Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=общественное мнение<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338/Г 77
Автор(и) : Грант, Джон
Назва : 12 тем: маркетинг 21 века : производственно-практическое издание
Вихідні дані : Москва: Коммерсантъ; СПб.: Питер, 2007
Кільк.характеристики :448 с.: ил.
Різночитання назви :Загл., сост. каталогизатором: Маркетинг 21 века: 12 тем
Переклад видання: The New Marketing Manifesto. The 12 Rules for Building Successful Brands in the 21st Century
Примітки : Библиогр. англ.: с. 446-447 (34 назв.)
ISBN, Ціна 978-5-91180-504-3: 80.00 грн.
ISBN, Ціна 1-58799-024-5: Б.ц.
ББК : 65.290-2
Предметні рубрики (Галузі знань): Світова економіка-- маркетинг
Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): брендинг--бренди--потребности--гендерные различия--потребительское поведение--позиционирование--структурированное общество--инновации--змі--средства массовой информации--реклама--сенсорамный маркетинг--маркетинговые коммуникации--аутентичность--планирование--общественное мнение--розничная торговля--торговый ассортимент--супермаркеты--самообслуживание--медиасредства--креативность--рекламные кампании--паблисити--история
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 31.07.2024
Кількість запитів 81911
Кількість відвідувачів 928
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя