Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=нозології<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: ОДнв/2019/1
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Виходить кожного кварталу
2019р. N 1
Зміст:
Засенко, В. Дорогі друзі, освітяни! : [привітальне слово головного редактора журналу "Особлива дитина: навчання і виховання", директора Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України про політику функціонування та подальший розвиток часопису] / В’ячеслав Засенко. - С.7–8.
Кл.слова: особи з особливими потребами, журнальні рубрики, корекційна робота
Всеукраїнська нарада з інклюзивної освіти / [про підсумки Всеукраїнської звітної конференції з питань іклюзивної освіти, яка відбулася 25 січня 2019 року у Києві в Українському домі]. - С.9–15 : фото.
Кл.слова: конференції, інклюзивна освіта, інклюзія
Щорічний конгрес з питань інклюзивної освіти : [про ІV Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки та психології "Педагог в інклюзивному просторі", який відбувся 8 листопада 2018 року на базі ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. Обговорювалися стратегії реформування освіти дітей з особливими освітніми потребами, характеризувалися нові законодавчо-правові напрями, презентувалися інноваційні технології освіти дітей з особливими освітніми потребами та шляхи реалізації Концепції НУШ]. - С.15–17. : фото.
Кл.слова: інклюзивна освіта, реформування освіти, освітні конгреси
Колупаєва, А. Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації працівників інклюзивно-ресурсних центрів : [представлено освітньо-професійну програму, яку розроблено в контексті реалізації державної освітньої політики, зокрема Нової української школи та з урахуванням сучасних концептуальних підходів щодо формування професійної компетентності спеціалістів, які працюють в новостворених інклюзивно-ресурсних центрах з дітьми з особливими освітніми потребами] / Алла Колупаєва, Оксана Таранченко. - С.18–27. - Бібліогр.: 43 назв. : табл.
Кл.слова: освітньо-ресурсні програми, інклюзивна освіта, інклюзивно-ресурсні центри
Crocker, C. Політика підтримки інклюзії : [представлено досвід підготовки педагогічних кадрів у провінції Альберта (Канада). Розглянуто послуги, доступні дітям та їх родичам завдяки Уряду провінції Альберта. Окреслено, яким чином інклюзивна освіта підтримується на рівні Міністерства освіти] / Dr. Cheryl Crocker. - С.28–34. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: інкюзія, інклюзивна освіта, Канада
Адамюк, Н. Бімодальний білінгвізм: новий підхід в освіті осіб із порушеннями слуху : [проаналізовано відмінності бімодально-білінгвального підходу від мономодально-білінгвального підходу. Окреслено ключові положення бімодально-білінгвального підходу в освіті осіб із порушеннями слуху. Обгрунтовано доцільність зміни пріоритету у вивченні словесної мови з усного на писемне мовлення та читання. Розкрито роль та специфіку використання природного жестового мовлення як засобів навчання] / Наталія Адамюк, Олена Дробот, Анна Замша, Оксана Федоренко. - С.35–41. - Бібліогр.: 7 назв. : фото.
Інші автори: Дробот О., Замша А., Федоренко О.
Кл.слова: білінгвальний підхід, бімодальний білінгвізм, жестове мовлення
Воронська, Н. Особливості спілкування дітей з особливими потребами в закладах середньої освіти : [здійснено теоретичний аналіз напрямів взаємодії в загальноосвітніх школах, зокрема між учнями, учнями та вчителем, учнями та батьками. Охарактеризовано основні види спілкування, враховуючи віковий розвиток дітей. Описано специфіку спілкування дітей з особливим потребами за нозологіями: діти з порушеннями мовлення, зору, слуху,опорно-рухового апарату, інтелектуального та психічного розвитку та ін.] / Наталія Воронська. - С.42–51. - Бібліогр.: 17 назв.
Кл.слова: спілкування, нозології, взаємодія
Боряк, О. Теоретико-методологічні засади функціональної системи формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями : [проаналізовано комплекс анатомофізіологічних, психологічних та соціальних чинників, які обумовлюють якісну своєрідність процесу мовленнєвого розвитку. Визначено пріоритетні напрями розв’язання проблеми формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями] / Оксана Боряк. - С.52–60. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: мовлення, мовленнєвий розвиток, інтелектуальні порушення
Плужник, О. Упровадження STEM-освіти в інклюзивне середовище Нової української школи : [розглянуто сутність steam-освіти. Визначено її переваги у роботі з учнями, що мають особливі освітні потреби] / Оксана Плужник. - С.61–66. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: steam-освіта, мейкерство, оригамі
Бабяк, О. Особливості діагностики комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку : [представлено результати дослідження, спрямованого на виявлення специфіки комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку в групі. Вивчено особливості функціонування мотиваційних, операційних та когнітивних складових комунікативної діяльності] / Ольга Бабяк. - С.67–75. - Бібліогр.: 7 назв. : мал.
Кл.слова: комунікативна діяльність, комунікативні здібності, спілкування
Коніна, Н. Інклюзивна освіта в Бразилії : [представлено досвід організації навчання дітей із особливими освітніми потребами в Бразилії] / Надія Коніна. - С.76–78. - Бібліогр.: 3 назв.
Кл.слова: інклюзивна освіта, інклюзія, Бразилія
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Воронська, Н.
    Особливості спілкування дітей з особливими потребами в закладах середньої освіти [Текст] : [здійснено теоретичний аналіз напрямів взаємодії в загальноосвітніх школах, зокрема між учнями, учнями та вчителем, учнями та батьками. Охарактеризовано основні види спілкування, враховуючи віковий розвиток дітей. Описано специфіку спілкування дітей з особливим потребами за нозологіями: діти з порушеннями мовлення, зору, слуху,опорно-рухового апарату, інтелектуального та психічного розвитку та ін.] / Н. Воронська // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 1. - С. 42–51. - Бібліогр.: 17 назв. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з особливими потребами--особливості спілкування в ЗНЗ
Кл.слова (ненормовані):
спілкування -- нозології -- взаємодія


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: ПШ-2/2020/11/12
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2020р. N 11/12 (617-618)
Зміст:
Світлої пам’яті Олександри Яківни Савченко. - С.1.
Гільберг, Т. Організація уроку інтегрованого курсу "Я досліджую світ" у I циклі навчання / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська. - С.3-9. - Бібліогр.: 18 назв.
Мовчун, А. Формування мовних знань і правописних умінь учнів 3 класу на уроках перевірки і корекції знань, умінь і навичок / Антоніна Мовчун. - С.10-15
Мисько, Г. Гра - провідний вид діяльності молодших школярів / Галина Мисько. - С.15-24. - Бібліогр.: 5 назв.
Юстенюк, О. Урок читання у 2 класі / Олена Юстенюк. - С.24-25.
Шостак, М. Тести для перевірки розуміння прочитаного : (2 клас) / Марія Шостак. - С.25-28.
Ніколаєнко, В. Розмаїттям кольоровим прикрашає осінь край : (урок-проєкт у 3 класі) / Валентина Ніколаєнко. - С.28-30.
Фещенко, Н. У країні знань. Твори з науковою інформацією : (урок літературного читання у 4 класі) / Наталія Фещенко. - С.31-32.
Пліс, Т. Всеволод Нестайко "Троє за парканом" : (урок літературного читання, 4 клас) / Тетяна Пліс. - С.33-35.
Тарнавська, С. Сила математичного слова / Світлана Тарнавська. - С.35-37
Кацубо, Я. Відкрите заняття - гра "Розумники і Розумниці" / Яна Кацубо. - С.37-40
Петрина, А. "Вербички - сестрички закосичилися". Еколого - народознавчий проєкт - усний журнал. / Алла Петрина. - С.41-44
Бурячок, Г. Село моє, для мене ти єдине / Галина Бурячок. - С.45-46
Чудакова, О. Повернений ліс / Оксана Чудакова. - С.46-48. - Бібліогр.: 4 назви.
Якубенко, О. Розробки уроків відповідно до нозології дитини з ООП : (навчання грамоти, математика, "Я досліджую світ" за програмою О. Я. Савченко) / Олена Якубенко. - С.49-53.
Голішенко, Н. Актуальність проблематики казок В. О. Сухомлинського в контексті сучасних тенденцій виховання учнів / Наталія Голішенко. - С.54-55. - Бібліогр.: 5 назв.
Прошкуратова, Т. Система інтегрованих завдань / Тамара Прошкуратова, Любов Пиліпко. - С.56-58.
Братошко, С. Вишита поезія. До 150-річчя від дня народження видатної поетеси і громадської діячки Лесі Українки / Світлана Братошко. - С.59.
Попова, Г. Булінг: боротьба триває! Толерантний всесвіт побудуй! : (з досвіду роботи) / Галина Попова. - С.60-62. - Бібліогр.: 3 назви.
Кисла, Н. Майстер-клас для вчителів "Дерево власних резервів / Наталія Кисла. - С.63-65
Красоткіна, Н. День української писемності та мови : свято-урок / Надія Красоткіна. - С.66-68
Швець, О. Свято врожаю / Олександр Швець. - С.69-72
Конкурс "І сталося диво...". - С.73-76
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
376.016:087.5](477)
Я 49


    Якубенко, О.
    Розробки уроків відповідно до нозології дитини з ООП (навчання грамоти, математика, "Я досліджую світ" за програмою О. Я. Савченко) [Текст] / Олена Якубенко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 11/12(617-618). - С. 49-53. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими освітніми потребами -- навчання грамоти -- математика -- інтегровані курси -- Я досліджую світ, курс -- звуки -- числа -- особиста гігієна -- початкова школа
Анотація: У статті представлено розробки уроків з навчання грамоти, математики, інтегрованого курсу "Я досліджую світ" для дітей з особливими освітніми потребами у 1 інклюзивному класі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 102852
Кількість відвідувачів 1150
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя