Пошуковий запит: <.>K=навколишній світ<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6 |
>1.
| Поленок З. Nature. Animals. Endangered species/З. Поленок // Іноземні мови в школах України. -К.:Педагогічна преса, 2014,N № 1.-С.46-51
|
>2.
| Якименко С. І. Формування світогляду у старших дошкільників та молодших школярів в освітньо-інтегрованому середовищі: теорія і практика/С. І. Якименко. - 2017
|
>3.
| Гільберг Т. Встановлення причиново-наслідкових зв’язків як спосіб формування дослідницьких умінь у молодших школярів на інтегрованих уроках курсу "Я досліджую світ"/Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 1.-С.41–46.
|
>4.
| Чупрун Л. Планування навчання через дослідження за запитами учнів/Лариса Чупрун // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 4(610).-С.31–33
|
>5.
| Сценарій інтерактивного міні-лекторію (NETWORKING) "Біоніка як джерело конструкторської ідеї дитини в процесі пізнання навколишньої дійсності"/Світлана Якименко [и др.] // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 4(610).-С.43–48.
|
>6.
| Шкарупа Є. Як створити в дитячому садку мобільну еколабораторію/Є. Шкарупа // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2023,N N 3.-С.30-34.
|
|