Пошуковий запит: <.>K=організація навчання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Косаренко О. В. Нормативно-правові документи, що регулюють організацію інклюзивного навчання в закладах освіти України/О. В. Косаренко // , 2020.-С.2–4.
|
>2.
| Панченко А. Використовуємо інтегрований підхід до організації освітнього процесу з дітьми раннього віку/А. Панченко, Р. Корендо // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2016,N № 1.-С.4–11.
|
>3.
| Вихователю-методисту до нового навчального року: тримаємо руку на пульсі/підгот. Ніна Омельяненко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 8.-С.[20–23].
|
>4.
| Любіченко Л. В. Структура уроку історії, спрямованого на розвиток критичного мислення учнів/Л. В. Любіченко // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2014,N N 22/23.-С.17-20.
|
>5.
| Україна. М-во освіти і науки Про організацію навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах і вивчення базових дисциплін в основній школі // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2014,N N 5.-С.51-55.
|
>6.
| Лотоцька А. Організація дистанційного навчання в початковій школі/Алевтина Лотоцька // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 7(613).-С.1–8.
|
>7.
| Щодо організації навчання осіб з особлиими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2020,N N 10.-С.2–15.
|
>8.
| Пацай Т. В. Сходинки інклюзії. Крокуємо разом/Т. В. Пацай // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2020,N N 11.-С.5–7.
|
>9.
| Носаченко Т. Пленерна практика як засіб формування творчої особистості майбутнього вчителя-художника/Т. Носаченко, О. Шпитальова // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2020,N N 2/4.-С.54-58.
|
>10.
| Косаренко О. В. Нормативно-правові документи, що регулюють організацію інклюзивного навчання в закладах освіти України/О. В. Косаренко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2020,N N 8.-С.2–4.
|
|
|