Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=народність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 36
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-36 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 9(05)/Н 34
Назва : Наукові записки Національного університету "Києво-Могилянська академія" : научное издание. Т. 18 : Теорія та історія культури
Вихідні дані : К.: КМ Академія, 2000
Кільк.характеристики :112 с
Колективи : Національний університет "Києво-Могилянська академія"
Примітки : Відомості про авторів: с. 108-109
ISBN, Ціна 966-518-015-0: 1.50 грн.
ISBN, Ціна 966-518-062-2: Б.ц.
ДРНТІ : 13.07
ББК : 63.3(0)-7я5 + 71.0я5
Зміст : Як вгамувати духовну спрагу, або Пошуки шляхів набуття втраченої Батьківщини/ М. Г. Жулинський. Оцінка сучасного поля знання в Україні/ О. О. Івашина. Знакова система населення інгульської катакомбної культури та проблема появи писемності у Північному Причорномор’ї/ С. Ж. Пустовалов. Спроба порівняльного аналізу деяких архетипів кельтської та давньоіндійської культур/ О. С. Колесник. Формування язичницького світогляду давніх германців (спроба етно-хронологічної реконструкції)/ Д. О. Король. Якщо росіяни лехіти, то чи була давньоруська народність?/ Л. Л. Залізняк. Софія - тріумфальна Церква Івана Мазепи/ Н. М. Нікітенко. Орнамент як етнокультурна категорія / Ю. І. Нікішенко. Українські "маланкарі" - схіідна гілка карпато-балканської карнавальної традиції / О. В. Курочкін. Адам Кадмон та Адам Афар: ще раз про перші глави книги Буття/ О. Р. Федорко. Бог не помер, однак треба вбити Його ("Лист до батька " Ф. Кафки)/ М. А. Бердичевська. Демонстративна особистість у культурі декадансу/ О. О. Кирилова. Групова ідентичність та інтра-групові захисні механізми/ К. С. Мальцева. Смерть: символ та образ у культурі. Апокаліпти чність культури ХХ століття/ К. І. Сидорова. "Трагедійний абсурдизм" у живописі Любомира Медвідя / О. М. Петрова.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.34)/П 24
Назва : Педагогіка : Хрестоматія
Вихідні дані : К.: Знання-Прес, 2003
Кільк.характеристики :700 с
Серія: Навчально-методичний комплекс з педагогіки
ISBN (в пер.), Ціна 966-7767-91-4: 38.00 грн.
ДРНТІ : 14.01.45
ББК : 74я73-3
Зміст : УЧИТЕЛЬ І СУСПІЛЬСТВО ; Українська народна педагогіка про вчителя ; Особистість учителя у висловлюваннях представників вітчизняної та зарубіжної педагогіки, діячів науки, культури... ; РОДИНА, ШКОЛА, ГРОМАДКІСТЬ ; Українці про школу, вчителя, громаду/ Я. А. Коменский; В. О. Сухомлинський; Ж.-Ж. Руссо; М. Г. Стельмахович; П. Ф. Каптерев. Людина як предмет виховання/ С. А. Сиджанкар; Я. А. Коменский; Дж. Локк; В. О. Сухомлинський. Народна педагогіка про загальні правила наставляння/ О. В. Духнович. Про шкільний порядок ; Деякі висновки з мого педагогічного досвіду/ К. Д. Ушинський; В. О. Сухомлинський; К.Д. Ушинський. Проблеми виховання всебічно розвиненої особистості/ Я. А. Коменский; В. О. Сухомлинський; Ж.-Ж. Руссо; М. Г. Стельмахович; П. Ф. Каптерев. Як виховати справжню людину/ С. А. Сиджанкар; Я. А. Коменский; Дж. Локк; В. О. Сухомлинський. Сто порад учителеві/ Мономах Володимир; К. Д. Ушинський; В. І. Водовозов; К.Д. Ушинський; В. О. Сухомлинський. Народження громадянина. Єдність педагогічних поглядів і переконань учителів/ П. Ф. Каптерев; К. Д. Ушинський; А. С. Макаренко; М. Г. Стельмахович; В. О. Сухомлинський. Розмова з молодим директором/ К. Д. Ушинський; В. О. Сухомлинський; К.Д. Ушинський. Павлиська середня школа/ Я. А. Коменский; В. О. Сухомлинський; Ж.-Ж. Руссо; М. Г. Стельмахович; П. Ф. Каптерев. Залежить тільки від вас... (лист завтрашньому вчителеві)/ С. А. Сиджанкар; Я. А. Коменский; Дж. Локк; В. О. Сухомлинський. Як любити дітей/ Мономах Володимир; К. Д. Ушинський; В. І. Водовозов; К.Д. Ушинський; В. О. Сухомлинський. ПРЕДМЕТ І ЗАВДАННЯ ПЕДАГОГІКИ ; Людина як предмет виховання/ П. Ф. Каптерев; К. Д. Ушинський; А. С. Макаренко; М. Г. Стельмахович; В. О. Сухомлинський. Про користь педагогічної літератури/ В. О. Сухомлинський; К.Д. Ушинський. Педагогика - наука или искусство?/ Я. А. Коменский; В. О. Сухомлинський; Ж.-Ж. Руссо; М. Г. Стельмахович; П. Ф. Каптерев. РОЗВИТОК І ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ПІД ЗНАКОМ ЗОДІАКУ ; Нариси дитячої астрологічної педагогіки/ Я. А. Коменский; Дж. Локк; В. О. Сухомлинський. МЕТА І ЗАВДАННЯ ВИХОВАННЯ ; Повчання Володимира Мономаха дітям/ Володимир Мономах. Стислий підручник педагогіки/ К. Д. Ушинський; Т. Г. Лубенець; В. О. Сухомлинський; С. Полоцький. Педагогический процесс/ П. Ф. Каптерев; К. Д. Ушинський; А. С. Макаренко; М. Г. Стельмахович; В. О. Сухомлинський. Про виховання всебічно розвиненої особистості/ В. О. Сухомлинський; К.Д. Ушинський. СИСТЕМА ОСВІТИ В УКРАЇНІ ; Народна педагогіка про освіту ; Законы хорошо организованной школы/ В. О. Сухомлинський; Ж.-Ж. Руссо; М. Г. Стельмахович; П. Ф. Каптерев. Закон України "Про освіту" від 25 квітня 1996 року ; ДИДАКТИКА, ЇЇ КАТЕГОРІЇ ; Народна педагогіка/ В. О. Сухомлинський; К. Д. Ушинський; М. Г. Стельмахович. Великая дидактика/ Я. А. Коменский; Дж. Локк; В. О. Сухомлинський. О народности образования и индустрии/ П. Ф. Каптерев; Ж.-Ж. Руссо; В. О. Сухомлинський. людина як предмет виховання/ В. І. Водовозов; К.Д. Ушинський; В. О. Сухомлинський. Стислий підручник педагогіки/ Т. Г. Лубенець; В. О. Сухомлинський; С. Полоцький. Дидактические очерки/ К. Д. Ушинський; А. С. Макаренко; М. Г. Стельмахович; В. О. Сухомлинський. Сто порад учителеві/ В. О. Сухомлинський; К.Д. Ушинський. Народження громадянина/ В. О. Сухомлинський. Серце віддаю дітям/ В. О. Сухомлинський; К. Д. Ушинський. Розмова з молодим директором/ Ж.-Ж. Руссо; М. Г. Стельмахович; П. Ф. Каптерев. ПРИНЦИПИ НАВЧАННЯ ; Великая дидактика/ К. Д. Ушинський; Є. Славинецький; В. О. Сухомлинський. Правила реалізації принципів навчання/ Я. А. Коменский; В. О. Сухомлинський. ЗМІСТ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ; Рідне слово/ В. О. Сухомлинський; К. Д. Ушинський; М. Г. Стельмахович. МЕТОДИ І ЗАСОБИ НАВЧАННЯ ; Великая дидактика/ Дж. Локк; В. О. Сухомлинський. Метод и его применение/ Ж.-Ж. Руссо; В. О. Сухомлинський. Бесіди і наочне навчання/ К.Д. Ушинський; В. О. Сухомлинський. Павлиська середня школа/ Т. Г. Лубенець; В. О. Сухомлинський; С. Полоцький. ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ; Рідне слово/ А. С. Макаренко; М. Г. Стельмахович; В. О. Сухомлинський. Розмова з молодим директором/ В. О. Сухомлинський; К.Д. Ушинський. Сто порад учителеві/ В. О. Сухомлинський. АНАЛІЗ І ОЦІНКА ЗНАНЬ, УМІНЬ ТА НАВИЧОК УЧНІВ ; Сто порад учителеві/ В. О. Сухомлинський; К. Д. Ушинський. СУТНІСТЬ, ЗМІСТ І ПРОЦЕС ВИХОВАННЯ ; Українська народна педагогіка про виховання ; Эмиль, или О воспитании/ М. Г. Стельмахович; П. Ф. Каптерев. Про народність у громадському вихованні/ Г. С. Сковорода; В. О. Сухомлинський. Стислий підручник педагогіки/ Є. Славинецький; В. О. Сухомлинський. Сто порад учителеві/ Я. А. Коменский; В. О. Сухомлинський. Народження громадянина/ П. Ф. Каптерев; М. Г. Стельмахович. Серце віддаю дітям/ К. Д. Ушинський; М. Г. Стельмахович. МЕТОДИ ВИХОВАННЯ ; Українська народна педагогіка про методи виховання ; Українська народна педагогіка/ А. С. Макаренко; В. О. Сухомлинський. Мысли о воспитании/ В. О. Сухомлинський. Эмиль, или о воспитании/ В. О. Сухомлинський. Людина як предмет виховання/ В. О. Сухомлинський. Про покарання в дитячому віці і шкільну дисципліну/ В. О. Сухомлинський; С. Полоцький. Деякі висновки з мого педагогічного досвіду/ М. Г. Стельмахович; А. С. Макаренко. Методика шкільного виховання/ М. Г. Стельмахович; В. О. Сухомлинський. Як виховати справжню людину/ В. О. Сухомлинський; К.Д. Ушинський. Слово вчителя в моральному вихованні/ В. О. Сухомлинський. ФОРМУВАННЯ КОЛЕКТИВУ, ЙОГО ВПЛИВ НА ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ; Народна педагогіка про роль колективу у вихованні ; Методика шкільного виховання/ М. Г. Стельмахович. Методика виховання колективу/ К. Д. Ушинський. Проблеми виховання всебічно розвиненої особистості/ В. О. Сухомлинський. Сто порад учителеві/ В. О. Сухомлинський. МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ ; Народна педагогіка про моральне виховання ; Українська родинна педагогіка/ П. Ф. Каптерев. Вдячний Єродій/ В. О. Сухомлинський. Громадянство звичаїв дитячих/ В. О. Сухомлинський. Правила поведения/ В. О. Сухомлинський. О нравственном закаливании/ М. Г. Стельмахович. Про звичку/ М. Г. Стельмахович. Статеве виховання/ П. Ф. Лесгафт. Моральна підготовка молоді до подружнього життя/ В. О. Сухомлинський. Методика шкільного виховання/ В. О. Сухомлинський. Духовний світ школяра/ В. О. Сухомлинський. Проболеми виховання всебічно розвиненої особистості/ В. О. Сухомлинський. Сто порад учителеві/ В. О. Сухомлинський. Народження громадянина/ С. Полоцький. РОЗУМОВЕ ВИХОВАННЯ ; Народна педагогіка про розумове виховання ; Народна педагогіка/ А. С. Макаренко. Українська родинна педагогіка/ В. О. Сухомлинський. Духовний світ школяра/ К.Д. Ушинський. Сто порад учителеві/ В. О. Сухомлинський. Серце віддаю дітям/ В. О. Сухомлинський. Павлиська середня школа/ В. О. Сухомлинський. ТРУДОВЕ ВИХОВАННЯ ; Народна педагогіка про трудове виховання ; Народна педагогіка/ М. Г. Стельмахович. Праця в її психічному і виховному значенні/ К. Д. Ушинський. Народження громадянина/ В. О. Сухомлинський. Павлиська середня школа/ В. О. Сухомлинський. Сто порад учителеві/ В. О. Сухомлинський. Виховання обов’язку/ В. О. Сухомлинський. ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ; Об эстетическом развитии и воспитании/ П. Ф. Каптерев. Духовний світ школяра/ В. О. Сухомлинський. Народження громадянина/ В. О. Сухомлинський. Павлиська середня школа/ В. О. Сухомлинський. ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ ; Народна педагогіка про фізичне виховання ; Народна педагогіка/ М. Г. Стельмахович. Українська родинна педагогіка/ М. Г. Стельмахович. Завдання фізичного розвитку в школі/ П. Ф. Лесгафт. Серце віддаю дітям/ В. О. Сухомлинський. Народження громадянина/ В. О. Сухомлинський. РОБОТА З ПЕДАГОГІЧНО ЗАНЕДБАНИМИ ДІТЬМИ ; Народження громадянина/ В. О. Сухомлинський. Розмова з молодим директором/ В. О. Сухомлинський. РОДИННЕ ВИХОВАННЯ ; Народна педагогіка про родинне виховання ; Як виховати справжню людину/ В. О. Сухомлинський. Домострой ; "Обід душевний" і "вечеря душевна"/ С. Полоцький. Материнская школа/ Я. А. Коменский. Українська родинна педагогіка/ М. Г. Стельмахович. Книга для батьків/ А. С. Макаренко. Як виховати справжню людину/ В. О. Сухомлинський. КЕРІВНИЦТВО ЗАГАЛЬНООСВІТНІМИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИМИ ЗАКЛАДАМИ ; Три елементи школи/ К.Д. Ушинський. Розмова з молодим директором/ В. О. Сухомлинський.
Анотація: Одна з основних переваг цього видання полягає в тому, що ретельно відібраний матеріал подається за тематичним принципом.
Примірники : всього 89: фб(1), аб(71), пед.(1), ав(2), Ч.З.№2(25)
Вільні : фб(1), аб(71), пед.(1), ав(2), Ч.З.№2(25)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 902.7(4)/Е 88
Назва : Етнічна історія народів Європи: Історико-етнологічні дослідження і національна ідея : збірник наукових праць. Вип. 9
Вихідні дані : К.: УНІСЕРВ, 2001
Кільк.характеристики :140 с
Колективи : Київський Національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут політичних і етнонаціональних досліджень НАН України, Посольство Фінляндської Республіки в Україні
ISBN, Ціна 966-95788-3-3: 4.20 грн.
ДРНТІ : 03.61.91
ББК : 63.52(4)
Предметні рубрики (Галузі знань): Діаспора українська-- зарубіжні країни
етнографія-- націі
Географіч. рубрики: Фінляндія-- діаспора українська
Зміст : Українська національна ідея як проблема науки/ О. Гринів. Ідея української національної державності в радянській історіографії/ В. Павленко, С. Пивовар. Давньоруська народність: нова версія старого міфу/ Л. Залізняк. Вплив вітчизняних історико-етнологічних досліджень на еволюцію національної свідомості українців (середина ХІХ - перша третина ХХ ст.): загальнотеортичні аспекти/ В. Масненко. Звичаєве право у дослідженнях Олександра Кістяківського/ М. Гримич. До питання про формування нації (за творчим спадком Н. Я. Григоріїва)/ Т. Бевз. Українське бароко як вираз національної ідеї в архітектурі/ К. Третяк. Національний ідеал людини в дослідженнях української еміграції: зміст, типологія, генеза/ О. Гринів. Отношения Украины с Россией в трудах Михаила Максимовича 1850-1860-х годов/ Й. Реми. Про можливий внесок археологіних та індоєропейських студій у формування українського національного міфу/ М. Сиволап. Мовні свідчення протофінської присутності у Західній Європі/ К. Тищенко. "Національне" та "етнічне" у польській термінології/ Я. Конева. Спогади діячів українського національно-визвольного руху 60-90-х років ХІХ століття/ Н. Чирикало, О. Беззубець. Переселення українців з етнічних земель і польського населення з УРСР (1944-1946 роки)/ Ю. Сорока. Українська етнокультурна традиція в Криму/ С. Мащенко. Етнічні процеси у сучасній Фінляндії. Українці на фінляндських теренах/ Н. Ішуніна. Академічне українознавство та вивчення гончарних промислів Поділля у 20- роках ХХ століття/ Л. Мельничук. Повернення українців з Фінляндії в Україну 1918 року/ В. Пилипенко. Початки українського військового руху в 1917 році в контексті ідеї національної державності/ Г. Савченко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 372(075.3)/Х 91
Назва : Хрестоматія з історії дошкільної педагогіки : Навч. посібник для студ. пед. навч. закладів
Вихідні дані : К.: Вища школа, 2004
Кільк.характеристики :511 с.: іл
ISBN (в пер.), Ціна 966-642-239-5: 47.00, 64.00, грн.
ДРНТІ : 14.23
ББК : 74.10я73
Предметні рубрики (Галузі знань): дошкільна освіта в зарубіжних країнах-- історія
Дошкільна освіта в Україні-- історія, 18 ст. ; 19 ст.
Дошкільне виховання
Вальдорфська педагогіка
Дитячий садок
Дитяча психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): шевченко про педагогіку
Зміст : ІСТОРІЯ ЗАХІДНО-ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ДОШКІЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ ; Короткий нарис з історії західно-європейської дошкільної педагогіки ; Материнська школа, або Про дбайливе виховання юнацтва у перші шість років/ Ж.-Ж. Руссо; Й. Г. Песталоцці. Думки про виховання/ Й. Г. Песталоцці; Р. Оуен. Еміль, або Про виховання/ Й. Г. Песталоцці; Р. Фребель. Як Гертруда вчить своїх дітей/ Р. Оуен; М. Монтессорі. Книга матерів, або Порадник для матерів, як їм навчати своїх своїх дітей спостерігати і говорити/ Р. Фребель; П. Кергомар. Уривки з педагогічних творів/ М. Монтессорі; О. Декролі. Дитячий садок/ П. Кергомар; О. Декролі. Метод наукової педагогіки, застосовуваний до дитячого виховання в "Будинках дитини"/ М. Монтессорі. Дошкільне виховання і дитячі садки у Франції. Материнські школи/ О. Декролі; С. Френе. Школа і виховання/ О. Декролі. Збудження інтелектуальної й рухової активності з допомогою виховуючих ігор/ С. Френе; Е. Грюнеліус. Нова французька школа/ С. Френе. Формування особистості дитини і підлітка/ С. Френе. Методика навчання і передумови виховання/ Р. Штейнер. Вальдорфський дитячий садок. Виховання дітей молодшого віку/ Г. С. Сковорода; Т. Г. Шевченко. ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ ДОШКІЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ до 1917 р. ; Короткий нарис з історії української дошкільної педагогіки ; Повчання Володимира Мономаха дітям/ Володимир Мономах. Вдячний Єродій/ Т. Г. Шевченко; К. Д. Ушинський. Байки харківські/ Т. Г. Шевченко; К. Д. Ушинський. З епістолярної спадщини/ К. Д. Ушинський. З художньої прози/ К. Д. Ушинський; М. І. Пирогов. З поетичних творів/ К. Д. Ушинський; О. В. Духнович. Буквар південноруський 1861 року/ К. Д. Ушинський; М. П. Драгоманов; . Свєтницька. Про народність у громадському вихованні/ К. Д. Ушинський; М. П. Драгоманов. Рідне слово/ М. І. Пирогов; М. П. Драгоманов. Людина як предмет виховання/ О. В. Духнович; Л. Українка. Педагогічна подорож до Швейцарії/ М. П. Драгоманов; Л. Українка. Звіт відрядженого для огляду жіночих навчальних закладів колезького радника К. Ушинського/ М. П. Драгоманов; І. Я. Франко. Питання життя/ М. П. Драгоманов; І. Я. Франко. Народна педагогія в пользу училищ й учителей сельських/ Л. Українка; І. Я. Франко. Народні школи на Україні серед життя і письменства в Росії/ Л. Українка; І. Я. Франко. Антракт з історії українофільства (1863 - 1872)/ І. Я. Франко; Б. Д. Грінченко. Педагогическое значение малорусского языка/ І. Я. Франко; Б. Д. Грінченко. З творів про дітей/ Л. Українка. Волинські образки/ Л. Українка. З листа до Ольги Рошкевич/ Б. Д. Грінченко; Н. Д. Лубенець. З листа до В. Білецького/ Б. Д. Грінченко; В. В. Зеньківський. Попереднє слово до "книжки приказок про те, як не належить поводитися з дітьми"/ С. Ф. Русова; В. В. Зеньківський. Передмова до другого видання збірки казок "Коли ще звірі говорили"/ С. Ф. Русова; В. Ф. Одоєвський. Дзвоник/ Н. Д. Лубенець; В. Ф. Одоєвський. Українська граматка до науки читання й писання/ В. В. Зеньківський; В. Ф. Одоєвський. Дошкільне виховання/ В. В. Зеньківський; В. Г. Бєлінський. У дитячому садку/ В. Ф. Одоєвський; Л. М. Толстой. Фребель і Монтессорі/ В. Ф. Одоєвський; Л. М. Толстой. Психологія дитинства/ В. Ф. Одоєвський; А. С. Симонович. Соціальне виховання, його завдання і шляхи/ В. Г. Бєлінський; Є. М. Водовозова. СТОРІЯ ДОШКІЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ В РОСІЇ до 1917 р. ; Короткий нарис з історії дошкільної педагогіки в Росії ; Досвід про педагогічні способи при початковій освіті дітей/ Л. М. Толстой; М. Х. Свєтницька. Наказ особам, які безпосередньо завідують дитячими притулками/ Л. М. Толстой; Н. К. Крупська. Розмови з дітьми/ А. С. Симонович; Н. К. Крупська. Про дитячі книжки. Дитячі казки діда Іринея. Подарунок на Новий рік/ Є. М. Водовозова; Н. К. Крупська. Про значення авторитету у вихованні/ Є. І. Тихєєва; Н. К. Крупська. Про вільну школу/ Л. К. Шлегер; Н. К. Крупська. Кому у кого вчитися писати, селянським дітям у нас чи нам у селянських дітей/ М. Х. Свєтницька; Н. К. Крупська. Роль прикладу та наслідування у вихованні/ Н. К. Крупська; В. О. Сухомлинський. Дитячий садок/ Н. К. Крупська; В. О. Сухомлинський. Розумове і моральне виховання дітей від першого вияву свідомості до шкільного віку/ Н. К. Крупська; В. О. Сухомлинський. Сучасний дитячий садок, його значення й обладнання/ Н. К. Крупська; О. П. Усова. Практична робота в дитячому садку/ Н. К. Крупська; О. П. Усова. Наш дитячий садок/ Н. К. Крупська; Г. С. Костюк. ІСТОРІЯ РАДЯНСЬКОГО ДОШКІЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ; Короткий нарис з історії дошкільного виховання в Росії та в Україні за радянських часів ; Про дошкільне виховання дітей/ В. О. Сухомлинський; Г. С. Костюк. Про особливості дошкільного віку/ В. О. Сухомлинський; О. В. Запорожець. Роль гри в дитячому садку/ В. О. Сухомлинський; О. В. Запорожець. Зауваження до матеріалів з дошкільного виховання/ О. П. Усова; О. В. Запорожець. Зауваження на "Програму дитсадка"/ О. П. Усова; В. К. Котирло. Про нулівку/ Г. С. Костюк; В. К. Котирло. Лекції про виховання дітей/ Г. С. Костюк. Сім’я і виховання дітей/ Г. С. Костюк. Серце віддаю дітям/ Г. С. Костюк. Павлиська середня школа/ О. В. Запорожець. Твори для дітей/ О. В. Запорожець. Навчання в дитячому садку/ О. В. Запорожець. Роль гри у вихованні дітей/ В. К. Котирло. Про роль спадковості, середовища в психічному розвитку дитини/ В. К. Котирло. Розвиток і виховання/ Г. С. Костюк. Про розвиток мислення у дітей/ Г. С. Костюк. Здібності та їх розвиток у дітей/ Г. С. Костюк. Основи дошкільної педагогіки/ О. В. Запорожець. Психологія/ О. В. Запорожець. Психологія особистості і діяльності дошкільника/ О. В. Запорожець. Розвиток вольової поведінки у дошкільників/ В. К. Котирло. Завтра в школу/ В. К. Котирло. Державні документи про громадське дошкільне виховання ; ГРОМАДСЬКЕ ДОШКІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ В УКРАЇНІ ЗА ЧАСІВ НЕЗАЛЕЖНОСТІ ; Короткий нарис розвитку громадського дошкільного виховання в Україні (з 1991 р.) ; Державні документи про дитинство та дошкільну освіту
Примірники : всього 45: аб(41), НМК ф-т ПСР(5), Ч.З.№2(20), ав(2), фб(1)
Вільні : аб(41), НМК ф-т ПСР(5), Ч.З.№2(20), ав(2), фб(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2004
Кільк.характеристики :126 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 10.20 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): науково-дослідна діяльність студентів
Болонський процес
Підготовка майбутніх вчителів-- формування
Вищі навчальні заклади-- комп’ютеризація
Розвивальне навчання
науково-дослідна діяльність студентів
Спілкування-- учні
Гра-- молодші класи
Точні науки-- методика викладання
Народність виховання
Церковний спів-- історія --Чернігівщина
Красномовство-- навчання
Іноземні мови-- вивчення
Вчитель майбутній -- іноземна мова
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчитель математики--діти з психічними вадами--діти з фізичними вадами
Зміст : Вища освіта України та інтеграційні вимоги "Болонського процесу"/ Г. Поберезька. Психолого-педагогічна сутність поняття науково-дослідної діяльності студентів/ Є. В. Кулик. Теорія самовиховання як фундаментальна основа соціально-педагогічної діяльності сучасних громадських молодіжних об’єднань/ Ю. Й. Поліщук. Суть, структура та рівні стилів педагогічної діяльності педагога/ Л. В. Манчуленко. Зовнішньоестетична виразність як компонент педагогічної техніки ідеального вчителя/ О. А Осаволюк. Навчання нових генерацій та восьмий з 44 глобальних процесів/ К. Корсак, О. Симоненко. Глобальні процеси й зміни умов для освітніх інновацій/ П. В. Кряжев. Педагогічні проблеми формування професійних переконань майбутніх вчителів/ Ю. О. Ростовська. Процес формування особистості і кризи розвитку/ О Скалько. Проблеми комп’ютеризації вищих навчальних закладів України/ М. М Лисенко. Сутність розвивального навчання: психологічні і дидактичні/ О. Д Замашкіна. Науково-дослідна робота студентів - важлива ланка в системі підготовки майбутнього вчителя/ О. М Кочерга. Педагогічна модель формування готовності до інструментально-виконавської діяльності/ Л. В. Гусейнова. Гуманістична спрямованість курсу "Основи педагогічної майстерності"/ О. В. Ляшко. Спілкування як основа групової навчальної діяльності учнів у малочисельних класах та класах-комплектах початкової школи/ Г. Г. Бондаренко. Гра та казка як засоби розвитку творчого потенціалу учнів молодших класів на уроці/ Н. В. Білоусова. Вчителю про охорону національної культурної спадщини у дискурсі "Інтегрованого культурознавства"/ З. Донець. Формування особистості студента як суб’єкта навчальної діяльності за модульним навчанням фізики у педколеджі/ І. Мищук. Точка зору вчителів Європи на труднощі забезпечення якості викладання точних наук у школі/ О. Ходаковський. Естетична підготовка майбутніх учителів-філологів у процесі вивчення іноземної мови/ М. Долматова. Типові помилки у вживанні перфекту та можливі шляхи їх подолання/ О. А. Палій. Критерії відбору відеофономатеріалів для навчання майбутніх учителів англомовного діалогічного спілкування/ С. П. Литвиненко. Визначення об’єктів формування міжкультурної комунікативної компетенції в письмі майбутніх учителів англійської мови/ О. О. Москалець. Формування просторових уявлень та просторової орієнтації у дітей з психічними та фізичними обмеженнями/ О. В. Гармаш, А. І. Конончук. Урок української мови в системі особистісно орієнтованого навчання/ О. Банзерук. Дослідницька технологія у навчанні: Теоретичний аспект/ А. В. Лисенко. Розвиток ідей В. Сухомлинського з формування творчої особистості школяра у навчальній літературі початкової школи/ Ю. Г. Новгородська. Питання запровадження ТНЗ на сторінках української педагогічної преси 50-х років ХХ століття/ О. Адаменко. Ідея народності виховання у науково-педагогічній спадщині О. О. Потебні/ Н. І. Зайченко. Компаративні дослідження вчених мовознавців України другої половини ХІХ - початку ХХ століття/ Н. М. Баленко. Філософія світосприймання Т. Г. Шевченка/ Ж. М. Володченко, І. М. Кондратьєв. Перші педагогічні курси церковного співу на Чернігівщині/ О. П. Васюта. Наукові засади організації праці в закладах професійної освіти (кінець ХІХ - початку ХХ століття)/ О. В. Аніщенко. Навчання мистецтву красномовства як складова формування громадянської самосвідомості особистості (Києво-Могилянська риторична школа)/ Л. С. Деркач. Гуманні взаємини між учителем і учнями як умова здійснення індивідуального підходу в шкільній практиці ХІХ століття/ Л. О. Дубровська. Італія: умльтикультурні проблеми освіти як наслідок процесу глобалізації/ С. Савіцька-Вільгусяк. Польський досвід підвищення кваліфікації вчителів/ Л. Юрчук. Особливості виховної роботи з молоддю в країнах, що будують суспільство знань/ О. С. Бойчук.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(09)(075.3)/І-90
Назва : Історія вітчизняної педагогіки : тексти до вивчення курсу . -2-е вид., доп. і випр.
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :245 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 10.00, 10.00, грн.
ДРНТІ : 14.09
ББК : 74.03я73-3
Зміст : Повчання Володимира Мономаха дітям ; Документи про організацію шкіл в Росії, в Україні та в Білорусії. Другий статут Луцької школи ; Громадянство звичаїв дитячих/ Г. Сковорода; К. Ушинський; М. Драгоманов; І. Франко; П. Грабовський; І. Огієнко; С. Сірополко; Х. Алчевська. "Обід душевний" і "Вечеря душевна"/ О. Духнович; К. Ушинський; М. Драгоманов; Б. Грінченко; Л. Українка; М. Грушевський; С. Русова; Т. Лубенець; А Макаренко. Вдячний єродій/ К. Ушинський; М. Драгоманов; І. Франко; П. Грабовський; І. Огієнко; С. Сірополко; Х. Алчевська; А Макаренко. Думки Т. Г. Шевченка про освіту і виховання ; Народна педагогія/ К. Ушинський; М. Драгоманов; Б. Грінченко; Л. Українка; М. С. Грушевський; С. Русова; Т. Лубенець; А Макаренко. Про користь педагогічної літератури. / К. Ушинський; М. Драгоманов; І. Франко; П. Грабовський; І. Огієнко; С. Сірополко; Х. Алчевська; А Макаренко; Г. Ващенко. Праця у її психічному і виховному значенні/ К. Ушинський; М. Драгоманов; І. Франко; П. Грабовський; І. Огієнко; Т. Лубенець; А. Макаренко; А Макаренко; Г. Ващенко. Про народність у громадському вихованні/ М. Драгоманов; Б. Грінченко; Л. Українка; М. С. Грушевський; С. Русова; Т. Лубенець; А Макаренко; В. Сухомлинський. Рідне слово/ М. Драгоманов; І. Франко; П. Грабовський; І. Огієнко; С. Сірополко; Х. Алчевська; А Макаренко; Г. Ващенко; В. Сухомлинський. Людина як предмет виховання. Спроба педагогічної антропології. Передмова/ М. Драгоманов; І. Франко; П. Грабовський; І. Огієнко; Т. Лубенець; А. Макаренко; А Макаренко; Г. Ващенко; В. Сухомлинський. Чудацькі думки про українську національну справу/ Б. Грінченко; Л. Українка; М. С. Грушевський; С. Русова; Т. Лубенець; А Макаренко; В. Сухомлинський. Неправда - не просвіта/ І. Франко; П. Грабовський; І. Огієнко; С. Сірополко; Х. Алчевська; А Макаренко; Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; М. П. Гузик, М. П. Пучков. Листи на наддніпрянську Україну/ І. Франко; П. Грабовський; І. Огієнко; Т. Лубенець; А. Макаренко; А Макаренко; Г. Ващенко; В. Сухомлинський; В. Ф. Шаталов. Якої нам треба школи/ Л. Українка; М. С. Грушевський; С. Русова; Т. Лубенець; А Макаренко; В. Сухомлинський; О. А. Захаренко, С. М. Мазурик. Наші народні школи і їх потреби/ П. Грабовський; І. Огієнко; С. Сірополко; Х. Алчевська; А Макаренко; Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; М. П. Гузик, М. П. Пучков. Чого хоче "Галицька робітницька громада"/ П. Грабовський; І. Огієнко; Т. Лубенець; А. Макаренко; А Макаренко; Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; В. Ф. Шаталов. Волинські образки/ Л. Українка. Про розвиток шкільної освіти в Охтирському повіті Харківської губернії/ П. А. Грабовський. Дещо про освіту на Україні/ П. А. Грабовський. Із збірки "Про українську мову і українську школу"/ С. Русова; Т. Лубенець; А Макаренко; В. Сухомлинський; О. А. Захаренко, С. М. Мазурик. Наука про рідномовні обов’язки/ С. Сірополко; Х. Алчевська; А Макаренко; Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; М. П. Гузик, М. П. Пучков. Історія українського правопису/ Т. Лубенець; А. Макаренко; А Макаренко; Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; В. Ф. Шаталов. Дидактика/ Т. Лубенець; А Макаренко; В. Сухомлинський; О. А. Захаренко, С. М. Мазурик. Народна освіта на українських землях і в колоніях/ Х. Алчевська; А Макаренко; Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; М. П. Гузик, М. П. Пучков. Про покарання в дитячому віці і шкільну дисципліну/ А. Макаренко; А Макаренко; Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; В. Ф. Шаталов. Пояснювальне читання/ А Макаренко; В. Сухомлинський; О. А. Захаренко, С. М. Мазурик. Історія відкриття школи в селі Олексіївці Михайлівської волості/ А Макаренко; Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; М. П. Гузик, М. П. Пучков. Деякі висновки з мого педагогічного досвіду/ А Макаренко; Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; В. Ф. Шаталов. Про мій досвід/ А Макаренко; В. Сухомлинський; О. А. Захаренко, С. М. Мазурик. Виховання в сім’ї. Загальні умови сімейного виховання/ Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; М. П. Гузик, М. П. Пучков. Про батьківський авторитет/ Г. Г. Ващенко; В. Сухомлинський; В. Ф. Шаталов. Виховання в праці/ В. Сухомлинський; О. А. Захаренко, С. М. Мазурик. Загальні методи навчання/ В. Сухомлинський; М. П. Гузик, М. П. Пучков. Вихований ідеал/ В. Сухомлинський; В. Ф. Шаталов. Павлиська середня школа/ В. Сухомлинський; О. А. Захаренко, С. М. Мазурик. Серце віддаю дітям/ М. П. Гузик, М. П. Пучков. Народження громадянина/ В. Ф. Шаталов. Сто порад учителеві/ О. А. Захаренко, С. М. Мазурик. Лекційно-семінарська система навчання хімії/ М. П. Гузик, М. П. Пучков. Навчати всіх, навчати кожного/ В. Ф. Шаталов. Школа над Россю/ О. А. Захаренко, С. М. Мазурик.
Примірники : всього 190: Ч.З.№2(10), аб(174), НМК ф-т ПСР(10), фб(1), ав(2)
Вільні : Ч.З.№2(10), аб(174), НМК ф-т ПСР(10), фб(1), ав(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 30(4Рос)/В 15
Автор(и) : Валіцький, Анджей
Назва : В полоні консервативної утопії: структура і видозміни російського слов’янофільства
Вихідні дані : К.: Основи, 1998
Кільк.характеристики :710 с
ISBN, Ціна 966-500-031-4: 12.00, 17.00, грн.
ДРНТІ : 04.91
ББК : 66г(4Рос)
Предметні рубрики (Галузі знань): Філософія історії
Філософія людини
Теорія пізнання
Народність літератури
Гегелівська філософія
Історія філософської думки --Росія, ХІХ-ХХ ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): еклезіологія--панславізм--філософський романтизм--народництво
Примірники : всього : аб(2), Ч.З.№2(3), фб(1)
Вільні : аб(2), Ч.З.№2(3), фб(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 41/П 32
Автор(и) : Півторак, Григорій Петрович
Назва : Походження українців, росіян, білорусів та їхніх мов: Міфи та правда про трьох братів слов’янських зі "спільної колиски" : историческая литература . -2-е вид., доп.
Вихідні дані : К.: Арістей, 2004
Кільк.характеристики :180 с
ISBN, Ціна 966-8458-43-5: 25.70 грн.
ДРНТІ : 03.29
ББК : 81.41-0 + 81.411.1-0 + 63.3(4Укр)2
Предметні рубрики (Галузі знань): Український етнос-- витоки
Українська мова-- історія
Історія України-- походження українського етносу
Давньоруська народність
Східнослов’янські мови-- формування
Географіч. рубрики: Київська Русь-- мовна ситуація
Україна-- походження назви
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 9(05)/Н 34
Назва : Наукові записки Національного університету "Києво-Могилянська Академія" . Т. 27 : Історичні науки
Вихідні дані : К.: КМ Академія, 2004
Кільк.характеристики :104 с
Колективи : Національний університет "Києво-Могилянська Академія"
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ціна : 3.00, 3.00, грн.
ДРНТІ : 03.01
ББК : 63.3я5
Зміст : Київська Русь: держава, культура, народність/ О. П. Моця. Історія митної справи Великого князівства Литовського та Речі Посполитої на українських землях: методи дослідження/ Л. Ю. Жеребцова. Українське козацтво XVI-XVIII століття у вітчизняній історії/ В. О. Щербак. Жінка в домашніх турботах: за творами авторів XIV-XV століття/ Л. В. Башинська.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 8У/Л 64
Назва : Література та культура Полісся . Вип. 20 : Історичні та культурологічні процеси на Поліссі та в Україні (ХІ - ХХ століття)
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2002
Кільк.характеристики :284 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 10.00 грн.
ДРНТІ : 17.09.91
ББК : 83.3(4УКР) + 63.3(4Укр) + 63.3(4Укр)0-7
Предметні рубрики (Галузі знань): Історія України-- Голодомор, 1932-1933 рр.
Зміст : Державотворча парадигма українства (до видання багатотомної наукової праці "Політична історія України. ХХ століття")/ І. Ф. Курас. Українці і трипільська культура: зв’язок "китайського типу"?/ З. В. Священко. Українська народність: який вплив мали монголо-татари на її утворення?/ А. М. Павляшик. Варяжский след в происхождении казачества/ С. В. Позняк. Норманский спор: будет ли он когда-нибудь разрешен?/ И. В. Гречко. Де загинув князь Святослав Ігоревич?/ Г. І. Шаповалов. Чи був Остер судноплавним?/ О. Ю. Москаленко. Чернігово-Сіверська земля... XVI - початку XVII ст.: проблеми порубіжжя/ О. М. Уривалкін, А. О. Кресан. Шляхетські наїзди на Волині у другій половині XVI ст.: щоденна практика чи соціальна девіація?/ А. Блануца. Таємна гра єпископа Мефодія/ О. М. Уривалкін. Підданство України-Гетьманщини монархові - це відмова від влансих внтересів чи засіб їх реалізації?/ О. К. Струкевич. Виробництво зброї на Україні наприкінці XV - XVII століттях6 синтез іноземних впливів чи національна самсобутність?/ А. С. Бобровський. Духовне християнство на українських землях XVIII ст.: національна закономірність чи запозичена випадковість?/ Т. В. Нагорна. Віттенштейн П. Х. - полководець Вітчизняної війни 1812 року/ П. П. Моціяка. Гурток кирило-мефодіївців. До питання про назву товариства/ Є. М. Луняк. Поміщицьке господарство пореформених десятиліть: фактор розвитку чи занепаду?/ Н. Р. Темірова. Історіографія реформи державних селян другої половини ХІХ ст. і Лівобережній Україні/ В. Бойко. Земля та її господарі: загадки історії (До питання про мобілізацію земельної власності в Україні у 1861-1917 роках)/ В. М. Шевченко. Громадська думка про військові поселення в Росії та Україні (аналіз наративних джерел)/ О. В. Пономаренко. Аналіз складу виборців до органів міського самоврядування у чернігівській губернії в 70-х рр. (за матеріалами ревізії сенатора О. О. Половцева)/ Ю. А. Нікітін. Національно-визвольний рух в Україні і Литві (ХІХ - початок ХХ ст.): загальна модель чи регіональна специфіка?/ Ю. О. Каганов. До питання про політичну агітацію серед селянства України на початку ХХ століття/ О. В. Герасименко. Чи було Товариство українських поступовців міжпартійним об’єднанням?/ В. В. Стрілець. Наслідки укладення Брестського миру для Білорусі та України: втрати й здобутки сторін/ В. В. Мартиненко. Чи була альтернатива вибору моделі державного устрою УНР в ході урядових криз (лютий-квітень 1919 р.)?/ О. О. Лейберов. Чому кадри вітчизняної кооперації у 20-30-і роки ХХ ст. не обминула трагічна доля?/ Т. В. Оніпко. Гаврило Одинець в історії України: метаморфози політичного пристосуванця чи мімікрія наляканої людини?/ Т. П. Демченко, В. І. Онищенко. Початок 20-х років на півдні України: неп чи "воєнний комунізм"?/ Ю. В. Котляр. Профспілки сільськогосподарських робітників України в 20- рр. ХХ ст.: політична кон’юктура чи необхідність?/ В. Ф. Кондрашов. Почему исчез "золотой фонд" крымской библиографии 1920-х - 1930-х годов?/ А. А. Непомнящий. Робітники України в період побудови соціалізму: герої трудового фронту чи жертви більшовицького ідеологічного міфу?/ Ю. С. Степанчук. Історичні джерела до вивчення стану індивідуального селянського господарства Північного Лівобережжя України 1920-30-х рр.: інформаційна забезпеченість чи ілюстративність?/ В. Лазаренко. Трагедія українського есера - Юхима Гаврилея/ В. М. Ємельянов. Особливості організації та проведення переписів населення 1930- рр./ К. Д. Гринь. Голод 1932-1933 років і крах українізації/ П. І. Соболь. Суцільна колективізація на Ніжинщині: конкретні особи/ Ю. В. Зоценко. Справа М. П. Загрецького - черговий акт сталінського "правосуддя"/ М. П. Самойленко. Спорудження Дніпропетровського гідрокаскаду: історична необхідність чи химери гігантоманії/ Н. В. Горло. Українська політична еміграція в Чехословаччині у 30-х роках: вороги чи патріоти України?/ Ю. І. Поп. Пропагандистська діяльність німецько-фашистських загарбників га окупованій території України в 1941-1944 роках/ І. М. Спудка. До питання про історію Поліської Січі/ А. І. Курас. Устная история остарбайтеров: реконструкция события или смысла?/ Г. Г. Гринченко. УПА і Червона армія: протиборство чи взаємодія?/ Ю. Щур. Створення військової організації Гвардії Людова та території Польщі в 1942-1944 рр./ Ю. М. Давиденко. Суперечливий характер діяльності профспілок України щодо забезпечення охорони праці на виробництві в роки Другої світової війни/ П. М. Чернега. Український національно-визвольний рух середини ХХ століття як суцільний феномен/ А. Русначенко. Репатрійовані громадяни УРСР після Другої Світової війни: носії західного чи Радянського світогляду?/ В. В. Кононенко. Рух тридцятитисячників в Україні: союзницька допомога селянству чи чергова політична кампанія?/ П. С. Григорчук, І. М. Романюк. Всесоюзні переписи населення 1959, 1970 рр. В якій мірі є джерелом для вивчення соціально-демолграфічних процесів в Україні в 60-- рр. ХХ ст.?/ В. В. Іванішина. Чи існує протиріччя між результатами березневого та грудневого Референдумів 1991 р./ О. Д. Бойко. Програмні документи сучасних політичних партій та громадських організацій України про вирішення проблем міжетнічних стосунків: набір іміджових гасел чи реальний план дій?/ О. Г. Баранков, Н. О. Баранкова. Чому не перемогла в Україні жовтнева революція 1990 року?/ О. Д. Бойко. Україна пострадянська (1992-2002): революційні фази чи перехідний етап?/ Р. А. Офіцинський. Забуті імена України/ О. О. Гайдукевич. Кухня чи парламент: де ваше місце, жінки?/ Є. М. Стярашко, С. М. Баранник. Як з'явилися ассірійці в Україні?/ О. Желіба.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-36 
 
Статистика
за 12.07.2024
Кількість запитів 72016
Кількість відвідувачів 1047
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя