Пошуковий запит: <.>K=навчальні плани<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 24 |
>1.
| Бондар Л. С. Особливості організації навчального процесу в державних гімназіях і реальних училищах (кінець ХІХ - початок ХХ ст.)/Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Педагогічна преса, 2010,N № 4.-С.130-142
|
>2.
| Авшенюк Н. М. Міжкультурний вимір розвитку навчального плану педагогічної освіти в Європі/Н. М. Авшенюк // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Педагогічна преса, 2011,N № 1.-С.96-104
|
>3.
| Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів на 2011/12 навчальний рік // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. -К.:Педагогічна преса, 2011,N N 14/15.-С.30-42
|
>4.
| Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів на 2011/2012 н. р. // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2011,N № 25.-С.2.
|
>5.
| Інструктивно-методичні рекомендації МОНМСУ щодо вивчення іноземних мов у основній та старшій школі у 2011/12 н. р. // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2011,N № 25.-С.4-8.
|
>6.
| Кабан Л. Положення про навчальні програми для забезпечення варіативної складової навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів Київської області/Л. Кабан // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 8/9.-С.58-64
|
>7.
| Кучай Т. Особливості підготовки педагогічних кадрів з екології у Великій Британії та Україні: порівняльний аспект/Т. Кучай // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 10.-С.68-73
|
>8.
| Паладьєва А. Стародавні мови в контексті розвитку гімназійної освіти в першій половині XIX століття/А. Паладьєва // Історико-педагогічний альманах. -К.:Міленіум, 2011,N N 2.-С.90-103.
|
>9.
| Типовий навчальний план спеціалізованих шкіл з навчанням українською мовою і поглибленим вивченням іноземних мов // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 11/12.-С.9
|
>10.
| Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту Навчальні плани на 2012/13 навчальний рік // Англійська мова та література. -Харків:Основа, 2012,N № 24.-С.8-12.
|
>11.
| Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту Методичні рекомендації щодо вивчення іноземних мов у 2012/2013 навчальному році // Іноземні мови в сучасній школі. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 4.-С.2-8.
|
>12.
| Помелов В. Б. Основоположник дошкольного воспитания/В. Б. Помелов // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 9.-С.93-100
|
>13.
| Бондар Л. Особливості диференційованого підходу до навчального процесу в закладах освіти духовного відомства/Людмила Бондар // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 10.-С.62-67
|
>14.
| Супрун В. В. Нове у професійно-технічній освіті/розмовляла Оксана Жованик] // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 3.-С.15-21
|
>15.
| Логвинов И. И. О содержании школьного обучения/И. И. Логвинов // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 3.-С.14-22
|
>16.
| Бондар Л. Розвиток змісту початкової освіти/Л. Бондар // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 6.-С.64-68
|
>17.
| Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту Про організацію навчально-виховного поцесу у 5-х класах загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення базових дисциплін в основній школі // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2013,N N 4.-С.49-55.
|
>18.
| Україна. М-во освіти і науки Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів та структуру 2013/14 навчального року // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 19/21.-С.40-48
|
>19.
| Бондар Л. С. Відображення ідей про диференційований підхід до навчання у змісті початкової освіти (40 - 80-ті рр. ХХ ст.)/Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України. -К.:Педагогічна преса, 2013,N № 3.-С.76-84
|
>20.
| Бачинська Є. Підготовка вчителів до роботи в 1-4-х класах, працюючих за всеукраїнським науково-педагогічним проектом "Інтелект України"/Є. Бачинська, В. Ушмарова, А Седеревічене // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 10.-С.69-74
|
>21.
| Бондар Л. Розвиток підручникотворення в галузі початкової освіти України/Л. Бондар // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 4/5.-С.72-76
|
>22.
| Безлюдна В. В. Тенденції розвитку професійної підготовки вчителів іноземних мов у вищих закладах освіти (60-ті рр. ХХ століття)/В. В. Безлюдна // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N № 1.-С.240-243
|
>23.
| Яніцка-Панек Т. Сучасна реформа система освіти в Польщі/Тереса Яніцка-Панек // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2017,N № 5.-С.42–45.
|
>24.
| У Міністерстві освіти і науки України // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 4.-С.7.
|
|