Пошуковий запит: <.>K=неперервна освіта<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Юрчук Л. М. Стан і тенденції розвитку системи післядипломної педагогічної освіти у Польщі/Л. М. Юрчук. - 2003
|
>2.
| Шапран О. Професійна підготовка педагогічних кадрів в умовах регіональних університетських комплексів/О. Шапран // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 11.-С.23-27
|
>3.
| Україна. М-во освіти і науки. Інструктивно-методичні рекомендації щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти : додаток до листа МОН України № 1/9-249 від 19.04.2018/Україна. М-во освіти і науки // Дошкільне виховання, 2018,N № 6.-С.4-8 (Дод.)
|
>4.
| Стеценко І. Б. Використання Інтернет-ресурсів для неперервної освіти вихователів і вчителів початкових класів/І. Б. Стеценко // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2016,N N 4.-С.19-22
|
>5.
| Сологуб А. Дослідництво - вісь неперервної професійної освіти/А. Сологуб // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 7.-С.18-22
|
>6.
| Семенов И. Н. Рефлексивно-развивающие среды формирования мышления и самосознания субъектов образования/И. Н. Семенов // Мир психологии. -Москва ; Воронеж:Рос. Академия образования. Моск. психолого-социальный ин-т, 2013,N N 4.-С.81-97.
|
>7.
| Сбруєва А. Лісабонська стратегія розвитку єдиного європейського простору неперервної освіти/А. Сбруєва // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2007,N N2.-С.14-18.
|
>8.
| Савош В. Дитячо-юнацька освіта в системі неперервної освіти/Валентин Савош // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 10.-С.45–47.
|
>9.
| Патутина Н. А. Корпоративное образование как инструмент формирования организационной культуры/Н. А. Патутина // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 1.-С.76-81
|
>10.
| Онопрієнко В. Практично-просвітницька і виховна функції андрагогіки/Володимир Онопрієнко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 12.-С.28-32
|
|
|