Пошуковий запит: <.>K=навчальні досягнення<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.3.014.3(477) Z99
Ілляшенко, Т. Щоб оцінка перестала бути каральною : (читаючи проект реформи початкової школи) / Тамара Ілляшенко> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 3–6.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова освіта в Україні--реформування --оцінювання Початкова школа--готовність дитини до школи Кл.слова (ненормовані): реформування -- оцінювання -- навчальні досягнення -- словесне оцінювання -- організація навчального процесу -- готовність до навчання -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про оцінювання дитячих успіхів у навчанні – це вузлове питання, від якого тягнуться ниточки і до мотивації навчання, і його якості, і формування компетенцій та особистості громадянина.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Горбачова, О. Дослідження з історичного краєзнавства як інструмент діагностики рівня сформованості історичної компетентності старшокласників / Ольга Горбачова> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 28-31 : табл.
. - ISSN 0131-6788ББК 63.3(4УКР)р10 Рубрики: Викладання історії в школі--формування історичної компетентності Викладання історичного краєзнавства в школі Кл.слова (ненормовані): історична компетентність -- предметні компетенції -- історичне краєзнавство -- історія Києва -- навчальні досягнення Анотація: У статті проаналізовано результати дослідження з історії Києва, проведеного Центором науково-освітніх інновацій та моніторингу серед учнів 10-х класів київських шкіл у 2010 р. Визначено рівень сформованості історичної компетентності та предметних компетенцій десятикласників. Доведено важливість та актуальність вивчення минулого рідного краю в контексті історії України.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88.840 Г 68
Гордеева, Т. О. Позитивное мышление как фактор учебных достижений старшеклассников [Текст] / Т. О. Гордеева, Е. Н. Осин> // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2010. - N 1. - С. 24-33.
. - ISSN 0042-8841ББК 88.840 Рубрики: Психологія навчання мислення позитивне Кл.слова (ненормовані): навчальні досягнення
Дод.точки доступу: Осин, Е. Н. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.3/.5.014.6](477) Ж 74
Житник, Б. О. Про існуючі традиційні та альтернативні засоби оцінки якості освіти / Б. О. Житник> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2020. - № 19/21(643-645). - С. 17–29. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--якість освіти--оцінювання Кл.слова (ненормовані): якість освіти -- оцінювання якості освіти -- оцінювання знань -- навчальні досягнення -- оцінювання навчальних досягнень -- засоби оцінювання -- заклади загальної середньої освіти Анотація: У статті йдеться про історію та сучасний стан системи оцінювання в Україні й за кордоном, про традиційні та сучасні підходи до оцінювання навчальних досягнень учнів.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 37.091.26(477) К 76
Кошевич, Ю. О. Рейтингова система оцінювання / Ю. О. Кошевич, М. В. Медведєва> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 28/30. - С. 30–39.
Рубрики: Навчання--оцінювання успішності--рейтингова система Кл.слова (ненормовані): багатобальний контроль -- облік -- навчальні досягнення -- РСО -- рейтингове оцінювання
Дод.точки доступу: Медведєва, М. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.3.091.26(477) Л 83
Лугова, О. Система вправ з організації формувального оцінювання в навчальному процесі початкової школи / Олександра Лугова, Тетяна Лугова> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 4(610). - С. 12–18. - Бібліогр.: 7 назв.
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--навчання--оцінювання знань учнів Кл.слова (ненормовані): оцінювання знань -- формувальне оцінювання -- вправи -- контрольно-оцінювальна діяльність -- навчальні успіхи -- взаємооцінювання -- навчальні досягнення -- позитивна самооцінка -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про прийоми роботи з формувального оцінювання, які навчають учнів початкової школи мислити, ставити запитання, шукати відповіді, оцінювати свою діяльність на уроці.
Дод.точки доступу: Лугова, Т. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 371.26.93 М 11
Міщенко, Світлана Миколаївна. Автоматизована універсальна тестова система діагностики якості освіти "Тесторіум” [Текст] / С. М. Міщенко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 3. - С. 27-31.
Рубрики: Навчання--навчальні досягнення--тестова система Кл.слова (ненормовані): тестова система -- діагностика -- навчальні досягнення -- дистанційне навчання -- навчальний процес Анотація: У статті розглядаються можливості незалежної діагностики та контролю якості освіти. Представлена універсальна тестова система діагностики якості освіти “Тесторіум”, яка може використовуватися в різних процедурах оцінки якості освіти та є безкоштовної.
Є примірники у відділах:
всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 373.3.016:811.161.2](477) М 74
Мовчун, А. Формування мовних знань і правописних умінь учнів 3 класу на уроках перевірки і корекції знань, умінь і навичок [Текст] / Антоніна Мовчун> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 11/12(617-618). - С. 10-15
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки української мови--перевірка знань Кл.слова (ненормовані): українська мова -- оцінювання знань -- навчальні досягнення -- класифікація уроків -- звуки -- букви -- слово -- пряме значення слів -- переносне значення слів -- синоніми -- антоніми -- фразеологізми -- апостроф -- будова слова -- префікс -- суфікс -- частини мови -- іменник -- прикметник -- числівник -- дієслово -- речення -- початкова школа Анотація: У статті запропоновано завдання для оцінювання навчальних завданьв учнів 3 класу і формування їхніх правописних умінь. Зміст завдань розроблено відповідно до програми НУШ для 3 класу.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Мхитарян, О. Діагностика літературного розвитку учнів з низьким рівнем навчальних досягнень [Текст] / О. Мхитарян> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2008. - N1. - С. 14-17
Рубрики: Викладання української літератури в школі--методи та форми навчання Кл.слова (ненормовані): навчальні досягнення -- літературний розвиток -- неуспішність в навчанні
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
| 88.840 П 30
Петрова, Светлана Олеговна. Исследование академических достижений интеллектуально одаренных учащихся VІ-Х классов / С. О. Петрова> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2014. - № 3. - С. 74-84. - Библиогр.: 18 назв.
. - ISSN 0042-8841ББК 88.840 Рубрики: Обдаровані діти--навчальні досягнення--дослідження Кл.слова (ненормовані): інтелект -- обдарованість -- академічні досягнення -- пізнавальна мотивація -- олімпіади -- обдаровані учні -- інтелектуальні здібності -- рівні інтелекту -- високий рівень -- надвисокий рівень -- навчальні досягнення Анотація: Представлено результати дослідження, спрямованого на вивчення взаємозв’язку досягнень школярів у навчанні і на академічних олімпіадах з рівнем їх інтелекту і пізнавальною мотивацією.
Є примірники у відділах: (15.10.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Знайти схожі
|
|
|