Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (19)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (198)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мотивація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 538
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(09)(4УКР)/Н 53
Назва : Неперервна професійна освіта: Теорія і практика : зб. наук. праць. Ч. 1
Вихідні дані : К., 2001
Кільк.характеристики :392 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти
ISBN, Ціна 966-593-235-7: 28.50 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.04(4УКР)
Предметні рубрики (Галузі знань): освіта-- неперервна професійна
Особистість-- розвиток особистості-- культура
Освіта в Україні
Синенергетика
Вчитель
Педагогічна майстерність
Навчання
Освіта-- наступність в освіті
Середня школа
Педагог-- статус-- культура
Допрофесійна підготовка
Учитель початкових класів-- підготовка
Самостійна робота
Розвивальне навчання
Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст.
Вчителі-- підготовка
Майбутні вчителі
Освіта-- вокальна
Культура-- вплив на освіту
Молодь-- допрофесійна підготовка
Обдарованість
Здібності-- розвиток
Інформаційна культура
Викладачі вищих навчальних закладів-- підвищення кваліфікації
Вчитель-- творчість
Моральне виховання студентів
Викладання зарубіжної літератури
Вчитель музики
Практичні психологи-- взаємодія з вчителем
Технології-- інноваційні
Толерантність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наступність в освіті
Зміст : Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку/ В. Г. Кремень. Неперервна освіта як основа соціального поступу/ І. А. Зязюн. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти/ Ю. Ф. Зіньковський. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти/ Н. Г. Ничкало. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ; Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти/ С. О. Сисоєва. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти/ В. С. Лутай. Неперервна освіта і особистість учителя/ Є. П. Голобородько. Стандарти і освіта ХХІ століття/ К. В. Корсак. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання/ М. П. Лещенко. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя/ О. М. Пєхота. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя/ В. І. Астахова. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти/ М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід/ В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти/ І. М. Предборська. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти/ Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога/ О. А. Дубасенюк. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя/ Н. А. Побірченко. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти/ О. С. Пономарьов. Явище соціально-педагогічної зрілості/ В. В. Радул. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти/ К. В. Астахова. Проблема глобального зла і статус педагога/ В. І. Шевченко. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки/ Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект/ Я. В. Цехмістер. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору/ О. М. Отич. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти/ М. М. Солдатенко. Методологічні особливості побудови розвивального навчання/ Д. Ф. Крюкова. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти/ О. Є. Антонова. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття/ В. М. Довбня. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості/ В. О. Смікал. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття)/ Ю. В. Грищенко. Вплив типу культури на характер освіти/ А. А. Яковлев. До проблеми гуманітаризації освіти/ І. Т. Рабош. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення/ Є. В. Єгорова. РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ; Проблеми обдарованості в сучасній психології/ О. І. Кульчицька. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти/ Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання/ В. В. Пилипчук. До проблем морального виховання студентської молоді/ М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури/ І. Б. Слоневська. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. Розвиток художньо-творчих здібностей людини/ В. Д. Лихвар. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін/ Т. О. Антрощенко. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти/ М. І. Фалько. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми/ В. М. Онацький. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді/ Т. О. Гончарук. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя/ О. А. Грищенко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 156/М 31
Автор(и) : Маслоу, Абрахам
Назва : Мотивация и личность : научное издание . -3-е изд.
Вихідні дані : СПб.; М.; Х., Минск: Питер, 2003
Кільк.характеристики :352 с
Серія: Мастера психологии
Переклад видання: Maslow A. H. Motivation and Personality. -Third Edition
Примітки : Библиогр.: с. 327-348
ISBN, Ціна 5-318-00616-7 (в пер.): 30.50 грн.
ISBN, Ціна 0-06-041987-3 (англ.): Б.ц.
ДРНТІ : 15.21.51
ББК : 88.36 + 88.37
Предметні рубрики (Галузі знань): Потребности
Характер
Инстинкт
Поведение
Психопатология
Агресія
Психотерапия
Уважение
Дружба
Здоровье
Исследования-- психологические
Восприятие
Психологія особистості-- мотивація
Любовь
Дружба
Сексуальность
Внимание
Страх
Удовлетворение
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гумор (психол.)--етика (психол.)
Анотація: Книга предлагает уникальные и влиятельные теории, не утратившие своего значения для современной психологии. Данное издание - это переработка классического текста коллективом авторов с сохранением оригинального стиля Маслоу. Цель переработки - придать ему большую ясность, сделав его таким образом пригодным для использования в учебных курсах по психологии. В третье издание вошли также развернутая биография Маслоу, послесловие редакторов, в котором они излагают практические и теоретические его взгляды, и полная биография трудов психолога.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(4)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(4)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15(075.3)/З-28
Автор(и) : Занюк, Сергій Степанович
Назва : Психологія мотивації : навч. посіб. для студ. вузів
Вихідні дані : К.: Либідь, 2002
Кільк.характеристики :304 с
Примітки : Библиогр.: с.296-298
ISBN, Ціна 966-06-218-9: 19.00, 18.00, грн.
ДРНТІ : 15
ББК : 88я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Мотивація-- психологія-- підкріплення
Психологія успіху
Кафедра загальної та практичної психології
Зміст : МОТИВАЦІЯ І ДІЯЛЬНІСТЬ ; Структура й особливості мотивації ; Види та ієрархія мотивів ; Потреби особистості ; Мотивація і механізми психологічного захисту особистості ; Мотивація і переживання ; ТИПИ МОТИВАЦІЇ ; Процесуальна мотивація ; Мотивація допомоги ; Мотивація агресії ; Мотивація влади ; Негативна мотивація і покарання ; Мотивація досягнення ; МОТИВАЦІЯ, АКТИВНІСТЬ, УСПІХ ; Особистісна причинність і мотивація ; Упевненість у своїх здібностях (почуття компетентності) ; Успіх і невдача. Реакції на невдачу ; Почуття безпорадності. Причинні схеми і безпорадність ; РОЗВИТОК МОТИВАЦІЇ ; Психологічні механізми розвитку мотивації ; Позитивне підкріплення ; Самопідкріплення
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15(075.3)/Б 26
Автор(и) : Бандурка, Олександр Маркович, Тюріна, Валентина Олександрівна, Федоренко, Олена Іванівна
Назва : Основи психології і педагогіки : підручник
Вихідні дані : Х.: Національний університет внутрішніх справ, 2003
Кільк.характеристики :336 с
Колективи : МВС України, Національний університет внутрішніх справ
Примітки : Бібліогр.: с. 329-331
ISBN, Ціна 966-610-053-3: 24.00 грн.
ДРНТІ : 15.21
ББК : 88я73 + 74я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): увага--уява--темперамент--характер --мотивація--здібності--воля
Зміст : Психологія пізнавальної діяльності ; Цілісність психічних процесів ; Особистість: шляхи формування й розвитку ; Соціальна психологія груп. Керівництво і лідерство. ; Спілкування у системі взаємовідносин людини ; Теоретичні основи виховання ; Загальні основи соціальної педагогіки ; Особливості розвитку соціальної педагогіки в Україні ; Соціальна педагогіка і соціальна робота ; Девіації як соціально-педагогічна проблема ; Девіантна поведінка молоді та алкоголізм ; Наркоманія як форма прояву протиправної поведінки молоді ; Проституція як форма прояву відхилень від норм поведінки ; Злочинність як форма прояву делінквентної поведінки дітей та молоді
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/Г 94
Назва : Гуманітарний вісник Переяслав-Хмельницького державного педагогічного інституту імені Г. С. Сковороди : науково-теоретичний збірник : Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія. В. 1
Вихідні дані : Переяслав-Хмельницький, 2000
Кільк.характеристики :306 с
ISBN, Ціна 966-7053-09-1: 9.00 грн.
ДРНТІ : 14.35.01
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта
Вищі навчальні заклади
Важковиховуваність
Зміст : ПЕДАГОГІКА ; Проблема організації студенської науки/ Ю. І. Горобець, С. М. Порев. Розвиток освіти і педагогічної думки в Західній україні в ХІХ століття/ І. М. Яровий. Оволодіння багатозначними прйменниками української мови - основа розвитку граматичної вправності дітей дошкільного віку/ Л. О. Калмикова. Педагогічні інновації в практиці роботи вищих навчальнихз закладів/ О. І. Шапран. Формування валеологічної свідомості в учнів школи І ступеня/ Н. І. Коцур, Л. С. Гармаш. Народне природознавство: його використання в підготовці вчителів початкових класів/ В. В. Куйбіда. Інформаційні технології навчання в системі освітніх інновацій/ В. Ф. Хомич. Місце природничих наук у системі освіти України початку ХХ століття/ А. П. Россоха. Пізнавальні інтереси в системі самореалізації особистості дошкільника/ Л. В. Лохвицька. Виховання молоді на засадах християнської молоді в процесі духовного відродження України/ Н. Є. Химич. Мотивація старшокласників до оздоровчих занять/ С. А. Закопайло. ПСИХОЛОГІЯ ; Психологічні основи розвитку особистісної готовності фахвця до педагогічної діяльності в умовах ринкової економіки/ Н. А. Побірченко. Становлення особистості в умовах дефіциту спілкування/ Г. О. Хомич. Нормативне "Я" як структурне утворення моральної самосвідомості особистості підлітка/ І. С. Булах. Про деякі аспекти використання музикотерапії як засобу виховання "важких" підлітків/ А. М. Виногородський. До питання про виникнення феномена і поняття ранньої шкільної дезадаптації/ Л. В. Дзюбко. Дослідження особливостей готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності/ Я. З. Василькевич. Дослідження проблеми емоційного розвитку молодших школярів/ І. М. Холод. Переживання кризових станів у перехідні періоди як проблема наукового пзнання/ В. А. Вінс. Розвиток професійних міжособистісних стосунків у майбутніх вчителів/ О. О. Грейліх. Системно-діяльнісний підхід до морального виховання молодших школярів/ О. М. Мильнікова. ФІЛОЛОГІЯ ; Григорій Сковорода в романі Валер’яна Поліщука і симфонії П. Тичини/ М. М. Сулима. Теорія хозаризму як міфоіделогема в національному літописанні XVII - XVIII сторіч та її коріння/ М. П. Корпанюк. Семантичні особливості лексем на позначенні основних кольорів в українській та російських мовах/ Л. Е. Довбня. Трагічне в драмі Т. С. Еліота "Вбивство у храмі"/ П. М. Мільошина. Співвідношення багатозначних і однозначних питомих українських дієслів соціально-економічної сфери в засобах масової інформації кінця ХХ ст./ М. І. Навальна. Поетична спадщина Я. М. Нахімова в контексті ситановлення української російсько-мовної літератури/ М. О. Саприкін. ФІЛОСОФІЯ ; Про силу духу і вчення Г. С. Сковороди/ І. П. Стогній. Гуманістично-світоглядна парадигма філософії постмодерму/ В. І. Ярошевець. Основні інтеграційні фактори української культури/ С. М. Рик. Практичний розум як предмет філософського дослідження/ Т. І. Білобровко. Теологічна концепція Рассела В. Маатмана щодо єдності науки і релігії та її невідповідність/ М. М. Стадник. Істинна людина Григорія Сковороди і сучасність/ О. П. Свириденко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158/К 32
Автор(и) : Квинн, Вирджиния Николс
Назва : Прикладная психология : учеб. пособ. для студ. вузов и слушателей курсов психол. дисциплин . -4-е междунар. изд.
Вихідні дані : СПб.; М.; Х., Минск: Питер, 2000
Кільк.характеристики :560 с.: ил.
Серія: Учебник нового века
Переклад видання: Quinn V. N. Applying Psychology
Примітки : Слов.: 541-548; Библиогр.: с. 549-558
ISBN, Ціна 5-88782-395-Х: 26.00 грн.
ISBN, Ціна 0-07-051339-2: Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
ББК : 88.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Прикладна психологія
Сприйняття
Поведінка
Пам’ять-- удосконалення
Мислення
Розвиток
Мотивація
Емоції
Регуляція і адаптація
Поведінка-- аномальна
Психологічна допомога
Життя-- вибір стилю
Комунікація
Установка
Група-- вплив
Кар’єра-- планування
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(4)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(4)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15(075.3)/П86
Назва : Психология : Учеб. для техн. вузов
Вихідні дані : СПб.; М.; Х., Минск: Питер, 2000
Кільк.характеристики :608 с.: табл., фото
Серія: Учебник нового века
Примітки : Слов.: с. 585-593; Л-ра: с. 594-608
ISBN (в пер.), Ціна 5-272-00259-8: 35.50 грн.
ДРНТІ : 15
ББК : 88я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- підручники та посібники для ВНЗ-- загальна психологія
Психологія-- історія психології
Психіка-- біологічні основи
Психічний розвиток-- детермінація
Психіка-- структура
Научіння (психол.)
Діяльність
Емоції та почуття
Поведінка-- мотивація
Увага
Відчуття
Сприйняття
Пам’ять
Мислення
Інтелект
Мова і спілкування
Спілкування
Психологія особистості
Особистість-- теорії
Особистість-- психічний розвиток
Психологія індивідуальних розрізнень
Соціальна психологія
Групи-- соціальні
Натовп-- психологія
Психологія праці-- основи
Інженерна психологія-- основи
Людина-оператор-- психологічні характеристики
Особистість-- професіональний розвиток
Екологічна психологія-- основи
Психологія управління-- основи
Керівник-- психологія діяльності
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 154/И 46
Автор(и) : Ильин, Евгений Павлович
Назва : Мотивация и мотивы : учеб. пособ.
Вихідні дані : СПб.; М.; Х., Минск: Питер, 2000; 2006
Кільк.характеристики :512 с.: ил.
Серія: Мастера психологии
Примітки : Библиогр.: с. 481-501; Предм. указ.: с. 502-508
ISBN (в пер.), Ціна 5-272-00028-5: 29.90, 33.50, грн.
ДРНТІ : 15.21.45
ББК : 88.352
Предметні рубрики (Галузі знань): Мотивація-- внутрішня-- зовнішньоорганізована
Потреба особистості-- класифікація
Мотив-- суть
Мотивація спілкування
Мотивація девіантної поведінки
Мотивація-- навчальна діяльність
Мотивація-- професійна діяльність
Мотивація і мотиви-- методи вивчення
Психологія мотивів
Примірники : всього : Ч.З.№2(1), фб(1)
Вільні : Ч.З.№2(1), фб(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15(075.3)/П86
Назва : Психология : Учеб. для эконом. вузов
Вихідні дані : СПб.; М.; Х., Минск: Питер, 2000
Кільк.характеристики :672 с.: табл., фото
Серія: Учебник нового века
Примітки : Библиогр. в конце глав; Слов.: с. 634-645; Л-ра: с. 646-671
ISBN (в пер.), Ціна 5-8046-0114-8: 39.20 грн.
ДРНТІ : 15
ББК : 88я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- підручники та посібники для ВНЗ-- загальна психологія
Психологія-- історія психології
Психіка-- біологічні основи
Психічний розвиток-- детермінація
Психіка-- структура
Научіння (психол.)
Діяльність
Емоції та почуття
Поведінка-- мотивація
Увага
Відчуття
Сприйняття
Пам’ять
Мислення
Інтелект
Мова і спілкування
Спілкування
Психологія особистості
Особистість-- теорії
Особистість-- психічний розвиток
Психологія індивідуальних розрізнень
Соціальна психологія
Групи-- соціальні
Натовп-- психологія
Психологія трудової діяльності
Професіоведіння-- психологічні основи
Втома
Стрес психологічний
Психологія професійної пригодності
Клінічна психологія
Психічні процеси-- порушення
Пізнавальна діяльність-- розлади
Шизофренія
Маніакально-депресивний психоз
Психогенні захворювання
Психопатія
Психосоматика
Алкоголізм
Наркоманія і токсикоманія
Токсикоманія
Психотерапія
Психогігієна
Психофармакологія
Психологія посттравматичного стресу
Економічна психологія
Психологія грошей
Психологія підприємництва
Психологія бізнес-консультування
Психологія реклами
Реклама-- психологія
Організаційна психологія
Конфлікти в організації
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/П 78
Назва : Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка АНН України : научное издание. Т. III, Ч. 9
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2002
Кільк.характеристики :206 с
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 5.60 грн.
ДРНТІ : 15
ББК : 88я43
Зміст : Наукова психологія і психологічна практика/ С. Д. Максименко. Професійна компетентність практичного психолога/ Н. В. Чепелєва. Експертне дослідження в практичній психології/ Ю М. Швалб. Когнітивний стиль як інструмент структурування пізнавального досвіду особистості/ Л. М. Куценко. Нові вимоги до школи і необхідність розширення вчительської психолого-педагогічної компетентності/ Н. І. Яковець. Діалогічність позиції як психологічний засіб діяльності в практичній психології/ М. В. Папуча. Інтерпретація психологічної ситуації клієнта: актуалізація діалогічних принципів діяльності практичного психолога/ Н. Ф. Литовченко. Формування спрямованості на діалогічне розуміння як професійної якості практичного психолога/ Я. Ф. Андрєєва. Проблеми формування мотивів професійної самореалізації майбутніх практичних психологів/ Т. Д. Кричковська. До питання вивчення історії психології (розвиток теорії почуттів в роботах М. Я Грота) 1852-1899/ М. Д. Бойправ. Розвиток суб’єкта учіння в молодшому шкільному віці/ А. О. Шатирко. Мотивація діяльності та професійно важливі якості психолога-практика/ Н. В. Пророк. Ступінь сформованості ціннісно-смислової сфери у студентів з різним рівнем властивостей психофізіологічних функцій/ О. П. Никоненко. Художній текст як "задача на смисл"/ Н. М. Тимофєєва. Етико-психологічні аспекти проблеми толерантності через призму християнського світогляду/ В. П. Пісоцький, А. М. Горянська. Ознайомча практика важливий елемент професійного становлення соціального педагога та практичного психолога/ А. І. Конончук. Споглядальна активність і її розвиток у практичного психолога/ Г. П. Шилова. Діагностика професійних інтересів студентів-першокурсників до практичної психології/ В. С. Король. Особистість в соціальній ситуації: до постановки проблеми/ І. В. Кошова. Діагностика особистісних властивостей учнів педагогічного ліцею як умова реалізації особистісно-зорієнтованого навчання/ Н. С. Ярослав. Тактика якісного дослідження ставлення майбутніх психологів до роботи з управлінським персоналом організації/ О. П. Щотка. Психологічні особливості педагогічного дослідження спілкування зі старшокласниками/ О. Ф. Гурська. Особливості професійного висловлювання як одиниці мовленнєвого спілкування психолога/ Н. Ф. Шевченко. Наука і соціально-політична система (на прикладі знищення вітчизняної педології)/ І. В. Болотнікова.
Примірники : всього 50: аб(29), Ч.З.№2(20), ав(5), фб(1)
Вільні : аб(29), Ч.З.№2(20), ав(5), фб(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 08.06.2024
Кількість запитів 20917
Кількість відвідувачів 1439
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя