Пошуковий запит: <.>K=наукові школи<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 19 |
>1.
| Глєбова А. М. Наукова школа О. В. Снітка в Інституті фізики напівпровідників НАН України/А. М. Глєбова, А. В. Савченко // Наука та наукознавство. -Київ:ППВФ "Фенікс", 2011,N N 1.-С.79-105.
|
>2.
| Журавлев А. Л. К 40-летию Института психологии РАН и 85-летиюю со дня рождения Б. Ф. Ломова/А. Л. Журавлев, В. А. Кольцова // Психологический журнал. -Москва : Наука:Рос. акад. наук, 2012. т.Т. 33,N № 1.-С.4-6
|
>3.
| Савчук В. Сьогодення університетської науки/В. Савчук // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2012,N N 1.-С.15-24.
|
>4.
| Бирженюк Г. М. Педагогика постижения культуры/Г. М. Бирженюк // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 2.-С.116-121
|
>5.
| Журавлев А. Л. Роль В. М. Бехтерева в становлении общественно (социальной) психологии в России/А. Л. Журавлев // Психологический журнал. -Москва : Наука:Рос. акад. наук, 2012. т.Т. 33,N № 3.-С.122-134
|
>6.
| Патриарх отечественной педагогики // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 6.-С.122-124
|
>7.
| Пілов П. І. Вірність традиціям і відповідність часу/Петро Пілов, Олександр Бешта, Ганна Швидько // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2012,N № 3.-С.8-15
|
>8.
| Щербаков Р. Н. Мы все вышли из школы Иоффе/Р. Н. Щербаков // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 8.-С.105-112
|
>9.
| Дубасенюк О. Проблема становлення і розвитку науково-педагогічних шкіл/Олександр Дубасенюк, Олена Антонова // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 12.-С.65-71.
|
>10.
| Зинченко В. П. К 80-летию Харьковской психологической школы/В. П. Зинченко // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2012,N № 6.-С.133-148.
|
>11.
| Жуланова И. В. Подготовка будущих педагогов и психологов: декларации и возможности/И. В. Жуланова, А. М. Медведев // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 3.-С.67-72
|
>12.
| Становлення та розвиток наукових правових шкіл в Інституті держави і права ім. В. М. Корецького НАН України // Право України. -К.:Міністерство юстиції України, 2014,N N 5.-С.213-249.
|
>13.
| Головко М. Видатні постаті вітчизняної дидактики/М. Головко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 4/5.-С.68-72
|
>14.
| Коннов В. И. Тенденции цитирования в российских и зарубежных психологических журналах/В. И. Коннов, М. А. Юревич // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2014,N № 2.-С.42-51
|
>15.
| Земзюліна Н. Навчально-науковий інститут історії і філософії/Н. Земзюліна // Вища школа. -К.:Т-во "Знання", 2016,N № 4.-С.46-52
|
>16.
| Шпильовий В. До проблеми професійної підготовки магістрів з управління проектною діяльністю інноваційних систем/В. Шпильовий // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 7.-С.38-43
|
>17.
| Шевченко Л. І. Проблеми наукової школи в харківській славістиці середини XIX ст.: О. О. Потебня і П. О. Лавровський/Л. І. Шевченко, Ю. Б. Дядищева_Росовецька // Мовознавство. -К.:Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні НАН України, 2018,N N 6.-С.3-10.
|
>18.
| Гавриш Н. Як змінювалися підходи до розвитку мовлення дітей/Н. Гавриш, К. Крутій // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2019,N N 10.-С.7-10.
|
>19.
| Калакура Я. Зміна поколінь істориків як методологічний та світоглядний діалог в українській історіографії (кінець ХІХ – перше двадцятиріччя ХХІ ст.)/Я. Калакура // Український історичний журнал. -Київ:Редакція "УІЖ", 2020,N N 4.-С.137-155.
|
|