Пошуковий запит: <.>K=моральність<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 57
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Татенко В. Психологічні ознаки професіоналізму/В. Татенко // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2005,N N36(вересень).-С.3-6.
|
>2.
| Антипова Е. Полікультура і толерантність у системі освіти. Роздуми про моральність і самовдосконалення особистості/Е. Антипова // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2003,N N18-19 (травень).-С.2-6.
|
>3.
| Рогальчук О. Моральність - шлях до непереможності (соціодрама)/О. Рогальчук, Н. Федорович // Світ виховання. -К.:Всеукраїнський благодійний фонд "Освіта України", 2007,N N1.-С.53-54
|
>4.
| Демків О. Економічна моральність українського суспільства у загальноєвропейському та внутрішньорегіональному вимірі/О. Демків, Л. Кондратик // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Інститут соціології НАН України, 2007,N N4.-С.5-37
|
>5.
| Стасюк Н. Толерантність як моральність особистості/Н. Стасюк // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. -Київ:"Плеяди", 2006,N N23/24.-С.5-9
|
>6.
| Завгородня О. Моральність як психологічна проблема/О. Завгородня // Психологія і суспільство. -Тернопіль:ТНЕУ, 2009,N N2.-С.60-77
|
>7.
| Скакун О. Ф. Юридична енциклопедія з теорії держави та права/О. Ф. Скакун // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2013,N N 28.-С.6-8.
|
>8.
| Боровська О. Формування громадської компетентності дошкільників/О. Боровська, Г. Токарєва // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:Міжнар. центр фін.-екон. розвитку - Україна, 2014,N № 3.-С.58-64
|
>9.
| Веденеева Г. И. Именные образовательные учреждения и их ресурс в духовно-нравственном воспитании обучающихся/Г. И. Веденеева // Воспитание школьников. -М.:Школьная пресса, 2013,N N 10.-С.23-30.
|
>10.
| Жукова О. Виховання у старшокласників якостей суб’єкта громадянського суспільства/О. Жукова, О. Разумова // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 12.-С.50-55
|
>11.
| Александров Ю. И. Психофизиолгические закономерности научения и методы обучения/Ю. И. Александров // Психологический журнал. -Москва : Наука:Рос. акад. наук, 2012. т.Т. 33,N № 6.-С.5-19
|
>12.
| Короденко М. Як виховати моральність?/М. Короденко // Освіта України. -Київ:МОН України. Академія пед.наук.Профспілка працівників освіти і науки.ВАК України., 2012,N N 47 (19 листопада).-С.11
|
>13.
| Гоштанар І. В. Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне відображення світу/І. В. Гоштанар // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 3.-С.88-92.
|
>14.
| Юревич А. В. Три источника и три составные части поддержания нравственности в обществе/А. В. Юревич // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2012,N № 6.-С.20-34
|
>15.
| Поніманська Т. Моральність має бути свідомою/Т. Поніманська // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2013,N N 8.-С.3-5.
|
>16.
| Цілинко І.О. Тренінг розвитку моральних почуттів/І. О. Цілинко // Практична психологія та соціальна робота. -Київ, 2013,N N 5.-С.12-23
|
>17.
| Печко Н. Формування моральної культури як основна мета виховання особистості/Наталія Печко // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 1.-С.98-104
|
>18.
| Савченко О. Вчимося толерантності/О. Савченко, О. Андрусич // Учитель початкової школи. -К.:Видавництво "Світич", 2014,N N 9.-С.4-9.
|
>19.
| Содомора А. Мури, які мають упасти/А. Содомора // Дзвін. -Львів:"Червона калина", 2016,N N 7.-С.218-227.
|
>20.
| Григор’єв В. Й. Творчість як цивілізаційний феномен XXI століття/В. Й. Григор’єв // Практична філософія. -К.:Центр практичної філософії, 2014,N N 2.-С.78-84
|
|
|