Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=обдаровані учні<.>
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-33 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 22.1/Л70
Автор(и) : Лодзіньська, Ельжбета
Назва : Особливості роботи вчителя з математично обдарованими учнями 4-8 класів : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання математики
Вихідні дані : Київ: НПУ ім. М.Драгоманова, 2000
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
УДК : 372.851
ББК : 22.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Обдаровані діти
автореферати дисертацій-- математика-- методика викладання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдаровані учні--математично обдаровані діти
Примірники :ІБв(1)
Вільні : ІБв(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання : 88/Z99
Автор(и) : Івченко К.
Назва : Не загасити іскру Божу : робота з обдарованими учнями
Місце публікування : Директор школи: Газета для керівників шкіл. - К.: Шкільний світ, 2010. - N 8(лютий). - С. 1, 16-20 (Шифр ДШ2/2010/8(лютий))
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра загальної та практичної психології
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Обдаровані діти-- робота з дітьми на уроках
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдаровані учні
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88/С 30
Автор(и) : Семенов І.М.
Назва : Формування інтелектуально-рефлекторної конкуретної здібності обдарованих учнів як складової частини їх людського капіталу
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К.: компанія "Социс", 2010. - N 3 (Шифр ПП/2010/3)
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Практична психологія
Обдаровані діти
Кафедра загальної та практичної психології
Кафедра психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдаровані учні
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 9(4Укр)/М 34
Назва : Материалы IX Международного семинара "Украина и Россия: динамика кроскультурных взаимодействий" 12-16 мая 2009 года
Вихідні дані : СПб.: б/и, 2010
Кільк.характеристики :324 с
Колективи : Библиотека АН России, Исторический факультет Санкт-Петербургского государственного университета, Научно-исследовательский институт украиноведения министерства просвещения и образования Украины, Институт международных образовательных программ (кафедра международных отношений), Общественное движение "Наследие" (Спадщина) СПБ
ISBN, Ціна 978-5-7320-1161-6: 12.00 грн.
ББК : 63.3(4Укр)0-7
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра історії України та політології
Україна та Росія-- історія
Гоголезнавчий науково-методичний центр
Обдаровані учні-- розвиток здібностей
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдаровані учні
Зміст : Произведения Николая Васильевича Гоголя на славянских языках/ О. Волкова. Микола Гоголь у культурному посторі петербурга (на матеріалі повісті О. Полторацького "У Петербурзі"/ Л. Ромащенко. Петербургский цензурный комитет о творчестве Н. В. Гоголя/ А. Каров. Полиграфическое оформление академического издания "Петербургских повестей" Н. В. Гоголя как способ построения художественного образа Петербурга/ Н. баженова, Л. Горская. Шевченкове послання "Гоголю" у контексті жанру/ О. Шупта-Вязовская. Восток в научном и литературном творчестве Н. В. Гоголя/ Т. Лебединская. Князь Александр Андреевич Безбородько - "первый по времени замечательный государственный человек в России из украинских уроженцев/ В. Кучерявець. Граф И. А. Безбородько - человек, возродивший Малороссию "к новой умственной жизни"/ В. Сидоренко. Граф А. Г. Кулешов-Безбородько - почетный попечитель Гимназии высших наук в Нежине/ Н. Бондарь. Андрій Тарковський - славетний нащадок українського аристократичного роду/ Л. Горенко. Оралай Іван Семенович: життя і творчість/ М. Панькив. "Я полюбила незнайомий мені край" (матеріали про К. Ф. Юнге в музеях та архівах України)/ Т. Калинина. Розвиток творчої особистості учня/ В. Прима.
Примірники :Гогол. центр(1)
Вільні : Гогол. центр(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88/С 69
Автор(и) : Соцька М.В.
Назва : Система психолого-педагогічного супроводу здібних і обдарованих учнів у загальноосвітньому навчальному закладі
Місце публікування : Обдарована дитина: Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - К.: СОЦИС, 2010. - N 3. - С. 39-45 (Шифр ОД1/2010/3)
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Обдаровані діти
Кафедра загальної та практичної психології
Кафедра психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдаровані учні
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 156/В 40
Автор(и) : Семенова, Римма Олександрівна, Корольов Д. К., Мельник М. О., Нечаєва О. С., Карабаєва І. І., Соловей Я. Г., Сніжна М. А.
Назва : Взаємозв’язок когнітивних та особистісних чинників у розвитку обдарованості : монографія
Вихідні дані : К.: Педагогічна думка, 2008
Кільк.характеристики :144 с.: табл.
Колективи : Академія педагогічних наук України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка
Примітки : Бібліогр.: с. 135-143 (147 назв). - Авт. вказ. на звороті тит. л.
ISBN, Ціна 978-966-644-114-3: 23.00 грн.
ББК : 88.372
Предметні рубрики (Галузі знань): Обдарованість-- розвиток
Обдаровані учні-- розвиток здібностей
Обдаровані діти-- дошкільники-- розвиток творчого потенціалу
Обдарованість-- музична обдарованість
Обдарованість-- інтелектуальна обдарованість
Обдарованість-- образотворча обдарованість
психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдаровані учні
Зміст : Теоретико-методологічні підходи до проблеми взаємозв’язку когнітивних та особистісних чинників у розвитку обдарованості ; Емпіричне дослідження взаємозв’язку когнітивних та особистісних чинників у розвитку обдарованості на різних етапах онтогенезу в умовах профільно-професійної освіти
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал. № 7
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011
Кільк.характеристики :210 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 55.75 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО), тестування-- німецька мова
Обдаровані учні-- розвиток здібностей
Тестування-- хімія
Тестування-- аналіз результатів
творчі здібності-- розвиток
оцінювання знань -- хімія
компетентність вчителя інформатики
Електронні підручники
Якість освіти
Викладання математики в школі
Підготовка майбутніх вчителів початкової школи
Підготовка майбутніх вчителів англійської мови
Підготовка майбутніх вчителів фізики
компетентність вчителя екології
компетентність вчителя математики
викладання фізики в школі
Інтерактивні технології навчання-- іноземна мова
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернет-тестування--електронні лекції--вебінари в освіті--комп’ютерна математика--система комп’ютерної математики--обдаровані учні
Зміст : МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ ; Теорія валідації вимірвань М. Т. Кейна як методологічна основа викладання роздулу "Валідність" навчального курсу "Освітні вимірювання та моніторинг якості освіти"/ Ю. Г. Ковальчук. Аналіз результатів зовнішнього незалежного оцінювання з німецької мови/ Н. К. Удовиченко, О. А. Палій. Формування фізико-технічної освіти в процесі навчання студентів М. Т. Кейна в автотранспортних коледжів/ Г. С. Кашина. Експериментальна перевірка ефективності формування англомовної рецептивної граматичної компетенції майбутніх учителів з використанням мультімедійних навчальних засобів/ Є. О. Плотніков. Тестування як засіб діагностики творчих здібностей учнів основної школи з хімії/ С. В. Василенко, В. П. Сергієнко. Сутнісна характеристика професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики/ Л. О. Кухар, В. П. Сергієнко. Якими мають бути електронні підручники/ Н. А. Абишов. Формування наукового світогляду учнів в умовах клерікалізації українського суспільства/ Л. Ю. Благодаренко. Програмні засоби для аналізу результатів тестування/ Т. В. Лісова. Критерії оцінювання діяльності та особистісних якостей студентів під час виконання лабораторних робіт із фізики/ Н. О. Головіна, Т. М. Канівець, Н. В. Ніженець. Культура управління загальноосвітнім навчальним закладом у контексті культурно-освітнього аспекту розвитку суспільства/ Г. М. Тимошко. Аналіз можливостей вільнодоступних систем інтернет-тестування/ В. В. Колотій, З. П. Халецька. Інноваційний підхід до визначення змісту курсу педагогіки вищої школи для підготовки магістрів з освітніх вимірювань/ В. Кушнір, Г. Кушнір, Р. Ріжняк. Огляд підходів до аналізу комп’ютером тексту на природній мові/ Т. В. Сіткар. Деякі графічні вимоги до створення електронних лекцій у вищій освіті/ Т. В. Скубій, І. М. Селезньов. Електронний посібник зі шкільного курсу фізики як засіб навчання/ С. П. Ткаченко. Деякі проблеми моніторингу якості освіти/ Є. І. Коваленко. Вимірювання рівнів адаптації молодих викладачів до науково-педагогічної діяльності/ С. О. Шара. Якість освіти та тестування/ Н. О. Падун, Н. М. Стрельнікова. Традиції та перспективи акредитації у вищій освіті США/ С. В. Тезікова. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів/ О. М. Попенко. Формування соціально-комунікативної компетентності майбутнього еколога/ Ю. А. Скиба, О. М. Лазебна, В. П. Сергієнко. Елементи методики ознайомлення учнів з теорією похибок у лабораторному практикумі , практикумі з физики/ І. А. Сліппухіна. Використання програм для тестування у навчанні фізики/ В. П. Сергієнко, І. С. Войтович. Методичні основи констрування та використання електронного підручника з математичного аналізу для студентів економічних спеціальностей/ В. Д. Залізко. Вебінари як засоби навчання у сучасній системі освіти/ В. В. Котяк. Перевірка унікальностей тексту при оцінюванні студентських робіт творчого або дослідницького характеру/ В. О. Болілий, В. В. Копотій. Лабораторні роботи з курсу " Вибіркові обстеження у педагогіці, соціології та психології"/ І. В. Лупан. Побудова системи завдань для визначення навчальних досягнень старшокласників у ході моніторингу якості процесу навчання/ І. Є. Макаренко. До питання про методику введення в шкільному курсі математики поняття тригонометричних функцій дійсної змінної/ М. М. Астаф’єва, . В. Марчукова. Психолого-педагогічні передумови використання комп’ютерних програм у навчання майбутніх учителів англійської мови професійно орієнтованого читання/ П. Г. Асоянц, М. Д. Герасименко. Інтерактивні технології навчання іноземних мов/ Т. І. Коваль, Н. П. Кочубей. Навчальні завдання як засіб контролю при вивченні історії педагогіки/ Н. І. Бєлкина. ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ; Підготовка майбутніх учителів фізики до вимірювання здібностей до навчання фізики/ В. П. Сергієнко, Г. О. Шишкін. Освітні вимірювання в контексті підготування компетентного вчителя фізики/ Ю. А. Пасічник. Формування професійної компетентності фахівців у галузі "Системні науки та кібернетика" засобами систем комп’ютерної математки/ О. В. Авраменко, С. О. Шляпчак. ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ; Георгій Георгійович Де-Метц ( до 150-річчя з дня народження заслуженого професора фізики)/ Ю. А. Пасічник. Погляди І. Ф. Тесленка на нову програму зі шкільного курсу геометрії 70-х р. ХХ ст./ О. В. Орел. Система організації навчання в Дрезденскому технічному університеті: зміст, специфіка, характерні особливості/ В. П. Сергієнко, К. С. Хорунжий. Співробітництво шведського та українських університетів у розробці та впровадженнні мультимедійної інтерактивної системи навчання та викладання/ Т. Х. Франсон, І. В. Казачков, М. Соломон.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(1)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.2/М 76
Автор(и) : Моляко, Валентин
Назва : Творча та інтелектуальна обдарованість у структурі особистості професіонала
Місце публікування : Рідна школа: Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - К.: Фенікс, 2011. - N 12. - С. 7-12. (Шифр РШ/2011/12)
ББК : 74.2
Предметні рубрики (Галузі знань): особистість-- професійні якості
Обдаровані діти
Мислення творче
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічний простір суб’єкта--творчий пошук--психологічне проектування--обдаровані учні
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88.4/Т 86
Автор(и) : Туріщева Л. В.
Назва : Обдарований - це про що? Чи про кого?
Місце публікування : Біологія: Науково-методичний журнал. - Х.: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2012. - N 11. - С. Вкладка "Актуальні діалоги" № 2 - С. 20-6-20-10 (Шифр Б3/2012/11)
ББК : 88.4
Предметні рубрики (Галузі знань): обдаровані діти-- психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчість--інтелект--емоції--естетична задоволеність--мотивація--обдаровані учні
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.04(4Укр)/П 78
Уніф. заголовок форми :Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту
Назва : Про призначення стипендій Президента України призерам міжнародних учнівських олімпіад з математики, хімії, фізики, біології, екології 2012 року : рішення колегії... від 28.08.2012 р. № 8/3-19
Місце публікування : Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України: офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 31/33. - С. 6-12 (Шифр ІЗ-1/2012/31/33)
ББК : 74.04(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта в Україні-- правові джерела
Середня освіта-- правові джерела --Україна
Середня школа-- змагання серед учнів-- олімпіади предметні-- міжнародні олімпіади, 2012 р.
Учні ЗНЗ-- стипендії Президента України-- рекомендації до призначення, 2012 р.
Учні ЗНЗ-- обдаровані учні-- стипендії Президента України-- рекомендації до призначення, 2012 р.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): змагання серед школярів--учнівські олімпіади--міжнародні олімпіади--предметні олімпіади--олімпіади з математики--олімпіади з хімії--олімпіади з фізики--олімпіади з біології--олімпіади з екології--призначення стипендій--стипендії президента україни--призери--обдаровані учні
Зміст : Список призерів міжнародних учнівських олімпіад з математики, хімії, фізики, біології, екології 2012 року, яким рекомендовано призначити стипендії Президента України ; Доповідна записка про призначення стипендій Президента України призерам міжнародних учнівських олімпіад з математики, хімії, фізики, біології, екології 2012 року ; Список призерів і учасників міжнародних учнівських олімпіад з математики, хімії, фізики, біології, екології 2012 року ; Учасники міжнародних учнівських олімпіад з екології та біології 2012 року, яким призначено стипендії Президента України як переможцям IV етапу Всеукраїнськи учнівських олімпіад з екології та біології
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-33 
 
Статистика
за 23.05.2024
Кількість запитів 67185
Кількість відвідувачів 1631
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя