Пошуковий запит: <.>K=опанування<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 43
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Шлягина Е. И. Переживания одиночества: своеобразие мотивационно-смысловой сферы субьективно одиноких людей/Е. И. Шлягина, С. С. Орбелян // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2014,N № 5.-С.94-104
|
>2.
| Шевченко О. В. Особливості опанування основ геометричних знань учнями з легкою розумовою відсталістю/О. В. Шевченко, О. В. Однолєткова // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2019,N N 1.-С.4–9
|
>3.
| Учитель початкової школи - 2019г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>4.
| Учитель початкової школи - 2018г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>5.
| Учитель початкової школи - 2017г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>6.
| Турчин Т. М. Опанування специфіки наукової мови як передумова підготовки наукового тексту/Т. М. Турчин // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2019,N № 4.-С.57-66
|
>7.
| Ткачук Т. А. Ефективне використання копінг-стратегій як складових копінг-поведінки молодої особистості/Т. А. Ткачук // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2012,N N 6.-С.63-67.
|
>8.
| Свириденко О. В. Опанування навички читання дітьми з особливими освітніми потребами/О. В. Свириденко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2019,N №3.-С.21–24.
|
>9.
| Романовська Д. Тренінгове опанування учнями проблемно-вирішальної поведінки/Д. Романовська // Психолог. Бібліотека. -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2004,N N9(Підліток : як йому допомогти).-С.91-114.
|
>10.
| Романовська Д.Д. Тренінгове опанування учнями проблемно-вирішальної поведінки/Д.Д. Романовська // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2003,N N5.-С.68-74
|
|
|