Пошуковий запит: <.>K=опанування<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 43
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Учитель початкової школи - 2019г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>2.
| Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка - 2019г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>3.
| Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка - 2019г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>4.
| Шевченко О. В. Особливості опанування основ геометричних знань учнями з легкою розумовою відсталістю/О. В. Шевченко, О. В. Однолєткова // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2019,N N 1.-С.4–9
|
>5.
| Турчин Т. М. Опанування специфіки наукової мови як передумова підготовки наукового тексту/Т. М. Турчин // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2019,N № 4.-С.57-66
|
>6.
| Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки/Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя № 4. - 2019
|
>7.
| Свириденко О. В. Опанування навички читання дітьми з особливими освітніми потребами/О. В. Свириденко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2019,N №3.-С.21–24.
|
>8.
| Дутчак І. Кровоносна система: активне опанування - глибоке розуміння/І. Дутчак // Учитель початкової школи:Видавництво "Світич", 2019,N N 5.-С.18-21.
|
>9.
| Лохвицька Л. Казка вчить, як на світі жить, або Вчимо творити добро через казку/Любов Лохвицька // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2018,N № 3.-С.25–33.
|
>10.
| Учитель початкової школи - 2018г.,N 5 (Введено оглавление)
|
|
|