Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мотивація афіліації<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.83(043./Л84-535803
Автор(и) : Лук’яненко, Тетяна Никифорівна
Назва : Психологічні особливості прояву амбівалентності особистості в ранньому юнацькому віці : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія
Вихідні дані : Б.м., 2003
Кільк.характеристики :20 с
Колективи : Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
ДРНТІ : 15
УДК : 159.922.83(043.3)
ББК : 88.834
Предметні рубрики (Галузі знань): юнацький вік
психокорекція
толерантність
автореферати дисертацій-- психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): агресивність--доброзичливість--мотивація афіліації--амбівалентність особистості
Примірники :ІБв(1)
Вільні : ІБв(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.840/В 18
Автор(и) : Вартанова, Ирина Ивановна
Назва : Особенности мотивации, самоотношения и локуса контроля у старшеклассников
Місце публікування : Вопр. психологии: науч. журн./ Рос. акад. образования, Трудовой коллектив редакции. - Москва: Вопросы психологии, 2014. - № 3. - С. 85-95. - ISSN 0042-8841 (Шифр ВП 2/2014/3). - ISSN 0042-8841
Примітки : Библиогр.: 33 назв.
ББК : 88.840
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- мотивація навчальної діяльності-- старшокласники
Анотація: Досліджено взаємозв’язок параметрів мотивації навчальної діяльності старшокласників з локусом контролю і показниками самовідношення на основі методики діагностики типу мотивації. Виділено основні напрямки в індивідуальному емоційному відношенні досліджуваної групи старшокласників у сфері шкільного життя, які відображають специфіку їх навчальної мотивації і визначають відповідні індивідуальні профілі кожного учня.
Знайти схожі

 
Статистика
за 08.06.2024
Кількість запитів 16206
Кількість відвідувачів 1309
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя