Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (13)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=надійність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18
1.

Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2003р.,N 9
Цікаві статті :
Балл Г.О. Внутрішня свобода особи і особистісна надійність у контексті гуманізації освіти/ Г.О. Балл (стр.1-7)
Аптер М. Теория реверсивности - что это?/ М. Аптер (стр.8-11)
Холодная М.А. Виды познавательных стилей/ М.А. Холодная (стр.12-29)
Работа по реабилитации детей на основе социального патроната (из опыта детского дома №19 г.Москвы) (стр.37-42)
Вайтхейд М. Консультирование человека в состоянии горя: модель помощи/ М. Вайтхейд ; Е.В. Заика; М.І. Пащенко ; Е.В. Заика; М.І. Пащенко (стр.43-49)
Заика Е.В. Развиваем постранственное мышление, двигая руками и ногами/ Е. В. Заика ; М.І. Пащенко; Т.С. Гурлєва ; М.І. Пащенко; Т.С. Гурлєва (стр.50-53.)
Пащенко М.І. Методика роботи з батьками (матеріали до спеціалізованого курсу для студентів)/ М. І. Пащенко ; Т.С. Гурлєва; Л.Ф. Щербина ; Т.С. Гурлєва; Л.Ф. Щербина (стр.53-63)
Гурлєва Т.С. Розвиток автономної відповідальності у підлітка: аргументи "за"/ Т. С. Гурлєва ; Л.Ф. Щербина ; Л.Ф. Щербина (стр.64-68)
Щербина Л.Ф. Експериментальне дослідження мотиваційно-смислової сфери осіб, залежних від наркотичних речовин, в умовах реабілітації на основі програми "12 кроків"/ Л.Ф. Щербина (стр.69-76)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Балл Г.О.
Назва : Внутрішня свобода особи і особистісна надійність у контексті гуманізації освіти
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота. - К.: Компанія "СОЦИС", 2003. - N9. - С. 1-7 (Шифр ПП/2003/9)
ДРНТІ : 15.21.51
ББК : 88.37
Предметні рубрики (Галузі знань): Особистісна свобода
Внутрішня свобода особи
Знайти схожі

3.

Назва газети: Психолог. Шкільний світ -2005р.,N 36(вересень)
Цікаві статті :
Татенко В. Психологічні ознаки професіоналізму/ В. Татенко (стр.3-6.) Кл.слова: покликання і мотивація,компетентність і креативність,відповідальність
Афанасьева Л. Психологічна модель особистісно орієнтованої освіти/ Л. Афанасьева (стр.7-10.)
Марінушкіна О. Труднощі навчання і виховання першокласників та шляхи їх подолання / О. Марінушкіна, Г. Шубіна (стр.11-16.) Кл.слова: неуважність,агресивна поведінка дитини
Баранова Н. Психокорекція агресивності та конфліктності у підлітків/ Н. Баранова (стр.17-24.) Кл.слова: тренінг
Рухайло М. Формуємо майбутніх керівників : Юнацький вік/ М. Рухайло, І. Лисицький (стр.25-27.)
Васьковська С. Психологічні проблеми клієнта й теми консультативної роботи : Практикум з психологічного консультування / С. Васьковська (стр.28-29.)
Кучеренко О. Сторінки з особистого щоденника психолога СНІД-центру / О. Кучеренко (стр.30-31.)
Цікаві статті :
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Татенко В.
Назва : Психологічні ознаки професіоналізму
Місце публікування : Психолог. - К.: Шкільний світ, 2005. - N36(вересень). - С. 3-6. (Шифр П2/2005/36(вересень))
ДРНТІ : 15.31
ББК : 88.4
Предметні рубрики (Галузі знань): професійне самоствердження
професіоналізм
компетентність
Креативність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): покликання і мотивація--компетентність і креативність--відповідальність, послідовність і надійність;рефлексія та рівень домагань; професійне зростання і наставництво, моральність і сумлінність
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Соціологія: теорія, методи, маркетинг -2008р.,N 1
Цікаві статті :
Костенко Н. Місце і час соціології/ Н. Костенко, С. Макеєв (стр.11-32)
Тарасенко В. Науковий інтелект соціології/ В. Тарасенко (стр.33-49)
Валерстайн І. Маркс і слаборозвиненість/ І. Валерстайн (стр.50-66)
Вельцель Х. Людський розвиток і "вибух" демократії: варіації змін режимів серед 60 суспільств/ Х. Вельцель, Р. Інглгарт (стр.85-118)
Денджерфілд М. Європейський Союз і посткомуністична Європа: один підхід чи кілька?/ М. Денджерфілд (стр.119-139)
Суб’єктивна надійність: теорія і метод вимірювання (ICH) (стр.166-188)
Паніотто В. Динаміка ксенофобії й антисемітизму в Україні (1994-2007)/ В. Паніотто ; Ю. Сорока, Т. Зуб (стр.197-213)
Сорока Ю. "Відмова від багатства" та зміни у сприйнятті соціальної нерівності/ Ю. Сорока, Т. Зуб (стр.222-236)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Суб’єктивна надійність: теорія і метод вимірювання (ICH)
Місце публікування : Соціологія: теорія, методи, маркетинг: Науково-теоретичний часопис/ НАН України; Інститут соціології. - К.: Інститут соціології НАН України, 2008. - N1. - С. 166-188. - ISSN 1563-3713 (Шифр С-3/2008/1). - ISSN 1563-3713
Предметні рубрики (Галузі знань): соціологія
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Фізика та астрономія в школі -2009р.,N 2
Цікаві статті :
Шарамова В. Конференція старшокласників "Українські жінки в астрономії": Сценарій/ В. Шарамова (стр.6-17)
Манакін В. Про формування понять енергія та імпульс у механіці/ В. Манакін, Г. Редько, Г. Толпекіна (стр.30-32)
Ференц П. Фізичний практикум: моделювання та надійність експерименту/ П. Ференц, О. Ференц (стр.39-44)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ференц П., Ференц О.
Назва : Фізичний практикум: моделювання та надійність експерименту
Місце публікування : Фізика та астрономія в школі: Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України. - К.: "Педагогічна преса", 2009. - N2. - С. 39-44 (Шифр Фіавш/2009/2)
ББК : 22.3
Предметні рубрики (Галузі знань): фізика.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фізичний експеримент
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.01/К 83
Автор(и) : Крокер, Линда, Алгина, Джеймс
Назва : Введение в классическую и современную теорию тестов : [учебник]
Вихідні дані : М.: Логос, 2010
Кільк.характеристики :668 с
Переклад видання: Croker, Linda Introduction to classical and modern test theory/ Linda Croker, James Algina
Примітки : Библиогр.: с. 635-651. - Лев. тит. л.: англ.
ISBN, Ціна 978-5-98704-437-5: 35.00 грн.
ББК : 74.202.4в6
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра прикладної математики та інформатики
Психологія тестів
Тестування
Тести-- теорія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теорія тестів--тестові оцінки--надійність тестів--валідність тестів--шкала тестів--психологические тесты
Зміст : ВВЕДЕНИЕ В ТЕОРИЮ ИЗМЕРЕНИЙ ; Что такое теория тестов? ; Статистические концепции в теории тестов ; Введение в шкалирование ; Процес конструирования тестов ; Тестовые оценки как составные ; НАДЕЖНОСТЬ ; Надежность и классическая модель истинной оценки ; Процедуры для оценивания надежности ; Введение в теорию генерализации ; Коэффициенты надежности для критериально-ориентированных тестов ; ВАЛИДНОСТЬ ; Введение в валидность ; Статистические процедуры для прогнозирования и классификации ; Системная ошибка отбора ; Факторный анализ ; АНАЛИЗ ЗАДАНИЙ В РАЗРАБОТКЕ ТЕСТОВ ; Анализ заданий ; Введение в современную теорию тестов ; Обнаружение заданий, приводящих к систематическим ошибкам ; ТЕСТОВЫЕ ОЦЕНКИ И ИХ ИНТЕРПРЕТАЦИЯ ; Поправка на угадывание и другие методы оценивания ; Установление стандартов ; Нормы и стандартные оценки ; Выравнивание оценок по разным тестам
Примірники : всього : аб(4), мат.(1)
Вільні : аб(4), мат.(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88/Ф 22
Автор(и) : Фанталова Е. Б.
Назва : "Уровень соотношения "ценности" и "доступности" в различных жизненных сферах": психометрическое исследование показателей. Методика
Місце публікування : Мир психологии: науч.-метод. журн. - Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т: Рос. акад. образования, 2011. - № 2. - С. 228-243. - ISSN 2073-8528 (Шифр МП-1/2011/2). - ISSN 2073-8528
Примітки : Библиогр.: 43 назв.
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Особистість
Конфліктологія
Кафедра психології
Анотація: У статті представлено методику "Рівень співвідношення "цінності" і "доступності" в різних життєвих сферах" (РСЦД), спрямована на діагностику ціннісної структури особистості, розходження між показниками "Цінності" і "Доступності" і, залежно від співвідношення і ступеня вираженості цих показників, на кваліфікацію зазначеного розходження як "внутрішнього конфлікту", "внутрішнього вакууму" і "нейтральної зони". За допомогою кореляційного аналізу було здійснено перевірку даної методии на наявність конструктної валідності і надійності як внітрішної узгодженості.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88/Ж 86
Автор(и) : Жуковская Л. В., Трошихина Е. Г.
Назва : Шкала психологического благополучия К. Рифф
Місце публікування : Психологический журнал/ Российская академия наук; Институт психологии РАН. - М.: Наука, 2011. - N 2. - С. 82-93. - ISSN 0205-9592 (Шифр ПЖ/2011/2). - ISSN 0205-9592
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): психологічне благополуччя
психологія-- методики
Кафедра психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): надійність--валідність--структурне моделювання
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 10
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :260 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 78.11 грн.
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Викладання англійської мови у ВНЗ
підготовка майбутніх вчителів
Тестування комп’ютерне
Освіта-- Зарубіжний досвід
Історія освіти --Україна
Зміст : Математична складова системи підготовки магістрів спеціальності 8.18010022 "Освітні вимірювання"/ О. В. Авраменко, Л. І. Лутченко, С. Д. Паращук. Моделі та методи статистичної обробки результатів тестування: огляд монографій та підручників/ О. В. Авраменко. Механізми формування потреби у самовдосконаленні/ Н. В. Білоусова. Аналіз тестів різних форм з математичного аналізу класичними методами та засобами IRT/ Ю. В. Гуртовий, К. М. Кондрашова. Реалізація принципів фундаментальної та професійної спрямованості як методологічна основа концепції навчання фізики в аграрно-технічному навчальному закладі/ Л. Ю. Збаравська. Діагностика якості професійної діяльності вчителя/ Є. І. Коваленко. Побудова інтерпретаційного аргументу і аргументу валідизації у комплексному дослідженні валідності стандартизованого предметного тесту/ Ю. О. Ковальчук. Web-орієнтовані системи тестування навчальних досягнень/ В. В. Котяк. Статистичний аналіз об’єктивності тестових оцінок з математичних дисциплін/ Т. В. Лісова. Використання канонічного кореляційного аналізу у педагогічних дослідженнях/ І. В. Лупан, З. П. Халецька, В. О. Чеча. Діагностика научуваності студентів як чинник підвищення якості освіти/ М. І. Садовий. Система тестування з відкритою формою тестового завдання/ Т. В. Сіткар, М. П. Малежик. Науково-концептуальні підходи до розробки стратегії безпеки і виживання людства/ Ю. А. Скиба. Основні напрямки модернізації курсу загальної фізики у вищих навчальних закладах/ Т. В. Скубій. Понятие о фундаментальности и научных методах исследования в курсе общей физики высшей школы/ И. А. Слипухина. Вплив ЗМІ на формування ціннісно-змістовних понять валеологічної культури підлітків/ В. І. Стець, І. Є. Копко. Діагностика якості знань студентів з використанням ІКТ в умовах формування інформаційного суспільства/ О. М. Трифонова. Основні вимоги до комп’ютерних систем тестування знань (КСТЗ)/ В. С. Фетісов. Програмні засоби для обгрунтування якості тестових завдань/ В. С. Фетісов, Е. О. Чернишова. Позитивна динаміка рівнів професійної компетентності студентів у межах нового галузевого стандарту спеціальності "Інформатика"/ С. О. Шлянчак. Інноваційні методи навчання англійської мови у вищій школі як засіб підвищення мовної компетенції/ І. Р. Вовк, С. А. Федак. Оцінювання виконання лабораторних робіт з фізики з використанням тестового контролю/ І. С. Войтович. Формування інтересу до занять фізичними вправами протягом усього життя/ П. М. Дяченко. Організація самостійної роботи студентів з електротехніки та електроніки на основі дистанційного курсу/ Г. С. Кашина. Технологія формування обладнання з механіки нового покоління та методика його використання у навчальному процесі/ Д. С. Лазаренко, М. І. Садовий. Застосування герменевтичного підходу до вивчення тексту/ В. В. Лелеко. Асистентська практика магістрантів спеціальності 8.18010022 "Освітні вимірювання"/ Л. І. Лутченко. Навчання статистичних методів у програмі EXCEL/ Т. І. Мамчич. Бінарні уроки у системі освітніх вимірювань/ А. О. Небога, М. І. Садовий, О. М. Трифонова. Виховання культури поведінки старших дошкільників як превентивна основа попередження негативних проявів у їх поведінці/ Н. П. Пихтіна. Трудове виховання дошкільників: ціннісні орієнтири родини/ Л. М. Пісоцька. Досвід культурологічної практики в національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова та сучасні освітні вимірювання у навчально-виховному процесі/ Н. О. Савранська. Формування природничо-наукового мислення у студентів вищих медичних навчальних закладів у вивченні біофізики/ С. М. Стадніченко. Методичне забезпечення практичних занять за змістовим модулем "Надійність тесту"/ Н. В. Янчукова, О. В. Авраменко. Передумови створення різнорівневих програм підготовки фахівців з освітніх вимірювань у КДПУ ім. В. Винниченка/ О. В. Авраменко, Р. Я. Ріжняк. Застосування тестових технологій як засобу підвищення якості фахової підготовки майбутніх учителів початкових класів/ В. І. Бадер, І. А. Хижняк. Формування готовності майбутніх учителів математики до проведення педагогічного тестування засобами дистанційного навчання/ Ю. В. Вассалатій. Роль педагогічної практики студентів у формуванні готовності до професійної діяльності/ О. М. Гавриленко. Мультимедійний підручник з історії музичного мистецтва як засіб активізації пізнавальної діяльності й оцінювання знань майбутніх учителів музики/ Л. Г. Гаврілова, В. П. Сергієнко. Створення інтелектуально-творчого середовища в процесі організації проектно-технологічної діяльності майбутніх учителів технологій/ С. М. Єфіменко. Вивчення впливу смислових орієнтацій на становлення професійної ідентичності медичних працівників/ М. І. Попіль. Деякі аспекти сучасної диригентсько-хорової підготовки/ С. В. Світайло. Особливості й проблеми підготовки викладачів спеціальних дисциплін аграрних вищих навчальних закладів/ С. В. Толочко. Підготовка майбутнього вчителя до формування комунікативних умінь молодших школярів/ Н. М. Юрченко. Вплив педагогічних ідей Фр. Фребеля на розвиток суспільного дошкільного виховання у Франції/ Т. А. Клюшнікова. Філософія освіти у спадщині Дж. Дьюї/ В. О. Коваленко. Особливості становлення еколого-натуралістичної освіти в Україні на поч. XX ст./ Л. П. Пата. Ідеї М. О. Корфа в контексті моніторингу якості освіти/ Л. Г. Ярощук.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Моросанова В. И.
Назва : Дифференциальный подход к психической саморегуляции : исследование действий профессионала
Місце публікування : Психол. журн. - Москва : Наука: Рос. акад. наук, 2012. - Т. 33, № 3. - С. 98-110. - ISSN 0205-9592 (Шифр ПЖ/2012/33/3). - ISSN 0205-9592
Примітки : Бібліогр.: 30 назв.
ББК : 88.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- психологія особистості-- психічна саморегуляція
Психологія професійної діяльності
Анотація: Розкривається і уточнюється зміст поняття усвідомленної саморегуляції діяльності Д. А. Ошаніна - О. А. Конопкіна, автор статті розвиває диференційний підхід до дослідження саморегуляції мимовільної активності людини. Обговорюються результати дослідження диференційних відмінностей в саморегуляції професійної та учбової діяльності. Наводяться нові дані вивчення диференційних основ надійності саморегуляції професійних дій і ефективності прийняття рішень в екстремальних умовах.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Леви Т.С.
Назва : Методика диагностики психологической границы личности
Місце публікування : Вопр. психологии: науч. журн. - Москва: Вопросы психологии, 2013. - № 1. - С. 131-146. - ISSN 0042-8841 (Шифр ВП 2/2013/1). - ISSN 0042-8841
ББК : 88.37
Предметні рубрики (Галузі знань): Особистість-- психологічна межа
Анотація: Розроблено нову методику "Психологічна межа особистості". Вона включає шість шкал, які відповідають шести функціям психологічной межі, яка в авторській моделі розглядається в якості функціонального органу відповідно до концепції А. А. Ухтомського.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.584/З-42
Автор(и) : Зварич І.
Назва : Оцінювання педагогічної компетентності викладачів США: досвід для вищих навчальних закладів України
Місце публікування : Вища школа: наук.-практ. видання/ голов. ред. І. Вакарчук. - К.: Знання, 2013. - N 6. - С. 83-91. - ISSN 1682-2366 (Шифр ВШ-3/2013/6). - ISSN 1682-2366
Примітки : Бібліогр.: 3 назв.
ДРНТІ : 14.35 + 14.91 + 12.79.41
ББК : 74.584
Предметні рубрики (Галузі знань): вища освіта в зарубіжних країнах
Географіч. рубрики: США-- викладачі вищої школи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тестування--оцінювання--вимірювання--педагогічна компетентність--рейтинг викладачів--надійність--валідність
Анотація: Аналізується досвід оцінювання педагогічної компетентності викладачів у вищих навчальних закладах США з позицій його використання у вищій школі України.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.584(4УКР)/Т 35
Автор(и) : Терлецька Ю.
Назва : Ефективність фахової діяльності викладачів вищих навчальних закладів: педагогічно-психологічний аспект
Місце публікування : Вища школа: наук.-практ. видання/ голов. ред. І. Вакарчук. - К.: Знання, 2014. - N 1. - С. 81-90. - ISSN 1682-2366 (Шифр ВШ-3/2014/1). - ISSN 1682-2366
Примітки : Бібліогр.: 20 назв.
ДРНТІ : 14.35 + 14.01.79
ББК : 74.584(4УКР)
Предметні рубрики (Галузі знань): Вищі навчальні заклади України-- викладачі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ефективність фахової діяльності викладачів--викладачі внз--управління навчально-виховним процесом студентів--позитивна поведінка викладача--позитивне професійне спрямування викладача--фахова надійність викладача--професійна підготовка--кадри внз--психолого-педагогічні аспекти
Анотація: Розкриваються педагогічно-психологічні аспекти ефективності фахової діяльності викладачів вищих навчальних закладів; обгрунтовується сутність і зміст та її складові під час здійснення навчально-виховного процесу студентів.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.3/Ш 39
Автор(и) : Шейнов, Виктор Павлович
Назва : Разработка теста ассертивности, удовлетворяющего требованиям надежности и валидности
Місце публікування : Вопр. психологии: науч. журн./ Рос. акад. образования, Трудовой коллектив редакции. - Москва: Вопросы психологии, 2014. - № 2. - С. 107-116. - ISSN 0042-8841 (Шифр ВП 2/2014/2). - ISSN 0042-8841
Примітки : Библиогр.: 35 назв.
ББК : 88.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- асертивність-- діагностика
Анотація: У статті здійснено перевірку надійності та валідності існуючих тестів асертивності. Розроблено та представлено тест асертивності, який відповідає трьом основним критеріям надійності і десяти критеріям валідності. Доведено, що асертивність не пов’язана з віком та видом діяльності особистості.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88/Б 66
Автор(и) : Битюцкая, Екатерина Владиславовна
Назва : Факторная структура русскоязычной версии методики "Опросник способов копинга"
Місце публікування : Вопр. психологии: науч. журн./ Рос. акад. образования, Трудовой коллектив редакции. - Москва: Вопросы психологии, 2014. - № 5. - С. 138-150. - ISSN 0042-8841 (Шифр ВП 2/2014/5). - ISSN 0042-8841
Примітки : Библиогр.: 29 назв.
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- методики-- опитувальники
Анотація: Охарактеризовано методику "Опитувальник способів копінгу" (WCQ, С. Фолкмана-Р. Лазаруса), призначену для діагностики способів копінгу (опанування), які використовує особистість в складній життєвій ситуації. Представлено результати адаптації російськомовного опитувальника, розробленого на основі методики WCQ. Здійснено перевірку факторної структури опитувальника з метою перевірки його надійності.
Знайти схожі

 
Статистика
за 29.07.2024
Кількість запитів 87783
Кількість відвідувачів 1097
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя