Пошуковий запит: <.>K=обдаровані учні<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| До джерел вивчення психолого-педагогічного забезпечення процесу диференціації у середній школі України (кінець 1950-х рр.)/публікація Н. Дічек // Історико-педагогічний альманах. -К.:Міленіум, 2014,N N 2
|
>2.
| Діденко Т. Організація роботи з обдарованими учнями на уроках української мови та літератури/Т. Діденко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 10.-С.25-31
|
>3.
| Андросович К. А. Методичне забезпечення супроводу процесу соціалізації обдарованих старшокласників в умовах інтернет-середовища/К. А. Андросович // Педагогіка і психологія. -київ:Державне видавництво " Педагогічна преса", 2016,N N 4.-С.61-65.
|
>4.
| Ушмарова В. Формування готовності вчителів початкової школи в системі неперервної педагогічної освіти до роботи з обдарованими учнями: обгрунтування закономірностей і принципів/В. Ушмарова // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2016,N № 5/6.-С.30-33
|
>5.
| Кузнецова Н.В. Методика навчання англійського діалогічного мовлення обдарованих старшокласників профільної школи/Н. В. Кузнецова. - 2014
|
>6.
| Сафронова Л. Піклуємося про спеціальну освіту для обдарованих дітей/Л. Сафронова // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2013,N № 10.-С.47.
|
>7.
| Заика Е. В. Школа-интернат для одаренных старшеклассников: принципы и опыт работы/Е. В. Заика, Л. Г. Карпова, А. И. Халин // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2014,N N 8.-С.2-13
|
>8.
| Петрова С. О. Исследование академических достижений интеллектуально одаренных учащихся VІ-Х классов/С. О. Петрова // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2014,N № 3.-С.74-84
|
>9.
| Коротка С. М. Система роботи з обдарованими дітьми/С. М. Коротка // Управління школою. -Харків:Основа, 2020,N № 28/30(652-654).-С.24–35
|
>10.
| Вареха А. Г. Інноваційна діяльність гімназії в контексті роботи з обдарованими учнями/А. Г. Вареха // Управління школою. -Харків:Основа, 2020,N № 28/30(652-654).-С.16–23
|
|
|