Пошуковий запит: <.>K=оригінальність<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6 |
>1.
| Березан О. Розвиток дивергентного мислення учнів на уроках хімії/О. Березан // Біологія і хімія в школі. -К.:"Педагогічна преса", 2004,N N3.-С.44-47
|
>2.
| Горальський А. Правила тренінгу творчості/А. Горальський; пер. з польської О. Гірного, І. Корнієнка. - 1998
|
>3.
| Богатирь Л. Д. Розвиток творчого потенціалу обдарованих дітей у початковій школі/Л. Д. Богатирь // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2012,N N 6.-С.28-33.
|
>4.
| Завгородня О.В. Акмеологічна модель художньо обдарованої особистості/О. В. Завгородня // Практична психологія та соціальна робота. -Київ, 2013,N N 10.-С.7-11
|
>5.
| Дзвін - 2017г.,N 10 (Введено оглавление)
|
>6.
| Смоляк Б. Оригінальність енергії/Б. Смоляк // Дзвін. -Львів:"Червона калина", 2017,N N 10.-С.198-204.
|
|