Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=навчальні досягнення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-18 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мхитарян О.
Назва : Діагностика літературного розвитку учнів з низьким рівнем навчальних досягнень
Місце публікування : Українська література в загальноосвітній школі: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К.: Антросвіт, 2008. - N1. - С. 14-17 (Шифр УЛЗО/2008/1)
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання української літератури в школі-- методи та форми навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальні досягнення--літературний розвиток--неуспішність в навчанні
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Федоренко О.
Назва : Інклюзивне навчання: оцінювання учнів з особливими освітніми потребами
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 2. - С. 76–86. - ISSN 23122781 (Шифр ОДнв/2018/2). - ISSN 23122781
Примітки : Бібліогр.: 16 назв.
УДК : 373.3/.5.043.2-056.2/.3](477) + 376.091.26(477) + 37:001.32](477)Федоренко
Предметні рубрики (Галузі знань): Інклюзивна освіта-- оцінювання навчальних досягнень-- діти з особливими освітніми потребами
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивна освіта--оцінювання учнів--діти з особливими освітніми потребами --оцінка--навчальні досягнення--формувальне оцінювання--самооцінювання--курикулум
Анотація: Акцентовано увагу на проблемі оцінювання учнів з особлими освітніми потребами. Виявлено, що традиційне оцінювання зорієнтоване на оцінку, як результат оцінювання, що виконує функцію зовнішнього контролю успішності навчання й є мало інформативною. Це ускладнює індивідуалізацію навчання учнів з особливими освітніми потребами. Водночас акцент на порівнянні таких учнів з їхніми однолітками знижує активність і мотивацію, деморалізує менш успішних з-поміж них і не дає змоги прогресувати, ставати більш успішним. На основі аналізу джерел, зважаючи на мету оцінювання досягнень учнів з особливими освітніми потребами, окреслено оцінювання для навчання, оцінювання як навчання, оцінювання самого навчання. З прапктичного досвіду запропоновано апробовані інструменти для оцінювання учнів з особливими освітніми потребами, що сприяють індивідуальному прогресу і плануванню індивідуальної швидкості, а не ранжуванню учнів.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 371.26.93/М 11
Автор(и) : Міщенко, Світлана Миколаївна
Назва : Автоматизована універсальна тестова система діагностики якості освіти "Тесторіум”
Місце публікування : Комп’ютер у школі та сім’ї: Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К.: Фенікс, 2018. - N 3. - С. 27-31. (Шифр КШС-2/2018/3)
УДК : 371.26.93
Предметні рубрики (Галузі знань): Навчання-- навчальні досягнення-- тестова система
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тестова система--діагностика--навчальні досягнення--дистанційне навчання--навчальний процес
Анотація: У статті розглядаються можливості незалежної діагностики та контролю якості освіти. Представлена універсальна тестова система діагностики якості освіти “Тесторіум”, яка може використовуватися в різних процедурах оцінки якості освіти та є безкоштовної.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.3.014.3(477)/Z99
Автор(и) : Ілляшенко Т.
Назва : Щоб оцінка перестала бути каральною : (читаючи проект реформи початкової школи)
Місце публікування : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 10. - С. 3–6. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2017/10). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.014.3(477) + 371.26(477) + 37:001.32](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова освіта в Україні-- реформування -- оцінювання
Початкова школа-- готовність дитини до школи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реформування--оцінювання--навчальні досягнення--словесне оцінювання--організація навчального процесу--готовність до навчання--початкова школа
Анотація: У статті розповідається про оцінювання дитячих успіхів у навчанні – це вузлове питання, від якого тягнуться ниточки і до мотивації навчання, і його якості, і формування компетенцій та особистості громадянина.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.3.091.26(477)/Я 51
Автор(и) : Яланська С.
Назва : Як оцінювати шкільні успіхи дітей
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 4. - С. 36–38. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2018/4). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.091.26(477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- навчання-- оцінювання знань учнів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): оцінювання знань--навчальні досягнення--шкільні успіхи--навчальна діяльність--оцінювальна діяльність
Анотація: У статті розповідається про оцінювання навчальних досягнень учнів у початковій школі.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Житник Б. О.
Назва : Про існуючі традиційні та альтернативні засоби оцінки якості освіти
Місце публікування : Управління школою: наук.-метод. журн./ ТОВ "Видавнича група "Основа". - Харків: Основа, 2020. - № 19/21(643-645). - С. 17–29 (Шифр УШ/2020/19/21)
Примітки : Бібліогр.: 5 назв.
УДК : 373.3/.5.014.6](477) + 373.3/.5.091.26(477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальноосвітні навчальні заклади-- якість освіти-- оцінювання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): якість освіти--оцінювання якості освіти--оцінювання знань--навчальні досягнення--оцінювання навчальних досягнень--засоби оцінювання--заклади загальної середньої освіти
Анотація: У статті йдеться про історію та сучасний стан системи оцінювання в Україні й за кордоном, про традиційні та сучасні підходи до оцінювання навчальних досягнень учнів.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мовчун А.
Назва : Формування мовних знань і правописних умінь учнів 3 класу на уроках перевірки і корекції знань, умінь і навичок
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2020. - № 11/12(617-618). - С. 10-15. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2020/11/12). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.016:811.161.2](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- уроки української мови-- перевірка знань
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українська мова--оцінювання знань--навчальні досягнення--класифікація уроків--звуки--букви--слово--пряме значення слів--переносне значення слів--синоніми--антоніми--фразеологізми--апостроф--будова слова--префікс--суфікс--частини мови--іменник--прикметник--числівник--дієслово--речення--початкова школа
Анотація: У статті запропоновано завдання для оцінювання навчальних завданьв учнів 3 класу і формування їхніх правописних умінь. Зміст завдань розроблено відповідно до програми НУШ для 3 класу.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 37.091.26(477)/К 76
Автор(и) : Кошевич Ю. О., Медведєва М. В.
Назва : Рейтингова система оцінювання
Місце публікування : Управління школою: наук.-метод. журн./ ТОВ "Видавнича група "Основа". - Харків: Основа, 2019. - № 28/30. - С. 30–39. (Шифр УШ/2019/28/30)
УДК : 37.091.26(477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Навчання-- оцінювання успішності-- рейтингова система
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): багатобальний контроль--облік--навчальні досягнення--рсо--рейтингове оцінювання
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.3.091.26(477)/Л 83
Автор(и) : Лугова О., Лугова Т.
Назва : Система вправ з організації формувального оцінювання в навчальному процесі початкової школи
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2020. - № 4(610). - С. 12–18. - ISSN 0131-5358 (Шифр ПШ-2/2020/4). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 7 назв.
УДК : 373.3.091.26(477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- навчання-- оцінювання знань учнів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): оцінювання знань--формувальне оцінювання--вправи--контрольно-оцінювальна діяльність--навчальні успіхи--взаємооцінювання--навчальні досягнення--позитивна самооцінка--початкова школа
Анотація: У статті розповідається про прийоми роботи з формувального оцінювання, які навчають учнів початкової школи мислити, ставити запитання, шукати відповіді, оцінювати свою діяльність на уроці.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74/П 78
Назва : Про організацію навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах і вивчення базових дисциплін в основній школі
Місце публікування : Англ. мова та л-ра: наук.-метод. журн./ ТОВ "Видавнича група "Основа". - Харків: Основа, 2014. - № 24. - С. 26-32. (Шифр А491234/2014/24)
ББК : 74
Предметні рубрики (Галузі знань): Навчально-виховний процес-- організація-- законодавство --Україна, 2014/2015 н.р.
Загальноосвітні навчальні заклади-- навчально-виховний процес-- нормативно-правова база
Знайти схожі

 1-10    11-18 
 
Статистика
за 27.09.2024
Кількість запитів 77641
Кількість відвідувачів 2145
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя