Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=мультидисциплінарність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88/Г 96
Автор(и) : Гусельцева М. С.
Назва : Психология и история: смена типов рациональности
Місце публікування : Вопр. психологии: науч. журн. - Москва: Вопросы психологии, 2011. - № 2. - С. 13-24. - ISSN 0042-8841 (Шифр ВП 2/2011/2). - ISSN 0042-8841
Примітки : Библиогр.: 34 назв.
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- методологія
Методологія-- психологія
Кафедра психології
Анотація: Обговорюється зміна типів раціональності в психології та історії, становлення культурно-історичної епістемології як мультидисциплінарної перадигми в контексті постнекласичної раціональності. Подано огляд еволюції історичної епістемології, порівняльний аналіз історичного і психологічного знання, розглянуто загальні методологічні проблеми психології та історії, окреслено перспективи культурно-історичної епістемології в психологічному пізнанні.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.58(4Укр)/П 44
Автор(и) : Подлєсний, Сергій, Періг, Олександр
Назва : Інноваційна модель підготовки інженерних кадрів
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2014. - № 2. - С. 61-66 (Шифр ВОУ1/2014/2)
Примітки : Бібліогр.: 11 назв.
ББК : 74.58(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка інженерів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інженерні кадри--реальний сектор економіки--мультидисциплінарність--економіка знань--наукоємні технології--парадигма--трансфер
Анотація: Пропонований матеріал доповнює і розкриває сучасний стан та основні підходи до створення і використання комплексної інноваційної моделі підготовки інженерних кадрів, орієнтованих на розвиток наукомісткого реального сектору економіки, заснованої на знаннях. Модель будується на суб'єкт-суб'єктній парадигмі, яка передбачає партнерські відносини між викладачем і студентом. Істотний акцент зроблений на проектному підході - навчанні в процесі роботи над реальними проектами (виконання науково-дослідних робіт за замовленнями промисловості).
Знайти схожі

 
Статистика
за 29.08.2024
Кількість запитів 12364
Кількість відвідувачів 633
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя