Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=міжпредметна інтеграція<.>
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи с 1 за 15
1.

[Українська мова у школах національних меншин] // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2010,N N 8.-С.49-65
2.

Доценко Л. Л. Інтеграційний підхід до викладання суспільних предметів/Л. Л. Доценко // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2019,N N 1/2.-С.4-8.
3.

Кучеренко І. Інтегровані уроки як вид нестандартної організаційної форми навчання української мови/І. Кучеренко // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2011,N N 3.-С.10-14.
4.

Підберезня Я. Інтегрований урок з інформатики та основ початкового курсу природознавства/Яна Підберезня, Олена Ільйонок // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 1.-С.47–49.
5.

Клепиков В.Н. Аксиологическая интеграция как образовательная технология этического воспитания школьников/В. Н. Клепиков // Воспитание школьников. -Москва:Школьная Пресса, 2012,N № 6.-С.8-15
6.

Долинюк М. Вивчайте математику, малята, й природу глибше зможете пізнати/М. Долинюк // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2019,N N 5.-С.22-25.
7.

Попик С. І. Впровадження інтеграції в навчальний процес/С. І. Попик // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2019,N N 16/18.-С.13-23.
8.

Лапіна А. Міжпредметна інтеграція: формуємо цілісне сприйняття світу/А. Лапіна, А. Салтан // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2018,N N 7.-С.15-18.
9.

Варзацька Л. Метод опорних умінь у системі компетентнісної мовної освіти/Л. Варзацька // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2012,N N 11.-С.2-4
10.

Могильницька Г. Не такий страшний... другорядний член речення (До проблеми розрізнення "важкорозрізнюваних" членів речення)/Г. Могильницька // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2012,N N 10.-С.9-13.
11.

Бугаєць Н. О. Проблема міжпредметної інтеграції математики та інформатики у вищій освіті/Н. О. Бугаєць // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2017,N № 3.-С.43-49
12.

Варзацька Л. Проектна діяльність у системі компетентнісної мовної освіти/Л. Варзацька // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2012,N N 9.-С.7-10.
13.

Ярмолюк А. Реалізація соціокультурної змістової лінії в контексті міжпредметної інтеграції/А. Ярмолюк // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2010,N N 6.-С.32-36
14.

Лобанчук О. Роль анімації у формуванні компетентностей особистості в початковій школі/Олена Лобанчук, Наталія Чембержі // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 11.-С.47–50
15.

Кравченко Ю. Українознавство у системі роботи вчителя природничо-математичних дисциплін/Ю. Кравченко // Освіта і управління. -Київ:ЗАТ "ВІПОЛ", 2012. т.Том 15,N N 1.-С.42-46.
 
Статистика
за 23.07.2024
Кількість запитів 12331
Кількість відвідувачів 606
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя