Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (11)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=наступність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 142
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
Шифр: ВМДЗ/2021/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Виходить щомісячно
2021р. N 2
Зміст:
Нерянова, Світлана. Державний стандарт: аналізуємо зміни / С. Нерянова. - С.4-8.
Оновлений Базовий компонент дошкільної освіти: що взяти до уваги. - С.14-15.
Кіндрат, Інна. Математичний диктант - метод моніторингу компетентності дітей / І. Кіндрат. - С.22-25.
Шкарупа, Єлизавета. LEGO-конструктор в освітньому процесі: граємо і навчаємось / Є. Шкарупа. - С.26-29.
Лисенко, Галина. Сім раз відмір, або Як навчити дітей вимірювати / Г. Лисенко, О. Цетковська. - С.30-33.
Середенко, Олена. Крок до школи, або Як ми налагоджуємо наступність між ланками освіти / О. Середенко. - С.34-37.
Черкес, Сніжана. Квест як засіб підготовки майбутніх першокласників / С. Черкес. - С.38-41.
Дроб’язко, Олександр. Інтерактивна підлога для розвитку дитини / О. Дроб’язко. - С.42-44.
Терещенко, Ірина. Дошка вибору: розвиваємо самостійність дитини / І. Терещенко. - С.45-47.
Бадер, Світлана. Тест-драйв для педагогів, або Як розробити професійний тест / С. Бадер. - С.48-51.
Види тестових завдань. - С.52-53.
Як сформулювати коректне тестове завдання. - С.54.
Стаєнна, Олена. Майстер-Тест та інші онлайн-сервіси для роботи з педагогами / О. Стаєнна. - С.55-58.
Філоненко, Олена. Як створити ілюстровані матеріали в сервісі Canva / О. Філоненко. - С.59-61.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Середенко, Олена.
    Крок до школи, або Як ми налагоджуємо наступність між ланками освіти [Текст] / О. Середенко // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 2. - С. 34-37.
Рубрики: Дошкільна освіта--співпраця ЗДО і школи
Кл.слова (ненормовані):
вступ до школи -- адаптація дитини до школи -- взаємодія дошкільного закладу і школи


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.


    Проценко, Оксана.
    До школи? Із задоволенням! [Текст] : репортаж із регіонального семінару-практикуму у Львові / О. Проценко // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2020. - N 2. - С. 24-25. . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--наступність у навчанні
   Львівська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
наступність в освіті -- дошкільна освіта -- початкова освіта -- регіональний семінар-практикум


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.


    Фещук, Лілія
    Платформа успіху Нової української школи : з досвіду роботи [Текст] / Фещук Лілія // Дошкільне виховання. - 2019. - № 9. - С. 12 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Початкова школа--наступність в освіті
Кл.слова (ненормовані):
дитсадок і школа -- Нова українська школа
Анотація: Як реалізується реформа освіти в початковій школі й до чого слід готувати дітей? Аби допомогти розібратися в цих питаннях, редакція попросила розповісти про свій досвід учителів, які реалізують Концепцію "Нова українська школа".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: Д199251/2019/9
   Журнал

Дошкільне виховання [Текст] : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Світич, 1931 - . - ISSN 0321-1401. - Виходить щомісячно
2019р. N 9
Зміст:
Гавриш, Наталія. Дитячий садок - початкова школа: переЗАвантаження?! Роздуми про наступність між дошкільною і початковою ланками освіти в контексті завдань Нової української школи / Наталія Гавриш, Олена Ліннік. - С.3-9
Дичківська, Ілона. Невтомна сподвижниця гуманістичного виховання : до 65-річчя від дня народження Тамари Поніманської / Ілона Дичківська. - С.10-11
Фещук, Лілія. Платформа успіху Нової української школи : з досвіду роботи / Фещук Лілія. - С.12
Трущак, Оксана. Новий формат Першого дзвоника / Оксана Трущак. - С.13-14
Гнатів, Роксолана. Школа радо зустрічає : сценарій дійства для першокласників / Роксолана Гнатів, Руслана Гнатів. - С.15
Кравець, Христина. Ранкова зустріч у колі друзів / Христина Кравець. - С.16-17
Кіндрат, Марія. Інтегроване навчання: від теорії до практики : тренінг для педагогів / Марія Кіндрат. - С.18-19
Торищак, Наталія. Як підготувати дитину до школи? Поради батькам майбутніх першокласників / Наталія Торищак. - С.20-21
Дмитрах, Галина. Дитсадок і школа - партнери / Галина Дмитрах, Олеся Пушкар-Гуцал. - С.22
Павлюченко, Тетяна. Екотур до озера Чеха : туристичний похід для дітей старшої групи та їхніх батьків / Тетяна Павлюченко, Тетяна Трипольська. - С.23-25
Світич, Світлана. Засиділися, малята? Треба м’язи розім’яти! Руханки для дітей усіх дошкільних груп / Світлана Світич. - С.26-27
Стаднійчук, Марія. Їжачку допомагаємо й дружно овочі вивчаємо : заняття для дітей молодшої групи / Марія Стаднійчук. - С.28-29
Шалда, Наталія. Родичі гарбузові : інтегроване заняття для дітей середньої групи / Наталія Шалда, Тетяна Гутянка. - С.30-32
Дрьома, Світлана. Річкова прогулянка на байдарці : заняття з фізкультури для дітей старшої групи за методикою М. Єфименка / Світлана Дрьома; Світлана Дрьомова. - С.33-35
Угорська, Наталя. Гарні картинки малюють чаїнки : майстер-клас для дітей і педагогів / Наталя Угорська. - С.36-37
Єгорова, Ганна . Звуки линуть чарівні... : музично-дидактичні ігри для дітей усіх дошкільних груп / Ганна Єгорова. - С.38-40
Чесновська, Світлана. Фанзуй і не сумуй / Світлана Чесновська, Олена Грачова. - С.3 обкладинки
Артюх, Наталія. Осінні дари кличуть до гри / Наталія Артюх. - С.4 обкладинки
Величко, Анастасія. "Упевнено роблю в майбутнє кроки, Переді мною шлях лежить широкий" / Анастасія Величко. - С.1 обкладинка
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Дмитрах, Галина
    Дитсадок і школа - партнери [Текст] / Галина Дмитрах, Олеся Пушкар-Гуцал // Дошкільне виховання. - 2019. - № 9. - С. 22 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--методична робота
   Початкова школа--наступність в освіті

Кл.слова (ненормовані):
дитсадок і школа -- Нова українська школа
Анотація: "Успіх адаптації під час переходу дитини з дитячого садка до початкової школи значною мірою залежить від налагодження взаємодії між обома закладами освіти. Форми співпраці пропонують учителі початкових класів."


Дод.точки доступу:
Пушкар-Гуцал, Олеся

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.


    Гавриш, Наталія
    Дитячий садок - початкова школа: переЗАвантаження?! Роздуми про наступність між дошкільною і початковою ланками освіти в контексті завдань Нової української школи [Текст] / Наталія Гавриш, Олена Ліннік // Дошкільне виховання. - 2019. - № 9. - С. 3-9 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--наступність у навчанні
Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- налагодження взаємодія -- дитячий садок і школа -- Нова українська школа -- реформування в освіті -- ключові компетентності
Анотація: "Реформування освіти в Україні, що розпочалося з розроблення та затвердження Концепції "Нова українська школа" (НУШ) у 2016 році, зачіпає майже кожну українську родину, оскільки стосується всіх, хто навчається, навчає або керує закладами освіти. Звісно, зміни не можуть не торкнутися і дошкілля. Що саме змінилося і має змінитися в плані наступності між дошкільною і початковою ланками, пропонуємо розібратися разом з авторками статті."


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
   159.9(06)
   Н 34


    Бобро, Лілія Вікторівна.
    Наступність у формуванні екологічної компетентності старших дошкільників та молодших школярів [Текст] / Л. В. Бобро, А. А. Бобро // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - № 4. - С. 39-45
УДК
Рубрики: Екологічне виховання--молодші школярі
   Екологічне виховання--дошкільники

Кл.слова (ненормовані):
екологічна компетентність


Дод.точки доступу:
Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Бобро, Артур Анатолійович; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2)
Вільні: фб (3), Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

9.
   159.9(06)
   Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. Т. М. Турчин. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 152 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2522-1736. - 225.00 грн.
Переклад назви: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Кононко, Олена Леонтіївна. Cоціально-моральне виховання в ранньому онтогенезі: теоретичні та технологічні аспекти / О. Л. Кононко. - С .8-19
Максименко, Віра Іванівна. Зміст поняття "художньо-творчий досвід" педагога-хореографа в контексті інтеграції мистецтва / В. І. Максименко. - С .9-26
Ткаченко, Т. С. Теорія та методика розвитку понять у психолого-педагогічній та методичній літературі / Т. С. Ткаченко, Т. В. Гордієнко. - С .26-33
Тюльпа, Тетяна Миколаївна. Соціалізуючий потенціал педагога як представника соціономічної професії / Т. М. Тюльпа. - С .33-39
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Бобро, Лілія Вікторівна. Наступність у формуванні екологічної компетентності старших дошкільників та молодших школярів / Л. В. Бобро, А. А. Бобро. - С .39-45
Дубровська, Лариса Олександрівна. Педагогічні особливості використання нетрадиційних уроків у початковій школі / Л. О. Дубровська, О. В. Самойленко, В. Л. Дубровський. - С .45-51
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Педагогічні умови виховання старших дошкільників з відхиленнями у поведінці / Н. П. Пихтіна. - С .51-57
Турчин, Тамара Миколаївна. Опанування специфіки наукової мови як передумова підготовки наукового тексту / Т. М. Турчин. - С .57-66
Хлєбік, Світлана Ростиславівна. Інноваційні технології в соціальній роботі з неповнолітніми засудженими у постпенітенціарний період / С. Р. Хлєбік. - С .66-73
Хоу, Імей. Педагогічні умови особистісно-креативного розвитку молодших школярів у процесі навчання музики / Імей Хоу. - С .73-79
Ющенко, Катерина Олександрівна. Превентивно-педагогічний потенціал образотворчої діяльності дітей дошкільного віку у попередженні їх негативної поведінки / К. О. Ющенко. - С .79-87
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Демченко, Наталія Михайлівна. Формування інформаційної компетентності в майбутніх докторів філософії / Н. М. Демченко, Б. С. Щуцький. - С .87-97
Коваль, М. С. Проблема забезпечення підготовки фахівців служби цивільного захисту / М. С. Коваль, З. В. Гіптерс, М. І. Кусій. - С .97-105
Липовецька, Євгенія Юріївна. Основні аспекти когнітивного компонента мистецької компетентності майбутнього керівника гуртка декоративно-прикладного мистецтва / Є. Ю. Липовецька. - С .105-110
Нагрибельний, Я. А. Дидактичні засади навчання історії педагогіки в закладах вищої педагогічної освіти незалежної України / Я. А. Нагрибельний. - С .110-117
Онищук, Ірина Анатоліївна. Визначення ефективності моделі розвитку культури самовираження майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у художній діяльності / І. А. Онищук. - С .117-123
Переверзєва, О. В. Психологічні та творчі аспекти роботи концертмейстера в процесі диригентсько-хорової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / О. В. Переверзєва. - С .123-129
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Дубровська, Лариса Олександрівна. Теоретичні основи організації самостійної роботи в початковій школі: історичний аспект / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. С. Король. - С .129-136
Зеленько, Олександр Анатолійович. Попередники соціальної педології (Х. А. Екеблад) / О. А. Зеленько. - С .136-142
Черненко, Тетяна Віталіївна. Питання про навчання дітей з порушенням функцій опорно-рухового апарату в Україні наприкінці ХІХ – на початку ХХ століття / Т. В. Черненко. - С .142-150
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--праці викладачів
   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки



Дод.точки доступу:
Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (3), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (3), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

10.


    Литвиненко, Ірина.
    Учити дивуючи, радіючи, забавляючи [Текст] : формування позитивного емоційного ставлення дитини до майбутнього шкільного життя / І. Литвиненко // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 12. - С. 19-23.
Рубрики: Початкова школа--наступність в освіті
Кл.слова (ненормовані):
позитивне ставлення дитини до майбутнього шкільного життя -- наступність освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 16.06.2024
Кількість запитів 43262
Кількість відвідувачів 1237
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя