Пошуковий запит: <.>K=навички читання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Голоднюк Н. Ю. Making Reading Communicative/Н. Ю. Голоднюк // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2013,N № 14.-С.2-9
|
>2.
| Комогорова М. І. Ігри на уроках/М. І. Комогорова // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2014,N № 25/26.-С.2-15
|
>3.
| Козловська Д. Вчимося бути здоровими/Д. Козловська // Іноземні мови в школах України. -К.:Педагогічна преса, 2014,N № 1.-С.41-43
|
>4.
| Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка - 2020г.,N 6 (Введено оглавление)
|
>5.
| Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка - 2020г.,N 7 (Введено оглавление)
|
>6.
| Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка - 2020г.,N 8 (Введено оглавление)
|
>7.
| Ткач П. До питання про читацьку грамотність/П. Ткач // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2020,N N 9.-С.2-6.
|
>8.
| Лизак Н. Мета і завдання читання в післябукварний період навчання грамоти/Наталія Лизак // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 2.-С.9–11.
|
>9.
| Савченко О. Методичний аналіз навчального комплекту з предмета “Літературне читання” для 3 класу/О. Савченко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2014,N N 7.-С.3-8.
|
>10.
| Савченко О. Методичний аналіз підручника "Літературне читання" для 2-го класу: зміст, структура, методичні настанови/О. Савченко // Початкова школа. -К.:Преса України, 2013,N N 5.-С.1-5
|
|
|