна. Підготовка майбутніх учителів з використанням засобів мультимедіа/ В. Імбер. Рекламно-інформаційне забезпечення соціально-педагогічної діяльності/ А. І. Конончук, О. В. Сватенков. Застосування інтерактивних технологій навчання в процесі вивчення математики у ВНЗ ІІІ-ІV рівнів акредитації/ А. Воєвода. Вплив ігрових методів навчання на формування творчої особистості майбутніх менеджерів/ Н. Кардаш. Суть іншомовної компетентності як мети та результату професійної технічної освіти/ Г. В. Абрамович. Полікультурне виховання майбутніх учителів географії/ М. Г. Криловець. Підготовка вчителів біології: шляхи оптимізації/ С. Є. Трубачова, О. В. Євсєєва. Пошук інформації як джерело формування інформаційної культури майбутнього вчителя/ С. В. Кривець. Знання, уміння і навички у професійній підготовці майбутніх перекладачів/ О. Павлик. Деякі аспекти підготовки і розвитку творчої особистості майбутнього андрагога/ І. О. Зель. Актуальність моніторингу якості навчальних досягнень студентів у процесі професійного становлення у вищих навчальних закладах недержавної форми власності/ Н. М. Байдацька. Критеріальний підхід до визначення рівня професійного становлення студенток вищих навчальних аграрних закладів/ С. В. Виговська. Становлення організаційно-дидактичної системи вищої школи: історико-теоретичний аналіз/ Є. І. Коваленко. Перспективні напрями зміни змісту освіти і світовий досвід професіоналізації школи/ Т. В. Зінченко. Особливості запровадження американської моделі вищої технічної освіти/ Г. О. Козлакова, К. В. Корсак. Пошуки стратегії розвитку сучасного університету - зарубіжний досвід/ П. В. Кряжев. Проблема оцінювання і забезпечення якості вищої освіти в інформаційну епоху: зарубіжний досвід/ М. М. Лисенко. Підготовка вчителів у системі професійної педагогічної освіти Німеччини/ С. Івашньова. Зарубіжний досвід професійної підготовки вчителів у рецепції вітчизняних дослідників історії освіти (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.)/ Н. М. Баленко. Наукова організація праці педагога професійної школи: вітчизняний досвід/ О. В. Аніщенко. Проблема підготовки вчителя в дослідженнях науковців вищих закладів освіти України 20-30-х рр. ХХ століття/ О. А. Лавріненко.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(3), аб(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(3), аб(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37И/М77
Назва : Моніторинг якості освіти: Світові досягнення та українські перспективи : Посібник
Вихідні дані : К.: К.І.С., 2004
Кільк.характеристики :128 с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України
Серія: Програма розвитку Організації Об’єднаних Націй в Україні .
    Освітня політика та освіта "Рівний - рівному"
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 966-8039-55-6: 5.00 грн.
ДРНТІ : 14.15.15
ББК : 74.04(0) + 74.04(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Моніторинг якості освіти
Освіта-- медична освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моніторинг в освіті--медична освіта
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(4Укр)2/М77
Назва : Моніторинг якості освіти: Становлення та розвиток в Україні (Рекомендації з освітньої політики) : научное издание
Вихідні дані : К.: К.І.С., 2004
Кільк.характеристики :158 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України
Серія: Програма розвитку Організації Об’єднаних Націй .
    Освітня політика та освіта "Рівний - рівному"
Примітки : Бібліогр.: с. 153-154
ISBN, Ціна 966-8039-54-8: 5.00 грн.
ДРНТІ : 14.15.15
ББК : 74.04(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта в Україні-- якість освіти-- моніторинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційні системи--lecos
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 36(4Укр)(075.3)/С 69
Назва : Соціальна робота в Україні: теорія та практика : Посібник для підвищення кваліфікації працівників соціальних служб для молоді. Ч. 3
Вихідні дані : К.: ДЦССМ, 2002
Колективи : Державний центр соціальних служб для молоді, Тернопільський державний педагогічний університет імені В. Гнатюка
ISBN, Ціна 966-7815-15-3: 3.00 грн.
ДРНТІ : 06.71.47
ББК : 65.9(4Укр)272я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна робота
Соціальні служби --Україна
Зміст : Моніторинг післядипломного навчання соціальних працівників в системі центрів ССМ/ А. Я. Ходорчук. Соціальні служби для молоді та демографічне виховання/ В. П. Кравець. Україна в перехідний до ринку період: основні напрями та завдання соціальної політики/ М. Г. Братасюк. Захист честі, гідності та ділової репутації громадян/ М. В. Іванчук. Психологічні основи спілкування/ О. С. Чабан. Соціально-психологічний тренінг як супровід соціальної роботи/ В. А. Сановська. Релігія як психологічний захист/ О. С. Чабан, П. М. Михайлишин. Технології соціальної роботи/ Н. С. Матвійчук. Психолого-педагогічний факультет педуніверситету як центр здійснення соціальної освіти в регіоні/ В. А. Поліщук. Характеристика сім’ї, в якій конфліктують батьки і діти/ Н. М. Купина. Соціальна робота з клієнтами/ О. В. Вадзюк. День відкритих дверей спеціалізованої служби "Молодіжного центру "Довіра"/ Н. П. Ковалок. Обласний конкурс волонтерів "Під знаком волонтера"/ Н. І. Грицько. Кубок КВК "Ярмарок соціальних технологій"/ М. М. Круть. Нові інформаційні технології в сфері соціальної роботи з молоддю/ І. М. Грод.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 6
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :196 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Ніжинській вищій школі - 200 років
Ціна : 12.10 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Управління школою
Викладання інформатики
Директор школи
Педагогічний колектив
Управління освітою
Вища освіта в Україні-- якість освіти
Здоров’я учнів
Дистанційна освіта
Економічна освіта
Профільне навчання
Управління персоналом
Викладачі вищих навчальних закладів
Початкова освіта в Україні-- історія, 1917-1920 рр.
освіта в зарубіжних країнах
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- початкова освіта-- історія
Франція-- освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підвищення якості освіти
Зміст : Освіта Чернігівщини: модернізація в умовах переходу до інформаційного суспільства/ А. А. Заліський. Соціально-педагогічні аспекти управлінського процесу загальноосвітніми навчальними закладами/ В. В. Химинець. Якість інформаційного забезпечення управління загальноосвітнім навчальним закладом із використанням технічних засобів (29.05.05 р.)/ Л. М. Калініна. Методологічні основи підвищення професійної компетенції керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів/ В. М. Швидун. Педагогічний менеджмент як система управління якістю роботи загальноосвітньої школи/ Г. М. Тимошко. Системний характер формування понять у школярів/ І. В. Малафіїк. Педагогічні основи змісту і структури інноваційної діяльності директора школи/ Н. В. Василенко. Персоналізований підхід в управлінні педагогічним колективом загальноосвітньої школи/ Т. В. Рогова. Педагогічне обгрунтування зв’язку творчої та пректної діяльностей/ О. В. Купенко. Проекція міської структури та змісту науково-методичної діяльності на план шкільного методичного об’єднання/ О. В. Землянська. Роль дидактичних засобів управління у формуванні професійних умінь студентів при вивченні дисциплін метрологічного профілю/ О. Є. Ріхтер. Проблема інформаційного забезпечення постановки цілей діяльності педагогічного колективу/ В. Л. Логвін. Освіта та інформаційне суспільство/ О. В. Слєсаренко. Шляхи вдосконалення роботи з кадровим резервом освіти/ А. А. Петренко. Стратегії управління системою загальної середньої освіти в місті/ К. Д. Новченкова. Організаційно-управлінські засади самоосвіти молодого вчителя/ О. Онаць. Модель гуманістично зорієнтованої системи внутрішкільного управління в загальноосвітніх навчальних закладах/ Л. В. Вознюк. Технологія прогнозування якості освіти/ В. Т. Гурець. Збереження й зміцнення здоров’я учнів - стратегічний напрям роботи сучасної школи/ Т. М. Давидова. Загальні принципи побудови дистанційної освіти/ В. А. Тверезовський. Підготовка керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти/ Т. В. Дупляк. Деякі аспекти якості економічної освіти в ЗНЗ/ І. О. Климчук. Автоматизоване робоче місце керівника навчального закладу/ Т. І. Блакитна. Управлінський супровід процесу профільного навчання старшої школи/ С. А. Тельнова. Погляд на інформатизацію освіти черед призму площин/ Н. Т. Тверезовська. Управління розвитком персоналу в освітній організації: ретроспектива ровитку та сучасні підходи/ Т. В. Михайленко. Розробка локальних освітніх програм як шлях розвитку періональної системи освіти/ М. С. Артюх. Інформаційно-комунікаційні технології в навчальній діяльності закладів освіти І ступеня/ О. П. Кивлюк. Проблеми формування соціальної компетенції учнів багатопрофільного ліцею інтернатного типу/ М. І. Рябуха. Зміст і структура управлінської компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів/ Р. П. Вдовиченко. Інформаційний супровід навчального процесу/ М. Ф. Письменна. Інформативна компетентність викладача вищого нвчального закладу/ Л. Л. Філіппова. Управління підвищенням професійного рівня учителів іноземної мови з використанням інформаційно-комунікаційних технологій/ О. П. Губаш, В. В. Лапінський. Управління навчальним закладом в умовах реалізації освітніх інновацій/ В. Звоник. Управління сучасною школою на засадах педагогічних інновацій/ Г. І. Деркач. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській та навчальній діяльності Першої української гімназії імені Миколи Аркаса м. Миколаєва/ С. В. Бережний, Л. С. Аристова. Діяльність методичної служби з підготовки керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти/ О. О. Удовиченко. Інформаційно-комунікативні технології як засіб розвитку гімназії/ В. О. Федоренко. Організаційні умови інформаційного забезпечення управління навчальним закладом/ А. А. Грушова. Ретроспективний аналіз використання методу проектів у контексті вивчення інформатики учнями 10-11 класів/ С. С. Петровський. Моніторинг якості професійної підготовки майбутніх учителів/ Є. І. Коваленко. Моніторинг внутрішкільного управління як механізм трансформації освітянської галузі/ К. Б. Авраменко. Оцінка компетентності суб’єктів навчальногопроцесу - стратегія управління якістю уроку/ Н. Островерхова. Моніторинг динаміки особистісного розвитку учнів/ Л. П. Пасечнікова. Технологія підготовки педагогічного колективу до експертного оцінювання результатів навчальної діяльності учнів/ Л. М. Петренко. Індивідуалізація навчально-виховного процесу як засіб самоактуалізації особистості/ Л. В. Шалар. Управління становленням початкової освіти в Україні (1917 - 1920 рр.)/ І. Лебідь. Підготовка керівників освітніх установ другого ступеня у Франції/ В. В. Хоменко. Розвиток вищої початкової освіти на Чернігівщині в контексті проведення освітніх реформ у кінці ХІХ - на початку ХХ століття/ І. В. Лисенко.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 21.07.2024
Кількість запитів 80005
Кількість відвідувачів 907
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя