Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (11)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=наступність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 142
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(09)(4УКР)/Н 53
Назва : Неперервна професійна освіта: Теорія і практика : зб. наук. праць. Ч. 1
Вихідні дані : К., 2001
Кільк.характеристики :392 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти
ISBN, Ціна 966-593-235-7: 28.50 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.04(4УКР)
Предметні рубрики (Галузі знань): освіта-- неперервна професійна
Особистість-- розвиток особистості-- культура
Освіта в Україні
Синенергетика
Вчитель
Педагогічна майстерність
Навчання
Освіта-- наступність в освіті
Середня школа
Педагог-- статус-- культура
Допрофесійна підготовка
Учитель початкових класів-- підготовка
Самостійна робота
Розвивальне навчання
Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст.
Вчителі-- підготовка
Майбутні вчителі
Освіта-- вокальна
Культура-- вплив на освіту
Молодь-- допрофесійна підготовка
Обдарованість
Здібності-- розвиток
Інформаційна культура
Викладачі вищих навчальних закладів-- підвищення кваліфікації
Вчитель-- творчість
Моральне виховання студентів
Викладання зарубіжної літератури
Вчитель музики
Практичні психологи-- взаємодія з вчителем
Технології-- інноваційні
Толерантність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наступність в освіті
Зміст : Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку/ В. Г. Кремень. Неперервна освіта як основа соціального поступу/ І. А. Зязюн. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти/ Ю. Ф. Зіньковський. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти/ Н. Г. Ничкало. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ; Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти/ С. О. Сисоєва. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти/ В. С. Лутай. Неперервна освіта і особистість учителя/ Є. П. Голобородько. Стандарти і освіта ХХІ століття/ К. В. Корсак. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання/ М. П. Лещенко. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя/ О. М. Пєхота. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя/ В. І. Астахова. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти/ М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід/ В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти/ І. М. Предборська. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти/ Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога/ О. А. Дубасенюк. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя/ Н. А. Побірченко. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти/ О. С. Пономарьов. Явище соціально-педагогічної зрілості/ В. В. Радул. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти/ К. В. Астахова. Проблема глобального зла і статус педагога/ В. І. Шевченко. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки/ Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект/ Я. В. Цехмістер. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору/ О. М. Отич. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти/ М. М. Солдатенко. Методологічні особливості побудови розвивального навчання/ Д. Ф. Крюкова. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти/ О. Є. Антонова. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття/ В. М. Довбня. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості/ В. О. Смікал. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття)/ Ю. В. Грищенко. Вплив типу культури на характер освіти/ А. А. Яковлев. До проблеми гуманітаризації освіти/ І. Т. Рабош. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення/ Є. В. Єгорова. РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ; Проблеми обдарованості в сучасній психології/ О. І. Кульчицька. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти/ Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання/ В. В. Пилипчук. До проблем морального виховання студентської молоді/ М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури/ І. Б. Слоневська. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. Розвиток художньо-творчих здібностей людини/ В. Д. Лихвар. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін/ Т. О. Антрощенко. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти/ М. І. Фалько. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми/ В. М. Онацький. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді/ Т. О. Гончарук. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя/ О. А. Грищенко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 372(075.3)/П 56
Автор(и) : Поніманська, Тамара Іллівна, Дичківська І. М.
Назва : Дошкільна педагогіка: Практикум : Навч. посібник для студ. вищих навчальних закладів
Вихідні дані : К.: СЛОВО, 2004
Кільк.характеристики :352 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України
ISBN (в пер.), Ціна 966-8407-23-7: 24.00, 25.00, грн.
ДРНТІ : 14.25
ББК : 74.10я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Дошкільна освіта-- підручники та посібники для ВНЗ
Заклади дошкільної освіти
Дошкільна освіта-- наступність у навчанні
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наступність в освіті--теорія гри--естетичне виховання--трудове виховання--родинне виховання--сімейне виховання--моральне виховання--патріотичне виховання--методи навчання
Примірники : всього 55: пед.(4), Ч.З.№2(6), аб(47), ав(1), фб(1)
Вільні : пед.(4), Ч.З.№2(6), аб(47), ав(1), фб(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 372(075.3)/П 56
Автор(и) : Поніманська, Тамара Іллівна
Назва : Дошкільна педагогіка : Навч. посібник для студ. вищих навч. закладів
Вихідні дані : К.: Академвидав, 2004
Кільк.характеристики :456 с
Серія: Альма-матер
ISBN (в пер.), Ціна 966-8226-19-4: 24.20 грн.
ДРНТІ : 14.23
ББК : 74.10я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Дитина-- дошкільний вік-- розвиток
Дошкільна освіта
Фізичне виховання
Розумове виховання
Моральне виховання
Трудове виховання
Естетичне виховання
Сімейне виховання
Зміст : Загальні засади дошкільної педагогіки ; Розвиток теорії і практики дошкільної педагогіки ; Зміст і методи виховання дітей дошкільного віку ; Виховання дітей у грі ; Навчання дітей дошкільного віку ; ДОШКІЛЬНИЙ ЗАКЛАД, СІМ’Я, ШКОЛА ; Взаємодія сім’ї і дошкільного закладу у вихованні дітей ; Підготовка дитини до навчання в школі
Примірники : всього 80: фб(1), НМК ф-т ПСР(4), Ч.З.№2(25), аб(3), (50)
Вільні : фб(1), НМК ф-т ПСР(4), Ч.З.№2(25), аб(3), (50)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 34(4Укр)6/Н 15
Автор(и) : Навроцький, В'ячеслав Олександрович
Назва : Наступність кримінального законодавства України (порівняльний аналіз КК України 1960 р. та 2001 р.)
Вихідні дані : К.: Атіка, 2001
Кільк.характеристики :272 с
Колективи : Львівський національний університет імені Івана Франка
Примітки : Бібліогр.: с. 266-269
ISBN, Ціна 966-7714-69-1: 15.00 грн.
ДРНТІ : 10.77
ББК : 67.9(4Укр)311
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 902.7(4Укр)/З-41
Назва : Збірник наукових праць Науково-дослідного інституту українознавства . Т. IV
Вихідні дані : К.: Фоліант, 2005
Кільк.характеристики :446 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Науково-дослідний інститут українознавства
Ціна : 11.00 грн.
ДРНТІ : 03.61.91
ББК : 63.52(4Укр)я54 + 63.3(4Укр)0-7
Предметні рубрики (Галузі знань): Українознавство
Українці у світі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українці у світі
Зміст : Національна ідея, нація, націоналізм/ П. П. Кононенко. Зміст українознавства: системно-функціональний підхід до структурування знань/ Л. К. Токар. українознавство: міфологічний аспект/ Т. П. Усатенко. Українська нація в історичному вимірі: постановка проблеми з погляду націології/ О. І. Гринів. Національне відродження в процесі утвердження суверенітету України/ І. А. Мельник. Етнонаціональна політика як чинник формування української політичної нації/ В. М. Онищук. Про комуністичні громадські об’єднання у поліетнічному селі України (20-30 рр. ХХ ст.)/ М. А. Журба. Громадянське суспільство і державні структури з регулювання нацональних відносин в Україні у 20-30- рр. ХХ ст./ О. В. Плясецький. До питання еволюції ідейно-політичних засад ОУН у роки німецької окупації України (1941-1944 рр.)/ О. Л. Ходанович. Переселенці на своїй землі (до драматичних подій переселення українців з Посяння, Підляшшя та Холмщини)/ Т. М. Гонтар. Висвітлення становища українців у СРСР у статтях шістдесятників/ В. Ф. Деревінський. Роль етнонаціональних чинників у формуванні громадянської свідомості (на матералах Дніпропетровщини)/ Л. М. Архипенко. Профспілки і страйковий рух України у політичному вимірі (1991-2000 рр.)/ Н. В. Євсюкова. Партійно-ідеологічні ніші в політико-семантичному просторі сучасного українського суспільства/ В. О. Васютинський, Л. М. Калачнікова. Проблеми прав людини в умовах трасформації політичної системи сучасної України/ О. М. Сахань. Національна самсосвідомість українців: проблема самоідентифікації/ В. В. Буяшенко. Етнічна ідентичність підлітків/ О. О. Горова. Участь Євгена Олесницького у кооперативному русі/ І. С. Чуйко. Видавнича діяльність Олександра Барвінського/ О. І. Гриб. Християнська мораль у системі погялдів Памфіла Юркевича/ Р. П. Береза. Господарська діяльність Миколи Аркаса - одна з малодосліджених сторін його життя/ О. В. Волос. Українознавчий доробок Івана Каманіна у структурі Історичного Товариства Нестора Літописця (кінець ХІХ - початок ХХ ст.)/ О. Р. Нагірняк. Роль Кирила Студинського в дослідженні національного відродження на західно-українських землях/ А. Б. Кліш. Сергій Єфремов про самопізнання особистості в процесі становлення української державності/ Н. Р. Бойко. Формування світогляду майбутнього хорунжого УПА (Романа Шухевича - Тараса Чупринки)/ Г. Б. Бондаренко. Ціннісні орієнтації в освіті тва їх вплив на умови виживання українського етносу/ Л. О. Мазур. Витоки кризи в українській освіті та її зміст/ О. А. Чешков. Соціально-історичні умови розвитку українського шкільництва в Галичині кінця ХІХ - початку ХХ ст./ О. Й. Кузенко. Виховний ідеал як чинник формування цілісної системи особи громадянина України (за матеріалами дослідження з проблем виховання молоді професора Григорія Ващенка)/ Р. Д. Іванський. Освіта УСРР та її роль у денаціоналізаціцї українського народу (на матеріалах першої половини 20-х рр. ХХ ст.)/ Л. В. Дояр. Військово-патріотичне виховання особового складу Збройних Сил України на бойових традиціях армії та народу/ П. М. Котелевський. Розвиток творчих здібностей школярів як складової формування цілісної особи громадянина України/ П. І. Розвозчик. Наступність у правовійосвіті учнів як чинник формування правової держави в Україні/ О. Є. Святокум. Військова музика козацько-гетьманської держави другої половини ХVII-XVIII ст. (на прикладі Миргородського полку: 1848-11111782 рр.)/ Л. І. Горенко-Баранівська. Українознавство в системі політичної культури/ В. Ф. Баранівський. Національна культура як фактор соціально-економічних перетворень в Україні/ І. В. Линник. Відображення українських козацьких традицій у народних прислів’ях і приказках/ Ю. С. Фігурний. Регіональні риси та особливості першої Національної революції і доби Руїни у "Літописці..." Ю. Єрлича/ О. Б. Ярошинський. До питання про другий зимовий похід Ю. Тютюнника (жовтень-грудень 1921 р.)/ К. В. Петриченко. Цензура друкованих видань в Україні у 80-х роках ХХ століття (За матеріалами Центрального архуву громадських об’єднань України у місті Києві)/ О. О. Федотова. Значення дослідження прадавньої історії України для самопізнання українського народу/ В. М. Грицюк. Ідейні настанови Григорія Сковороди в методологічній культурі нової філософії (до джерел історіографії філософських методологій)/ Т. П. Кононенко. Реалії спііввідношення законодавства і правового поля в умовах українського державотворення ХХ-ХХІ столітт/ Г. В. Цибуленко. Пенсійне законодаство в контексті державної соціальної політики України на початку ХХІ століття/ Н. Б. Ніколаєва. Особливості зародження та еволюції ринку праці вукраїні/ Ю. М. Маршавін. Приватні банківські та кридитові установи України 1917-1918 рр./ П. П. Гай-Нижник. Забезпечення національних інтересів України в процесі інтеграції в глобалізовану світову економіку: еколого-правові аспекти/ В. С. Лісовська. Базисні засади геополітичної ідентичності Українства/ О. А. Федоренко. Стан україни в глобальних процесах сучасності/ Є. В. Донченко. Українознавчі дослідження в системі наукових закладів України. 1918-1928 рр./ Т. Ю. Горбань.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :192 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Ніжинській вищій школі - 200 років
Ціна : 12.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчителі біології-- підготовка
Майбутні вчителі біології
Вчителі географії-- підготовка
Майбутні вчителі географії
Вчителі музики-- підготовка
Дистанційне навчання
освіта безперервна
Болонський процес
Вищі навчальні заклади-- організація навчального процесу
Вищі навчальні заклади-- адаптація студентів до ВНЗ
Викладання вищої математики
Перекладачі-- підготовка
Андрагогіка-- підготовка фахівців
Перекладознавство-- підготовка перекладачів
Викладачі вищих навчальних закладів
Підготовка майбутніх вчителів-- формування інформаційної культури
Дистанційна освіта
Управління вищим навчальним закладом
Навчання-- полікультурне навчання
Конфлікти-- сімейні
Інформаційні технології
Англійська мова-- спілкування
Освіта-- наступність в освіті
Викладання вищої математики
Викладання математики
Менеджери-- підготовка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наступність в освіті
Зміст : Ступінь сформованості соціально-екологічної відповідальності у дітей шкільного віку/ К. Кравченко. Моделювання сучасного фахівця в умовах особистісно орієнтованого навчання/ Н. Ю. Борейко. Педагогічна система і психолого-педагогічні умови формування готовності курсантів ВНЗ до управлінської діяльності/ О. О. Безносюк. Термінологія дистанційної освіти та дистанційного навчання/ В. Є. Лукін. Новітні комп’ютерні технології в системі вищої військової освіти/ Ю. Г. Бондаренко. Безперервна освіта в системі "школа-ВУЗ"/ Д. Мазоха. Моніторинг професійного розвитку майбутніх учителів початкової школи/ Л. Красюк. Застосування професійно орієнтованого управління у вищих навчальних закладах/ Л. Прус. Соціально-психологічні умови формування лінгвокультурної компетенції магістрантів у контексті полікультурного навчання/ О. Одінцова. Педагогічна підготовка як складова сучасної менеджмент-освіти в Україні/ Л. Загребельна. Зміст та методи навчання як фактори мотивації учіння/ В. М. Закалюжний. Додаткові освітні послуги для обдарованої студентської молоді та їх класифікація/ Я. М. Рудик. Рейтингове оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників/ А. В. Шостак. Адаптаційний період у ВНЗ та його вплив на академічні здібності першокурсників/ Е. І. Дібрівна. Соціально-педагогічні причини виникнення конфліктів у молодих сім’ях/ Л. Омельченко. Болонський процес і формування культури та світогляду молоді України/ Н. І. Яковець. Методологія організації навчального процесу у середовищі нових інформаційних технологій/ О. М. Гончарова. Проблеми адаптації студентів-першокурсників до навчання в умовах педагогічного училища/ О. М. Кочерга. Прийоми навчання майбутніх учителів використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні англійською мовою/ С. В. Грабова. Наступність нових інформаційних технологій у самостійній роботі з фізико-метематичних дисциплін в системі "ліцей-ВНЗ"/ М. Дідовик, О. Коношевський. Дидактичні умови закріплення знань з вищої математики для студентів І курсу економічних спеціальностей/ М. Ковтонюк. До питання про використання інформаційних технологій в організації самостійної роботи у процесі вивчення курсу "Методика навчання математики"/ К. Копняк, О. Матяш. Прийоми професійного спрямування навчання вищої математики в нових умовах навчального процесу в ВНЗ/ Л. Гусак. Формування музично-стильових уявлень майбутніх учителів музики у процесі інструментально-виконавської підготовки/ О. М. Щербініна. Підготовка майбутніх учителів з використанням засобів мультимедіа/ В. Імбер. Рекламно-інформаційне забезпечення соціально-педагогічної діяльності/ А. І. Конончук, О. В. Сватенков. Застосування інтерактивних технологій навчання в процесі вивчення математики у ВНЗ ІІІ-ІV рівнів акредитації/ А. Воєвода. Вплив ігрових методів навчання на формування творчої особистості майбутніх менеджерів/ Н. Кардаш. Суть іншомовної компетентності як мети та результату професійної технічної освіти/ Г. В. Абрамович. Полікультурне виховання майбутніх учителів географії/ М. Г. Криловець. Підготовка вчителів біології: шляхи оптимізації/ С. Є. Трубачова, О. В. Євсєєва. Пошук інформації як джерело формування інформаційної культури майбутнього вчителя/ С. В. Кривець. Знання, уміння і навички у професійній підготовці майбутніх перекладачів/ О. Павлик. Деякі аспекти підготовки і розвитку творчої особистості майбутнього андрагога/ І. О. Зель. Актуальність моніторингу якості навчальних досягнень студентів у процесі професійного становлення у вищих навчальних закладах недержавної форми власності/ Н. М. Байдацька. Критеріальний підхід до визначення рівня професійного становлення студенток вищих навчальних аграрних закладів/ С. В. Виговська. Становлення організаційно-дидактичної системи вищої школи: історико-теоретичний аналіз/ Є. І. Коваленко. Перспективні напрями зміни змісту освіти і світовий досвід професіоналізації школи/ Т. В. Зінченко. Особливості запровадження американської моделі вищої технічної освіти/ Г. О. Козлакова, К. В. Корсак. Пошуки стратегії розвитку сучасного університету - зарубіжний досвід/ П. В. Кряжев. Проблема оцінювання і забезпечення якості вищої освіти в інформаційну епоху: зарубіжний досвід/ М. М. Лисенко. Підготовка вчителів у системі професійної педагогічної освіти Німеччини/ С. Івашньова. Зарубіжний досвід професійної підготовки вчителів у рецепції вітчизняних дослідників історії освіти (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.)/ Н. М. Баленко. Наукова організація праці педагога професійної школи: вітчизняний досвід/ О. В. Аніщенко. Проблема підготовки вчителя в дослідженнях науковців вищих закладів освіти України 20-30-х рр. ХХ століття/ О. А. Лавріненко.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(3), аб(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(3), аб(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 378/В 53
Назва : Вісник : Збірник наукових статей викладачів, докторантів, аспірантів Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Вип. 2
Вихідні дані : К.: НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2002
Кільк.характеристики :220 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Примітки : Укр., рос., англ. мовами
Ціна : 3.50 грн.
ДРНТІ : 14.37
ББК : 74.58я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчителі трудового навчання та технологій-- підготовка в вищій школі
Вчителі інформатики-- підготовка майбутнього вчителя
Сурдопедагоги-- підготовка
Дефектологія-- дефектологи-- підготовка
Дистанційна освіта
Музичне виховання
Викладання географії
Діти з особливими потребами-- порушення слуху
Викладання музики
Вірування та повір’я --УКРАЇНА
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наступність при навчанні математики
Зміст : Способи словотвору молодіжного сленгу/ В. Г. Дейнега. Телевізійне мовлення як об’єкт дослідження у сучасному мовознавстві/ Г. О. Денискіна. Організаційно-правові засади діяльності місцевих державних адміністрацій/ Н. О. Деркачова. Роль мотивації в процесі формування творчих професійних умінь у студентів - майбутніх учителів/ О. В. Дикуха. Усвідомлення майбутніми спеціалістами шляхів і засобів особистісного зростання в процесі професійної підготовки/ Л. В. Долинська. Проблеми і перспективи сучасної цивілізації (соціологічний аспект)/ В. Т. Дорофей, Л. М. Зайченко. З історії дослідження української наукової термінології/ С. М. Дорошенко. Використання Internet в дистанційній підготовці студентів педагогічних закладів освіти/ Т. М. Дригота. Формування мотивації до занять фізичною культурою засобами оздоровчо-лікувального впливу у студентів із серцево-судинною патологією/ М. В. Євтушок. Становлення гендерних досліджень і освіти в Україні/ Т. М. Зелінська. Формування позитивної мотивації ставлення студентів до учіння/ Н. П. Зубалій. Дистанційна освіта як форма заочного навчання студентів педагогічних вузів/ А. В. Касперський, О. М. Кучменко. Роль музичного виховання в духовному відродженні нації/ Т. О. Кичановська. Розвиток пізнавальної діяльності студентів в процесі роботи над науковим текстом/ К. А. Кічан. Гуманістична спрямованість природоохоронної самоосвіти студентів/ С. П. Ковалишина, М. І. Пащенко. Технології соціальної роботи у Німеччині/ І. М. Ковчина, О. О. Шубка. Інтеграція знань як засіб вдосконалення змісту освіти в школі/ О. В. Кудря. Правовий статус безпритульних дітей згідно закону України "Про охорону дитинства"/ І. І. Куцим. Структурування шкільної освіти: західноєвропейський регіон.../ С. А. Кушнірук. Про доцільність курсу математичного моделювання/ Г. Л. Лагута. Поглиблення фахової підготовки учителя інформатики/ В. В. Лапінський, В. М. Дем’яненко. Історіософська концепція роману Юрія Липи "Козаки в Московії"/ Ю. В. Лисак. Грушевський М. С. про дохристиянські вірування українського народу/ О. Магеря. Використання нетрадиційних методів навчання для формування екологічних знань у майбутніх вчителів під час вивчення базових курсів на природничо-географічному факультеті/ С. Г. Макарова.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

8.

Назва газети: Психолог. Шкільний світ -2006р.,N 2/3(січень)
Цікаві статті :
Шикирава Н. Особливості роботи з дітьми шестирічного віку : Семінар-практикум для вчителів початкової школи/ Н. Шикирава, О. Подакіна (стр.3-11.) Кл.слова: готовність до школи,батьківські збори,виховання
Марчук Л. Емоційний розвиток дітей раннього віку : Семінар-практикум для працівників дошкільних закладів / Л. Марчук (стр.12-16.) Кл.слова: емоції,почуття,дошкільники
Сіроштан С. Виховання обдарованої дитини :Дошкільний вік/ С. Сіроштан (стр.17-20.) Кл.слова: розвиток уяви
Боярова О. Сімейне виховання - запорука психічного здоров’я дитини / О. Боярова (стр.21-23.) Кл.слова: батьківське виховання,неправильне виховання,типи характерів
Коновальчук І. Покарання у практиці сучасного сімейного виховання : Матеріали психолого-педагогічного всеобучу для батьків / І. Коновальчук, Л. Іванченко (стр.24-28.) Кл.слова: наслідки покарання
Сіроштан С. Уроки спілкування : Семінар-практикум для батьків/ С. Сіроштан (стр.29-35.) Кл.слова: сімейне виховання ,моральне виховання ,спілкування дітей і батьків
Носова Т. Розвиток особистісної цілеспрямованості : Корекційно-розвивальна програма для старшокласників / Т. Носова, О. Рибаченко, С. Артеменко (стр.1-32(Вкладка)) Кл.слова: юнацтво,саморефлексія,мислення
Талько М. Зміни в організмі молодшого підлітка / М. Талько (стр.36-37.) Кл.слова: наступність в навчанні,адаптація підлітків,діти 3-5 класів
Бондарчук О. Затримка психічного розвитку : Дитина з особливими потребами / О. Бондарчук (стр.38-41.) Кл.слова: психологічна допомога
Живаєва Н. Психологічна допомога молоді, яка схильна до сіїциду/ Н. Живаєва (стр.42-44.) Кл.слова: психологія молоді,психологічна допомога,суїцид
Шикирава Н. Засоби масової інформації як джерело негативних емоційних станів дитини/ Н. Шикирава (стр.45-46.) Кл.слова: психологічні впливи,психіка і ЗМІ,агресивність
Цікаві статті :
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Талько М.
Назва : Зміни в організмі молодшого підлітка
Місце публікування : Психолог. - К.: Шкільний світ, 2006. - N2/3(січень). - С. 36-37. (Шифр П2/2006/2/3(січень))
ДРНТІ : 15.31.31
ББК : 88.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія підлітка
Адаптація підлітків
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наступність в навчанні--адаптація підлітків--діти 3-5 класів
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Українська мова і література в школі -2006р.,N 3
Цікаві статті :
Марцінко Т. Активізація мисленнєвої діяльності учнів 5-6 класів засобами української мови: Методика мови/ Т. Марцінко (стр.2-7.)
Чемоніна Л. Наступність і перспективність як передумова засвоєння школярами понять з морфеніки/ Л. Чемоніна (стр.7-12.)
Голуб Н. Розвиток зв’язного мовлення учнів засобами музики та живопису як цілісна система/ Н. Голуб (стр.12-18.)
Бондаренко Ю. Міфопоетичний аналіз творів історіософського змісту на уроках літератури: Методика літератури/ Ю. Бондаренко
Байчук Т. Застосування елементів методики КЕЙС на уроках української літератури під час вивчення прозових творів/ Т. Байчук (стр.30-32.)
Телехова О. Використання критичних праць під час вивчення української літератури (10-11 класи0/ О. Телехова (стр.32-35.)
Бійчук Г. Програма спецкурсу "Укроїнська постмодерна література" 10-11 (11-12) класи/ Г. Бійчук (стр.36-38.)
Почтар К. Використання відеозаписів на уроках української мови і літератури: Педагогічний досвід/ К. Почтар (стр.39-42.)
Єрмоленко С. Мова і література в школах нового типу та ВНЗ/ С. Єрмоленко (стр.49-54.)
Перехід загальноосвітньої школи на 12-річну систнму навчання (бібліографічний покажчик) (стр.69-72.)
Слово - культура - духовність: яльфа і омега (повість-реконструкція) (стр.63-66.)
Фасоля А. Духовний світ автора та ліричного героя поезії Дмитра Білоуса/ А. Фасоля (стр.60-61.)
Горболіс С. Народнорелігійна мораль і проблема збереження довкілля у світорозумінні героїв української прози кінця XIX - початку XX ст./ С. Горболіс (стр.55-59.)
Шишко О. Проблема злочину і кари та подружніх взаємовідносин у повісті Івана Франка "Перехресні стежки" (інтегрований урок у 10 класі)/ О. Шишко (стр.42-48.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 24.05.2024
Кількість запитів 1514
Кількість відвідувачів 666
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя