Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (5)Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (9)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=опанування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 43
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-43 
1.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання : 88.36/Б 11
Автор(и) : Біркова, Ірина
Назва : Оволодіння навичками саморегуляції. Опанування агресивних проявів у поведінці : заняття з елементами тренінгу
Місце публікування : Психолог. - К.: Шкільний світ, 2016. - N 21/22. - С. 27-29. (Шифр П2/2016/21/22)
ББК : 88.36
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія поведінки-- агресивні прояви-- саморегуляція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): агресивні прояви--опанування агресивних проявів--заняття з елементами тренінгу--тренінги--навички саморегуляції
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88/Б 66
Автор(и) : Битюцкая, Екатерина Владиславовна
Назва : Факторная структура русскоязычной версии методики "Опросник способов копинга"
Місце публікування : Вопр. психологии: науч. журн./ Рос. акад. образования, Трудовой коллектив редакции. - Москва: Вопросы психологии, 2014. - № 5. - С. 138-150. - ISSN 0042-8841 (Шифр ВП 2/2014/5). - ISSN 0042-8841
Примітки : Библиогр.: 29 назв.
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія-- методики-- опитувальники
Анотація: Охарактеризовано методику "Опитувальник способів копінгу" (WCQ, С. Фолкмана-Р. Лазаруса), призначену для діагностики способів копінгу (опанування), які використовує особистість в складній життєвій ситуації. Представлено результати адаптації російськомовного опитувальника, розробленого на основі методики WCQ. Здійснено перевірку факторної структури опитувальника з метою перевірки його надійності.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вєтохов О.М.
Назва : Проблема самостійної роботи з опанування іноземної мови: психолого-педагогічний аспект
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - К.: Педагогічна думка, 2003. - N3/4. - С. 96-105 (Шифр ПП1/2003/3/4)
ДРНТІ : 16
ББК : 81.2
Предметні рубрики (Галузі знань): викладання іноземної мови
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.4/В 53
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства . Вип. 6. Ч. 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Кільк.характеристики :264 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 35.00 грн.
ББК : 74.58.268я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці студентів
Інтерактивні технології навчання
Викладання історії України в школі
Викладання історії в школі-- дидактичні матеріали-- ігри
Викладання іноземної мови
Викладання української мови-- орфографія
Викладання англійської мови-- аудіювання
Соціальна педагогіка
Соціальний педагог-- Професійна діяльність
Насильство в сім’ї-- соціальна робота
Конфлікти-- сімейні
Девіантна поведінка дітей
студентська молодь
молодіжні організації і рухи України
Обдаровані діти
Тренінг соціально-психологічний
моральний розвиток-- особистість
професійна діяльність вчителя
Кафедра педагогіки
Географіч. рубрики: Сумщина-- топоніміка
Чернігівщина-- географія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): неформальні об’єднання--страх смерті
Зміст : Корпоративна культура університету/ В. Присівок. Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення ефективності сучасного уроку (на матеріалах вивчення історії)/ Н. Пучка. Значення фосфору для живих організмів і довкілля/ М. П’ятецька. До питання використання дидактичного тесту як способу диференціації процесу навчання/ С. Рижа. Проблема створення навчально методичного комплексу з історії України для 8 класу/ С. Рой. До питання воєнно-політичної стратифікації давньоруської дружини (X-поч. XIII ст.)/ О. Рой. Формування громадянської компетентності старшокласників на уроках історії та правознавства/ Ю. Росохач. Концепція "ревізіонізму" в історіографії Великої французької революції/ О. Рубаха. Поняття успішної кар’єри в системі мережевого маркетингу/ О. Русалим. Топоніміка Сумської області/ О. Рябоконь. Явище насильства в сім’ї та діяльність соціального педагога щодо попередження насильства в сім’ї/ І. Савченко. Психопрофілактика синдрому “професійного вигорання” у системі освіти/ Ю. Салівон. Типи та форми тестових завдань під час тестового контролю з історії/ Т. Самойленко. Соціально-педагогічна робота з дітьми жертвами насильства в умовах ЗОШ/ А. Скоромець. Використання дидактичних ігор на уроці історії під час вивчення теми: “Давній Єгипет” історії Стародавнього світу в 6 класі/ А. Соболь. Антирадянський селянський повстанський рух на Чернігівщині в 1919–1921 рр./ О. Стешиц. Словотворчі засоби в соціолекті молоді/ Ю. Стрілець. Форми і методи розвитку дослідницьких навичок у старшокласників під час опанування текстових історичних джерел/ Т. Сукач. Студентська сім’я як об’єкт соціально-педагогічної діяльності/ Т. Терещенко. Комп’ютерна презентація навчального матеріалу з теми "Пунктуація в англійській мові"/ Л. Тищенко. Психологічні особливості переживання образи у підлітків/ В. Трашкова. Консультування як вид професійної діяльності соціального педагога/ А. Тукач. Фонетичні та лексичні особливості австрійського варіанту німецької мови (на основі аналізу матеріалів засобів масової інформації Австрії)/ Т. Унтілова. Конфлікти в молодих сім’ях/ Н. Фазан. Роль сім’ї у виникненні дитячих страхів/ Н. Федорченко. Психологічна характеристика інтернет-залежного/ Н. Феофанова. О хозяйственном значении бабочек-хохлаток (coleoptera: notodontidae) на Черниговщине/ О. Фурс. Відносини між Китайською Народною Республікою та Радянським Союзом у 1949–1959 рр.: нова історіографічна оцінка/ В. Філь. Формування логіко-математичної компетентності старших дошкільників/ І. Харламова. Трансформація “я” користувачів мережі Інтернет підліткового та юнацького віку в аспекті віртуальної взаємодії/ С. Харченко. Робота соціального педагога школи із профілактики торгівлі дітьми/ Т. Хижняк. Вплив молодіжних неформальних об’єднань різної спрямованості на соціалізацію особистості/ Ю. Храменко. Функціонально-галузева (компонентна) структура продовольчого ринку Поліського регіону/ В. Цигура. Негативні прояви у поведінці дошкільників як психолого-педагогічна проблема/ С. Чемерис. Власне монетне карбування Київської Русі у Х–ХІ століттях/ О. Чиж. Навчальні програми в дореволюційній школі та місце історії в них/ Т. Чонка. Нормативне забезпечення соціально-правового захисту ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД дітей і молоді в Україні/ І. Чорна. Мультимедійне забезпечення шкільного курсу хімії/ О. Чорнодід. Соціально-психологічний тренінг як засіб подолання дезадаптації обдарованих підлітків/ А. Шафранова. Особливості переживання страху смерті у хворих на СНІД та рак/ А. Шафранова. Художньо-творчий розвиток дитини в сучасній системі музичної підготовки учнів шкіл мистецтв/ В. Шевченко. Фактори детермінації морального розвитку особистості/ К. Шкарупіна. Особливості використання копінг-стратегій у осіб, які палять/ А. Щербак. До сутності поняття "художньо-педагогічне спілкування"/ М. Щербина. Психологічний зміст нестатутних взаємовідносин військовослужбовців/ С. Якименко. Мотивація професійної діяльності вчителя/ Я. Якимовська. До питання функцій контролю навчальних досягнень школярів/ А. Ярмоленко. Особливості страхів учнів молодшого шкільного віку, позбавлених батьківського спілкування/ Г. Гринь. Міжнародна правосуб’єктність урядів у війні за державу 1919–1920 років у кордонах сучасної України/ В. Кавунник. Система оцінювання якості знань в історії педагогіки/ Ю. Павлов. Формування соціокультурної компетенції учнів старшого шкільного віку у вивченні іноземної мови/ Я. Богдан. Вітчизняний та зарубіжний підручник з англійської мови. Концептуальна основа створення та відповідність вимогам програми України з іноземної мови/ Н. Колесник. Про ефективність використання методу проектів у навчанні іноземної мови/ К. Завальнюк. Комп’ютерні вправи для подолання труднощів засвоєння складних для вживання лексичних одиниць/ О. Тимченко. Формування соціолінгвістичної та соціокультурної компетенції учнів на уроках іноземної мови/ Т. Веремецька. Передумови оволодіння комунікативною компетенцією/ О. Сотник. Зміст навчання діалогічного мовлення у 9-му класі/ С. Якуба. Вправи на навчання орфографії в середній загальноосвітній школі/ І. Куранда. Особливості використання мовного портфоліо в середній загальноосвітній школі/ Н. Бреус. Зміст навчання англомовного діалогічного мовлення у 8 класі загальноосвітньої школи/ Н. Лобур. Зміст навчання англомовного аудіювання у 9 класі загальноосвітньої школи/ Т. Вдовенко. Жанровое своеобразие рассказа Галины Николаевой "Гибель командарма"/ А. Сероус. Досвід виховання громадянина на уроці іноземної мови/ О. Дудіна. Розкриття принципу комунікативності у вправах для навчання читання у підручнику ”Англійська мова” О. Карп’юк для 6 класу/ К. Нестеренко. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання читання у підручнику О.Д.Карп’юк для учнів 11 класу з поглибленим вивченням англійської мови/ С. Суховерська. Використання рольових ігор для удосконалення іншомовних лексичних навичок учнів 6 класу загальноосвітньої школи/ О. Борщ. Особливості навчання англійської мови дітей дошкільного віку/ О. Сергієнко. Інтерактивне навчання у контексті сучасних підходів до навчання іноземної мови/ О. Ковнер. Кооперативне навчання = 2д+2в (добровільність, демократизм, взаємовигідна співпраця та взаємодопомога)/ Н. Ровна. Зміст навчання англомовного аудіювання у восьмому класі загальноосвітньої школи/ О. Тарасенко. Зміст навчання лінгвістичної компетенції у 7-му класі загальноосвітньої школи/ Л. Русманенко. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання говоріння у підручнику HEADWAY/ А. Фішелєва. Іоганн Генріх Ламберт: до 250-річчя фотометрії/ В. Гринь. Functions of qualitative units in Еnglish magazine discourse/ Н. Момот. Використання наочності на уроці історії під час вивчення теми: “Давній Рим у VIII–I століттях до нашої ери” історії Стародавнього світу в 6 класі/ А. Артемов. Соціально-педагогічна профілактика девіантної поведінки підлітків у дозвіллєвій діяльності/ А. Демченко. Зміст навчання лінгвістичних компетенцій у 11 класі загальноосвітньої школи/ І. Дяченко. Інтерактивні технології в навчанні іноземних мов/ А. Воронцова. Синтез 6-трифлуорометил-3,4-дигідро-2-н-піранів та їх використання в синтезі нітрогеновмісних гетероциклів/ І. Герус, Ю. Жук. Роль педагогічної діагностики в контексті особистісно орієнтованої освіти/ О. Марушко. Фрустрація є однією із ознак суїцидальної поведінки в підлітковому віці/ Ю. Попильницька. Роль української партії соціалістів-революціонерів у процесі автономізації України (квітень-жовтень 1917 р.)/ І. Откидач. Антиалкогольна кампанія на Чернігівщині як складова економічного реформування Радянського Союзу другої половини 80-х рр. XX ст./ С. Максименко. Зміст навчання англомовного письма в 7 класі ЗОШ/ В. Мохір. Зміст навчання англомовного аудіювання у 6 класі загальноосвітньої школи/ Є. Приходченко. Різноманітність завдань і форм роботи з контурною картою/ М. Костенко. Особливості педагогічної та акторської дії/ Т. Остапець. Критерії педагогічної майстерності сучасного вчителя/ О. Нестеренко. Використання педагогічного малюнку у 6-му класі при вивченні теми «Передня Азія»/ М. Кудін. Інтенсивність зв’язків між формально-динамічними властивостями й показниками мислення та пам’яті у студентів з різним рівнем розвитку совісності/ А. Федорець. Вплив темпераменту на формування лідерських якостей/ В. Кудашова. Формування відповідального ставлення молоді до сімейного життя як соціально-педагогічна проблема/ І. С. Тончило. Історіографічні оцінки еволюції англійського абсолютизму XVI–XVII ст./ Н. Андрусенко. Природа аболіціонізму Республіканської партії (1854-1860 рр.)/ Н. Костюк. Сучасний дитячий рух в Україні: особливості та різновиди/ О. Харченко. Роль сім’ї у виникненні страхів у дітей молодшого шкільного віку/ Н. Дудка. Посушливі явища на Ніжинщині та їх сучасні особливості/ А. Лаврінова. Особливості сучасних кліматичних умов м. Чернігова/ І. Бойко. Особливості сучасного режиму зволоження Чернігівщини/ Н. Євтушенко. Особливості сучасного термічного режиму Чернігівщини/ О. Ігнатенко. Фольклорно-міфологічна основа сюжету «Лісової пісні» Лесі Українки/ Ю. Савела. Особливості становлення особистості під час навчання у ВНЗ/ К. Резвін.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2017р.,N 8
Цікаві статті :
Коваль В. Сучасний вихователь-методист – стратег професійного розвитку педагогів/ Вікторія Коваль, Зінаїда Брежко (стр.4–9.)
Романюк І. Діяльність науково-методичного центру: відповідальність, партнерство, відкритість інноваціям/ Ірина Романюк (стр.10–15.)
За які документи відповідає вихователь-методист: чек-ліст (стр.[16–19].)
Вихователю-методисту до нового навчального року: тримаємо руку на пульсі (стр.[20–23].)
Щодо організації освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році (стр.24–30.)
Пометун О. Навчаємо дошкільнят жити по-новому: програма освіти для сталого розвитку/ Олена Пометун (стр.31–39.)
Гавриш Н. Доброму всюди добре, або Як допомогти дітям зростати доброзичливими/ Н. Гавриш (стр.40–45.)
Ринчковська Т. Створюємо лепбуки для опанування ідей сталого розвитку/ Тетяна Ринчковська, Світлана Соломонюк (стр.46–52.)
Іванченко Н. У майбутнє – через сталий стиль життя/ Наталя Іванченко, Оксана Крамаренко (стр.53–56.)
Безсонова О. Як заощаджувати електроенергію: тренінг для батьків/ Оксана Безсонова, Лариса Дудинська (стр.57–61.)
Правила ощадливого користування електроприладами (стр.[62].)
5 методів заощадження електроенергії (стр.[63].)
Міжнародний день заощадження (стр.64–65.)
Безсонова О. День народження Мухи-Цокотухи/ Ольга Безсонова, Вікторія Афоніна, Вікторія Семенова (стр.66–68.)
Морєва. У дошкільному навчальному закладі ремонт: як оплачувати роботу вихователя-методиста/ Олена Морєва (стр.69–71.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Вища освіта України -2012р.,N 3
Цікаві статті :
Андрущенко В. П. Академічна співпраця/ Віктор Андрущенко (стр.5-7)
Пілов П. І. Вірність традиціям і відповідність часу/ Петро Пілов, Олександр Бешта, Ганна Швидько (стр.8-15)
Косова Б. Кризис образования и задача университетов и общественных наук/ Беата Косова (стр.16-23)
Зеленков А. І. Философия как фундаментальная ценность в культуре глобализирующегося мира/ Анатолій Зеленков (стр.24-37)
Уваркіна О. В. Українська освіта на шляху до спільного європейського освітнього простору/ Олена Уваркіна (стр.38-44)
Касьянов Д. В. Нанотехнологічні ресурси суспільного розвитку: проблема визначення/ Дмитро Касьянов (стр.45-50)
Перглер Т. І. Розвиток науки, освіти і культури як засада українського державотворення/ Тетяна Перглер (стр.51-58)
Гончаров В. І. Опанування освітніх технологій - невід’ємний складник підготовки нового вчителя/ Володимир Гончаров (стр.59-65)
Кофанова О. В. Системно-синергетичний підхід до моделювання компетентнісно орієнтованої методичної системи хімічної підготовки майбутніх інженерів-екологів/ Олена Кофанова (стр.66-74)
Козлакова Г. О. Організація комп’ютерного діалогового навчання іноземної мови у технічному університеті/ Галина Козлакова, Наталія Сура (стр.75-82)
Дідков О. М. Освіта для здоров’я та сталого людського розвитку/ Олександр Дідков (стр.83-88)
Ганаба С. О. Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності"/ Світлана Ганаба (стр.89-95)
Кірейчева Є. В. Критерії ефективності впливу соціально-психологічного тренінгу на Я-концепцію майбутнього вчителя/ Євгенія Кірейчева (стр.96-100)
Слюсаренко О. М. Вікова специфіка топ-університетів країн із передовим університетським потенціалом/ О. М. Слюсаренко ; Олена Слюсарено (стр.101-108)
Корсак Ю. К. Російський досвід застосування у вищій освіті дисципліни "Концепції сучасного природознавства"/ Юрій Корсак (стр.109-115)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гончаров, Володимир Іванович
Назва : Опанування освітніх технологій - невід’ємний складник підготовки нового вчителя
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - К.: Педагогічна преса, 2012. - № 3. - С. 59-65 (Шифр ВОУ1/2012/3)
Примітки : Бібліогр.: 11 назв.
ББК : 74.584(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Вчитель-- новий вчитель
Педагогічна технологія-- поняття-- структура
Підготовка майбутніх вчителів-- формування нового вчителя
Педагогічна освіта-- освітні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підготовка вчителів--вища освіта--педагогічна освіта--новий учитель--вчитель нової формації--компетентність вчителя--освітні технології--технології освіти--педагогічні технології--технологія навчання--технологічне середовище--педагогічний внз
Анотація: На основі аналізу специфіки основних концептуально-теоретичних визначень поняття "технології освіти" зроблено висновок про те, що в процесі підготовки нового вчителя як ключового суб'єкта навчально-виховної творчості освітньо-педагогічні технології відіграють важливу роль в інтеграції та систематизації освітнього середовища; підкреслено, що освоєний студентами технологічний складник освітнього простору сприяє цілісному визначенню цілей педагогічного процесу, виробленню відповідних методик та засобів, а також ефективному досягненню цих цілей, діагностиці їх та відтворюваності.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горгош, Людмила
Назва : Текстовий редактор як засіб опанування знань і вмінь з різних дисциплін : практичні роботи з інформатики для учнів 4-го класу
Місце публікування : Учитель початкової школи: Науково-методичний журнал: Видавництво "Світич", 2018. - N 5. - С. 32-35. (Шифр УПШ/2018/5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Початкова школа-- уроки-- інтегровані уроки
Початкова школа-- уроки інформатики
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтегрована освіта--практичні роботи з інформатики для учнів 4-го класу
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гузь О.О.
Назва : До опанування засад методики навчального діалогу та особливостей структури сучасного уроку літератури
Місце публікування : Зарубіжна література в школах України/ Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти та видавництво "Антросвіт". - К.: "Антросвіт", 2006. - N11. - С. 14-23 (Шифр ЗЛШУ-1/2006/11)
Предметні рубрики (Галузі знань): уроки літератури
навчання діалогічне
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка -2019р.,N 1
Цікаві статті :
Гришина І. І. Сила слова/ І. І. Гришина (стр.2–3.) Кл.слова: анкетування,передплатники,відгуки
Шевченко О. В. Особливості опанування основ геометричних знань учнями з легкою розумовою відсталістю/ О. В. Шевченко, О. В. Однолєткова (стр.4–9) Кл.слова: геометрія,методика викладання,геометричні фігури
Наказна К. В. Використання нетрадиційних уроків у навчально-виховному процесі в закладах для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку/ К. В. Наказна (стр.10–13) Кл.слова: нетрадиційні уроки,уроки-проекти,уроки-ігри
Книщук Т. І. Використання ґудзикотерапії в роботі з особливими дошкільниками/ Т. І. Книщук (стр.14–17) Кл.слова: гудзикотерапія,розвивальні ігри,корекційні ігри
Михайлова Л. В. Слова, близькі за значенням (синоніми)/ Л. В. Михайлова (стр.18–19.) Кл.слова: українська мова,методика викладання,синоніми
Куст С. М. Свято української казки/ С. М. Куст (стр.20–21.) Кл.слова: свята,позакласні заходи,казки
Комбарова А. О. Графіка. Інструменти графічного редактора. Заливка. Палітра/ А. О. Комбарова (стр.22–23) Кл.слова: інформатика,графічний редактор,графіка
Губар О. М. Діагностичний інструментарій визначення рівня розумового розвитку дитини 1-го року навчання в школі/ О. М. Губар, К. В. Самолюк (стр.24–31) Кл.слова: розумовий розвиток,діагностика,молодші школярі
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-40   41-43 
 
Статистика
за 22.06.2024
Кількість запитів 9660
Кількість відвідувачів 199
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя