Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=організація навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-24 
1.

Косаренко О. В. Нормативно-правові документи, що регулюють організацію інклюзивного навчання в закладах освіти України/О. В. Косаренко // , 2020.-С.2–4.
2.

Панченко А. Використовуємо інтегрований підхід до організації освітнього процесу з дітьми раннього віку/А. Панченко, Р. Корендо // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2016,N № 1.-С.4–11.
3.

Вихователю-методисту до нового навчального року: тримаємо руку на пульсі/підгот. Ніна Омельяненко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР-Україна, 2017,N № 8.-С.[20–23].
4.

Любіченко Л. В. Структура уроку історії, спрямованого на розвиток критичного мислення учнів/Л. В. Любіченко // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2014,N N 22/23.-С.17-20.
5.

Україна. М-во освіти і науки Про організацію навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах і вивчення базових дисциплін в основній школі // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2014,N N 5.-С.51-55.
6.

Лотоцька А. Організація дистанційного навчання в початковій школі/Алевтина Лотоцька // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2020,N № 7(613).-С.1–8.
7.

Щодо організації навчання осіб з особлиими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2020,N N 10.-С.2–15.
8.

Пацай Т. В. Сходинки інклюзії. Крокуємо разом/Т. В. Пацай // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2020,N N 11.-С.5–7.
9.

Носаченко Т. Пленерна практика як засіб формування творчої особистості майбутнього вчителя-художника/Т. Носаченко, О. Шпитальова // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2020,N N 2/4.-С.54-58.
10.

Косаренко О. В. Нормативно-правові документи, що регулюють організацію інклюзивного навчання в закладах освіти України/О. В. Косаренко // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. -Х.:Видавнича група "Основа", 2020,N N 8.-С.2–4.
 1-10    11-20   21-24 
 
Статистика
за 02.06.2024
Кількість запитів 30865
Кількість відвідувачів 1677
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя