Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (5)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=опанування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 43
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-43 
1.
Шифр: УПШ/2019/5
   Журнал

Учитель початкової школи [Текст] : Науково-методичний журнал/ міністерство освіти і науки України Національна академія педагогічних наук України : Видавництво "Світич", 2014 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 5
Зміст:
Тарасенко, Ольга. Двотижнева Англія у вашій школі : організація діяльності пришкільного літнього мовного табору / О. Тарасенко. - С.3-7.
Кірик, Марія. Люби і знай свій рідний край : краєзнавча робота в літньому таборі / М. Кірик. - С.8-12.
Мовчун, Антоніна. Речення вчаться складать школярі - короткі і довгі, прості і складні : вивчення теми "Речення" у 1-4 класах / А. Мовчун. - С.13-17.
Дутчак, Ірина. Кровоносна система: активне опанування - глибоке розуміння : використання інтерактивних технологій на уроках природознавства / І. Дутчак. - С.18-21.
Долинюк, Мирослава. Вивчайте математику, малята, й природу глибше зможете пізнати : міжпредметна інтеграція математики і природознавства / М. Долинюк. - С.22-25.
Барабашова, Ірина. Сенсорний розвиток: формуємо вміння досліджувати звуки музики / І. Барабашова. - С.26-29.
Єфименко, Микола. Гіпертонус м’язів верхніх і нижніх кінцівок: авторська методика експрес-діагностування / М. Єфименко. - С.30-32.
Янчевська, Наталя. Веселе дозвілля - то радість для всіх. Тож просимо до гри і дорослих, й малих : організація рухливих ігор у літніх таборах / Н. Янчевська. - С.54-56.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: ДзОП-1/2019/3
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 3
Зміст:
"Пряма лінія" з тренерами НУШ: високий рівень педагогічної освіти та якісна інформація від найкращих спікерів! : [про Інтернет-марафон "Пряма лінія" з тренерами НУШ, який відбувся 29–30 січня 2019 р.]. - С.2–3. : фотогр.
Кл.слова: педагогічна освіта, освітні концепції, Нова українська школа
Куст, С. М. Рідна мова – душа народу : [позакласний захід для учнів 5-го класу з особливими освітніми потребами] / С. М. Куст. - С.4–6. : фотогр.
Кл.слова: позакласна робота, позакласні заходи, українська мова
Цуркан, У. О. Святий Миколай у країні Грамотійко : [сценарій навчально-виховного логопедичного заходу] / У. О. Цуркан. - С.7–9. : іл.
Кл.слова: логопедичні заходи, логопедична робота, звуковимова
Комбарова, А. О. Графіка. Інструменти графічного редактора. Пензлик. Олівець. Гумка : [урок інформатики для дітей 1-го класу з розладами аутичного спектра] / А. О. Комбарова. - С.10–11. : мал.
Кл.слова: графіка, графічний редактор, інформатика
Дриганець, В. К. Коли скрипалять стрибунці... : [конспект уроку читання для учнів 4-го класу з легкою розумовою відсталістю] / В. К. Дриганець. - С.12–14. - Бібліогр.: 3 назв. : фотогр., мал.
Кл.слова: виразне читання, початкова освіта, розробки уроків
Михайлова, Л. В. Ознаки осені та осінні явища в житті рослин : [інтегрований урок з української мови та природознавства у 2-му класі для дітей з особливими освітніми потребами] / Л. В. Михайлова. - С.15–17.
Кл.слова: осінні явища, інтегровані уроки, початкова школа
Книшук, Т. І. Зима-чарівниця : [розробка заняття-розваги з елементами логоритміки, грамоти для дітей старшого дошкільного віку із затриманням психічного розвитку] / Т. І. Книшук. - С.18–20. : фотогр.
Кл.слова: логоритміка, логопедичні заняття, дошкільна освіта
Свириденко, О. В. Опанування навички читання дітьми з особливими освітніми потребами : [методичні рекомендації для вчителів початкових класів та вихователів спеціальних навчальних закладів] / О. В. Свириденко. - С.21–24. : табл.,іл.
Кл.слова: методичні рекомендації, виразне читання, диклексія
Кушпіль, О. Є. Школа відкрита для всіх : [сценарій квесту для педагогічних працівників інклюзивного закладу] / О. Є. Кушпіль. - С.25–31. : фотогр.
Кл.слова: квести, інклюзивне навчання, діти з розладами аутичного спектра
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: ДзОП-1/2019/1
   Журнал

Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка [Текст] : науково-методичний журнал/ методична література. - Х. : Видавнича група "Основа", 2014 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 1
Зміст:
Гришина, І. І. Сила слова : [вступне слово директора видавничої групи "Основа" про результати анкетування передплатників] / І. І. Гришина. - С.2–3. : іл.
Кл.слова: анкетування, передплатники, відгуки
Шевченко, О. В. Особливості опанування основ геометричних знань учнями з легкою розумовою відсталістю / О. В. Шевченко, О. В. Однолєткова. - С.4–9. - Бібліогр.: 5 назв. : фотогр.
Кл.слова: геометрія, методика викладання, геометричні фігури
Наказна, К. В. Використання нетрадиційних уроків у навчально-виховному процесі в закладах для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку / К. В. Наказна. - С.10–13. - Бібліогр.: 3 назв. : фотогр.
Кл.слова: нетрадиційні уроки, уроки-проекти, уроки-ігри
Книщук, Т. І. Використання ґудзикотерапії в роботі з особливими дошкільниками / Т. І. Книщук. - С.14–17. - Бібліогр.: 7 назв. : фотогр.
Кл.слова: гудзикотерапія, розвивальні ігри, корекційні ігри
Михайлова, Л. В. Слова, близькі за значенням (синоніми) : [урок з української мови для учнів 3-го класу з особливими освітніми потребами] / Л. В. Михайлова. - С.18–19. : іл.
Кл.слова: українська мова, методика викладання, синоніми
Куст, С. М. Свято української казки : [позакласний захід для учнів 1-го класу з особливими освітніми потребами] / С. М. Куст. - С.20–21. : іл.
Кл.слова: свята, позакласні заходи, казки
Комбарова, А. О. Графіка. Інструменти графічного редактора. Заливка. Палітра : [урок інформатики для дитини 1-го року навчання з розладами аутичного спектра] / А. О. Комбарова. - С.22–23. - Бібліогр.: 8 назв. : іл.
Кл.слова: інформатика, графічний редактор, графіка
Губар, О. М. Діагностичний інструментарій визначення рівня розумового розвитку дитини 1-го року навчання в школі / О. М. Губар, К. В. Самолюк. - С.24–31. - Бібліогр.: 8 назв. : іл.
Кл.слова: розумовий розвиток, діагностика, молодші школярі
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Шевченко, О. В.
    Особливості опанування основ геометричних знань учнями з легкою розумовою відсталістю [Текст] / О. В. Шевченко, О. В. Однолєткова // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 1. - С. 4–9 : фотогр. - Бібліогр.: 5 назв.
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--уроки математики--геометрія
Кл.слова (ненормовані):
геометрія -- методика викладання -- геометричні фігури -- діти з легкою розумовою відсталістю -- учні з особливими освітніми потребами


Дод.точки доступу:
Однолєткова, О. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
   159.9(06)
   Н 34


    Турчин, Тамара Миколаївна.
    Опанування специфіки наукової мови як передумова підготовки наукового тексту [Текст] / Т. М. Турчин // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - № 4. - С. 57-66
УДК
Рубрики: Наукова робота--організація
Кл.слова (ненормовані):
науковий текст -- наукова мова


Дод.точки доступу:
Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2)
Вільні: фб (3), Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

6.
   159.9(06)
   Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. Т. М. Турчин. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 152 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2522-1736. - 225.00 грн.
Переклад назви: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Кононко, Олена Леонтіївна. Cоціально-моральне виховання в ранньому онтогенезі: теоретичні та технологічні аспекти / О. Л. Кононко. - С .8-19
Максименко, Віра Іванівна. Зміст поняття "художньо-творчий досвід" педагога-хореографа в контексті інтеграції мистецтва / В. І. Максименко. - С .9-26
Ткаченко, Т. С. Теорія та методика розвитку понять у психолого-педагогічній та методичній літературі / Т. С. Ткаченко, Т. В. Гордієнко. - С .26-33
Тюльпа, Тетяна Миколаївна. Соціалізуючий потенціал педагога як представника соціономічної професії / Т. М. Тюльпа. - С .33-39
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Бобро, Лілія Вікторівна. Наступність у формуванні екологічної компетентності старших дошкільників та молодших школярів / Л. В. Бобро, А. А. Бобро. - С .39-45
Дубровська, Лариса Олександрівна. Педагогічні особливості використання нетрадиційних уроків у початковій школі / Л. О. Дубровська, О. В. Самойленко, В. Л. Дубровський. - С .45-51
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Педагогічні умови виховання старших дошкільників з відхиленнями у поведінці / Н. П. Пихтіна. - С .51-57
Турчин, Тамара Миколаївна. Опанування специфіки наукової мови як передумова підготовки наукового тексту / Т. М. Турчин. - С .57-66
Хлєбік, Світлана Ростиславівна. Інноваційні технології в соціальній роботі з неповнолітніми засудженими у постпенітенціарний період / С. Р. Хлєбік. - С .66-73
Хоу, Імей. Педагогічні умови особистісно-креативного розвитку молодших школярів у процесі навчання музики / Імей Хоу. - С .73-79
Ющенко, Катерина Олександрівна. Превентивно-педагогічний потенціал образотворчої діяльності дітей дошкільного віку у попередженні їх негативної поведінки / К. О. Ющенко. - С .79-87
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Демченко, Наталія Михайлівна. Формування інформаційної компетентності в майбутніх докторів філософії / Н. М. Демченко, Б. С. Щуцький. - С .87-97
Коваль, М. С. Проблема забезпечення підготовки фахівців служби цивільного захисту / М. С. Коваль, З. В. Гіптерс, М. І. Кусій. - С .97-105
Липовецька, Євгенія Юріївна. Основні аспекти когнітивного компонента мистецької компетентності майбутнього керівника гуртка декоративно-прикладного мистецтва / Є. Ю. Липовецька. - С .105-110
Нагрибельний, Я. А. Дидактичні засади навчання історії педагогіки в закладах вищої педагогічної освіти незалежної України / Я. А. Нагрибельний. - С .110-117
Онищук, Ірина Анатоліївна. Визначення ефективності моделі розвитку культури самовираження майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у художній діяльності / І. А. Онищук. - С .117-123
Переверзєва, О. В. Психологічні та творчі аспекти роботи концертмейстера в процесі диригентсько-хорової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / О. В. Переверзєва. - С .123-129
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Дубровська, Лариса Олександрівна. Теоретичні основи організації самостійної роботи в початковій школі: історичний аспект / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. С. Король. - С .129-136
Зеленько, Олександр Анатолійович. Попередники соціальної педології (Х. А. Екеблад) / О. А. Зеленько. - С .136-142
Черненко, Тетяна Віталіївна. Питання про навчання дітей з порушенням функцій опорно-рухового апарату в Україні наприкінці ХІХ – на початку ХХ століття / Т. В. Черненко. - С .142-150
ДРНТІ
УДК
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--праці викладачів
   Кафедра психології

   Кафедра педагогіки



Дод.точки доступу:
Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (3), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (3), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

7.


    Свириденко, О. В.
    Опанування навички читання дітьми з особливими освітніми потребами [Текст] : [методичні рекомендації для вчителів початкових класів та вихователів спеціальних навчальних закладів] / О. В. Свириденко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - Х. : Видавнича група "Основа", 2019. - №3. - С. 21–24. : табл.,іл.
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання--уроки читання
Кл.слова (ненормовані):
методичні рекомендації -- виразне читання -- диклексія


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.


    Дутчак, Ірина.
    Кровоносна система: активне опанування - глибоке розуміння [Текст] : використання інтерактивних технологій на уроках природознавства / І. Дутчак // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 5. - С. 18-21.
Рубрики: Початкова школа--уроки природознавства--інтерактивне навчання
Кл.слова (ненормовані):
кровоносна система -- інтерактивні технології -- уроки природознавства


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
373.2.034(477)
Л 81


    Лохвицька, Л.
    Казка вчить, як на світі жить, або Вчимо творити добро через казку / Любов Лохвицька // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 3. - С. 25–33. - Зміст: Путівник засадами добра ; Казка – вигадка, проте... ; Використання казок в морально-етичних бесідах з дітьми ; Додаток : Методичний супровід реалізації завдань програми "Скарбниця моралі".
УДК
Рубрики: Дошкільне виховання--моральне виховання
Кл.слова (ненормовані):
дошкільне виховання -- моральне виховання -- морально-етичне виховання -- казки -- моральна поведінка -- опанування -- морально-етичні бесіди -- Скарбниця моралі, програма -- методичний супровід
Анотація: У статті йдеться про парціальну програму з морального виховання для дітей дошкільного віку "Скарбниця моралі" (автор Л. Лохвицька) та про казку, як засіб морально-етичного виховання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
Шифр: УПШ/2018/5
   Журнал

Учитель початкової школи [Текст] : Науково-методичний журнал/ міністерство освіти і науки України Національна академія педагогічних наук України : Видавництво "Світич", 2014 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 5
Зміст:
Барна, Марія. Цікаві методи інтерактивні процес освітній роблять ефективним : досягнення очікуваних результатів навчальної діяльності засобами інтерактивних методів / М. Барна, Л. Паук. - С.3-10.
Коваль, Наталія. Зробити тему цікавішою є спосіб - об’єднати з іншими! : інтеграція змісту кількох навчальних предметів навколо природничої теми / Н. Коваль, А. Олійник. - С.10-14.
Мельник, Ірина. З морських глибин добувають перлини, а з книжок - життєву мудрість : формування морально-етичних норм поведінки учнів засобами дитячої літератури / І. Мельник. - С.14-16.
Мелешко, Олена. Виховання моральних якостей учнів засобами художніх творів : фрагменти тренінгу для вчителів / О. Мелешко, В. Томілко. - С.16-19.
Тараненко, Світлана. Як веселка дітей чарувала, добрий настрій усім дарувала : конспект занять інтегрованого навчального дня у 1-му класі / С. Тараненко. - С.19-24.
Савчук, Тамара. Уміли все вкраїнців вправні руки - тож хай зростуть майстрами і онуки! : ознайомлення з народними ремеслами / Т. Савчук. - С.24-32.
Горгош, Людмила. Текстовий редактор як засіб опанування знань і вмінь з різних дисциплін : практичні роботи з інформатики для учнів 4-го класу / Л. Горгош. - С.32-35.
Степаненко, Оксана. Працює з радістю дитина кожна, якщо цікаво й посміятись можна : урок літературного читання у 3-му класі / О. Степаненко. - С.35-38.
Лазенко, Алла. Знаю я і знаєш ти: важливо воду берегти : урок природознавства у 4-му класі / А. Лазенко. - С.38-41.
Дульська, Марина. Вчимося толерантно спілкуватися - не ображати і не ображатися : урок курсу “Основи здоров’я у 3-му класі / М. Дульська. - С.41-44.
Грибачова, Майя. Працюймо над собою. Хай удасться нам усім навчитись відчувати щастя : тренінг для вчителів / М. Грибачова. - С.47-50.
Джемула, Галина. Й робити справу слід, і розважаться, бо й ігри необхідні нам, і праця : виховання свідомого ставлення до використання ѓаджетів за допомогою казки / Г. Джемула. - С.50-52.
Парфьонова, Ганна. Всіх на мовний КВК ця сторінка заклика : конкурс знавців української мови для учнів 3-4-х класів / Г. Парфьонова. - С.52-56.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-43 
 
Статистика
за 26.07.2024
Кількість запитів 19199
Кількість відвідувачів 425
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя